Perunan kasvatuskielto? Miksi???

Vanhaherra.

15

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soviet_finland

mikäs päivä se tänään olikaan? mutta en ihmettelisi jos suomessa joskus noin tehtäisiin. sitten poliisi juoksisi teinien kukkaruukkujen lisäksi pappojen kasvimailla. ja maailma olisi taas vähän parempi paikka elää.

• hatsipotsi

äläpä halveksi huumausaineiden käyttöä . Kannabis on mielisairauksien riskitekijä.

• Kirjoitustyyli..
        hatsipotsi kirjoitti:

äläpä halveksi huumausaineiden käyttöä . Kannabis on mielisairauksien riskitekijä.

ahaa Jussuf! Onko rapula niin kova että vanha nikki unohtui? hotsipatsi, joopajoo..

• Hemppa -63

Tuohan on ihan uskomatonta. Millaiset sakot ne meinaa antaa jos kasvattaa perunaa ja itse peräti syö sitä? Tuokin on valmisteltu niin salassa että se julkistetaan vasta kun kaikki päätökset on tehty. Päätöksistä ei sitten voi valittaa kukaan.

• kyylä 45

Mä olen ajatellut että kasvatan salaperunaa.Laitan perunaa kasvamaan joka puskanjuureen ..Poliisi sitte kyttää että missä on perunaa ja ookko syöny niitä,, nyt mennään lääkäriin tarkistamaan jotta ookko syöny luomuperunaa ..
        Kas ku niitä perunoita ei ole myrkytetty.
        Ja sitte ne takavarikoi mun perunat ja vie ne herroille herkuksi.

• eimuistiavanoista

ai en saa vastata tähän.;D

eduskunta lobbaus globaaliruokateollisuus lääketeollisuus

• Folio Mulder

Aprillipilahan tuo on vaikka eihän tuosta nykyhallituksen väestä tiedä mitä päähänsä saavat.

• eikä ole

Tuo on vittuilua niille jotka tuntevat EU:n Codex Alimentariuksen...

• 01.04.

APRILLIÄ, APRILLIÄ!

• Melinda är dummis

Kannattaa ostaa Viherpeukusta tms. lamput, turvekuutiot, lannoitteet jne. ja panna perunat komeroon kasvamaan. Sieltä ne ei niitä arvaa etsiä!

• Kyllä ne kuitenkin kunnon valoa tarvitsevat. Ei komeroon. Savon Sanomien ei pitäisi julkaista noin järkyttäviä aprillipiloja.

• Riisiin en vaiha

Väkijoukot kaduille ja mellakka! Jokaiselle 5 kg kilo kovia heittoperunoita mukaan.

Perunat ja katukivet vaan lentelemään ympäriinsä, niin saadaan tämäkin EU-kuse-tus loppumaan.

Katainen sai tieteskii lihavalta Barrosolta ohjeet, että ota noilta väeltäs perunat pois. Kun ovat niin lihavia ja vastustavat kaikkia meidän EU-lakeja.

• mökin ukkeli

Minäpä kasvatankin perunani salaa naapurin maalla .
      En alentuisi niiden kotikasvatukseen.
      Salaa naapurin maalla kasvatettu peruna soseutuukin paremmin kuin omassa maassa kasvanut peruna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      101
      1825
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1180
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      459
      1168
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1053
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      837
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      831
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      776
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      773
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      718
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      691
    Aihe