Olisinko kateuden kohde?

Mies1985

Muistelinpa tässä aamutuimaan rakkauden kesää kun tuli katsottua vuokraleffa jossa oli pääosassa 17-vuotiaaksi kuvattu teininainen joka muistutti etäisesti rakkauden kesäneitoa; tosin minulla taitaa olla taipumusta nähdä noita piirteitä aika monessa naisessa.
-
Mutta itse asiaa ajatellessa eli sitä että kun täällä on AT-miehiä joilla ei ole ollut tilaisuutta rakastella ja olla pikaromanssissa teininaisen kanssa; olisitteko mieluummin minun tilanteessani/seksuaalihistoriassa eli teillä olisi ollut tilaisuus mutta ette kuitenkaan olisi varsinaisesti käyttäneet sitä?

Kyllähän meillä nimittäin oli tavallaan aika kiihkeääkin mutta en kuitenkaan kiihottunut juuri ollenkaan (paitsi ensimmäisenä iltana jolloin olin vielä muutenkin hyvin estynyt) vaikka teininainen oli aloitteellinen ja yritti kai parhaansa. Ymmärrän että monille muille se olisi paljon helpompaa ja vaikka potenssi vaivaisikin niin uskoakseni se olisi kuitenkin monilla muilla jotenkin raadollisempaa ja suoraviivaisempaa eli ihan puhtaasta jännittämisestä johtuvia, vaikka halut olisivat muuten kovat. Tuollaisilla miehillä ei luullakseni ole mitään syvällisempiä patoutumia eikä ajatuksia asiasta...ehkä silloin myös kiukku ja pettymys on suurempi koska tavoitteet ovat niin selvät.

Toivoisin että tässä pysyttäisiin asiassa eikä hirveästi spekuloitaisi/reposteltaisi minun oletetuilla vioillani.

8

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomihuora=15nussima

Riippuu oliko tämä teininainen käyttämätön vai jo käytetty huora.

• :)))

En haluaisi olla asemassasi, koska olet palanut kiinni tuohon yhteen hetkeen menneisyydessäsi, joka määrittelee koko nykyisen seksuaalisuutesi.

Arvaan että tuo hetki on voimakkain seksuaalinen fantasiasi, ja kaikki seksuaaliset yritelmät ja ajatukset muuttuvat päässäsi pakonomaiseksi fantasiaksi Rakkauden Kesästä ™ tuon teinitytön kanssa. Sinun pitäisi keksiä joku keino päästää irti jatkaaksesi eteenpäin, enkä tarkoita tukahduttamista, sillä se vain saa pakkomielteen purkautumaan myöhemmin mutta voimakkaampana.

Olin lukiossa ihastunut luokan kaunottareen, joka jostakin kumman syystä osoitti minulle huomiota. Hän aloitti silmäpelin kanssani. Välitunneilla katselimme toisiamme käytävän poikki, tuntien alussa hän tuli istumaan pulpetilleni jutellessaan kavereilleen, ja minä patologisen ujo reppana olin tulessa, mutta liian lamautunut tehdäkseni aloitetta. Rakastuin tähän tyttöön palavasti, se ei enää ollut koulupojan ihastusta kivan näköiseen tyttöön, vaan jotain vallan muuta.

Peliä jatkui vuoden, kunnes yhtäkkiä huomasin, että jokin oli muuttunut. Hän oli löytänyt poikaystävän, joka tosin ei ollut koulustamme. Masennuin, ja tuntui kuin olisin kadottanut jotain itsestäni.

Sitten viimeisenä koulupäivänä ennen kesälomaa tuo poikaystävä oli tytön mukana. Poikaystävällä oli silmälasit, ja hassut kalapuikkoviikset, niin mitäänsanomattoman näköinen kuin voi. Olin räjähtää nauruun, ja sillä hetkellä minä olin jälleen vapaa. Tuntuu kuin olisin saanut sieluni takaisin. Ikäänkuin rakastuneena olin antanut koko sieluni tuolle tytölle ja sairastunut masennukseen kun sieluni oli pistetty kierrätykseen tai roskiin. Rakkauteni tyttöön päättyi sinä päivänä kuin myös masennukseni parantui. Minun ei tarvinnut enää ajatella häntä. Tämä vain henk.koht. tarinana irtipäästämisestä.

Ehkä sielusi on edelleen rakkauden kesässä ja sinun pitää saada se takaisin.

• Mies1985

En kai minä ollut varsinaisesti rakastunut tähän naiseen vaan pinnistelin vain ollakseni vaikka mitään näyttöjä sen järkevyydestä ei ollut. Jo alun alkaen pidin häntä jotenkin kovana ja kylmänä mutta pakotin itseni pitämään hänestä siinä määrin kuin se oli mahdollista.
        -
        Mutta se oli silti tärkeä kokemus.

• ....
        Mies1985 kirjoitti:

En kai minä ollut varsinaisesti rakastunut tähän naiseen vaan pinnistelin vain ollakseni vaikka mitään näyttöjä sen järkevyydestä ei ollut. Jo alun alkaen pidin häntä jotenkin kovana ja kylmänä mutta pakotin itseni pitämään hänestä siinä määrin kuin se oli mahdollista.
        -

Rakkauden kesä ilman rakkautta. The one and only, Mies1985.

• Ystävyydellä
        Mies1985 kirjoitti:

-

Kannattaisi ehkä miettiä miksi pinnistellä ja esittää rakkautta?

Rakkauden olemus on romanttinen, sen perustelu järkevyydellä on onttoa ja kliinistä, vähän sama kuin menisi konserttiin vain koska on saanut liput, eikä siksi, koska pitää musiikista.

Rakkaus on yksi nautittava elämys ihmisen elämässä, se tulee jos on tullakseen, se on siitäkin harmillinen että sitä voi vältellä, mutta jos yrittää houkutella, niin se pakenee

Varmaankin kokemus siitä ettei tunteita voi pakoittaa on ihan tärkeä opetus.

• Ihan ystävällisesti

"en kuitenkaan kiihottunut juuri ollenkaan "
      - Minusta tähän kiteytyy kaikki

• r-a-k-a-s.

Rakkauden Kesä? Oliko 2003 tai 2004?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      70
      3129
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      34
      1992
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      286
      1633
    4. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      115
      1622
    5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      267
      1240
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      28
      1153
    7. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1130
    8. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1064
    9. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1050
    10. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      98
      1033
    Aihe