Ketkä palstalaiset ovat sinkkuja ja ketkä varattuja? Jos saisi pientä listaa.
Ketkä sinkkuja ja..
18
75
Vastaukset
Vastaako jokainen omasta puolestaan ? Eikös se olisi reilua ?
Varattu.- ei vaan
mielelläni kuulisin objektiivisen näkemyksen asiasta. Jazuli on ainakin sinkku.
ei vaan kirjoitti:
You wish, mutta en ole. :-D Sorppa, joku oli sua nopeempi. Ehkä jotain muutakin...
ei vaan kirjoitti:
Objektiivinen ja havaintoperäinen näkemys Jazulin asiasta on se, että hän on varattu.
- valitsin.väärän
ol_io kirjoitti:
You wish, mutta en ole. :-D Sorppa, joku oli sua nopeempi. Ehkä jotain muutakin...
Minusta tuntuu että meidän olisi lopetettava etäseurustelumme. Minulla on näet uusi ja parempi meserakas.. anteeksi :(
valitsin.väärän kirjoitti:
Minusta tuntuu että meidän olisi lopetettava etäseurustelumme. Minulla on näet uusi ja parempi meserakas.. anteeksi :(
Eipä mitään hätää, hienoa jos säkin löydät jonkun sulle passelin ihmisen. Rakkaus on oikeasti iso asia. Joten onnea sulle! :-)
- oolio oolio
valitsin.väärän kirjoitti:
anzzy höperöihtii
- laskin.kymmeneen
ol_io kirjoitti:
Eipä mitään hätää, hienoa jos säkin löydät jonkun sulle passelin ihmisen. Rakkaus on oikeasti iso asia. Joten onnea sulle! :-)
Kiva kun otat tämän noin :)
laskin.kymmeneen kirjoitti:
Kiva kun otat tämän noin :)
Niin, mä olen suurisydäminen ihminen toisin, kun luullaan. :-D
- Wuer
xena-183 kirjoitti:
Objektiivinen ja havaintoperäinen näkemys Jazulin asiasta on se, että hän on varattu.
lässyn lässyn miten sä vanha akka jaksat tällasiin vastata ?
- Pyöveli.
Wuer kirjoitti:
Oot sä sellanen vampas?
Wuer kirjoitti:
Voi kuule.... Katso ja ihmettele XD !
Omasta puolestani kans vastaan, varattu. :-)
- Ohhhhooohh
EI! Ihanko totta!? Voi vide mikä uutinen !1!!11!
Lasketaanko mielikuvituspuolisot mukaan?
si si sinkku joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1122735
- 1072102
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221897Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2201670Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41655Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991517Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1041220- 621059
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1261003- 64986