Mita mielta rintaliivittomyydesta?

liiviton N27

En kayta rintaliiveja kuin tilanteen/asukokonaisuuden valttamatta vaatiessa sita. 90 % ajasta olen ilman rintaliiveja, rintani ovat D-kokoa eivatka roiku oikeastaan ollenkaan (lyijykynatestista lapi heittamalla, kyna ei pysy rinnan alla itsestaan). Mieheni sanoi, ettei hanta haittaa rintojen pikottaminen paidan lapi.

Kun kysyin mielipidetta rintaliivittomyydesta naisilta, he sanovat sen olevan suorastaan vastenmielista. Mita mielta te mihet olette siita, etta kadulla tulee vastaan nainen, jolla ei selvastikaan ole liiveja? Olisiko teidan mielestanne sopivaa liikkua liivittoman tyttoystavan/vaimon kanssa kaupungilla?

22

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä virheitä!

rintaliivittomyydesta_ liivittoman _ kayta _vastenmielista_tyttoystavan_kyna_ lapi_selvastikaan

• sopivaako?

valttamatta _siita_intaliiveja_eivatka_heittamalla_itsestaan.

• Naisten ulkonäköön liittyvissä asioissa ei kannata kysyä miesten mielipiteitä. Miesten osuus tulee vasta syyttämisvaiheessa.

• :)

Ne Naiset, Ne Naiset huooh......

Tietämäni mukaan tissiliivit keksi joku ompelijatar, jonka massiiviset daisarit ja haittasivat työntekoa.
      Tukikaarien keksintö on patentoitu ja tuottaa ruhtinaalisesti rahaa.
      Monille isotissille äämille rintsikat ovatkin tarpeelliset, mutta niistä onkin muodostunut jotenkin seksiin viittaava asuste. Esim. vessapaperilla topatut push-up liivejä käytetää vain miesten pyydystykseen, liian aikaisin tissin imemisestä vieroitetulla on joillekin vili.-pojille muodostunut seksuaalisen mielenkiinnon kohde.
      Femakoille tuli joskus 70-luvulla buumi polttaa tissiliivinsä protestina "naisen esineellistämiselle" ..eivät telaketjuäämät edes muistaneet sitä. että tissiliivien keksijä on itse nainen.:D:D
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Rintaliivit

Onhan toki naisellisessa kauneudessa söpöt juuri miehen kouran kokoiset tissit ja nöpöttävät nännit miehiä kovastikin kiinnostavia.

Jos omaat kauniit tissit, heitä liivit pois ja kokeile märkä T-paita efektiä nännit tököttäen, kuin atomiohjukset ja saat minutkin innostumaan.

Palstan naiset voisivatkin järjestää tissimissikilpailun miesten iloksi. Tissit tiskille shoppaamatta ja anonyyminä näytille.

Tissikisaan valitaan tuomareiksi mahdollisen normaaleja miehiä, jos sellaisia vaan sattuu löytymään tältäpalstalta.

• miehenä helppoa olla

Tissit ovat arka aihe naisille. Niistä eivät miehet saisi puhua tai saati sitten niitä ei saisi katsoa. Esineellistäminen tuntuu olevan ongelma myös vain naisille, miehiä ei haittaa yhtää jos miehiä esineellistetään.

• löytyyjokalähtöön:))

Mä en ole mikään 70-luvun feministi, vaikka parasta nuoruutta silloin elinkin:)) Jos ei tykkää käyttää, niin ei tarvitse käyttää, kuin pakollisissa paikoissa.....ja liittyhän ne erotiikkaan myönnettäköön se avoimesti :))))

• Ilman on parempi

Liivittömyys on hyvä asia, koska se on rehellistä. Liivit on valheellista oman egon pönkittämistä. Tapaukset ovat välillä huvittaviakin, kun liiveillä on yritetty saada mahdottomia aikaiseksi.

• Mulle tulis mieleen, että pitäisit sinäkin pikkusen parempaa huolta selästäs.

• löytyyjokalähtöön:))

Sitäkään ei miehet tiedä, että tosi harvat liivit oikeasti tukevat rintoja :))) Sellaset epäseksikkäät urheilumalliset ja mummoliivit ehkä.

Joo, kamppailulajeissa judoka-ämmätkin käyttävät toppeja käytännöllisistä syistä. Taistelun tuoksinassa takki voi aueta ja läpyskät tulevat nolosti näytille tai turhan isot tissit haittavat utareitten hölskyessä.
        Kokeneemmat ämmät eivät pelkää tisseihin koskemista.
        Yhdestä treenistä jäi mieleen yx äämä, kun otin eräänlaisen sidonta ja lukko-otteen, jossa pitäisi käsilukon lisäksi painaa just tissin kohdalta painaa kiinni tatamiin ja painoinkin hienotunteisesti vähän tissin viereen. Se ämmä korjasikin heti
        virheen ja itse siirsi käteni just tissin päälle ja neuvoi oikean kohdan.

• 4D tähti

"Mita mielta te mihet olette siita, etta kadulla tulee vastaan nainen, jolla ei selvastikaan ole liiveja? "

Tissit.

"Olisiko teidan mielestanne sopivaa liikkua liivittoman tyttoystavan/vaimon kanssa kaupungilla? "

Tällaisena suvaitsemattomana junttimiehenä sanon että sopivampaa liivittömän naisen kanssa kuin liivejä käyttävän miehen.

