Faktaa YH suhteesta : 2 x YH suhdetta

YH suhdetta kokeillu

Ompas täällä taas paljon mutua ja valitusta YH suhteista niin laitetaan nyt ihan faktaa sinkun silmin:

-2 x YH Suomi24 deitti kokeilua takana
- kesto n vuosi per suhde
- lapsia 2 per suhde
- kukaan ei hakenut isää
- kukaan ei hakenut elättäjää
- yms perus fraasit profiilissa

-->Käytännössä joudut isäksi hyvin pian, aivan sama mitä he väittävät. Mutta ilman isän oikeuksia!
-->Käytänössä joudut myös elättäjälsi hyvin pian, muuten ette pääsee minnekkään, ei ulkomaan matkoille tai yhtään kauemmas / yhtään kalliimmalle lomalle.
--->Kaikki extempore jutut/ matkat / harrastukset esim ulkomailla yms tms loppuu kokonaan. Koska lasten pitää olla koulussa ja varaa ei ole koko perheen uudelle harrastukselle.

--->Yhdistetyt loma/työ matkatkaan ei tule enää kyseeseen, ei auta vaikka itse voisit säätää lomasi ja menosi ja tehdä myös etä-työtä aina muutaman viikon. Koska lasten harrastukset kärsii vaikka lomat ehkä saisi jotenkin kohdille.

--->Rahaa, sitäkään ei olekkaan enää. Siis jos ennen koulutetulta sinkulla jäi 4ke palkasta käteen, enää rahaa ei jääkkään läheskään niin paljon. Vaikka on erillinen talous. Mutta vaikka on oma talous, et voi silläkään koskaan tehdä mitään hauskaa ja kivaa.

Meillä oli oma talous mutta ei se nyt tietenkään nyt ihan niin mene jos yhdessä ollaan. Ei vaikka sanotte mitä, aina sinkku on se häviää rahallisesti. Aina.

Suhteet päättyi kuitenkin ihan siihen samaan kuin se heidän oma edellinen suhde, ei sitä henkilöä ja sitä tilannetta vaan enää kestänyt enempää. Vähitellen alkoi saada tarpeeksi joilloin parasta oli lopettaa. Hauskinta oli se että tämä oli molemmissa tapaukissa suuri yllätys sille toiselle osapuolelle. Jaa... niin miksiköhön... ihmettelen :-)

Nykyisessä suhteessa, jossa siis molemmat oli sinkkuja ja tienaa n80ke vuodessa eli 150ke vuodessa on elämäsin taso ja laatu ja ero on kuin päivällä ja yöllä. Ehkä siitä johtuen nykyinen seuralainen ei edes halua lapsia eikä myöskään maksaa muiden lapsista... joskaan hän ei voi sitä naisena ääneen edes sanoa.

78

756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sovi kaikille

      No siis, tuntemani miehet ovat sanoneet aivan samaa. Ja nuo naiset on kohdattu tosielämässä ei netissä.

      Suurimmat syyt tosin miksi suhde ei toimi ei liity rahaan vaan siihen että lapset vievät sitä aikaa ja energiaa niin siltä naiselta kuin mieheltäkin sekä suhteelta ylipäätään.

      Se joka väittää että mies voi olla jotenkin erillinen osanen siinä suhteessa ilman että lapset vaikuttavat hänen elämäänsä tai siihen suhteeseen puhuvat ihan PUHDASTA PASKAA.

      itsellä oli pari hyvin lyhyeksi jäänyttä yritystä yhäreiden kanssa ja kiitos ei.

      Varsinkin lapsettomana miehenä sitä odottaa että naisella ei ole lapsia ennestään. Ei minua oikeastaan kiinnosta silloin millainen se nainen on tai se lapsi on tai se mies oli/on.
      Se mikä kiinnostaa on se että joku lapsi eli ylimääräinen ihminen vie aikaani, energiaani ja mahdollisesti myös rahaani.

      Jos joku mies tahtoo aloittaa perhe-elämän tai ainakin puolittaisen sellaisen eikä sitä kahdenkeskistä parisuhdetta niin sitten vain valitsemaan yhäri suhteeseen.

      Yh:lla tässä tarkoitan sitten sekä yksinhuoltajaa ja yhteishuoltajaa.
      Osa jaksaa väittää että niillä olisi suuri ero, mutta jos suhteen alussa lapset vievät aikaa naiselta ja suhteelta.

      Tähän tietysti todetaan että pitäähän naisella olla omakin elämä tai että mieskö etsii äitiään kun lapset vaativatkin aikaa.

      No kysynpä sellaiselta naiselta että jos miehen mielenkiinto ylipäätään kohdistuu johonkin toiseen henklilöön enemmän kuin naiseen itseensä ja vaikea sopia mitään tai tehdä spontaanisti miehen esteiden takia niin mitäs nainen silloin ajattelee miehestä ja suhteesta?

      Tuskin kovin moni alkaa tuohonkaan ja siinä lapsessa olet vakavan suhteen tapauksessa kiinni lähes pysyvästi samalla kun olet hänen äitinsä kanssa.

      Itse ainakin nautin enemmän omasta sinkkuudestani ja mahdollisesta parisuhde-elämästä kun löydän sopivan naisen sitten kahdestaan kuin epätoivoisena alan yhäriä tapaileemaan.

    • diili...

      >Nykyisessä suhteessa, jossa siis molemmat oli sinkkuja ja tienaa n80ke vuodessa >eli 150ke vuodessa on elämäsin taso ja laatu ja ero on kuin päivällä ja yöllä.

      joo, ja vuosineljänneksittäin tehdään osavuosikatsaus - onko taloudellinen tilanne säilynyt ennallaan, miltä tulevaisuuden rahavirrat näyttävät - ja jos muutoksia on tapahtunut huonompaan suuntaan (tai esim vahinkolapsi ilmaantunut vaatimuksineen häiritsemään), niin nostan kytkintä.

    • minulle yh-iskä

      Minä ottaisin ihan mielelläni sellaisen yh-iskän, joka haluaa oikeasti perheen. Sitten vaan kimpsut ja kampsut yhteen ja yhteinen isompi talo, johon mahtuvat molempien lapset ja toivottavasti vaikka lisälapsi jos ei muuten niin adoptiolla :). Voi että se olisi ihanaa. Iso perhe, paljon elämää ja paljon ääntä ja kaksi aikuista :). Se olisi unelma! Minä kun tykkään perhe-elämästä. Tykkään olla kotosalla menemettä mihinkään (no töissä tietenkin käyn). Tykkään siitä, että ympärillä on elämää. Tykkään siitä, etten ole yksin. Ja sitten voisi välillä käydä koko perhe jossain, vaikka uimahallissa tai elokuvissa...ja välillä sitten vaan aikuiset yhdessä parisuhdetta hoitamassa vaikka ulkomaanreisulla ilman lapsia. Ja voi että...minulle on pian tulossa treffit yh-iskän kanssa...lapset samaa ikäluokkaa kuin omani...oisko tässä minun mahdollisuuteni? :))
      Lapsetonta miestä olen aikani elättänyt...enää en elättiä ota...vaikka miten lapseton olisi....ja pitää miehellä olla harrastuksia joka lähtöön ja kaverien tapaamisia...koskaan ei voi asettua olemaan kotona...nainen on se viimeinen, jolla aikaa riittää...kaipa se sitten johtuu siitä, että naisella on ne lapset.

      • Semmosta..

