Olen ylpeä siitä hylkäsi evoluution nuorena.

kr

Olen ylpeäa siitä että about 16 v. aloin epäillä lukon opetuksia evoluutiosta. Sain sen myötä selville totuude asiasta. Mitään evooluutiota ei ole koskaan tapahtuut, ja iloitsen siitä että tiede on kanssani ihan samaa mieltä.

Halusin tietenkin saada asiasta ehdottoman varmuuden. Ja tein saman minkä ovat tehneet myöhemmin monet evolutioistitiedemiehet.
Siihen aikaan esitettiin ylipistossakin evoluuttisena totuutena ihmisen kehityslinjaa jossa afarensikse, habilikset ja erectukset ja neandertaolilaiset seurasivat toisiaan suorina toistensa jälkeläisinä. Nebraskan ihminenkin käväisi suvussa. Heh. Mutta huomattiin äpäräksi ja hylättiin.

No minä pyysin täsmälliset tiedot noista kaikista ja muutamista muista, kuten jaavan ja pekingin ihmisistä yms. ja aainkin hankittua melkoisen llajat tiedot Ja arvatkaahan mitä, en voinut millään järkevällä tavlalla yhditää noita apinoita toistensa jälkeläisiksi monista eri syistä joista anatominen liian suurelta vaikutanut erlaisuus ei ollut vähäisin asia.
En asiasta paljoa puhellut mutta mielessäni hylkäsin tuon sukupuun. Meni parikymmentä vuotta ja kas kummaa jotkut tiedemiehet tulivat perässäni ja päättelivät aivan samoin ja nyt meillä onkin sitten ihmisen oletettu sukupensas joka sekin on tietenkin satua.

Siis huomaatkos mitä tapahtui? Minä olin viisaampi kuin nuoruuteni aikaiset maailmankuulut antropologit ja morfologit jaanatomit yhteensä.

Joten mitä syytä minun olisi pitää itseäni tietämättömänä nykyisiinkään huipputiedemiehiin verrattuna? Olen miljoonaprosenttisen varmasti aivan yhtä pätevä arvioimaan fossiileja kuin kuka tahansa heistä.
Heti kun näin Ida-makin kuvan ensi kerran, sanoin että ei tuo ole ihmisen esi-isä eikä esi-äiti. Ja niin jäivärt viikossa häpeään norjan pitkätukkaturska kansainvälisten parhaiksi kutsuttujen kollegoidensa kanssa.

Olen huippu. Ja tiedän sen.

17

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14

Biologian lisäksi näyttää tuo äidinkielen opiskelukin olleen heikon puoleista.

• kr

Yleistä monelle Krisseivajakille... muuta lisättävää (KUIN C4:STÄ KRISSELIN PERSEESEEN)

• kr

Onneksi heikko kirjoitustaito ei haittaa fossiilien tunnistamista.

Otaha itsekin esille hyvät kuvat noista kalloista, niin huomaat kyllä sen että kuinka ne muuttuvat olennaisesti niin sekavalla tavalla piirteiltään ja ominaisuuksiltaan sinne-tänne ettei niitä kerrtakaikkiaan voi asettaa samaan sukuun suoraan alenevassa polvessa.

Itse asiassa, olen nähnyt afarensiksen kalloja ihan läheltä, ja minusta ne näyttivät erittäin paljon, monessa suhteessa suorastaa yhtenevästi hyvin pieniltä simpansseilta.

Minä voisin mieltää afarensikset sukupuuttoon kuolleiksi simpansseiksi, tai paremminkin ehkä yhdeksi simpanssiroduksi. Tämä on minun valistunut arvaukseni. Saas nähdä, milloin joku tiedemies kekkaa saman.

• kr

Jeesus on kusipäinen äpärä, joka sallii sodat. Äkkiä haketin käyntiin ja Jeesus sinne... Kristityt vatipäiset savikiekot saisivat lihaa ja verta syödäkseen ja jeesuksen yhä kiljessa apua, aloitettaisiin ruokailun koiramaisesti muristen.

Jeesuksen sätkiessä, katkaistaisiin toivomusluu.

Voiko missään muussa ja oIKEASSA uskonnossa, ihannoida kun oma Jumala syödään elävältä !

ps. Käydä kondomia Jumala tai työnnä pieni siittimesi sikarileikkuriin homo

• Epäjumalienkieltäjä

"Joten mitä syytä minun olisi pitää itseäni tietämättömänä nykyisiinkään huipputiedemiehiin verrattuna?"

