Kuinka suuri osa menestymisestäsi ihmisten parissa ja elämässä yleensä pohjautuu ulkonäköösi?
Onko sinulla muita avuja ulkonäkösi lisäksi? Jos ei ole, niin mikä on asemasi 10 ja 20 vuoden kuluttua oman käsityksesi mukaan?
Ulkonäkö ja menestyminen
50
484
Vastaukset
En itse usko, että ulkonäölläni olen juuri koskaan avannut mitään ovia mihinkään. Toki mulla on ollut aina kiltin näköiset kasvot ja luonnekin vuosikausia ns. ylikiltti ja nöyrä. Joten on se voinut vähän asioissa auttaa eteenpäin. Niiden ihmisten kanssa, jotka niihin asioihin kiinnittää huomionsa. :-)
Mun omasta mielstä tärkeimmät avuni on huumorintaju, kyky mukautua toisen tilanteeseen ja nähdä se sieluni silmin suht realistisessa mittakaavassa. Tai näin olen ainakin saanut ymmärtää. Mitä olen saanut sitten palautteeksi esimerkiksi töistäni on ollut seuraavaa. Luotettava, tunnollinen, sosiaalinen, huumorintajuinen, joustava, mukautuva, itsenäiseen tylhön kykenevä, tiimityöhän kykenevä. Noita lukee työtodistuksissa.
:-)
Eli kai se on enemmän kuitenkin se luonne joka on avannut ovia, kun ulkokuori. Tulevaisuus? Noh en lähde spekuloimaan sitä. Aika näyttää. :-)- nih.
Jännää, että aina näiden juttujen aloittaja kirjoittaa aivan samalla staililla.
Jo on moneen paikkaan ja ongelmaan joutunut ihminen. Ja on naispuoleinen hlö :) nih. kirjoitti:
Jo on moneen paikkaan ja ongelmaan joutunut ihminen. Ja on naispuoleinen hlö :)Voipi olla, en ole ajatellut asiaa. :-)
- ap.
nih. kirjoitti:
Jo on moneen paikkaan ja ongelmaan joutunut ihminen. Ja on naispuoleinen hlö :)Mikä staili?
- al_io
nih. kirjoitti:
Jo on moneen paikkaan ja ongelmaan joutunut ihminen. Ja on naispuoleinen hlö :)Tarkoitatko aloittajaa vai oliota, vai haluatko meidän ajattelevan, että nekin ovat sama henkilö?
Millaisiin paikkoihin ja ongelmiin tuo henkilö on joutunut? Oletteko tuttuja irl, tai kuvitteletko niin? al_io kirjoitti:
Tarkoitatko aloittajaa vai oliota, vai haluatko meidän ajattelevan, että nekin ovat sama henkilö?
Millaisiin paikkoihin ja ongelmiin tuo henkilö on joutunut? Oletteko tuttuja irl, tai kuvitteletko niin?Täh? Nyt hukkasin sun ajatuksen punaisenlangan. Mistä syystä luulet, että mä haluan jotain tollaista? Olet väärässä jälleen kerran.
Nyt tarvittaisiin taas sitä piuhaa.- Piuhaa :
ol_io kirjoitti:
Täh? Nyt hukkasin sun ajatuksen punaisenlangan. Mistä syystä luulet, että mä haluan jotain tollaista? Olet väärässä jälleen kerran.
Nyt tarvittaisiin taas sitä piuhaa.Kysymys on osoitettu nimimerkille Nih, kuten voit viivottimella itsekin tarkistaa.
Piuhaa : kirjoitti:
Kysymys on osoitettu nimimerkille Nih, kuten voit viivottimella itsekin tarkistaa.
Mut mun nicci tossa mainittiin, siks vaan kysyin. :-)
- Piuhaa
ol_io kirjoitti:
Mut mun nicci tossa mainittiin, siks vaan kysyin. :-)
Minä taas mittailen nimimerkin "nih" älykkyyttä ja ymmärrystä, eikä ole vielä tarvinnut kouluviivotinta pidempää mittaa kertaakaan. :)
- zisel
Hyvin menee ja kaikki kiitos koalan noukalle ja nakkisormille :)
- ap.