        Nii.. mäkään en oikein ymmärrä näitä yhäreistä valittavia miehiä. Miks ihmeessä siihen suhteeseen sitten ees hankkiutuu jos asenne on tuo.? En mä ainakaan halua et kukaan noin pahasti kärsii minusta ja lapsistani. Sen takia mitä näillä palstoilla saa niskaansa ei pahemmin enää huvita lähestyä ketään miehiä. Olen siis 37- vuotias yhteishuoltajanainen. Ulkonäköä kai riittäisi mut tunnustan olevani köyhä. Eti siin sit parisuhdetta. Parempi ku pysyy kaukana vaan, hitto ;-)


      • _neiti_x_
        Semmosta.. kirjoitti:

        Nii.. mäkään en oikein ymmärrä näitä yhäreistä valittavia miehiä. Miks ihmeessä siihen suhteeseen sitten ees hankkiutuu jos asenne on tuo.? En mä ainakaan halua et kukaan noin pahasti kärsii minusta ja lapsistani. Sen takia mitä näillä palstoilla saa niskaansa ei pahemmin enää huvita lähestyä ketään miehiä. Olen siis 37- vuotias yhteishuoltajanainen. Ulkonäköä kai riittäisi mut tunnustan olevani köyhä. Eti siin sit parisuhdetta. Parempi ku pysyy kaukana vaan, hitto ;-)

        Luuletko muuten että sinkku naisen unelma on juuri sinunlaisesi yh mies ?

        On your dreams....

        Miehet kelpuuttavat yh naisen paljon helpommin kuin sinkkut naiset yh miehen

        Tämä faktaa


      • JEP!
        Semmosta.. kirjoitti:

        Nii.. mäkään en oikein ymmärrä näitä yhäreistä valittavia miehiä. Miks ihmeessä siihen suhteeseen sitten ees hankkiutuu jos asenne on tuo.? En mä ainakaan halua et kukaan noin pahasti kärsii minusta ja lapsistani. Sen takia mitä näillä palstoilla saa niskaansa ei pahemmin enää huvita lähestyä ketään miehiä. Olen siis 37- vuotias yhteishuoltajanainen. Ulkonäköä kai riittäisi mut tunnustan olevani köyhä. Eti siin sit parisuhdetta. Parempi ku pysyy kaukana vaan, hitto ;-)

        No joo samaa mieltä oon kanssas :D
        Oon itse yksinhuoltaja ja 29v.
        Jos löytää miehen joka sanoo ottavansa KOKO PAKETIN mut sit vuoden päästä sanoo ettei sittenkään niin SE ******** ja pahasti.


    • ....................

      Tuskinpa voi olla enempää kuin fuckbuddy ja sekaantumatta toisen lapsiin. Onko se sitten maailmanloppu? Itselle ei. Mutta todellakin yksinhuoltajan ehkä kannattaa lopettaa haaveilut saavuttamattomista (suhde, mihin ei liity lapsia ja heidän huomioimistaan) tai tunnustaa rehellisesti, ettei haluakaan parisuhdetta.

    • Ongelmasi ei ole yh

      Tuolla asenteella sinulle olisi ongelma myös ne omat lapsesi, mutta toivottavasti et tule sellaisia koskaan saamaan.. sääliksi kävisi niitäkin lapsia. Etkö saa lapsetonta naista vai kaipaatko äitihahmoa, kun valitset lapsettomana lapsellisen naisen?

      Mutta sen verran aloittaja on oikeassa, että lapset rajoittavat elämää ja uusperheen arki voi olla todella vittumaista, jos niikseen sattuu.. mutta itseppä sen on jokainen valinnut kun on eronnut.

    • mimmupl

      Joo. Olen nainen ja mulla oli kerran säätöä yhden miehen kanssa kenellä oli 3 aika pientä muksua(ei tosin ollut yh) mutta silti ei siitä tullut mitää kun sen miehen elämä pyöri niiden kakaroiden kanssa ja mulla meni "hermot".Oli joskus vähän ulkopuolinen olokin. En mä senkaa kovin kauaa ehtinyt olemaan kun laitoin poikki! Noo hyvät panot sain =D MUT ei enää miehiä kenellä muksuja!!

      • yo87yft

        Olen aivan samaa mieltä. YH:t pariutukoot keskenään ja lapsettomat keskenään. Kun on itse tehnyt sen päätöksen ettei lapsia halua niin ei sitä viitsi muidenkaan kakaroita katsella.


      • sd fsdf sf dsdf sfd
        yo87yft kirjoitti:

        Olen aivan samaa mieltä. YH:t pariutukoot keskenään ja lapsettomat keskenään. Kun on itse tehnyt sen päätöksen ettei lapsia halua niin ei sitä viitsi muidenkaan kakaroita katsella.

        "YH:t pariutukoot keskenään ja lapsettomat keskenään. "

        Eiköhän jokaisen lapsettoman yli 3-kymppisen ihmisen toivekumppani ole myös lapseton. Ikävä kyllä melkoisen suuri osa yli 3-kymppisistä lapsettomista sinkuista on jotenkin viallisia, koska suurin osa normaaleista 3-kymppisistä on joko hankkinut lapsia tai parisuhteessa.


      • 7rur575r
        sd fsdf sf dsdf sfd kirjoitti:

        "YH:t pariutukoot keskenään ja lapsettomat keskenään. "

        Eiköhän jokaisen lapsettoman yli 3-kymppisen ihmisen toivekumppani ole myös lapseton. Ikävä kyllä melkoisen suuri osa yli 3-kymppisistä lapsettomista sinkuista on jotenkin viallisia, koska suurin osa normaaleista 3-kymppisistä on joko hankkinut lapsia tai parisuhteessa.

        Tuotahan lapselliset sekä parisuhteessa olevat hokevat. Jos joku on sinkku yli 3-kymppisenä niin hänessä täytyy olla jotain vikaa. Ilmeisesti ajatus siitä että jotkut muut ovat valinneet muuta kuin yh-arjen tai eivät halua roikkua toimimattomassa parisuhteessa harmittaa heitä. Ja sen takia he koittavat uskotella että näissä ihmisissä on jotain "vikaa".


      • itsepetos jyllää
        7rur575r kirjoitti:

        Tuotahan lapselliset sekä parisuhteessa olevat hokevat. Jos joku on sinkku yli 3-kymppisenä niin hänessä täytyy olla jotain vikaa. Ilmeisesti ajatus siitä että jotkut muut ovat valinneet muuta kuin yh-arjen tai eivät halua roikkua toimimattomassa parisuhteessa harmittaa heitä. Ja sen takia he koittavat uskotella että näissä ihmisissä on jotain "vikaa".

        Kai ihmisellä täytyy olla jotakin sellaista, jolla boostata itsetuntuoa? Itse ei tietenkään olla "viallisia" vaan varsin täydellisiä yksilöitä ollaan. Oma suhdekin on päättynyt muista johtuvista syistä, itsessä ei koskaan ole mitään vikaa.


      • whr4ghrbef
        itsepetos jyllää kirjoitti:

        Kai ihmisellä täytyy olla jotakin sellaista, jolla boostata itsetuntuoa? Itse ei tietenkään olla "viallisia" vaan varsin täydellisiä yksilöitä ollaan. Oma suhdekin on päättynyt muista johtuvista syistä, itsessä ei koskaan ole mitään vikaa.

        Täydellisiä ei ole olemassakaan. Mutta kyllä lapsia omaavissa ja lapsettomissa naisissa tahtoo olla nähtävissä aika selkeitä arvomaailmaeroja, jotka heijastuvat muuhunkin elämään. Mikä on aika ymmärrettävääkin.


      • itsepetos jyllää
        whr4ghrbef kirjoitti:

        Täydellisiä ei ole olemassakaan. Mutta kyllä lapsia omaavissa ja lapsettomissa naisissa tahtoo olla nähtävissä aika selkeitä arvomaailmaeroja, jotka heijastuvat muuhunkin elämään. Mikä on aika ymmärrettävääkin.

