Kenen palstaisen seurusteluun

-vaiettu asia-

41

107

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - kenen et haluaisi? :) Sä olet joka kerta unohtanut kenet haluaisit unohtaa ja keneen uskoa.

    • :-)

      Jazuli ja Pikku-murri. Sekä Toljake ja laskin väärin (=sama henkilö eli miten voisi seurustella kahden naisen kanssa yhtä aikaa)

      • >miten voisi seurustella kahden naisen kanssa yhtä aikaa

        Tietysti siitä nyt ennemmin tai myöhemmin kiinni jää jommalle kummalle tai molemmille, mutta ei se mahdotonta kuitenkaan ole.


      • Piaffee.

        Et vain halua uskoa, että he halusivat toisensa eivätkä sinua....


      • :-)
        relaxed_eyes kirjoitti:

        >miten voisi seurustella kahden naisen kanssa yhtä aikaa

        Tietysti siitä nyt ennemmin tai myöhemmin kiinni jää jommalle kummalle tai molemmille, mutta ei se mahdotonta kuitenkaan ole.

        Tarkoitan oikeaa seurustelua eli yhdessä asumista (siihen en usko)ei etäseurustelua.


      • :-)
        Piaffee. kirjoitti:

        Et vain halua uskoa, että he halusivat toisensa eivätkä sinua....

        Siis ketkä? En halua ketään palstalta, enkä ole koskaan halunnut. Mustasukkaisuusko olisi ainoa syy epäillä kenenkään suhdetta?Aika sinisilmäistä.


      • :-) kirjoitti:

        Tarkoitan oikeaa seurustelua eli yhdessä asumista (siihen en usko)ei etäseurustelua.

        Onnistuuhan se Hugh Hefneriltä ja miljoonilta muslimeiltakin.


      • Kana.
        :-) kirjoitti:

        Siis ketkä? En halua ketään palstalta, enkä ole koskaan halunnut. Mustasukkaisuusko olisi ainoa syy epäillä kenenkään suhdetta?Aika sinisilmäistä.

        Kateus syyksi pätevä.


      • :-)
        Kana. kirjoitti:

        Kateus syyksi pätevä.

        En ole vielä niin pohjalla, että kadehtisin ihmisiä, joilla on päällekkäisiä netissä ylläpidettäviä etä/feikkisuhteita. Ehkä se päivä joskus koittaa, mutta vielä ei ole koittanut.


      • ...

        Mitä iloa sä tosta paskan jauhamisesta saat? Kyllä on sulla käyhä elämä, en muuta voi sanoa.


      • ...
        :-) kirjoitti:

        En ole vielä niin pohjalla, että kadehtisin ihmisiä, joilla on päällekkäisiä netissä ylläpidettäviä etä/feikkisuhteita. Ehkä se päivä joskus koittaa, mutta vielä ei ole koittanut.

        Niin, olet vielä syvemmällä suossa.


    • Omaani on tosi vaikea uskoa. Jos uskoo, joutuu uskomaan että mielikuvitushahmojen kanssa todella voi seukata.

    • Miksi ei?

      Kenen ei pitäisi?

    • Sinun.

      Aloittajan.

    • Mielikuvitusvaimot ovat aliarvostettuja. :-(

      • Kokoomushan voisi ottaa hallitusohjelmaansa mielikuvitusvaimojen suojelu-ja tukipakettiohjelman.


      • modelli kirjoitti:

        Kokoomushan voisi ottaa hallitusohjelmaansa mielikuvitusvaimojen suojelu-ja tukipakettiohjelman.

        Sanos muuta. Suojellaan Pahvi-Saulit ja mielikuvitusvaimot!!!


    • puskalisko

      aika harvoin löydän itseni miettimästä kenenkään seurusteluja

    • ...

      Uskon omaani, koska tämä on tätä mun arkea mussukkani kanssa jo pian pari vuotta. Uskon myös Murrin ja Toltsun yhteiseloon, koska olen asiasta perillä. Muista paha sanoa. :-)

      Ihanaa olla taas kotona!

      • Jazuli!

        Anteeksi mutta... niin.

        En juurikaan usko mussukkaasi ;)


      • ...
        Jazuli! kirjoitti:

        Anteeksi mutta... niin.

        En juurikaan usko mussukkaasi ;)

        Jaa mikset? Kuvanko sä haluat vai tulla tapaamaan meitä? :-)


      • Haluan..
        ... kirjoitti:

        Jaa mikset? Kuvanko sä haluat vai tulla tapaamaan meitä? :-)

        kuvan.


      • ...
        Haluan.. kirjoitti:

        kuvan.

        Ja mihkä mä sen lähettäisin? :-)


      • aijaan kautta
        ... kirjoitti:

        Ja mihkä mä sen lähettäisin? :-)

        tänne


      • ...
        ... kirjoitti:

        Ja mihkä mä sen lähettäisin? :-)

        Niin ja sitten kuvan saatuasi sanoisit että kuvassa on mun isoveli tai joku mun kaveri, vaikkei mulla ole sellaista kumpaakaan. Ei veljeä eikä miespuolisia kavereitakaan. :-)

        Sitten se oli tietysti joku naapurin mies tai joku maksettu joka suostuis huijaamaan niinkin arvovaltaisia ihmisiä, kun palstalaiset. Tottakai mä näkisin sen vaivan. Olenhan mä yhtä viriviri tööt tööt kun ne kuvaa vaativatkin. :-)


