Vaali-g

kaali-g

1. Äänestitkö Haavistoa? Miksi/miksi et?
2. Aiotko äänestää seuraavaksi ? Kumpaa?
3. Kumman presidenttiehdokkaan puoliso on mielestäsi sopivampi pressan puolisoksi?
4.. Voiko pressan puoliso olla samaa sukupuolta kuin pressa itse?
5. Miten tuttusi ja esim. työkaverisi aikovat äänestää, onko tietoa? Vaikuttaako siihen äänestäjän seks. suuntautuminen?
6. Jos sinulla on kumppani, tiedätkö miten hän aikoo äänestää vai äänestääkö ollenkaan?

20

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KoppavaHoro

En äänestänyt ekalla, mutta äänestän tokalla.

Siksi, että äänestän molemmilla kierroksilla parasta vaihtoehtoa.

En ota kantaa puolisoihin, koska sillä ei ole merkitystä homman hoitamisen kannalta.

Pressan puolison sukupuolella ei ole väliä, mutta onhan nykyiselläkin mies...

Kolme tuntemaani ihmistä on ilmoittanut äänestävänsä Niinistöä, minun mielestäni ihan vääristä syistä :) Perheestäni kaikki ja läheisimmistä ystävistäni yhtä lukuunottamatta kaikki äänestävät Haavistoa.

Kumppanini ei saa äänestää, mutta jos saisi niin äänestäisi todennäköisesti Niinistöä, koska on pirullinen porvari.

• 3. Niinistön kumppani on paremman näkönen = sopivampi. Tää on fakta eikä mikään mielipidejuttu.
      4. Voi jos ovat naisia
      5. Mul ei oo tuttuja
      6. Mun Real Dollilla ei oo äänioikeutta.

• .. .

1. Kyllä, pitkä lista miksi. Hänessä on pari miinusta, mutta ne ovat vähemmän kuin Saulin.
      2. Samaa
      3. Jenni on ällö, toisesta en sano mitään. ~ ei vaikuta päätökseen
      4.. E ikuulu mulle, eikä tässä tapauksessa vaikuta työntekoon. Paitsi jos valitaan niin saadaan takuulla huomiota.
      5. Kaikki tuntemani ihmiset (jotka kertoivat) äänestävät Haavistoa. Toisten päästös ei vaikuta omaani. Tein päätökseni jo kauan sitten. Ja Suli on joka tapauksessa EHDOTON EI.

• 1. Äänestitkö Haavistoa? En. Miksi/miksi et? Äänestin toista.
      2. Aiotko äänestää seuraavaksi ? Joo, varmaan äänestän, nyt on kaksi hyvää ehdokasta. Kumpaa? En ole päättänyt vielä.
      3. Kumman presidenttiehdokkaan puoliso on mielestäsi sopivampi pressan puolisoksi? Pekan puoliso on ulkoisesti edustava ja liikkis, mutta itse symppaan enemmän Jenniä. Tykkään vaan tollaisista kirjallisista, vaatimattomista ja hötkyilemättömistä ihmisistä (mm. Lennart Meri oli suosikkipressani ).
      4.. Voiko pressan puoliso olla samaa sukupuolta kuin pressa itse? Voi tietty.
      5. Miten tuttusi ja esim. työkaverisi aikovat äänestää, onko tietoa? Vaikuttaako siihen äänestäjän seks. suuntautuminen? Työkaverit, keski-ikäiset hetskumiehet, suurin osa heistä, äänestää Pekkaa, odotetusti.
      6. Jos sinulla on kumppani, tiedätkö miten hän aikoo äänestää vai äänestääkö ollenkaan? Se on enemmän Saulin kuivan huumorin kannalla :)

• niin?

Miten voit harkita äänestäväsi riistoporvaria?

• niin? kirjoitti:

Miten voit harkita äänestäväsi riistoporvaria?

Mulle presidentivaalit on vain ja ainoastaan henkilövaalit. En ole koskaan äänestänyt kokoomusta puolueena, ja tuskin tulen koskaan äänestämäänkään.

• niin?

Onko Sauli seksikäs? asteikolla 4-10?

• Multako kysyt? Ehkä poliitikoksi kohtuullisen. Jos ajatellaan että esim. Matti V. olis 4 n luokkaa, niin Sauli vois olla jo tommonen 8- tai 71/2..