        Lapsettomuudesta ja sinkkuudesta ei voi vetää vielä kovinkaan pitkälle meneviä johtopäätöksiä arvomaailman tai muun elämän suhteen. Voisi kai yhtä hyvin väittää, että nuorena lapsia hankkineet ja sitten eronneet ovat harkitsemattomia ja menevät kenen kanssa tahansa suhteeseen kuin että päälle kolmekymppisenä lapsettomat ovat "viallisia". Varmasti tuossa olisi aivan yhtä väärässä. Jokainen on jollakin tavalla viallinen ja se, mihin elämä vie, on monien asioiden summa.


      • sdfsdfs sdgds
        7rur575r kirjoitti:

        Tuotahan lapselliset sekä parisuhteessa olevat hokevat. Jos joku on sinkku yli 3-kymppisenä niin hänessä täytyy olla jotain vikaa. Ilmeisesti ajatus siitä että jotkut muut ovat valinneet muuta kuin yh-arjen tai eivät halua roikkua toimimattomassa parisuhteessa harmittaa heitä. Ja sen takia he koittavat uskotella että näissä ihmisissä on jotain "vikaa".

        " Jos joku on sinkku yli 3-kymppisenä niin hänessä täytyy olla jotain vikaa."

        Ei kaikissa mutta kyllä monessa on, noin parisuhdemielessä.

        Esimerkiksi mt-ongelmaiset tuppaavat olemaan sinkkuja.


      • easy going life
        itsepetos jyllää kirjoitti:

        Lapsettomuudesta ja sinkkuudesta ei voi vetää vielä kovinkaan pitkälle meneviä johtopäätöksiä arvomaailman tai muun elämän suhteen. Voisi kai yhtä hyvin väittää, että nuorena lapsia hankkineet ja sitten eronneet ovat harkitsemattomia ja menevät kenen kanssa tahansa suhteeseen kuin että päälle kolmekymppisenä lapsettomat ovat "viallisia". Varmasti tuossa olisi aivan yhtä väärässä. Jokainen on jollakin tavalla viallinen ja se, mihin elämä vie, on monien asioiden summa.

        Kyllä kai se on niin, että lapsettomat naiset ovat vastuullisia, vastuullisempia kuin lapsia omaavat. Lapsia on niin helppo pullauttaa miehen kuin miehen kanssa. Lapsi tuo tarkoitusta elämään, kun siihen ei ole muuten keksinyt mitään tarkoitusta. Ei aina näin, mutta usein kuitenkin. Mutta lapset ovat aina ihania. Toivottavasti heistä pidetään hyvä huoli huolimatta kyseenalaisista motiiveista.


      • Vapaa elämään
        sd fsdf sf dsdf sfd kirjoitti:

        "YH:t pariutukoot keskenään ja lapsettomat keskenään. "

        Eiköhän jokaisen lapsettoman yli 3-kymppisen ihmisen toivekumppani ole myös lapseton. Ikävä kyllä melkoisen suuri osa yli 3-kymppisistä lapsettomista sinkuista on jotenkin viallisia, koska suurin osa normaaleista 3-kymppisistä on joko hankkinut lapsia tai parisuhteessa.

        Ehdottomasti mieluummin olen deittipalstalla kolmekymppinen, lapseton sinkku kuin kolmekymppinen yksinhuoltaja.


      • yksi monista
        sdfsdfs sdgds kirjoitti:

        " Jos joku on sinkku yli 3-kymppisenä niin hänessä täytyy olla jotain vikaa."

        Ei kaikissa mutta kyllä monessa on, noin parisuhdemielessä.

        Esimerkiksi mt-ongelmaiset tuppaavat olemaan sinkkuja.

        Näin kännivetoisessa maassa ei ole mitenkään vaikeaa olla kohtaamatta kumppania, jos baarielämä ei kiinnosta. Jos vielä vapaa-ajalla on rauhaa rakastava, yksilölajeja harrastava ihminen kuten minäkin, ei yksinkertaisesti kohtaa ihmisiä riittävästi. Deitti voi olla siksi tyhjää parempi vaihtoehto.


    • 2300€/netto

      Paljonko on rahaa ke??
      Esim 150ke??
      Ihan vain kiinnostaa.

      • Aika paljon

        K = kilo = tuhat

        150 k€ = 150 000 €


    • yh-mies kelpaa

      Juu, mielipiteitä joka suuntaan... 40-v yh-äitinä täytyy myöntää, että jos saisin valita, niin jos uuteen parisuhteeseen päädyn, niin miehellä pitäisi olla lapsia. Suurin osa meistä kuitenkin lapsia haluaa, ja minä olen jo omani tehnyt, enkä halua seistä kenenkään tiellä, kun en itse enää enempää lapsia lähtökohtaisesti halua. Joten kun kuulen että miehellä ei ole lapsia, laskee kiinnostuksen taso...

      • 16+13

        Olen 40v yhteishuoltajaisä (2 lasta) ja tapasin netissä 40v yhteishuoltaja mamman (2 lasta). Aivan ihastuttava tapaus ja lapsien/omien aikataulujen kanssa mennään eteenpäin. En tiedä kuinka kauas tällä setupilla päästään, mutta jos yhteispeli toimii jatkossakin, niin mitään esteitä ei ole.


    • 7+20

      "Nykyisessä suhteessa, jossa siis molemmat oli sinkkuja ja tienaa n80ke vuodessa eli 150ke vuodessa on elämäsin taso ja laatu ja ero on kuin päivällä ja yöllä."

      Määrittele elämän laatu ja taso. Voiko sen ostaa Lidlistä vai pitääkö mennä K-markettiin?

    • SinkkuNainen_

      Ihan samantapaisia kokemuksi myös minulla. Ja ex.vaimo se vaan pyöri edelleen ympärillä lasten varjolla, millon oli mitäkin palvelusta vailla yms tms.

      Mutta eniten kauhistutti lasten asema, pitäisivät nyt sentään lapsista huolta.

      Lapset tulivat jo teini-ikään jolloin olisi pitänyt alkaa jo miettiä tulevaisuutta...nimittäin teinien tulevaisuutta... eikä sitä omaa.

      Mutta ei, teinit sai olla tekemättä yhtään mitään. Ei keskusteltu kouluista tai vaihtoehdoista tai otettu kursseja yms tutustumista työelämään ja opiskeluun 17 vuosiaana oli tämän perheen teinien elämä jo oikeastaan ohi.

      Yh vanhempi etsi itselleen kaveria ja teinit odotti että pääsis kotoa pois.

      Ei kiitos !

      Ei ikinä enää !

    • unohtakaa YH:t

      Kolmen lapsen yksinhuoltajan kanssa tuli joskus seurusteltua puoli vuotta. Löydäpä siinä sitten yhteistä aikaa ja tekemistä... in your dreams!

    • 878n9

      Tapailin kahden lapsen isää. Neljänsillä treffeillä esitteli minut lapsilleen sanoen että tässä sitten teille varaäiti silloin kun isä lähtee kavereiden kanssa kalaan. "Varaäiti" käveli samantien ovesta ulos. Yhärit tuntuvat vain etsivän jotakuta jakamaan vastuuta lapsista jotka heidän tulisi hoitaa.

      • YH kokeillu mies

        Ei LUOJA tämä on kyllä kuukauden paras ha ha ha haaaa "varaäiti kun isi lähtee kavereiden kanssa kalaan" ha ha haaa ei voi olla totta !

        No mulle kävi hiukan samalla tavalla, oltiin vasta tutustuttu tämän YH mamman kanssa ja sillä oli lapsi-viikko kun sille tuli jokin pakollinen meno yms tms niin hän se tuoda tupsautti pesueensa minullee... siinä sitten ihmeteltiin... puolin ja toisin lapset minua ja minä lapsia.

        Se että joku on YH niin siihen on kyllä yleenä ihan hyvä syy. Jommassa kummassa on ollut vikaa, oikeasti.

