Anteeksi..
Mitä tapahtuu jos syö 100kpl SNRI lääkkeitä, 100kpl SSRI, 100 beetasalpaajaa ja 20 bentsoa?
Onko hengenlähtö mitenkään mahdollinen? Vaiko täysin mahdoton.
Ei mitään turhia vastauksia, kiitos.
Lääke yliannostus
2
882
Vastaukset
Lääkeyliannostukset ovat hyvin vaikea tapa murhata itsensä; murhaamiseen tarvittavat määrät ovat todella suuria.
- Kaikkea hyvää
Saattaapi tulla jotain muuta ikävää, kuin se kuolema. En suosittele missään nimessä. Jos tilanne on noin paha ja akuutti että ajattelet itsemurhan toteuttamista, ota yhteyttä omalääkärille, mene ensiavunn päivystykseen, terveyskeskukseen, mihin vain mistä sinut ohjataan saamaan apua.
Teet kyllä pahat arvet ja ikuiset jossittelut läheisillesi, jos päädyt niin itsekkääseen tekoon, kuin itsemurha.
Mutta lääkkeet, nautihan ne lääkärin ohjeiden mukaan ja hae apua itsetuhoisuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439698Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.714985"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn594327Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372846Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1372669Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1762489Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait261875- 201637
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.361540Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72990