No, eihän miehet tissillivejä tarvitse muut, kun pyylevä Ratikkakuski. Sillähän on ruhtinaallisen rahapalkan lisänä ilmainen puffettiruokailu ja ahneudessaan on kuin buliimikko
        syö kupunsa täyteen ja käy oksentamassa välillä siksi, että pötsiin mahtuu enemmän ilmaista ruokaa.

• sanaton mies

ÖÖÖööö liivittömät hyvät rinnat ovat kyllä parhaimman näköiset. Vähän saa elääkin liikkuessa.

• en ole koskaan käyttänyt rintaliivejä pitempiä aikoja

• ;D

Naisen realismia: D-kupit ja rintaliivittömyyys= 40vuotiaana tissit riippuu navassa. Tämä on nähty monen monen kohdalla.

Mutta saatpa ainakin huomiota sitä ennen ;)

• miekkoinen

Tulee mieleen, että tolta ämmältä lohkee helposti. Sellainen vapaa hippi-sielu. Kavereille kans-tyyppi. Eli tosi jees.

• Aivan sama, kun ei naiset kuitenkaan pidä niiden tuijottelemisesta.

• Alkuper. liivitonN27

Nimimerkille ";D"

Kun teinina kaverit ymparilla rupesivat kayttamaan liiveja, itse sain hengenahdistusta ja klaustrofobiaa ammattilaistenkin valisemista liiveista. Olen nyt 27, 15 vuotta ilman liiveja, ja rinnat eivat riipu yhden imetetyn lapsen jalkeenkaan. Ehka "rintaliivi-ilosanoma" ei perustukaan niin paljon anatomiaan ja todellisuuteen kuin luulet. Painvastoin on olemassa laajoja tutkimuksia, joiden mukaan rintaliivit heikentavat kehon omien kudosten kykya kannatella painoa, mika itse asiassa on jarkeenkaypaa, taten kohottaen entisestaankin riippumisriskia. Ihon vanheneminen on kaikille sama onelma. Yksilokohtaistahan kaikki tama tietysti myos on, mutta ei minulla ole koskaan ollut selkakipuja. Rintaliivit puolestaan ovat aiheuttaneet sietamattomia hartia- ja rintalastakipuja.

Itse ainakin yritan pukeutua mahdollisimman saadyllisesti, vaikka liiveja ei olisikaan. Tiukka toppi pitamaan nakyma kasassa ja kangasvalinnat niin, ettei nannit nay, niin lopputulos ei ole niin julkea kuin voisi kuvitella. Paalle jokin fiksu paita.

Naiden kirjavien vastausten jalkeen kuitenkin harmittaa. Huomiota vaimona ja aitina en kuitenkaan halua tisseihini. Miehet ovat kuitenkin selvasti jonkin verran hyvaksyvampia asiaa kohtaan kuin naiset, vaikkakin monet lahinna samaan tapaan kuin muuta niukkaa vaatetusta kohtaan.

Kommentti nimimerkilta "Ilman on parempi", oli kuitenkin mielenkiintoinen. Ainakaan ei yrita teeskennella rintojen muotoa ja kokoa. Taalla joku syytti rintaliivitonta huomionhakuisuudesta, mutta eiko nykyajan tissiliivit ole tehty juuri niin, etta ne muotoilevat tisseista pystyt ja isommat kuin ne oikeasti ovat. Eiko naisena pitaisi pistaa vihaksi nimenomaan ne, jotka yrittavat tuoda rintojaan talla tavalla naytille. Kylla fiksusti pukeutunut rintaliiviton D-kuppi vetaa miehilta vahemman huomiota kuin D-kupin rinnat push-up liiveissa keinotekoisine tissivakoineen. Tassa kesalla jonkin Helsinkissa jarjestettavan jalkapalloturnauksen nuoret brassipelaajat huusivat minulle kuorossa "small breasts, small breasts" kun en hetkea aikaisemmin vastannutkaan niiden huuteluun.

Sorry, ei ole suomalaisia aakkosia, kun en kirjoita Suomesta.

• nainen vastaa, vaikka itse aloitus olikin miehille tarkoitettu..

itse olen hieman pienemmällä rintavarustuksella siunattu kuin sinä,
        mut eipä silti tuntuisi mukavavalta täysin ilman minkäänlaista tukea kulkea ulkona, varsinkin lenkkeillessä urheiluliivit on pakko olla
        mitään push-uppeja tai edes kaarituettuja liivejä en pidä, mun mielestä ne on niin epämukavia päällä, mut pehmeitä kuitenkin jonkin verran tukevia liivejä kyllä käytän.

en kyllä itse tuntisi oloani mukavaksi joko tissit vapaasti hölskyvinä, taikka push-up-rintsikoilla tyrkytettynäkään.

mur

• kukamuaestääääääääää

Mihin olet oppinut, siitähän on kysymys. En vain osaa pitää sellaisia, kuin vain välttämättä, antakaa mun rintojen olla vapaana!!!

• mulle tulee jotenki sellaisista naisista mieleen meidän yläasteen lesbo liikunnanopettaja, sen pähkähullu professori -leffan mummosta puhumattakaan. mut joo, kaikki miehet sais kans alkaa kulkemaan ilman alushousuja, tosin en takaa että kehtais ite kulkea sellaisen kans :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2449
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1912
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1804
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1432
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1375
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      133
      975
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      957
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      948
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    Aihe