        YH vika on se että se luulee että sille ei anneta mahdollisuutta, että oikeasti ne on super-ihania. Mutta kun välttely tulee juuri siitä että on annettu mahdollisuus sillä monella on YH kokemuksia ja se on ollut jotain aivan kauheeta....verttatuna sinkuuteen.

        YH kiintiö on minulla myös täysi....


    • nauraa vääränä

      No huh huh. Voi herran jumala mitä juttuja...

      Itse en koskaan veisi edes teiniäni vieraalle äijälle hoitoon.
      En halua miestä asumaan kämppääni, vaikka yh olenkin.
      Tuleva (tuskin löytyy selväpäistä) ei tule koskaan maksamaan euroakaan meikäläisen hevosesta,koirista tai mistään muustakaan.
      Molemmat hoitakoon omat raha asiansa kuinka lystää.

      Niin joo ja kyllä löytyy vientiä vaikka yh olenkin :D Et repikää siitä :P

      • 43t80+9g

        Ei kukaan lapseton koe että koska sulla on vientiä niin se olisi jotenkin pois lapsettomilta. Kyse on vain että monet ovat päättyneet siihen tulokseen etteivät halua yhäriä, mutta joidenkin yhäreiden on vaikea tätä hyväksyä.


    • nauraa vääränä

      "Ei kukaan lapseton koe että koska sulla on vientiä niin se olisi jotenkin pois lapsettomilta."
      Näköjään kokee kun piti kommentoida :) En muutenkaan ymmärrä vastakkain asetelmaa lapsettomat ja yh:t .

      " Kyse on vain että monet ovat päättyneet siihen tulokseen etteivät halua yhäriä, mutta joidenkin yhäreiden on vaikea tätä hyväksyä. "
      No jokainen taaplaan tyylillään, on se vaan kumma etten itse ole törmännyt kyseiseen seikkaan. No ehkä en, koska en etsi elättäjää itselleni niin ei ole tullut puheeksi :D

      On näitäkin nähty et lapsettomat sinkut vinkuvat miestä itselleen, joka sitten maksaa shoppailut yms . :DDD

    • Tosirakkautta

      Vaatii kykyä joustaa, jos aikoo lapsettomana seurustella lasten isän tai äidin kanssa. Olen itse aikanaan ollut lapsettomana nuorena naisena 6 vuotta suhteessa mieheen, jolla oli kaksi lasta edellisestä liitosta. Saman katon alle en halunnut muuttaa, sillä miehen koti oli sen verran sekainen, että tiesin kyllä, kenelle kotityöt olisivat siinä yhtälössä langenneet. Vietin aikaa ja lomia myös miehen lasten kanssa uusperheenä, mutta en suinkaan oleskellut koko lapsiviikonloppuja hänen luonaan, vaan vain itselleni sopivan ajan. Olen sittemmin itsekin eronnut ja minulla on yksi lapsi. Hämmästyneenä olen seurannut miesten kyvyttömyyttä seurustella äidin kanssa. Kaikkein pahimpia ovat nelikymppiset lapsettomat miehet, jotka kuvittelevat tapaamissopimusta muuteltavan heidän menojensa mukaan. Joustamiskykyä ei ole nimeksikään eikä halua keskittyä suhteen rakentamiseen nimenomaan lapsivapaan aikana. Paljon paremmin ei ole menneet seurusteluyritykset isienkään kanssa. Ehkäpä tällaisessa yhtälössä syntyy suhde vain tosirakkauden ja molemminpuolisen aidon välittämisen avustuksella.

    • =D

      Ai kauhee! ;)
      Mulla on ihan toisenlaisia kokemuksia. Olen yh, mutta en halua lapsiani edes esitellä ennenku tapailtu on useampi kuukausi. Yleensä seukkaus loppuuki just tähän. Mies saa ahdistuskohtauksen kun en lapsiani esittele. Kuuntelen loanheittoa hetken ja lähden kävelemään. Lapset on MUN ja niiden isän. MÄ päätän millon jonkun uuden ihmisen heille esittelen!

      Ja seuraa on tyrkyllä liiaksi asti, rumimpia joutuu edestä potkiskella...
      Olisko nää yhäreistä itkevät miehet/naiset niitä, joita ei EDES yhäri ole huolinut... =D

      • Paijaile palleroitas

        Totta vitussa alkaa ahdistamaan jotkut toisen miehen spermapallerot pyörimässä siinä jaloissa.


    • nirppuliini

      Ah.. Tämä on sitten aina mukava kuulla!

      Kyllä, olen kahden lapsen äiti, joka on yhteishuoltajuudessa lasten isän kanssa.

      Asun lasten kanssa omakotitalossa, jota ihan itse makselen omin rahoin. Käyn sen takia töissä. ;)

      Kyllä, olen ollut suhteessa ns. sinkku miehen kanssa, jonka kanssa myös asuin, mutta kyllästyin siihen, että makselin omat, lasteni ja miehen menot. Ei enää voinutkaan lähteä lomamatkalle lasten kanssa sen takia, kun miehelle tuli niin paljon laskuja tai muita yllättäviä menoja, jotka makselin sitten niistä omista rahoista.

      Joten mielummin olen sitten vaikka yksin. :)

      • Myös EI YH:lle

        Ja sitten te YH naiset ihmettelette miksi mies ei halua maksajaksi toisten lapsille. NO siitä samasta syystä kun SINÄKÄÄN et halua maksajaksi.

        Niin yksinkertaista se on, YH menojen maksajaksi ei halua KUKAAN, EI KUKAAN !

        Et sinäkään ollut yhtään sen parempi, muista se myös jatkossa....

        Aloittaja on ihan oikeassa, juuri noin se menee YH suhteissa vaikka, olisi omat taloudet. Kokemusta yhdestä YH suhteesta myös itsellä.


    • miksi näitä mietinnn

      Olen itse 40v yhteishuoltaja mies, jolla yksi piiitkä suhde takana. Itse mietin näitä asioita. Ihan mielellään ottaisin samanikäisen yh-äitin tai yhteishuoltaja äidin jolla yksi pitkä suhde takana. Silloin tietää, ettei nainen ole mikään "kevyt kenkä" tms. Seurusteluhan on parasta kun ollaan koko ajan hieman "nälässä". Sitten kun muutetaan yhteen, aletaan ehkä kyllästyä toisiin.
      Toimiskohan sellainen suhde, jotta kumpikin puolisi asuu omassaan omien lasten kanssa, sitten kun lapset on toisella puolisolla, oltaisi yhdessä jomman kumman luona. Tietty lapset tietäisi jotta isillä ja äidillä on oma ystävä, mutta näin ei "oma perhe" saisi oman rauhan, mutta isä ja äiti saisi myös säännöllisin väliajoin sitää omaa aikuisten seurustelua tms.

      • ei riittäisi

        Juuri tuollaista suhdetta en haluaisi. Moni mies haluaa tuollaista. Siis seurustelua, jossa tavataan kerran kahdessa viikossa? Yhtä hyvin voisi sitten ottaa vaan jonkun seksikaverin. Se ehtisi sentään sitten käydä pitämässä hyvänä vähän useammin. Mutta en minä sellaistakaan halua. Perinteinen perhe, vaikka sitten uusioperhe, on paras. Jos "kyllästyy" toiseen yhteisasumisessa, niin tuskin se sitten mitään rakkautta on. Hetkelliset kyllästymisen tunteet kuuluvat elämään, välillä kyllästytään puolisoon, välillä lapsiin, välillä työpaikkaan, silti ne ovat ja pysyvät...ja se juuri tuo sitä turvallisuutta ja stabiliteettia, jota minä ainakin kaipaan. Ja seurustelussa/kumppanuudessa parasta on se, että mies nukkuu vierellä. Mikä se sellainen suhde on, josta puuttuu tuo tärkein elementti. Se vierellä nukkuminen ohittaa mielestäni kaiken muun. Miesystäväni kanssa siedän monet muut temput...mutta tyytymättömyyteni suhteeseen nousee eniten siitä, jos ei vietä riittävästi öitä vierelläni nukkumassa. Se on minulle ainakin parisuhteen liima. Mutta kaipa sellaisiakin naisia on, joille tuo kuuvaamasi riittäisi.