Koska olet niin pihalla biologian perusasioista, että kuvittelet salamanterintoukan ulkokiduksia eviksi ja eläimen kolmanneksi raajapariksi, kuvittelet että nykyiset triops-äyriäiset ovat jo ammoin sukupuuttoon kuolleita trilobiitteja ja olet väittänyt tällä palstalla (eri nikillä tietenkin) että hirvi ja nauta ovat risteyneet.

Muunmuassa näistä syistä sinun pitäisi pitää itseäsi tietämättömämpänä kuin ketä tahansa luonnontieteen rivitieteentekijää puhumattakaan huipputiedemiehistä.

• kr

Itse asiassa valistunut arvaukseni onkin se että triopsit ovat trilobiitteja.
        Eivät ne ajallisesti niin kovin kaukana ole toisistaan. Meinaan, että valistunut tietoni kerrostumien iänmäärityksistä mahdollistaa myös tämän arvaukseni olevan mahdollisesti jopa tottakin. Harmi vain että tiede muuttuu mutta evokit eivät tajua sitä vaikka sitä koko ajan hokevatkin. Minä olen tieteen edelläkävijä , olen ollut sitä aina.

Eikös se tullut jo avauksessani selville.

• tieteenharrastaja
        kr kirjoitti:

Itse asiassa valistunut arvaukseni onkin se että triopsit ovat trilobiitteja.
        Eivät ne ajallisesti niin kovin kaukana ole toisistaan. Meinaan, että valistunut tietoni kerrostumien iänmäärityksistä mahdollistaa myös tämän arvaukseni olevan mahdollisesti jopa tottakin. Harmi vain että tiede muuttuu mutta evokit eivät tajua sitä vaikka sitä koko ajan hokevatkin. Minä olen tieteen edelläkävijä , olen ollut sitä aina.

Eikös se tullut jo avauksessani selville.

Näin käy, kun tiedekauna puhkaisee trollausnaamion.

"Minä olen tieteen edelläkävijä , olen ollut sitä aina."

• kanansaattaja

Jumala rankaisee sinua omahyväisestä valehtelustasi hirmuisella määrällä kirjoitusvirheitä. Totisesti Hän tietää mitä tekee.

• Evokki Einari

Olet siis päättänyt olla lisääntymättä ja evoluutio on omalta osaltasi tullut umpikujaan? Käsitinkö oikein.
      Mikä siinä lukossa 16-vuotiaana oli noin vaikeaa? Kenties vielä avaudut.

• kr

Hei, olen urpo joka ei osaa rekisteröidä käyttäjänimeäni ja näin ollen kuka tahansa voi esiintyä minuna.

Olen kreationisti ja tykkään kekseistä.
      KRÄÄ KRÄÄ, KR TAHTOO KEKSIN.

KRÄÄ KRÄÄ, EVOLUUTIO VALETTA

KRÄÄ KRÄÄ, KREATIONISMI PYHÄ TOTUUS

KRÄÄ KRÄÄ, FIKSUT JENKKIKREATIONISTITIEDEMIEHETKIN SEN TIETÄVÄT

KRÄÄ KRÄÄ, DARWIN OLI VÄÄRÄSSÄ

KRÄÄ KRÄÄ, NIIN SE KENT HOVINDKIN SANOI!!

• kr

omakehu omakehu räks omakehu räks räks
      räks räks omakehu omakehu räks omakehu räks räks

• > Olen ylpeä siitä hylkäsi evoluution nuorena.

Muistat kai ylpeys käy lankeemuksen edellä.

• Multa on ny menny usko kr:ään ja hänen sanaansa sellaisena, kuin hän esiintyy. Vähän samoin kuin raamatussa kerrottuun jumalhahmoon aikanaan. Milläs noin tajuton voisi olla olemassa...

• kr

sillä On hyvä että et enää usko minuun, enhän minä sentään mikään jumaluus ole.

• kr kirjoitti:

sillä On hyvä että et enää usko minuun, enhän minä sentään mikään jumaluus ole.

Älä muuta sanoi :)

• tissfani

Onko Ida-makilla hikitissit?

• krööh

Wikipedia on sitten väärässä kun väittää Idasta että "Kynnet ovat nykyisille apinoille tyypilliset ja muutamat muutkin anatomiset piirteet osoittavat, ettei kyseessä ole nykyisten makien vaan varsinaisten apinoiden esimuoto."

Kun kr sanoo että se on maki niin silloin se on maki. Kreationistinen tiede ei muuttele käsityksiään. Halle ja lujaa, kuten entinen saksalainen taksikuskille sanoi.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Darwinius_masillae

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      197
      2253
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      39
      1537
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1194
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      962
    5. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      270
      960
    6. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      886
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      882
    8. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      260
      820
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      765
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      753
    Aihe