eli myynnissä volvo ja pian pitäis päästä eroon kun saatava tila-auto tilalle. soittamal saat tietää enemmän.Hinta: 1000Yhteystiedot: Anne Sarkkinen p.040-9450026
Auto on vm-95 1,8 koneella ja katsatettu 4/11. mukaan tulee tuliterät talvirenkaat ja kesärenkaat,uus akku ja cd-soitin. -anne-0ÄänestäKommentoi
anne-sarkkinen kirjoitti:460 ja Kouvolassa. soittele ni saat tietää lisää.Haluaisitko vaihtaa tavaraan .Minulla on kaikenlaista vanhaa kalustetta .Keijo0ÄänestäKommentoi
keijo 1 kirjoitti:Haluaisitko vaihtaa tavaraan .Minulla on kaikenlaista vanhaa kalustetta .Keijoen! tarvin tila-auton tilalle ja pitää myydä vanha pois alta et on sit varaa ostaa. tavaraa on ihan täällä jo riittävästi.0ÄänestäKommentoi
anne-sarkkinen kirjoitti:460 ja Kouvolassa. soittele ni saat tietää lisää.Laita muutama kuva sisältä ja päältä,harkitsen tarjousta...[email protected]0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 13
Vanhimmat
olin laittanut puhelinnumeroni väärin eli 044-9450026.-anne-
Eli 800e lähtee volvo ensinmäiselle jota kiinostaa!! soittele -anne-
auto on edelleen mein pihassa että odotan vielä puhelin soittoja autosta -anne-
nyt 700e ja tarjota saa.-anne-
Auto on vm-95 1,8 koneella ja katsatettu 4/11. mukaan tulee tuliterät talvirenkaat ja kesärenkaat,uus akku ja cd-soitin. -anne-
NYT LÄHTEE VOLVO HALVALLA! ELI 650E!!!! SOITTELE LISÄÄ!!! -anne-
Minkä mallin Volvo tuo on?Ja missä päin Suomea?
460 ja Kouvolassa. soittele ni saat tietää lisää.
Haluaisitko vaihtaa tavaraan .Minulla on kaikenlaista vanhaa kalustetta .Keijo
en! tarvin tila-auton tilalle ja pitää myydä vanha pois alta et on sit varaa ostaa. tavaraa on ihan täällä jo riittävästi.
Laita muutama kuva sisältä ja päältä,harkitsen tarjousta...
[email protected]
400e!!!!!!!!!!! NYT VOLVO POIS PIHASTA ISOMMAN AUTO TIELTÄÄ POIS!!!!!
Onko volvo vielä myymättä?paljonko sillä on ajettu?