      • mullekylläkelpais
        ei riittäisi kirjoitti:

        Juuri tuollaista suhdetta en haluaisi. Moni mies haluaa tuollaista. Siis seurustelua, jossa tavataan kerran kahdessa viikossa? Yhtä hyvin voisi sitten ottaa vaan jonkun seksikaverin. Se ehtisi sentään sitten käydä pitämässä hyvänä vähän useammin. Mutta en minä sellaistakaan halua. Perinteinen perhe, vaikka sitten uusioperhe, on paras. Jos "kyllästyy" toiseen yhteisasumisessa, niin tuskin se sitten mitään rakkautta on. Hetkelliset kyllästymisen tunteet kuuluvat elämään, välillä kyllästytään puolisoon, välillä lapsiin, välillä työpaikkaan, silti ne ovat ja pysyvät...ja se juuri tuo sitä turvallisuutta ja stabiliteettia, jota minä ainakin kaipaan. Ja seurustelussa/kumppanuudessa parasta on se, että mies nukkuu vierellä. Mikä se sellainen suhde on, josta puuttuu tuo tärkein elementti. Se vierellä nukkuminen ohittaa mielestäni kaiken muun. Miesystäväni kanssa siedän monet muut temput...mutta tyytymättömyyteni suhteeseen nousee eniten siitä, jos ei vietä riittävästi öitä vierelläni nukkumassa. Se on minulle ainakin parisuhteen liima. Mutta kaipa sellaisiakin naisia on, joille tuo kuuvaamasi riittäisi.

        Eihän aikuisten ihmisten tarvitse olla toisissaan kiinni 24/7! Mä ottaisin mielelläni edellisen kirjoittajan tapaisen miehen. Molemmilla omat kodit, huolehditaan omista lapsista ja liikenevä vapaa-aika vietetään yhdessä jomman kumman luona. Ihanteellinen tilanne. Musta tuollaisessa suhteessa juurikin se luottamus punnittaisiin. Ei se onnistuisi, jos epäilisi koko ajan, mitä toinen puuhaa kun ei olla koko aikaa yhdessä. Sä olet ilmeisesti sellainen, joka ei osaa olla yksin ja nauttia vain omasta seurastaan?


      • "Toimiskohan sellainen suhde, jotta kumpikin puolisi asuu omassaan omien lasten kanssa, sitten kun lapset on toisella puolisolla, oltaisi yhdessä jomman kumman luona. Tietty lapset tietäisi jotta isillä ja äidillä on oma ystävä, mutta näin ei "oma perhe" saisi oman rauhan, mutta isä ja äiti saisi myös säännöllisin väliajoin sitää omaa aikuisten seurustelua tms. "

        Mä haluaisin just tollasen suhteen. En halua miestä mun ja pojan arkeen mukaan.


    • psakajttu

      Ei riittäisille. Kiitos asiallisesta vastauksesta. Valitettavasti tuo kuvio saattaa olla ainoa joka tulee toimimaan mulla? Seksisuhteita olisi tarjolla, mutta en kyllä oikein ymmärrä miten ne tai sellaset olisi parempia kuin yksi läheinen ihminen joka tulee paikalle kun haluat. Itse haluan kantaa kantaa vastuun omista läheisistä ja ne on etupäässä lapset ja solmia suhteen yhteen aikuiseen naiseen!

      • ei riittäisi

        Niin, se on sinun valintasi. Kyllä moni kykenee uusioperheeseen. Sellaiseen perheeseen kuuluvat sitten molempien lapset. En ymmärrä, miksi haluat rajoittaa elämäsi tuolla tavoin. Uusioperheessä kannetaan sitten vastuuta sekä omista että toisen lapsista ja sen lisäksi siitä uudesta kumppanista. Eli koko perheestä. Tietenkin lapsista pitää kantaa vastuu, mutta ei se sulje muuta normaalia elämää pois. Lasten kanssa arkikin on helpompaa kun on kaksi aikuista kantamassa arjen vastuuta. No, onneksi jokaisella on oikeus valita kumppaninsa ja parisuhteensa.


      • _Juristi_
        ei riittäisi kirjoitti:

        Niin, se on sinun valintasi. Kyllä moni kykenee uusioperheeseen. Sellaiseen perheeseen kuuluvat sitten molempien lapset. En ymmärrä, miksi haluat rajoittaa elämäsi tuolla tavoin. Uusioperheessä kannetaan sitten vastuuta sekä omista että toisen lapsista ja sen lisäksi siitä uudesta kumppanista. Eli koko perheestä. Tietenkin lapsista pitää kantaa vastuu, mutta ei se sulje muuta normaalia elämää pois. Lasten kanssa arkikin on helpompaa kun on kaksi aikuista kantamassa arjen vastuuta. No, onneksi jokaisella on oikeus valita kumppaninsa ja parisuhteensa.

        Vapaa maa ja vapaa valinta, totuus on kuitenkin se että kaikkein vahvimmin kestää kahden sinkun perustama ydinperhe. Jolla silläkin on nykyään lähes 40% erosuhde.

        Kun kaksi liitossaan jo aikaisemmin epäonnistunutta laitetaan yhteen ero-prosentti kasvaa huomattavasti. Todennäköistä onkin että uusi perhe päätyy eroon...ennenmmin tai myöhemmin.

        Ja jos luulitte että avioerot on vaikeita niin ette ole nähneet mitään !

        Uusioperheiden erot ja uusiperheiden erojen jälkeiset uudet perheet ja niiden erot ne vasta onkin tapauksia.

        He menevät jo itsekkin sekaisin kuka on kukin ja kuka on sukua kellekkin ja mitä kautta ja pesänjako on yhtä helvettiä.

        -Tehkää se avioehto !
        -Älkää menko toistamiseen naimisiin jos eka on päättynyt eroon päättyy se toinen ja kolmas ja neljäskin.
        -Jos menette, tehkää se avioehto !!!


      • ei riittäsi
        _Juristi_ kirjoitti:

        Vapaa maa ja vapaa valinta, totuus on kuitenkin se että kaikkein vahvimmin kestää kahden sinkun perustama ydinperhe. Jolla silläkin on nykyään lähes 40% erosuhde.

        Kun kaksi liitossaan jo aikaisemmin epäonnistunutta laitetaan yhteen ero-prosentti kasvaa huomattavasti. Todennäköistä onkin että uusi perhe päätyy eroon...ennenmmin tai myöhemmin.

        Ja jos luulitte että avioerot on vaikeita niin ette ole nähneet mitään !

        Uusioperheiden erot ja uusiperheiden erojen jälkeiset uudet perheet ja niiden erot ne vasta onkin tapauksia.

        He menevät jo itsekkin sekaisin kuka on kukin ja kuka on sukua kellekkin ja mitä kautta ja pesänjako on yhtä helvettiä.

        -Tehkää se avioehto !
        -Älkää menko toistamiseen naimisiin jos eka on päättynyt eroon päättyy se toinen ja kolmas ja neljäskin.
        -Jos menette, tehkää se avioehto !!!

        Avioerossa on aina kaksi osapuolta. Vaikka olisi eronnut, niin ei se tarkoita, että olisi kelvoton tai heikommalla parisuhteessa kuin sellainen, joka ei naimisissa ole ollut. Esim jos mies pettää ja ero tulee, niin ei se tarkoita sitä, etteikö nainen voisi onnistua ei-pettäjä-miehen kanssa. Miksi tuijottaa tilastoja? Oma elämä on oma elämä, ei tilasto.