      • ...
        aijaan kautta kirjoitti:

        tänne

        Et ihan ilman toisen lupaako mä sellaista tekisin? x-)

        Ei ole niin suurta tarvetta todistella kuitenkaan olemassa olevaa olemattomille ihmisille todeksi. Joku roti sentäs. :-)


      • Tottakai uskoisin
        ... kirjoitti:

        Niin ja sitten kuvan saatuasi sanoisit että kuvassa on mun isoveli tai joku mun kaveri, vaikkei mulla ole sellaista kumpaakaan. Ei veljeä eikä miespuolisia kavereitakaan. :-)

        Sitten se oli tietysti joku naapurin mies tai joku maksettu joka suostuis huijaamaan niinkin arvovaltaisia ihmisiä, kun palstalaiset. Tottakai mä näkisin sen vaivan. Olenhan mä yhtä viriviri tööt tööt kun ne kuvaa vaativatkin. :-)

        että se on laskin.mäkeä. En vaan ole koskaan nähnyt sitä, ja suomalainen ei usko ennen kuin näkee.


      • ...
        Tottakai uskoisin kirjoitti:

        että se on laskin.mäkeä. En vaan ole koskaan nähnyt sitä, ja suomalainen ei usko ennen kuin näkee.

        No etipä sen nimimerkki ja suurenna kuva siitä profiilista. Jos olet kauheen fiksu ja osaava, niin pystyt varmaan sudoattamaan kuvasta mustavalkon ja kontrastit pois saadaksesi miehestä kuvan.

        Tai kysy joltain jos jollain olis edes sen tänne linkittämät kuvat tallessa. Ehkä sä niistä sen sitten jotenkin hahmottaisit. :-)

        En voi tajuta miten ko. asia voi noin paljon jotain vaivata kuukaudesta toiseen. Vaivaako ihmisten suhteet noin yleensä sua aina yhtä paljon vaiko vaan mun? Ja Murrin ja Toljakkeen? Tai Ratikan?


      • Minusta ei
        ... kirjoitti:

        No etipä sen nimimerkki ja suurenna kuva siitä profiilista. Jos olet kauheen fiksu ja osaava, niin pystyt varmaan sudoattamaan kuvasta mustavalkon ja kontrastit pois saadaksesi miehestä kuvan.

        Tai kysy joltain jos jollain olis edes sen tänne linkittämät kuvat tallessa. Ehkä sä niistä sen sitten jotenkin hahmottaisit. :-)

        En voi tajuta miten ko. asia voi noin paljon jotain vaivata kuukaudesta toiseen. Vaivaako ihmisten suhteet noin yleensä sua aina yhtä paljon vaiko vaan mun? Ja Murrin ja Toljakkeen? Tai Ratikan?

        puhuta kuukausista vaan vuosista.

        Joo, sun, murrin ja ratikan kyllä eniten vaivaa, siinä olet oikeassa.


      • ...
        Minusta ei kirjoitti:

        puhuta kuukausista vaan vuosista.

        Joo, sun, murrin ja ratikan kyllä eniten vaivaa, siinä olet oikeassa.

        No kuukausia sä olet ilmeisesti näitä mielessäsi ja palstalla vatvonut? Tiedätkö syyn miksi?


      • Itse asiassa
        ... kirjoitti:

        No kuukausia sä olet ilmeisesti näitä mielessäsi ja palstalla vatvonut? Tiedätkö syyn miksi?

        en tiedä miksi. Puhun läpiä päähäni.


      • ...
        Itse asiassa kirjoitti:

        en tiedä miksi. Puhun läpiä päähäni.

        Niin, varsinkin kun ne on sitä kokoluokkaa ettei mitään jää enää päähän.


    • -Palstan miehet-

      kauniit ja rohkeat
      paska sarja sekin

      niin?

    • Miksi se on tärkeää, kuinka moni täällä uskoo kenenkin suhteeseen? Eikö se ole tärkeintä, että itse suhteelliset tai suhteettomat tietävät, miten asia on? Muut ovat siinä ulkopuolisia ja jos joku haluaa väittää että hänellä on/ei ole suhdetta, vaikka asia olisi toisin, siihen on varmaan pätevä syy. Se ei meille muille kuulu, mikä se syy on. Lähinnä kai täällä ollaan keskustelemassa niitä näitä, eikä luomassa tai puimassa suhteita.

      • Niitä näitä..

        eikös tuo sitten ole niitä näitä.


      • BIueNightSatin

        blaa blaa blaa tätinäkökulmat . Ei ole tärkeintä .


      • Niitä näitä.. kirjoitti:

        eikös tuo sitten ole niitä näitä.

        No on:D

        Mä vastasin tähän hölmöön ketjuun oikeasti siks, kun tää s24 tökkii niin paljon, enkä päässyt tästä ketjusta pois, lukemaan muita ketjuja.. Enkä vieläkään pääse :D


      • BIueNightSatin kirjoitti:

        blaa blaa blaa tätinäkökulmat . Ei ole tärkeintä .

        Tätilaukulla päähän :D


    • Q off

      Jonkun Jazulin suhde on varmaa oikea mut puheenaiheena umpitylsä. Hienoo jos kälkättäjä on saanu miehen mut muuten zz zzzz zzz

      • ...

        Samoin. :-)


      • ...

        serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico serpico narsisti narsisti narsisti narsisti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1785
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      180
      1690
    3. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1531
    4. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1512
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      116
      1214
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      296
      1056
    7. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      102
      982
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      224
      975
    9. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      93
      943
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      153
      927
    Aihe