Eihän tässä ole jumalauta mitään järkeä!!
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/ministerio-kieltaa-perunan-kotikasvatuksen-suomessa/1182572
Perunan kotikasvatuskielto koskee kotitalouksia, joiden kasvattama peruna on tarkoitettu vain talouden omaan käyttöön.
Perunan kasvatuskielto? Miksi???
15
219
Vastaukset
- soviet_finland
mikäs päivä se tänään olikaan? mutta en ihmettelisi jos suomessa joskus noin tehtäisiin. sitten poliisi juoksisi teinien kukkaruukkujen lisäksi pappojen kasvimailla. ja maailma olisi taas vähän parempi paikka elää.
- hatsipotsi
äläpä halveksi huumausaineiden käyttöä . Kannabis on mielisairauksien riskitekijä.
- Kirjoitustyyli..
hatsipotsi kirjoitti:
äläpä halveksi huumausaineiden käyttöä . Kannabis on mielisairauksien riskitekijä.
ahaa Jussuf! Onko rapula niin kova että vanha nikki unohtui? hotsipatsi, joopajoo..
- Hemppa -63
Tuohan on ihan uskomatonta. Millaiset sakot ne meinaa antaa jos kasvattaa perunaa ja itse peräti syö sitä? Tuokin on valmisteltu niin salassa että se julkistetaan vasta kun kaikki päätökset on tehty. Päätöksistä ei sitten voi valittaa kukaan.
- kyylä 45
Mä olen ajatellut että kasvatan salaperunaa.Laitan perunaa kasvamaan joka puskanjuureen ..Poliisi sitte kyttää että missä on perunaa ja ookko syöny niitä,, nyt mennään lääkäriin tarkistamaan jotta ookko syöny luomuperunaa ..
Kas ku niitä perunoita ei ole myrkytetty.
Ja sitte ne takavarikoi mun perunat ja vie ne herroille herkuksi.
- eimuistiavanoista
ai en saa vastata tähän.;D
eduskunta lobbaus globaaliruokateollisuus lääketeollisuus - Folio Mulder
Aprillipilahan tuo on vaikka eihän tuosta nykyhallituksen väestä tiedä mitä päähänsä saavat.
- eikä ole
Tuo on vittuilua niille jotka tuntevat EU:n Codex Alimentariuksen...
- 01.04.
APRILLIÄ, APRILLIÄ!
- Melinda är dummis
Kannattaa ostaa Viherpeukusta tms. lamput, turvekuutiot, lannoitteet jne. ja panna perunat komeroon kasvamaan. Sieltä ne ei niitä arvaa etsiä!
Kyllä ne kuitenkin kunnon valoa tarvitsevat. Ei komeroon. Savon Sanomien ei pitäisi julkaista noin järkyttäviä aprillipiloja.
- Riisiin en vaiha
Väkijoukot kaduille ja mellakka! Jokaiselle 5 kg kilo kovia heittoperunoita mukaan.
Perunat ja katukivet vaan lentelemään ympäriinsä, niin saadaan tämäkin EU-kuse-tus loppumaan.
Katainen sai tieteskii lihavalta Barrosolta ohjeet, että ota noilta väeltäs perunat pois. Kun ovat niin lihavia ja vastustavat kaikkia meidän EU-lakeja.- Ei uutta
http://www.mtv3.fi/u kirjoitti:
Tuksulle siirrettiin norsugeeni monta vuotta sitten.
- mökin ukkeli
Minäpä kasvatankin perunani salaa naapurin maalla .
En alentuisi niiden kotikasvatukseen.
Salaa naapurin maalla kasvatettu peruna soseutuukin paremmin kuin omassa maassa kasvanut peruna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest666043Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul1165321Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4014212Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön553551Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1493352Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma612840Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1332191- 272190
Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista
Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell851989Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri191970