      • ei riittäisi
        ei riittäsi kirjoitti:

        Avioerossa on aina kaksi osapuolta. Vaikka olisi eronnut, niin ei se tarkoita, että olisi kelvoton tai heikommalla parisuhteessa kuin sellainen, joka ei naimisissa ole ollut. Esim jos mies pettää ja ero tulee, niin ei se tarkoita sitä, etteikö nainen voisi onnistua ei-pettäjä-miehen kanssa. Miksi tuijottaa tilastoja? Oma elämä on oma elämä, ei tilasto.

        Jatkaisin vielä tuosta Juristin kommentista. Kuka haluaa olla noin kyyninen? Tiedän, että moni juristi on, mutta minä en aio koskaan kasvaa kyynisyyteen. Minä haluan kasvaa uskossa, toivossa ja rakkaudessa, kuten kristityn ihmisen kuuluu. Totta kai avioehdon voi tehdä, mutta sehän tehdään aina riippumatta, monesko avioliitto on kyseessä. Avioehto ei ole avioliitolta pois.


      • ...................
        _Juristi_ kirjoitti:

        Vapaa maa ja vapaa valinta, totuus on kuitenkin se että kaikkein vahvimmin kestää kahden sinkun perustama ydinperhe. Jolla silläkin on nykyään lähes 40% erosuhde.

        Kun kaksi liitossaan jo aikaisemmin epäonnistunutta laitetaan yhteen ero-prosentti kasvaa huomattavasti. Todennäköistä onkin että uusi perhe päätyy eroon...ennenmmin tai myöhemmin.

        Ja jos luulitte että avioerot on vaikeita niin ette ole nähneet mitään !

        Uusioperheiden erot ja uusiperheiden erojen jälkeiset uudet perheet ja niiden erot ne vasta onkin tapauksia.

        He menevät jo itsekkin sekaisin kuka on kukin ja kuka on sukua kellekkin ja mitä kautta ja pesänjako on yhtä helvettiä.

        -Tehkää se avioehto !
        -Älkää menko toistamiseen naimisiin jos eka on päättynyt eroon päättyy se toinen ja kolmas ja neljäskin.
        -Jos menette, tehkää se avioehto !!!

        Parisuhde on kuitenkin aina kahden yksilön muodostama, ei mikään tilasto. Senpä vuoksi oma arvostelukyky on se paras, vaikkei idioottivarma, tapa tehdä päätöksiä suuntaan tai toiseen.

        Lisäksi en näe mitään eroa sille, eroaako avioliitosta vai monivuotisesta avoliitosta. Teoriasi mukaan jälkimmäinen ja mm. minä en olisi täten näitä epäonnistujia. Oma fiilis ei ainakaan aina ole sellainen, mutta ehkä olen tilastoharhaa. :)


      • toinen juristi
        ................... kirjoitti:

        Parisuhde on kuitenkin aina kahden yksilön muodostama, ei mikään tilasto. Senpä vuoksi oma arvostelukyky on se paras, vaikkei idioottivarma, tapa tehdä päätöksiä suuntaan tai toiseen.

        Lisäksi en näe mitään eroa sille, eroaako avioliitosta vai monivuotisesta avoliitosta. Teoriasi mukaan jälkimmäinen ja mm. minä en olisi täten näitä epäonnistujia. Oma fiilis ei ainakaan aina ole sellainen, mutta ehkä olen tilastoharhaa. :)

        No mutta kun siinä on VALTAVA ERO !!! = Juridisesti se on täysin eri asia !!!

        Voi luoja.... Tilastot syntyvät juuri siitä että väestörekisterikeskus pitää kirjaa parisuhteistaja eroista ja ne täyttä faktaa, sanot sinä ihan mitä tahansa muuta.

        Valita sinne rekisteriin jos olet noin vakuuttunut että ne kaikki tiedot on ihan vääriä.

        Ja lopuksi ei juridiikkalla ole mitään tekemistä kiltteyden tai empatian kanssa, juridiikan tehtävä on antaa kaikille samat oikeudet tai samat rangaistukset.

        Vaikka se sinun rattijuoppo olisi miten ihana ja pahoillaan että ajoi humalassa jonkin kuoliaaksi ei siitä armoa tule lain mukaan... vaikka olisit sinä sitäkin vaatimassa.


      • Juristin ehkä
        _Juristi_ kirjoitti:

        Vapaa maa ja vapaa valinta, totuus on kuitenkin se että kaikkein vahvimmin kestää kahden sinkun perustama ydinperhe. Jolla silläkin on nykyään lähes 40% erosuhde.

        Kun kaksi liitossaan jo aikaisemmin epäonnistunutta laitetaan yhteen ero-prosentti kasvaa huomattavasti. Todennäköistä onkin että uusi perhe päätyy eroon...ennenmmin tai myöhemmin.

        Ja jos luulitte että avioerot on vaikeita niin ette ole nähneet mitään !

        Uusioperheiden erot ja uusiperheiden erojen jälkeiset uudet perheet ja niiden erot ne vasta onkin tapauksia.

        He menevät jo itsekkin sekaisin kuka on kukin ja kuka on sukua kellekkin ja mitä kautta ja pesänjako on yhtä helvettiä.

        -Tehkää se avioehto !
        -Älkää menko toistamiseen naimisiin jos eka on päättynyt eroon päättyy se toinen ja kolmas ja neljäskin.
        -Jos menette, tehkää se avioehto !!!

        kantsis neuvoa tekemään myös ositussopimus, jos pesänjaon yhteyteen kirjoittaa avioehdosta...


    • Lapsellinenmies minu

      Olen lapsellinen nainen, ei siis yh...vaan yhteishuoltajuus..ja en missään nimessä haluaa lapsetota miestä.Lapsettomat miehet ovat itsekkäitä , kuvittelevat että kaikki pyörii, vvai pitäisi pyöriä vaan ja ainoastaan heidän napansa ympärillä..Haluaavat omia nasen ihan itselleen..perhe elämän ja lapsellinen mies minulle kiitos..Koettu on

      • bullshittiä

        "Lapsettomat miehet ovat itsekkäitä , kuvittelevat että kaikki pyörii, vvai pitäisi pyöriä vaan ja ainoastaan heidän napansa ympärillä."

        No ohhoh! Ihan kaikkiko?


      • ha ha haa

        Ha ha haaa juu näin on, kaikki miehet on paskia, ihan kaikki.

        Mutta minä se olen maailman ihanin, mutta mutta mutta kukaan muu sitä ei ymmärrä eikä ole ymmärtänyt, mies erosi ja uutta miestä ei ole....mutta selvästi sitä uutta miestä kaivataan.

        Ei ole ihme että olet YH ja et ole löytänyt uutta miestä.

        Kannattaa alkaa nunnaksi tai lesboksi tuolla asenteella, niin ei tule lisää pettymyksiä miehistä.


      • Thx......
        bullshittiä kirjoitti:

        "Lapsettomat miehet ovat itsekkäitä , kuvittelevat että kaikki pyörii, vvai pitäisi pyöriä vaan ja ainoastaan heidän napansa ympärillä."

        No ohhoh! Ihan kaikkiko?

        Second that!


    • Rakkauskumppanuus

      Mihin rakkaus on kadonnut?
      Teettekö seurustelusuhteelle liiketoimintasuunnitelman? Tämän keskustelun perusteella voisi vaikka suositella!

    • *huokaus*

      Hö!!!
      Mua aina hämmentää kun luen näitä kirjotuksia, että tietäähän kaikki nyt varmasti olevansa jonkun tekemiä "spermapalloja"...? Ihan taas vaan varmistan...
      Joidenkin todella ala-arvosten mielipiteiden kirjottajien kohdalla väkisin tulee mieleen, että josko olis vanhempien pitäny miettiä ehhkäisyä...