• 1. Äänestitkö Haavistoa? Miksi/miksi et? -en äänestänyt Haavistoa, enkä myöskään äänestä Haavistoa. Biaudetia pidin parhaana vaihtoehtona Suomen koristeeksi, muttaku se tippu jo, niin äänestän Niinistöä, koska sillä voi olla mahdollisuuksia neuvoa Jyrkiä ja Juttaa talousasioissa.

2. Aiotko äänestää seuraavaksi ? Kumpaa? -Siis Niinistöä äänestän.

3. Kumman presidenttiehdokkaan puoliso on mielestäsi sopivampi pressan puolisoksi? -Kyllähän Jenni enmmän mun makuun on siinäkin mielessä.

4.. Voiko pressan puoliso olla samaa sukupuolta kuin pressa itse? -Voi

5. Miten tuttusi ja esim. työkaverisi aikovat äänestää, onko tietoa? Vaikuttaako siihen äänestäjän seks. suuntautuminen? -Mä luulen, että sellanen 8-10%:a mun tutuista ja sukulaisista äänestää Haavistoa ja loput Niinistöä.

6. Jos sinulla on kumppani, tiedätkö miten hän aikoo äänestää vai äänestääkö ollenkaan? -No hei camoon. Sillä on Kokoomuksen jäsenkirja. En oo kysyny ketä äänesti ja äänestää, mutta päivänselväähän se on.

• pientalonpoika eirek

1. En äänestänyt. Koen homouden kiusallisena erityisesti ajatellen valtiovierailuja, joita presidentti hoitaa. En myöskään pidä punavihreistä intellektuelleista, joiden sydän on kehä kolmosen sisäpuolella. Perussuomalaisten kannatusjoukoilla on tuha yrittää peliä rakentaa edukseen.
      2. En äänestä toisella kierroksella.
      3. Ottamatta kantaa ulkonäköön, miehellä nainen olla pitää. En ole homofoobikko silti.
      4. Voi, jos pitää puolisonsa piilossa etenkin valtiovierailujen aikana.
      5. Täällä susirajan takametsissä tuskin kukaan lähtee äänestämään toisella kierroksella. Näin olen ymmärtänyt ihmisten puheista.
      6. Kummpani on, joka ei myöskään äänestä toisella kierroksella.

Jk. Kokeilen lähettää rekkautumatta, josko läpäisen kontrollivalvonnan, joka on laadittu kehäkolmosen sisäpuolisen holhouslautakunnan toimesta.

• pohojommaan häjy

Isoo-relaxantti ja Lannanjärvi ne jutteli kahrenkesken,
      Tapa sinä Suomen ruma presitentti ja minä nain sen komian lesken.

Moomma iliman meetiaa pärjätty tähänni asti ja eikä tarttee tiätääkkää, jos Saulil ja Jyrki ottaapi puukkohippaa kruunun veloost . Katotaha vaa kummalt jääpi komiampi leski.

• Ihan sama:.!1%#++

.

Urkin jälkeen nuo on olleet surkeita kiinakopioita

.

• ~cissi~

1. Äänestitkö Haavistoa? Miksi/miksi et? Kyllä. On miellyttävä ja kokemusta ulkopolitiikasta löytyy.

2. Aiotko äänestää seuraavaksi ? Kumpaa? Kyl, Haavistoa

3. Kumman presidenttiehdokkaan puoliso on mielestäsi sopivampi pressan puolisoksi? Antonio on innostuneempi ja uskaltaa vastata kysymyksiin. Jenni vaikuttaa teennäiseltä, kuin jännittäisi koko ajan mokaavansa. Eli Antonio on sopivampi, koska on toimintakykyinen

4.. Voiko pressan puoliso olla samaa sukupuolta kuin pressa itse? Toki

5. Miten tuttusi ja esim. työkaverisi aikovat äänestää, onko tietoa? Vaikuttaako siihen äänestäjän seks. suuntautuminen? Tutut ja työkaverit Haavistoa, vanhemmat sukulaiset Niinistöä. Ilmeisesti seks. suuntautuminen vaikuttaa.

6. Jos sinulla on kumppani, tiedätkö miten hän aikoo äänestää vai äänestääkö ollenkaan? Tiedän että panomestari äänestää Niinistöä. Onneksi ehdin deletoida sen jo muista syistä.

