Nyt on oikea suunta http://www.mtv3.fi/uutiset/presidentinvaalit2012/index.shtml/arkistot/kotimaa/2012/01/1482900/
Haavisto johtaa! :)
12
180
Vastaukset
Veikkaan, että Haaviston kannattajista löytyy enemmän nettiäänestyksiin osallistujia kuin Niinistön kannattajista.
Osta Pirkkaa - Pirkka on parempaa kuin sateenkaari.
Mulla on myytävänä kaksi kaapeliverkon tallentavaa digiboksia - kiinnostaako?- 7+10
meepä töihin jos pääset MTV 3
7+10 kirjoitti:
meepä töihin jos pääset MTV 3
Sä selkeesti ymmärsit tän aloituksen aiheen -markkinointi. Voisiks pitää jonkun mainospuheen tosta kyseisestä hommasta?
Omalta kannaltani kaksi huonoa vaihtoehtoa. Mutta pitäähän valtiolla presidentti olla. Noista kahdesta minulle on ihan sama kumpi siellä on. Jos ajatellaan edellisten linnanjuhlien gay-edustusta -- ehkä ensi syksynä siellä esiintyy soittokunnan tilalla Lady Gaga tai Revolting Cocks. Ne bileet vois vetää kokonaan uusiksi. Kauppatorille kansanjuhla samaan aikaan. Hmm... ehkä Niinistö on liian konservatiivinen.
Tässä mallia siitä miten itsenäisyyspäivää pitää juhlia:
http://www.youtube.com/watch?v=0jFCNqCLLWIItse asiassa Haaviston puolisolla vois olla näkemystä siitä millä tavalla kunnon kemut järkätään.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,
ja otsikko jatkuu,,,kansaa harhapoluille.
Haaviston uskottavuus kärsi meidän muonakunnassa pahan takaiskun eilen. Muori hiffas Pekan juilauttaneen kansaa puheissaan. Ensimmäisen vaalikiekan valvojaisiin ja ennakkoäänten paljastustilaisuuteen se myöhästy puoli tuntia. Muori ihmetteli ääneen, että muuttuu pojalla puheet vai kumpiko heistä on vanha,,muori on vasta 84-vuotias. Myöhästymisen syyksi se oli kuulemma sanonut suorassa haastattelussa, että tarvitsi sen puoli tuntia aikaa koota luunsa ja ajatuksensa kun oli jännänny vaalitulosta niin kovaa. Eilen sama sälli sitten samaa asiaa kysyttäessä oli hukannut sen puolituntisen tukijoittensa kanssa, kahtakohan se sano tavanneensa.
Miten helvetissä mies joka sontii housuunsa vaalijännästä kestäs kuuden vuoden paineen presidenttinä? Eihän sellasesta ole johtaan "pöhköö" kansaa. - .
VAI NIIN.
- ~cissi~
Ei jaksais mouhota enää, mutta pakko vielä korista viimeisillä voimilla...
Niinistö olisi täydellinen presidentti. TÄYDELLINEN. Sehän siinä mättää, näitä arvokkaita herroja on jo pitkä rivi ollut, saman vanhan toistoa.
Käsittämätön toi pehmo-pekka. Hänellä on sentään ollut pallit alasimella Sudanissa ja Afganistanissa.
Onhan Niinistölläkin kokemusta ulkomailta. Hän työskenteli valtavan paineen alaisena Investointipankin epämukavassa toimistossa. - ~cissi~
Tajusin just, että en edes tiedä, mikä on Niinistön äänestysnumero. Oon kyllä nähnyt niitä haluutsä turpaan -mainoksia, mutta en silti tiedä, muista.
Kaikki äänestämään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477