      • tarhan ope

        tarhassa kuulee ja näkee kaiken, senkin mitä vanhemmat ei edes tiedä.

        voin kertoa että pahimmat kommentit juurikin sen toisten lapsista tulee kyllä niiltä naisilta jotka hakevat sen uuden yh miehensä lapsia tarhasta.

        miehet suvaitsee toisen lapsia siis paljon paremmin kuin naiset, joten tervetuloa tarhaan töihin pariksi vuodeksi katsomaan miten auvoisaa on yh elämä täältä katsottuna.


    • KL

      Pitää kommentoida sen verran että kannattaa miehet pitää lompakostanne kiinni. Kyllä on niitäkin naisia jotka osaa hyväksikäytön taidon, jotkut on siinä vielä jopa todella taitavia.

    • Rehellisenavoin

      Aloittajan tarina on ihailtavan rehellinen ja avoin. Se on hänen kokemuksensa, jonka hän jakaa teidän kanssanne. Kannattaako sitten siitä sen kummemmin provosoitua onkin kunkin itsensä pohdittava.

      Nythän hän voi jatkossa keskittyä sinkkuihin tms. itselleen sopiviin kumppaneihin. Ja jättää herkut muille.

      Joku on sanonut, että elämä on matka, jolta kertyy elämänkokemusta, joka jäsentyy elämän viisaudeksi.

      Jokainen taaplaa tavallaan.

      • Nainen 37v

        Ottaisin mielelläni suhteen, jossa tapailtaisiin vain lapsivapailla. Sen ei todellakaan tarvitsisi olla pelkkä seksisuhde, enkä pelkkää seksisuhdetta haluaisikaan. Lapsivapailla voisi täysillä keskittyä suhteeseen ilman hankalaa uusperhekuviota. Onko halukkaita miehiä tähän? Miehellähän olisi syytä olla niitä omia lapsiakin.


      • Mies 37v
        Nainen 37v kirjoitti:

        Ottaisin mielelläni suhteen, jossa tapailtaisiin vain lapsivapailla. Sen ei todellakaan tarvitsisi olla pelkkä seksisuhde, enkä pelkkää seksisuhdetta haluaisikaan. Lapsivapailla voisi täysillä keskittyä suhteeseen ilman hankalaa uusperhekuviota. Onko halukkaita miehiä tähän? Miehellähän olisi syytä olla niitä omia lapsiakin.

        Itselle sopisi ainakin alussa just tämmönen järjestely. Lasten ei ole tarpeen kaikkea kokea...


    • YH ilmoitus suomi24

      Tässä yhteenvetona tiivistetty YH naisten ilmoitus suomi24:sta :

      "En hake lapsille miestä, mies lapsilla jo on"
      "Vonkaajat ja sexi seuran hakijat siirtyköön seuraavaan profiiliin"
      "Omillaan toimeentuleva ja en hae elättäjää, mutta tulevaisuudessa on matkustella paljon enemmän ja nähdä uusia hyvinkin ekstoottisia maita"

      Mutta miettiiköhän noi koskaan mitä mies saa tuossa ? Ei mitään !
      -ei siis edes kunnon vanhemmuutta jos joku sitä edes haluaisi
      -mutta saa lasten loma-aikataulut
      -saa lasten harrastusaikataulut
      -saa kaikki lasten harrastukset
      -ei siis edes mielinmäärin sitä sexiä
      -mutta joutuu uusio perheen matkahaaveiden maksajaksi ja ainakin seuralaiseksi viihdyttämään lapsia ja naista

      Mitkä on ne asiat YH naisen mielestä miksi kaikkien maailman miesten pitäisi tälläiseen naiseen nyt tulisesti rakastua ja ihastua ja ottaa uudeksi puolisikseen ? Esim sen sijaan että valitsee ennemmin sen sinkku-naisen ?

      Mikä TEIDÄN mielestä tekee tuossa listassa teistä vastustamattoman MIEHEN näkökulmasta ?

      Mietittekö koskaan sitä miltä teidän profiili näyttää miesten mielestä. Vai mietittekö vain sitä mitä itse haluatte ja siksi listaatte niitä pitkiä listoja profiiliin. Ja unohdatte uhan kokonaan sen miksi joku haluaisi teidät ?

      • nainen 37v

        Eiköhän ennemminkin ole poikkeuksellista olla lapseton sinkku 30-40-vuotiaana? Tuossa iässä yleensä on myös yksityiselämässä saavutettu jotain. Lapsettomien kannattaa keskittyä toisiin lapsettomiin ja jo jälkikasvua omaavat voivat seurustella keskenään. Miehet, jotka seuraa hakevat, ovat myös itse usein tuossa iässä isiä eikä heillä ole mitään syytä karsastaa vanhempaa kumppanina. Nuo mainitsemasi asiat ovat ilmoituksissa täyttä totta. Aikuinen hakee itselleen sitä kumppania. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?


      • heh heh hee

        Ei kun kato, kun on nainen, niin se on selviö, että kaikki miehet haluu! On pillu ja kaikki. Mitä muuta tarvii?


    • Minä vaan..

      Joku tossa kommentoi et yhäreitten pitäs miettiä, mitä se mies siitä saa-->ei mitään. Niin.. En oikein ymmärrä. Pitäskö siis munkin linkittää deittiprofiiliini esim. tää keskustelu. Ikäänkuin varoitukseksi? Onko tosiaanki niin et me olemme niin pahoja kaikki et väkisin jollain ihme keinolla pakotamme miespolon suhteeseen? Pysykää kaukana sellaset keitä ei kiinnosta, eikse riitä.

      • 18+2

        Ollaanpa nyt rehellisiä. Se, saako mies mitään ja saako nainen mitään suhteesta, riippuu täysin molempien asenteesta ja kemioista. Molempien täytyy joustaa suuntaan ja toiseen. Jos kemiaa on, varmasti joustaakin. Jos ei ole, ei varmasti pyri edes joustamaan. Jos jommalla kummalla on odotuksena elättäjän hankkiminen, metsään mennään tietenkin. Se kai on selvää kaikille? Täällä vaan katkerat sinkut valittaa ja syyttää vastakkaista sukupuolta milloin mistäkin. Nämä viestit pitää osata lukea "oikein". :)


      • .................
        18+2 kirjoitti:

        Ollaanpa nyt rehellisiä. Se, saako mies mitään ja saako nainen mitään suhteesta, riippuu täysin molempien asenteesta ja kemioista. Molempien täytyy joustaa suuntaan ja toiseen. Jos kemiaa on, varmasti joustaakin. Jos ei ole, ei varmasti pyri edes joustamaan. Jos jommalla kummalla on odotuksena elättäjän hankkiminen, metsään mennään tietenkin. Se kai on selvää kaikille? Täällä vaan katkerat sinkut valittaa ja syyttää vastakkaista sukupuolta milloin mistäkin. Nämä viestit pitää osata lukea "oikein". :)

        Jos ollaan vielä rehellisempiä, niin aika monelle tässä ketjussa on varmaan paras, ettei ole kumppania. :) Sen verran ahdasmielistä ajattelua on ilmassa. Tosin sehän näitä keskusteluita tuntuu sävyttävän muutenkin vahvasti.


      • psykologi avaa

        Mielenkiintoista:
        -Kukaan ei siis edes suostunut julkisesti miettimään mitä se mies saa ?

        Jos ette edes tiedä mitä se mies saa, niin mietittekö koskaan :
        -Miksi valitsitte väärän miehen
        -Miksi erositte
        -Miksi olette YH (kun se ei nyt tunnu olevan teidän suurin unelma)
        -Miksi ette saa sitten sitä unelma miestä/naista vaikka itse ollette unelma nainen/mies

        Puolet liitoista kestää koska sinkkujen on helpompi löytää seuraa ---> niin silloin te olette tehneet jo useamman virheen, siis jos unelmanne on ydinperheen perhe-elämä.