Minulla on ollut se käsitys, että nuo mainitsemasi ruumiinosat eivät ole olleet missään roolissa tähänastiseen menestymiseesi liittyen.
Pää? Kädet?
- pöö.
Pöö
Ei ole mitään pelättävää. :)))))
Seuraavalla kerralla, kun haamut iskee, soita 112 - siellä se apu on! 731 / 2352358 -0,003%
Muita - no loput. Olen mies eli komistun vuosi vuodelta - eli 20 v kuluttua osuus vain kasvaa - silloin olen presidentti.- ap.
Tuo on totta, että aika kohtelee miehiä suopeammin. Naisilla on enemmän syytä olla huolissaan, jos perustavat elämänsä ruumiinsa varaan.
Käytän tuota ruumis-nimitystä elävästä ihmisestä. Keho on jotenkin huono ja teennäinen nimitys sille. ap. kirjoitti:
Tuo on totta, että aika kohtelee miehiä suopeammin. Naisilla on enemmän syytä olla huolissaan, jos perustavat elämänsä ruumiinsa varaan.
Käytän tuota ruumis-nimitystä elävästä ihmisestä. Keho on jotenkin huono ja teennäinen nimitys sille.Tai sitten naiskuva ei suosi naisten ikääntymistä - aika on tasa-arvoinen. Ei sen etteikö asialla voisi olla biologinen perusta. Mut naisilla on ehkä enemmän syytä olla huolissaan nuoruuteen perustuvasta arvomaailmasta - ja sitä kandeis miettiä seuraavaksi kun asioi H&M:llä tai nostaa lapset jalustalle.
- ap.
ttuplai kirjoitti:
Tai sitten naiskuva ei suosi naisten ikääntymistä - aika on tasa-arvoinen. Ei sen etteikö asialla voisi olla biologinen perusta. Mut naisilla on ehkä enemmän syytä olla huolissaan nuoruuteen perustuvasta arvomaailmasta - ja sitä kandeis miettiä seuraavaksi kun asioi H&M:llä tai nostaa lapset jalustalle.
Miehiltä on perinteisesti vaadittu enemmän pään käyttämistä ja kokonaisvaltainen ajattelu sujuu heiltä siksikin luontevammin.
Naisen ajattelua, sikäli kun sitä on edes kannustettu, on kohdistettu tiettyihin sektoreihin. Naiset ovat perinteisesti kapea-alaisempia ajattelijoita.
Muotoilisinko vaikka niin, että uskon minulla olevan aika huomattavan määrän avuja, joista mikään ei ole ulkonäkö ;D
- 4D tähti
Ulkonäollä on merkitystä. Vähän ttuplain komppaamiseksi menee. Suunta on ylöspäin.
Vähän kärjistetysti voi sanoa, että finnit naamassa harvoin lisää kenenkään uskottavutta mutta itsestäänselvyyksienkin jorina on jotenkin arvokkaampaa, kun sen tekee harmaan parran takaa.Paitsi it-huumassa - miten enempi finnejä sen parempi. Dynaaminen on oikeassa - ja vanhat muutosvastarintaiset väärässä. Jossakin mäen pohjalla parta tulee taas muotiin kunnes uuden nousun huipulla finnit voittavat. Onneksi parta kasvaa aikas nopeasti, mutta noitten finnien kanssa on vähän ongelmia - vinkkejä??
- 4D tähti
ttuplai kirjoitti:
Paitsi it-huumassa - miten enempi finnejä sen parempi. Dynaaminen on oikeassa - ja vanhat muutosvastarintaiset väärässä. Jossakin mäen pohjalla parta tulee taas muotiin kunnes uuden nousun huipulla finnit voittavat. Onneksi parta kasvaa aikas nopeasti, mutta noitten finnien kanssa on vähän ongelmia - vinkkejä??
Mä luulen että it-huuma oli varsin harvinainen ja ainutkertainen ilmiö. Teknologinen muutos, jonka merkitystä oli vaikea arvioida ja suurin osa sen muutoksen tekemiseen tarvittavista käsistä räkänokkasukupolven hallussa joka oli kasvanut asiaan sisään. Rahat sitten taas oli niiden käsissä jotka oli enemmän tai vähemmän pihalla ja sorruttiin aika isoihin virhearviointeihin, joita asianosaiset ei nykyään kovin mielellään muistele. Joten en usko aaltoliikkeeseen tässä asiassa, vaan kyseessä oli enemmän yksi tsunami vaan.
Dynaamisuus ja muutosvastarinta varmasti jatkavat kamppailuaan maailman tappiin. Ja jokainen sukupolvi nuoria tekee asioita joita ei senioreiden nuoruudessa tehty.
Olen niin taviksen näköinen, että vissiin hyvin vähän. Sen verran on ulkonäköä ollut, ettei naiset ole karkuun juosseet, ennen kuin olen ne supliikilla hurmannut. Työpaikalla ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä, ellei ole tosi extreme-ihminen. Onneksi minulla on kaksi silmää ja yksi nenä, eikä toisinpäin. Enkä ole tatuoinut tai ottanut läväreitä naamaani.
Uskon vahvasti, että suuremmat avuni ovat muualla kuin ulkonäössäni. Noin muuten uskon olevani niin 10 kuin 20 vuodenkin kuluttua jotakuinkin samassa jamassa kuin nykyisinkin. Elämä muuttuu keski-ikäisenä niin hitaasti.- 5.linja
Tämä on hieno rinnastus, koska olen ajatellut tällä viikolla paljon suurmoguli Toivo Sukaria, joka vaihtoi isosta pieneen ja on vähän muutenkin outo, tai erikoinen. Oikeastaan erittäin erikoinen ihminen.
Todella kiehtova persoona.- ap.
Ajattelin sinun ensiksi puhuvan hänen kumppaneistaan. Onneksi tarkistin asian ja puhuitkin asunnosta.
- ~cissi~
Olen myös ajatellut paljon Toivo Sukaria. Millähän kotiparturilla se käy? Tai siis, käykö sellaisen luona joka leikkaa kotonaan, vai tuleeko kotiparturi Sukarille leikkaamaan?
- 5.linja
ap. kirjoitti:
Ajattelin sinun ensiksi puhuvan hänen kumppaneistaan. Onneksi tarkistin asian ja puhuitkin asunnosta.
Unohtui tuo mediapuoli kokonaan. Mä olen suurin silmin ihmetellyt tätä ilmiötä nimeltä Sukari.
On aika vähän maailmassa asioita joita en käsitä, mutta Toivo on yksi niistä. - Parturiorja
~cissi~ kirjoitti:
Olen myös ajatellut paljon Toivo Sukaria. Millähän kotiparturilla se käy? Tai siis, käykö sellaisen luona joka leikkaa kotonaan, vai tuleeko kotiparturi Sukarille leikkaamaan?
Ilona leikkaa!
Vaikeeeta vastata kun en ole menestynyt missään, olen pysynyt matalalla tasolla ihan kaikessa.
Ainoastaan miesten suhteen ulkonäkö on merkannut. Mä vanhenen, mies vanhenee...uskon että tilanne on sama 10 tai 20 vuoden päästä. Muissa ihmissuhteissa tai töissä sillä ei ole ollut merkitystä.
Köh.. Mikä menestys? :D
No kyllä seurustelusuhteiden alkamiseen on varmaan mieluinen ulkonäkö vaikuttanut, mutta eihän se pidemmän päälle olis riittänyt. Tämä viimeisin ainakin on joskus sanonut, että vaikka viehättyikin mun silmistä ja takapuolesta, niin tärkeintä oli se, että jutut meni heti yksiin. Toisen (juttu)seurassa lensi aika kuin siivillä, puolin ja toisin.
Työssä ei ole merkannut juurikaan, uskoisin. Koska valmistuin ammattiini poikkeuksiellisen nuorena, yritin ulkonäköä vanhentamalla saamaan uskottavuutta. Pidin töissä paljon siihen aikaan silmälaseja, tukkaa kiinni ja vaatteetkin olivat kuin 10v. vanhemmalla. Vasta kun olin ollut lasten kanssa kotona 6v. kolmekymppisenä, luovutin ja aloin olla ns. tyylillisesti oma itseni. Palautin tukkaan alkuperäisen vaalean värin ja pukeuduin niinkuin halusin ja sillä tiellä olen, vaikka olen taas työelämässä. Tällä viikolla olen esim. työskennellyt 50-60v. äijien seurassa, jotka pukeutuu tyyliin huppari/bändipaita ja farkut. Ihan hyvin olen porukkaan sopinut, vaika mulla ehkä onkin hieman ns. asiallisempi tyyli :D
Mun työssä törmää joskus misseihin, jotka pyrkii tälle alalle. Niihin kohdistuu aika suurta ennakkoluuloa, olen huomannut. Etenkin keski-ikäisten miesten suunnalta. Se on rasismiä, tavallaan. Mä koen ihan helpottavaksi, että en ole mitään kaunotar-tyyppiä, vaan pelkästään ok-näköinen. Noh, joku on sanonut joskus, että mulla on ystävällinen ja helposti lähestyttävä olemus. Eli se on kai plussaa, luulisin.Ai niin vastaus toiseen kyssään unohtui: joo, voin todellakin sanoa, että on muita avuja. En olis siinä hommassa työssäni missä olen, jos ei olisi. Olen työhöni jopa vähän "väärän" näköinen ja jonkun mielestä väärää sukupuoltakin. Eli kyllä :)
- Palstamiehet
Joo sulla on hyvä perse \o/
- emili-a
Isopäiset ja pitkät ihmiset menestyy.
En kuulu siihen sarakkeeseen. Aika pieni osa eikä mulla oikein muitakaan avuja ole.
- puskalisko
liskot ovat aina huoliteltuja ja tyylikkäitä. Muita avuja ovat 13 x 4 x 2 pientä nakkisormea, näppärä näpistelytekniikka, vikkelät kintut (jalkapohjissa hyvät tahmaiset tarttumapinnat) sekä suippokärkiset kiiltonahkakengät joka pojalla.
- km mk
Huippunopeus oli?
- puskalisko
alepasta poistutaan 128,3 kilometrin tuntinopeudella. Olemme oppineet hieman väistelemään toisiamme paon aikana, mutta kukaan meistä ei tiedä kenellä näpistetyt hyödykkeet ovat ja joudumme menemään kauppaan uudestaan !111!
helvetin paljon, jos oisin syntyny komeeks niin maailma lankeis polvilleen edessäni, nyt voin vain tyytyä haaveiluun.
elämä on aika kurjaa elettäväksi.Mulla on susta se kuva. missä olet ihan ruskeana raksalla. Nyt sä voit ottaa samanlaisen rusketuksen.
Se on upee kuva.ruby.nyyti kirjoitti:
Mulla on susta se kuva. missä olet ihan ruskeana raksalla. Nyt sä voit ottaa samanlaisen rusketuksen.
Se on upee kuva.ei se sitä asiaa muuta et oon läski ja kaljuuntunu, enää puuttuu et hampaat tippuu suusta ja voin hirttäytyä puuhun linnunpelättimeksi, olkoot kehoni hyvä ruuanlähde talitinteille.
monte24 kirjoitti:
ei se sitä asiaa muuta et oon läski ja kaljuuntunu, enää puuttuu et hampaat tippuu suusta ja voin hirttäytyä puuhun linnunpelättimeksi, olkoot kehoni hyvä ruuanlähde talitinteille.
Onko ne paikalliset Uruguaylaiset ikäisesi miehet, hoikkkia ja runsastukkaisia?
ruby.nyyti kirjoitti:
Onko ne paikalliset Uruguaylaiset ikäisesi miehet, hoikkkia ja runsastukkaisia?
on :) eikä ne mongerra huonoa espanjaa.
tääl tuntee ittensä idiootiksi.monte24 kirjoitti:
on :) eikä ne mongerra huonoa espanjaa.
tääl tuntee ittensä idiootiksi.http://www.dating.lt/browse/uy_men_2.html
Eikä ole!!! tsekkasin noita äsken.ruby.nyyti kirjoitti:
http://www.dating.lt/browse/uy_men_2.html
Eikä ole!!! tsekkasin noita äsken.juu. tänään ois ohjelmana mennä siskonpoikani tyttären synttäreille ja heti sieltä pitäis keskustaan mennä ku perhetuttu on järjestänyt miulle treffit jonkun naisen kanssa joka asui enne norjassa.
monte24 kirjoitti:
juu. tänään ois ohjelmana mennä siskonpoikani tyttären synttäreille ja heti sieltä pitäis keskustaan mennä ku perhetuttu on järjestänyt miulle treffit jonkun naisen kanssa joka asui enne norjassa.
niin tarkoitukseni ol sanoa etten tykkää et miun puolesta joku järjestää miulle treffit :(
pitäis muuttaa pohjoisuruguayhin ja jäädä sinne asumaan kaukana kaikesta sivilisaatiosta, seurustella vaan luonnonvaraisten jaguaarien kanssamonte24 kirjoitti:
niin tarkoitukseni ol sanoa etten tykkää et miun puolesta joku järjestää miulle treffit :(
pitäis muuttaa pohjoisuruguayhin ja jäädä sinne asumaan kaukana kaikesta sivilisaatiosta, seurustella vaan luonnonvaraisten jaguaarien kanssaJaa että kakunlapiontia ennen treffejä Hihi.
ruby.nyyti kirjoitti:
Jaa että kakunlapiontia ennen treffejä Hihi.
Despierta, mi Angelina, fragancia de azucena luséro ya osêma nde resáicha ojajái. Na epu'ãna ehechami, ko yvága omimbipáva ha dema ñane enkantáva, che jazmín del Paraguay.
("Herää, Angelinani, tuoksuva liljani, aamutähti on jo noussut loistaen kuin silmäsi. Nouse katsomaan kauttaaltaan loistavaa taivasta, joka meitä niin ihastuttaa, oi Paraguayn jasmiinini.")- <3
monte24 kirjoitti:
Despierta, mi Angelina, fragancia de azucena luséro ya osêma nde resáicha ojajái. Na epu'ãna ehechami, ko yvága omimbipáva ha dema ñane enkantáva, che jazmín del Paraguay.
("Herää, Angelinani, tuoksuva liljani, aamutähti on jo noussut loistaen kuin silmäsi. Nouse katsomaan kauttaaltaan loistavaa taivasta, joka meitä niin ihastuttaa, oi Paraguayn jasmiinini.")Ihana runo
- emili-a
monte24 kirjoitti:
("Herää, Angelinani, tuoksuva liljani, aamutähti on jo noussut loistaen kuin silmäsi. Nouse katsomaan kauttaaltaan loistavaa taivasta, joka meitä niin ihastuttaa, oi Paraguayn jasmiinini.")Onko Uruguain espanja enspanjaa vai onko siihen sekoittunut jotain alkuperäistä, kuten guarania?
Niinkuin Irlannissa englanti oli gaelin/ iirin ja englannin sekoitusta.
no siis tätänykyähän mulla ei ole juuri muita meriittejä kuin jumalainen ulkonäköni
mut vuosien myötä alkaa tulla aina vaan lisää karismaa ja charmikkuutta
et eiköhän täs pärjätä,
mur
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193106
- 1162411
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262206Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41995Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411974Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 731237
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351126