Mitä mieltä? Islamin mukaan Jumalalla on 99 nimeä tai ainakin tämän sivun mukaan:
http://www.islamopas.com/Gudsnamn.html
Islamin mukaan.
15
84
Vastaukset
- -
Sitä mieltä, että olet väärällä palstalla. Islamille on omansakin.
- nimistä loppu
Jossain scifi-novellissa saattoi olla 1000 000 nimeä jumalalla ja kun kaikki lausuttiin alkoi maailmanloppu.
- Mitä kysyitkään?
Aiva se ja sama..
- €60n
Kristinusko ja islam, samaa sontaa eri paketissa.
Jeesuksellakin on ainakin sata nimeä, joten, mitä kummallista siinä on jos joku hihu on keksinyt Allahille 99 nimeä.
http://www.youtube.com/watch?v=L3jTvM_gAaM En mitään mieltä. Taruolennolla voi puolestani olla vaikka miljoona nimeä, tai yksi.
- €60n
Tässä yli 200 nimeä. Tekeekö se Jeesuksesta paremman vai huonomman kuin Allah? Mikä oli aloituksen pointti?
http://lds.about.com/od/jesuschrist/a/names_of_Jesus.htmTaroitus oli kysyä mitä mieltä olette Jumalan muista nimistä noista 99 nimestä?
Ei siitä kumpi on parempi Jeesus vai Jumala.- .
pinkangel1 kirjoitti:
Taroitus oli kysyä mitä mieltä olette Jumalan muista nimistä noista 99 nimestä?
Ei siitä kumpi on parempi Jeesus vai Jumala.Mutta hehän ovat raamatun mukaisesti kaksi eli mielikuvitusoliota kokonaan.
- 23refds
pinkangel1 kirjoitti:
Ei siitä kumpi on parempi Jeesus vai Jumala.Eipä noista juuri mitään mieltä tarvitse olla. Minkä minä sille voin että ette pääse edes jumalanne nimestä yksimielisyyteen? Niin muuten... Tiesithän että kristityillä ja muslimeilla on sama jumala?
- K.R.S.
pinkangel1 kirjoitti:
Ei siitä kumpi on parempi Jeesus vai Jumala.''Taroitus oli kysyä mitä mieltä olette Jumalan muista nimistä noista 99 nimestä?''
Olen sitä mieltä, että mitä mieltä on nimetä jumaliaan tuolla tavalla. Tuollaisella systeemillä minullakin voisi olla satoja nimiä, kaikki nimet eivät tosin olisi noin ylistäviä.
''Ei siitä kumpi on parempi Jeesus vai Jumala.''
Eikö Jeesus ole jumala?
Tulee mielen, että määrittäessään jumalaansa, sen nimiä, tahtoa ja ominaisuuksia, ihminen asettuu sen yläpuolelle.
Ihminen luo jumalaansa oman tahtonsa ja odotustensa mukaiseksi.Toisinaan Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä.
- !
Ja Mustanaamiolla on muitakin nimiä, esim Urja.
- +++++++++
Se on aika mielenkiintoista, että adjektiivi voi olla jokin jumalan nimi ilman, että se näyttää yhtään typerältä (sarkasmia)
Mikä oli aloituksen tavoite?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503901
- 583571
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1892906- 1052748
- 432563
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212550- 232518
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192076- 282011