        Mutta jos unelmanne on olla YH olette tehdeet koko täydellisen onnistuneita valintoja ja onnistuneet täydellisesti.


      • No, mitä sen miehen
        psykologi avaa kirjoitti:

        Mielenkiintoista:
        -Kukaan ei siis edes suostunut julkisesti miettimään mitä se mies saa ?

        Jos ette edes tiedä mitä se mies saa, niin mietittekö koskaan :
        -Miksi valitsitte väärän miehen
        -Miksi erositte
        -Miksi olette YH (kun se ei nyt tunnu olevan teidän suurin unelma)
        -Miksi ette saa sitten sitä unelma miestä/naista vaikka itse ollette unelma nainen/mies

        Puolet liitoista kestää koska sinkkujen on helpompi löytää seuraa ---> niin silloin te olette tehneet jo useamman virheen, siis jos unelmanne on ydinperheen perhe-elämä.

        Mutta jos unelmanne on olla YH olette tehdeet koko täydellisen onnistuneita valintoja ja onnistuneet täydellisesti.

        pitäisi naisesta saada?

        Minusta, kahden lapsen yh:sta oikeanlainen mies saa parhaan kaverin, taistelukaverin muuta maailmaa vastaan, kuuntelijan, keskustelijan, tukijan, jakajan, tasavertaisen kumppanin yms...

        Mitä muuta sen miehen pitäisi saada?

        Ja kyllä, olen miettinyt kaikki mainitsemasi asiat, ja kehoitan myös miettimään sitä vanhempaa, joka ei ole yh, jotta hän ei sellaisia tekisi lisää!
        Kehoitan myös niitä ihmisiä, joilla on jo vähän ikää kertynyt, ettei tekisi koskaan kenenkään kanssa lapsia, jos yh:n kanssa seurustelu, on halveksuttava asia! Voin sanoa, että silloin tulee kusipäisiä kakaroita!


    • Minä vaan

      Totta.. Jotenki tulee noista sellainen olo että halutaan saada aikaan sellasta tunnetta yhäreille, et ketä vaan tulee ottaa ketä tällasen huolii. Katkeruutta aika pahasti ilmassa meikäläisiä kohtaan :-).

    • Jotainrajaaaaaaaa

      Yh:t on yleensä köyhiä ja niiden toukkia pitäisi palvoa sekä mukautua heidän aikatauluihin. Jos näin ei tee, on itsekäs ja muuta mussutusta.

      Onnea vain uusperhehelvettiin! Hahaa!

    • 24

      Jos halveksit köyhiä ja vihaat lapsia niin ei mul sit muuta sulle.

    • entinen yh

      Nuorena ei ajattele niin paljon menee yhteen ja perustaa perheen..niinhän kuuluu tehdä.Ei sitä silloin ajattelee tai tiedä tuleko tästä hyvä liitto kasvaako toinen isäksi ja aviopuolisoksi j n e...Olin n uori kun meniin yhteen miehen kanssa joka ei koskaan kasvannut aikuiseksi ja sitä en voinnut mitenkään tietää jseurustelaikoina.Siinä vaiheesa kun asia paljastui oli parempi ratkaisu jatkaa elämääni ilman sitä miestä/lasta...En ole kertaakan päätästäni kadunnut ..Nyt lapset ovat jo isoja ja minulla on okea ihmissuhde..Tapailin kyllä miehiä yh aikoina mutta kukaan ei ollut oikea meidän kokonpanoon ja en halunnut että lapset joutuisivat kokea vielä toisen eroon.En haluaa tuomita ketäään mutta mikis erronneita miehiä ei tuomitaan vaan aina se nainen-yh,,? Miehet saavat helposti anteeksi se että unohtavat jo olemassaolevia lapsiaan , mutta nainen jotka lapsista huolehtivat niin saavat usein kelvottoman yh .leiman ....näin se vaan näköjään on....

      • eikö totta?

        EI YH-naisia tuomitse ketkään muut kuin kakerat ATM:t.


      • kanders
        eikö totta? kirjoitti:

        EI YH-naisia tuomitse ketkään muut kuin kakerat ATM:t.

        Ei kaikki YH:t ole köyhiä, eikä ihan kaikki YH:t halua miestä elättämään sitä lasta.

        Jos ette edes tiedä mitä se mies saa, niin mietittekö koskaan :
        -Miksi valitsitte väärän miehen
        valitsin aikanaan ihan oikean, hyvän miehen. Lopulta minä en ollut hänelle oikea vaimo
        -Miksi erositte
        me erosimme koska emme olleet yhdessä onnellisia
        -Miksi olette YH (kun se ei nyt tunnu olevan teidän suurin unelma)
        olen yhteishuoltaja ja siihen ratkaisuun olen oikein tyytyväinen.
        -Miksi ette saa sitten sitä unelma miestä/naista vaikka itse ollette unelma nainen/mies
        HAH, mä en ainakaan väitä olevani unelma nainen, vaan hankala. :D Mun kanssa mies joutuu sietämään kalenterisulkeisia, ei pääse osalliseksi lapsen elämään, pääsee matkoille silloin kun mul on lapsivapaata, ei pääse asumaan saman katon alle, joutuu sietämään eksänkin sukulaisia kun ollaan hyvissä väleissä.
        enkä edes tiedä millanen mun unelmamies olis. Ehkä tiedän sit kun osuu kohille. Siihen asti seikkailen itekseni


    • suunnittelen tämmöst

      Olen 39 vuotias yh-isä joka toinen viikko, paras vaihtoehto mulle olisi saman ikänen yh-äiti. Sitten asuttaisiin omissa asunnoissa, järjestettäisi niin, että lapset on samaan aikaan toisella puolisolla, mummolla, kaverilla... Ja sitten voitaisi olla kahdestaan, viettää laatuaikaa, kaksin kotona, kaksin elokuvissa, kaksin retkellä... Lapset kuitenkin tietäisivät, että heidän vanhemmilla on oma ystävä ja joskus oltaisi jossain tekemisissä myös toisen puolison lastenkin kanssa.
      Eikö tämmönen kuvio toimisi? Silloin ei kyllästyisi toiseen, tulisi "nälkä" kun odottaa esim. yhteistä viikonloppua, eikä isä- tai äitipuoli astuisi oikean isän tai äidin varpaille

      • on tässä ketjussa muutama muukin vastaavaa miettinyt. voisi hyvinkin toimia


      • akngawnegv

        Rakkaalle lapselle on monta nimeäkin: fucbuddy, friends with benefits jne. Toimiihan se, ellei kumpikaan halua muuta. Varjopuolena haluaminen tai haluamattomuus ei välttämättä ole muuttumaton vakio.


    • Ratkaisu x

      Pitäisikö ihmisen elää simpanssien tavoin laumoissa ja kaikkien kuksia keskenään toisten kanssa niin ei elämä olisi näin helvetin raskasta tyhjän vääntöä. Kakaratkin hoituisi laumassa automaattisesti. Pitäisikö luopua omistamisesta ja alkaa jakamaan. Raskasta jonninjoutavaa vääntöä koko tämä ketju.

    • Yksinkertainen kysymys kaiken vuodatuksen keskelle kaikille teille, jotka kärsitte suuresti suhteesta yh:n kanssa, olette sitä mieltä että siinä viedään rahat ja vapaus ja elämä on pelkkää kärsimystä kun pitää huomioida ne lapset: minkä ihmeen takia ryhdytte suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jolla on lapsia?

      Todellisia yksinhuoltajia tässä maassa on melko vähän, yhteishuoltajuutta paljonkin... :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      76
      2894
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2025
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1471
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1436
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1219
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1139
    9. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1123
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe