Mikä vika on oikeistopresidentissä? Sekö että hän ei ensisijaisesti aja köyhien asiaa vai mikä?
Suurin osa miehistä äänestää Haavistoa
15
106
Vastaukset
- Mies__
Haavisto on presidentin tärkeimmässä tehtävässä ulkopolitiikassa ja kv. suhteissa ansioituneempi. Lisäksi ei kiinnosta kylmiä ja kovia arvoja edustava harvainpressa.
- joopajoo
Veikon poika Heikki Hursti aikoo antaa tukensa Sauli Niinistölle. Miten köyhien puolustaja hyppää kokoomuksen kelkkaan: " Esimerkiksi kaikki Saulin kolumnien tuotot menevät suoraan meidän yhdistyksen tilille. Muutkin poliitikot lupaavat joulujuhlissa aina vaikka mitä, mutta ei sieltä mitään kuulu. Sauli on ainoa, joka on oikeasti tehnyt jotain." APU-lehti 25.8.2011.
Eduskunnan puhemies Sauli Niinistö (kok) kertoi Iltalehdelle keväällä 2007, että hän aikoo lahjoittaa kansanedustajan palkkansa hyväntekeväisyyteen. Tuolloin hän vertasi lahjoitusta osakesalkkuun.
- Miksi sitä nyt sitten kutsuisi, vaikka hyvän mielen salkuksi. Luulen, että siitä koituu kovemmat osingot loppujen lopuksi, Niinistö sanoi.
Ilta-Sanomien mukaan Niinistö on lunastanut lupauksensa ja lahjoittanut 120 000 euroa hyväntekeväisyyteen.
Niinistön lahjoituksien pääkohteet ovat Kirkon diakoniarahasto ja Tukikummit-säätiö.
Jos nämä teot eivät edusta arvoja ihmisen puolesta niin mitkä? Mitä Haavisto voi esittää - ei yhtään mitään, pelkkää tyhjää puhetta ja höpinää.- yms
pieni hinta kokoomuksen kreikka rahoituksista
- jeesus on pelastaja
Haaviston homous on syy, miksi äänestää Niinistöä. Olisi äänestänyt Niinistöä minäkin, mutta sanoi eilen sallivansa adoptio-oikeuden homopareille. Samanlaisia jumalattomia tapauksia. Toinen vieläpä homo. Valitkaa siitä nyt sitten saa tanan oma kumpi mieleisenne on.
- Mikko.
jeesus on pelastaja kirjoitti:
Haaviston homous on syy, miksi äänestää Niinistöä. Olisi äänestänyt Niinistöä minäkin, mutta sanoi eilen sallivansa adoptio-oikeuden homopareille. Samanlaisia jumalattomia tapauksia. Toinen vieläpä homo. Valitkaa siitä nyt sitten saa tanan oma kumpi mieleisenne on.
Hyvä Niinistö, testamenttaa vain äänesi Haavistolle. Niinistö voittaisi varmasti, jos pysyisi konservatiivina myös homokysymyksessä. Itse en kannata heidän adoptio-oikeuttaan. Minusta Niinistön veto oli arvaamaton.
Tämän tehtyään hän menettää ääniä ainakin niille jotka päättävät olla äänestämättä kumpaakaan. Ja menettää varmasti luottoa niiltä jotka äänestävät arvokonservatiivia. Nyt en osaa päättää kumpaa äänestäisi. - pusi pusi-Leif
Mikko. kirjoitti:
Hyvä Niinistö, testamenttaa vain äänesi Haavistolle. Niinistö voittaisi varmasti, jos pysyisi konservatiivina myös homokysymyksessä. Itse en kannata heidän adoptio-oikeuttaan. Minusta Niinistön veto oli arvaamaton.
Tämän tehtyään hän menettää ääniä ainakin niille jotka päättävät olla äänestämättä kumpaakaan. Ja menettää varmasti luottoa niiltä jotka äänestävät arvokonservatiivia. Nyt en osaa päättää kumpaa äänestäisi.Eikös ne opetuslapsetkin olleet gay.jengi?
Onhan papistollakin omat mieltymyksensä lapsirakkaina
http://www.youtube.com/watch?v=kLNITC-WIOQ&feature=related - !!!
jeesus on pelastaja kirjoitti:
Kunnianloukkaus:
"Mikäli henkilö esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa. Kunnianloukkauksesta tuomitaan sakkoa tai vankeutta enintään kuusi kuukautta." Lähde: laki24.fi
Diktaattoriksi haukkuminen on kunnianloukkaus, teitpä sen sitten kadulla tai internetissä.
- ..-.,
lähes kaikki tuttavavani äänestävät Pekkaa. Osa on pienyrittäjiä, korkeakoulutettuja, ammatista ja koulutuksesta riippumatta, työstä ja työttömyydestä huolimatta.
Köyhien asialla? Koko Suomi alkaa olla ja Kokomuus on pedannu asiansa niin. Ajaa vain omaa asiaansa. - ..
En tiiä, pikkasen jännittäää miten tässä käy.
- Haaviston kannattaja
Suoen Turku ympäristöineen on nyt melkoisesti vaa´ankieliasemassa paikallislehden mukaan. Äänestysaktiivisuus on ollut suurin ja kumpiekin kannattajia eniten.
Turkuhan on Suomen kokoomuslaisin kaupunki ja naapureina
työläisten "nukkumalähiökaupunki" Kaarinassa äänestysprosentti
78,4 Turussa 73,9 Mämmin Naantalissakin 77,9
Eräs junantuoma vanha pohojosen mies perinteiseltä kommunistialueelta oli epätoivoissaan, kun ei ikinä äänestäisi
kokoomuslaista ja järkyttyi, kun sanoin, että äänestä Haavistoa sitten. Äijä parkaisi, että sehän on homo!
Vanhanajan ihmiselle, jolle seksi on nii tabu, ettei seksistä saa puhua edes humalapäissään on seksuaalisesti poikkeava ihmienen äärimmäinen harvinaisuus. Omassa makuuhuoneessaankin on erikosen tiiviit pimennysverhot, eihän edes omaa vaimoa saa nähdä alastomana.- ~cissi~
On se surullista, jos aikuinen ihminen on niin pieni, että pelkää homoja. Luulis, että semmonen jolla on jo toinen jalka haudassa, ei ole enää paljon pelättävää.
- 5.linja
Olen vasemmistointellektuelli, joten minun on mahdotonta äänestää täältä käsin länteen.
Se ei vain sovi. - puskalisko
no mä en tykkää siitä. Se vika.
Miten niin suurin osa? Vähemmistöhän miehistä(kin) äänestää Haavistoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477