Oletteko yli-ihmisiä siinä suhteessa - muiden yläpuolella?
Tuntuuko että tiedätte enemmän?
18
99
Vastaukset
- 243rtf
Ei tunnu. Lisää typeriä kysymyksiä?
- No ei mutta ei
Kaikki uskovat ovat kyllä minulle aina noin vakuuttaneet, että tietävät paljon enemmän kuin minä. Kun olen sitten sitä tietoa kysellyt, niin ovatkin tarjoilleet äärimmäisen ahdasmielisiä mielipiteitään ja taikauskoisia typeryyksiään, jotka eivät ole tietoa vaan lähinnä disinformaatiota. Muutenkin on erittäin säälittävää ja irvokasta, että ihminen joka väittää maapallon olevan 6000 vuotta vanha luulee tietävänsä enemmän.
- jees!
Kristityille
Myös tämä etova lnkki:
http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Nanjingin_verilöyly
Lue, Jumalan sallmat kidutukset.
Potkaistaan Jeesus taivaasta ilman laskuvarjoa!!!- happeening
Höpöhöpö
sinne minne olet menossa tarvitset ... erikoispuvun. Olisikohan sinunkaltaisillesi uskovaisille ihan joku oma palsta? Esimerkiksi otsikolla "Jumalalle suuttuneet hihhulit" tjtn?
Sillä näet nimittän uskovainen sinä kirjoitustesi perusteella olet.- jees!
happeening kirjoitti:
Höpöhöpö
sinne minne olet menossa tarvitset ... erikoispuvun.Totta, rautahousut, jottei Jumala raiskaa minua peräsuoleen!
- jees!
jees! kirjoitti:
Totta, rautahousut, jottei Jumala raiskaa minua peräsuoleen!
Sulla on ala- ja yläpää niin täynnä PASK**AA ettei sua kukaan viitti nus**sia.
- shintolaisuutta
Miten tämä liittyy kristinuskoon?
Kerro etovat terveisesi shintolaisille japanilaisille.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Nanjingin_verilöyly
"Jumalan sallima". Nytkö Jumala onkin olemassa ja "sallii" pahan? "Jeesus alas taivaista"?
Silloin kun kristityt pyrkivät estämään pahaa, nimitetään kristittyjä suvaitsemattomiksi.
Te ateistithan olette moittineet kristittyjä lähetyssaarnaajia siitä, että käännyttävät pakanoita pois omista uskonnoistaan. Tuo on nyt sitä pakanauskoa.
- uskovaisilla 100%
Uskovaisillahan sitä on 100% selitys joka asiaan.
- jees!
Mutta tähän avaukseen eivät ole vastanneet--liekö kaikki Kristityt veljeni ostamassa nahkapukua ja gay -tarvikkeita?
- jees!
jees! kirjoitti:
Mutta tähän avaukseen eivät ole vastanneet--liekö kaikki Kristityt veljeni ostamassa nahkapukua ja gay -tarvikkeita?
Varas ja vielä gay.
>>>Tuntuuko että tiedätte enemmän?
Tiedän enemmän kuin toiset ja vähemmän kuin toiset. Riippuu siitä keneen vertaa.
Tiedon määrällä ei sinänsä ole merkitystä, pikemminkin sillä miten pystyy analysoimaan uutta tietoa ja yhdistämään sen jo ennen tiedettyyn.
Ilman rehellisyyttä, avointa mieltä ja avarakatseisuutta tulee ongelmia.Päinvastoin!
Mitä enemmän olen oppinut, sitä vähemmän huomaan todella tietäväni. Se on yksi ateismin haittapuolista. Tajuaa niin selvästi oman rajallisuutensa suunnattoman ja monimutkaisen maailmankaikkeuden edessä. Uskovaiselle on helppoa sysätä kaikki tuo monimuotoisuus ja kompleksisuus yliluonnilliseen jumala-laatikkoon ja palvoa sitä.
Ateisti ei sellaista helpotusta saa, vaan kaikki on luonnollista ja siksi siis myös inhimillisen käsityskyvyn ulottuvilla. Jos ei tajua, vika on itsessä. Tosin suurin osa asioista avautuu, kun niihin paneutuu riittävästi.Tiedän vain sen, etten tiedä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedän,_etten_tiedä_mitään- Kysyn vain?
Ketkä te? Mitä? häh?
No keitä tarkoitat? Jos tarkoitat minua Ateistina, tuntuu, että tiedän aika paljon, mutta minulla on vielä paljon opittavaa! Jos kysyt uskovaiselta persoonallisuuteni osalta, joka on vielä pienenä jossain sisimmässäni vastaan: Olen Jumalan kaltainen ja muiden yläpuolella, koska raamatussa sanotaan aivan selvästi niin. Jeesus sanoo: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna, "Te olette Jumalia?"
- Plotdot
Ei niinkään. Minulla vaan on vähemmän ristiriitaista 'tietoa', kuin suurimmalla osalla kanssaeläjiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594703
- 653808
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2133241- 1143061
- 482894
- 232558
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482003- 1081872
- 361865