• Homo-Timppa

1. Äänestitkö Haavistoa? Miksi/miksi et? äänestin,komee kivaa kaveri
      2. Aiotko äänestää seuraavaksi ? Kumpaa? Haavistoo
      3. Kumman presidenttiehdokkaan puoliso on mielestäsi sopivampi pressan puolisoksi? Haaviston latino
      4.. Voiko pressan puoliso olla samaa sukupuolta kuin pressa itse? voi
      5. Miten tuttusi ja esim. työkaverisi aikovat äänestää, onko tietoa? Vaikuttaako siihen äänestäjän seks. suuntautuminen? kaikki äänestää Haavistoa
      6. Jos sinulla on kumppani, tiedätkö miten hän aikoo äänestää vai äänestääkö ollenkaan? Haavistoa äänestää

• Kepulainen

1. Äänestitkö Haavistoa? Miksi/miksi et?
      En, koska Haavisto ei olisi koko kansan pressa, vaan pienen seksuaalivähemmistön.

2. Aiotko äänestää seuraavaksi ? Kumpaa?
      Niinistöä.

3. Kumman presidenttiehdokkaan puoliso on mielestäsi sopivampi pressan puolisoksi?
      Niinistön.

4.. Voiko pressan puoliso olla samaa sukupuolta kuin pressa itse?
      Ei oikein.

5. Miten tuttusi ja esim. työkaverisi aikovat äänestää, onko tietoa? Vaikuttaako siihen äänestäjän seks. suuntautuminen?
      Äänestävät Niinistöä. Pitävät luotettavampana.

6. Jos sinulla on kumppani, tiedätkö miten hän aikoo äänestää vai äänestääkö ollenkaan?
      Äänestää Niinistöä.

• pitäisköhän mun vastata samalla tavalla mitä yks mun kaveri ku kysyin ohimennen: se ei kuulu kellekkään. sitte se rupes puhiseen jostain vaalisalaisuudesta jota pitäis kunnioittaa ja ku sanoin että ihmiset jakaa keskenään paljo sellaista tietoa joka ei kuuluis kellekkään mässäiltäväksi ja juoruiltavaksi muuta ku asianomaisille itselleen ja joita pitäis arvostaa ja jättää rauhaan niin se oli hiljaa ja kohta sano että rupes taas raivostuttaan koko vaalitohina ja lähti pois :D kyllä varmaan jos spekuloidaan facebookinki täydeltä eikä ite haluais puuttua mitenkään.

huonot ehdokkaat vastakkain, kumpaakaan en haluais. haavisto sopis kyllä hyvin vaikka papiksi, jotain sellasta pappimaisuutta ja symppis muutenki :P

• 1. Äänestitkö Haavistoa? Miksi/miksi et? - En äänestänyt ketään. Hähää :-)
      2. Aiotko äänestää seuraavaksi ? Kumpaa? - Mahdollisesti, toista...
      3. Kumman presidenttiehdokkaan puoliso on mielestäsi sopivampi pressan puolisoksi? - Puoliso kun puoliso, pressa tekee pressan työn oli puolisoa tai ei..
      4.. Voiko pressan puoliso olla samaa sukupuolta kuin pressa itse? - Mikäs sen estäisi?
      5. Miten tuttusi ja esim. työkaverisi aikovat äänestää, onko tietoa? Vaikuttaako siihen äänestäjän seks. suuntautuminen? - Lähipiirissä valitellaan, kun jäi kaksi huonoa vaihtoehtoa. Ja juu kyllä tuntuu seksuaalinen suuntautuminen kismittävän monia..yhtä paljon, kun että Sauli ei ole työväen presidentti..
      6. Jos sinulla on kumppani, tiedätkö miten hän aikoo äänestää vai äänestääkö ollenkaan? - Tiedän hänen olevan poliittisesti yhtä epäinnokas kuin minäkin..jopa enemmän epäinnokas kun minä..

• oI-io

Ei Jazulinpökiölläsaisi äänioikutta ollakaan
        Äännestäisi Murua jaMuru on vain mielikuvitussulhonen

• oI-io kirjoitti:

Ei Jazulinpökiölläsaisi äänioikutta ollakaan
        Äännestäisi Murua jaMuru on vain mielikuvitussulhonen

Milläs eväät semmosen multa, kun äänioikeus? Et millään. :-)

http://www.youtube.com/watch?v=PccmJEeIUXg

Muru on loistava muruna, mutta en minä siitä pressaa haluisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      551
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe