Kuinka kauan olet

kaluppi

roikkunut palstalla?

13

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säälittävä paskakasa

      Liikaa, yli vuoden.

    • liian kauan...

      About 2-3 kuukautta.

    • hauskaa on ollut!!!

      1,5 vuotta.

    • Hohoo, olisivatkohan ensimmäiset tällä nimimerkillä kirjoittamani viestit jostain vuodelta 2005? Viimeistään 2006 nyt ainakin. Ja tässä sitä ollaan edelleen. Jos nyt jotain voin puolustuksekseni kirjoittaa, niin ainakin minulla on välillä ollut kausia, kun en ole käynyt täällä lainkaan, vaan aina olen sitten palannut kuitenkin.

      • säälittävä paskakasa

        Onko ma-teoria ja huorittelut olleet palstalla mukana jo 2005?


      • säälittävä paskakasa kirjoitti:

        Onko ma-teoria ja huorittelut olleet palstalla mukana jo 2005?

        MA-teoria on saattanut olla, olen varmaan itse ollut sitä tänne tuomassa. Lutkittelu minusta on uudempi ilmiö. Taisi silloinkin olla joku "Suuri Isä", mutta jotenkin muistelen että silkkaa paskaa oli harvemmin, eli silloin aikoinaan tämä tuntui jotenkin keskustelupalstalta, eikä joka toinen ketju ollut samansisältöinen tai harvinaisen ennalta-arvattava provokoaatio. Toisaalta, aika saattaa kullata muistot.


      • Bamse.
        LordBoredom kirjoitti:

        MA-teoria on saattanut olla, olen varmaan itse ollut sitä tänne tuomassa. Lutkittelu minusta on uudempi ilmiö. Taisi silloinkin olla joku "Suuri Isä", mutta jotenkin muistelen että silkkaa paskaa oli harvemmin, eli silloin aikoinaan tämä tuntui jotenkin keskustelupalstalta, eikä joka toinen ketju ollut samansisältöinen tai harvinaisen ennalta-arvattava provokoaatio. Toisaalta, aika saattaa kullata muistot.

        Olen harvakseltaan lukenut tätä palstaa ja ainakaan -04-05 ei ollut MA-teoriaa, atmmiä, Suurta Isää yms. Palstan laadukkuusta tuolloin on vaikea sanoa mitään, mutta kuitenkin täysin eri henkinen kuin viime vuosina.


      • satunnainen kävijä
        Bamse. kirjoitti:

        Olen harvakseltaan lukenut tätä palstaa ja ainakaan -04-05 ei ollut MA-teoriaa, atmmiä, Suurta Isää yms. Palstan laadukkuusta tuolloin on vaikea sanoa mitään, mutta kuitenkin täysin eri henkinen kuin viime vuosina.

        Tänne on pesiytynyt yhdestä muutamaan häiriintynyttä yksilöä, jotka ovat katsoneet tämän oman hulluutensa jakelukanavaksi. Olen itse käynyt palstalla satunaisesti vuodesta 2007 tai 2008, en muista tarkkaan, ja tuolloin oli kyllä jo lutkittelu vauhdissaan. Muistan että Naisasialuuserikin olisi jo tuolloin ollut palstan vakiospämmääjä, mutta mielestäni hänen kirjoituksensa eivät olleet vielä silloin niin vihaisia ja aggressiivisuutta ja väkivaltaa ihannoivia.

        En ymmärrä miksi nämä tietyt henkilöt kieltäytyvät kategorisesti kaikesta itsensä auttamisesta ja tyytyvät pelkästään jankuttamaan täällä noita iänikuisia teesejään. Onko se todella niin palkitsevaa, että mitään muuta ei tarvita. Palstalla avautuminen elämän sisältönä.


    • khääh kääh

      about 1 1/2v ehkä... ennen oli nimmari, nyt oon anonyymi huutelija...:)

    • sinkku 86

      Vaikea sanoa miksi jumitan tällä palstalla niin paljoa... ehkäpä se soveltuu omaan luonteeseeni kun tällä palstalla on mm.

      -Yksinäisiä ihmisiä
      -Aikuisia ihmisiä
      -Ihmisiin kyllästyneitä
      -Mietiskelijöitä
      -Hyviä pohdintoja
      -Hauskat läpät (joskus)

      etc.

    • Älymies 23.
      • Älyn haamu

    • Jaa a 1,5 vuotta suurin piirtein. Eikä loppua täällä käymiselle näy näköpiirissä. Kumpa olis parempaakin tekemistä niin loppuis täällä käyminenkin, mut eipä näy semmoista tulevaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe