Missä päin Suomea on mielestäsi paras huoltoasema?, jossa on palvelu mukavaa?, ja kahvi hyvää.
Minun mielestäni Lahden abc huoltoasema on viityisä ja palvelu mukavaa, ja kahvi maistuvaa.
Ja hyvää matkaa kaikille teille =)
Missä on suomen paras huoltoasema?
37
3316
Vastaukset
- abcd
Ruotsissa on ehdottomasti paras Kalmarin Unioni.
Kaikki abC:t on ihan pe.r..seestä en käy koskaan. Yleensä hyvä on ST1 jos sillä on kahvila. Yleensä Neste asemat ovat hyviä ennen oli Esso hyvä asema
- RIPULI
Terve
Suomen ehdottamasti paras huoltoasema on LIIPOLAN ESSO LAHDESSA, näin on jutut. - minä vaan
abc-asemat kuortti, vaajakoski ja kuopio..ja kuulema jossain heinola jyväskylä välillä on "pölkkybaari" jossa kahvi on hyvää..
- Hartolalainen
Pölkkybaari tarkoittanee Hartolassa sijaitsevaa Taukotupa-nimistä hirsirakenteista taukopaikkaa (Sijaitsee itse asiassa nelostien varressa n. 9 km kirkonkylän etäläpuolella, eli n. 35 km Heinolasta pohjoiseen päin.)
- Sami
ABC huoltoasema??? Eikös ne AaBeeCeet ole pikemminkin jotain liikenneasemia joista ei huoltoa tai varaosia ole ikinä saanutkaan?
Oikeita huoltoasemia löytyy vaikkapa kuutostien varresta Simpeleeltä. Neste valittiin muutama vuosi sitten Suomen parhaaksi Neste huoltoasemaksi ja Teboili sai aikanaan täydet viisi tähteä TeeÄmmän vertaillessa huoltoasemia. Molemmista löytyy vielä jopa autonosia ja autoista jotakin tietävää henkilökuntaa. - Tapani
Valtatie 26 Hamina -Lappeenranta .Pyhällössä 28km Haminasta.
Huoltoasema jossa tullaan tankaamaan ,katsotaan öljyt ja tuulilasi pestään samalla.
Hinta bensalle sama mikä näyttää olevan paikkakunnalla ns,kylmillä asemilla.
Kahvio ja huoltomies paikalla ,rengasrikko tai autossa muuta häikkää niin korjaamohallissa sekin onnistuu.
Tietysti koivuhalkoja ei ole myynissä eikä kuumia koiria. - J H
Aaltosen Teboil Yliopistonkadun alkupäässä.
Täysi mittarikenttäpalvelu ja erittäin hyvät korjaamomahdollisuudet, testeriä ja mittalaitetta löytyy.
Suosittelen käyntiä. - Korjaamo Räsänen
Suomen paras huoltoasema löytyy yllättäen itä-kairan Savukoskelta..
Todella ystävällinen, ammattitaitoinen henkilökunta, siistit/asianmukaiset paikat eli tässä ne tärkeimmät perusteet Suomen parhaasta huoltoasemasta... - puhut baarista..
Ei auto saa muuta, kuin potoainetta..
- 11+16
Parhaitten joukossa Pitkä Shell ja Änkilänsalon Teboil
- ABCJKL
Mikä tahansa ABC.
- monipuoliset ja kohtuuhintaiset ruokailumahdollisuudet
- aina takuuvarmasti Suomen halvin polttoaine
- hyvät sijainnit- bensa on,,
Kyllä aina kalleinta ABC:lla.Ihmisen huollossa hyvä..
- 11+9
- aina takuuvarmasti Suomen halvin polttoaine
ota silmälaput pois - ABCJKL
Joutsa Oravakivi (98E) 1,599 -5,5% = 1,51
jokseenkin siedettävä hinta
- Savukoski go!!!
Savukosken huoltoasema on Suomen paras mesta ja ystävällisin palvelu!!
Vaikka sielä poöttoaineet maksaa hieman enemmän, mutta sen huoltoaseman palvelu on parasta A-luokkaa... - Patalahden Esso
Patalahden Esso
Valittiin vuoden taukopaikaksi kerran linja-autokuljettajien toimesta, sijaitsee Jämsässä, Himoksen tuntumassa valtatie 9:llä. Essoja ei vissiin enään ole, joten onkohan se nykyään ST1 mutta kuitenkin ruokailutarjonta on ollut yleensä mukava - ScÅnia-69
Ruotsinkylän Gulf (Loviisan)Ruotsinkylässä.
- vuosien kokemus
Muramen Shell on asiallinen suomalaiseksi huolto/liikenneasemaksi.
Nuo ABC:t ovat hanurista, ruoka surkeaa, kahvi jomakelvotonta ja tilat isoja epäviihtyisiä halleja. Kuinka joku voi pitää näistä ABC:n syöttölähalleista?? - neste....
No asun Espoossa että täällä voisi paras olla martinsillan nesteen huoltoasema
koska siinä on lähes täyskokonen kauppa samassa eli se k-market mitä
näissä on.
Mutta jos aattelee muutoin niin shellillähän on nykyään myös palvelua
eli se ikkunanpesu ja tankkauspalvelu yms. Siellä on jannu joka
pihalla palvelee asiakkaita. Mutta vaakakupin toisella puolella
shellien suhteen taas on että ne yksiöä köyhimpiä bensa-asemia
sitten muulta tarjonnalta, jos tarviit jotain elintarvikkeita samalla
niin siitä 50cm x 1 metri kokoisesta hyllystä ei ehkä löyty kovin kattavaa
tarjontaa, kylmäkaapeissa on toki makkaraa mutta eipä juuri muuta.
Kyllä se nesteen huoltoasema ehdottomasti vie voiton Espoossa ainakin.
Kauppa samassa yhteydessä niin tarjonta on kohtuullisen hyvää ja
hitostihan noissa asiakkaita käykin.- 18+17
Tuuliharja Orimattilassa Lahden motarilla.
Oikea kokki ja tarjoiluhenkilökunta,
aamiainen, lounas päivällinen ja yöpala.
Monet kentälle menevät pitkän matkan bussit näyttävät pysähtyvän siellä.
Itse olen käynyt siellä aamuseitsemältä, päivällä, ja myöhään yöllä ( eri reissuilla, ettei jonkun tartte urputtaa), aina on löytynyt hyvää kahvia ja tarvittavaa syötävää.
- Wagen 124
Todellisia autojen huoltoasemia eli huoltamoja on enää erittäin vähän. Esimerkiksi Liedon Shellillä on tavanomaisten (laajojen) palvelujen lisäksi palvelutankkaus, rengasmyynti ja autohuolto. Etenkin viimeksi mainittu alkaa olla katoava luonnonvara.
Juotto-, syöttö- ja viihdytyskeitaat ovat asia erikseen. Niistä ei autoon saa juuri muuta kuin nesteitä ja polttimoita - ja kuskille armottoman syömisenjälkeisväsymyksen.- 100+12
Kyllähän se autohuolto nykyään alkaa olla aika mahdotonta huoltoasemilla. Harvalla on kuitenkaan testereitä kaikkiin edes yleisimpiin autoihin. Soitto auton huoltopalveluun, sijaisauto tai hinaus ja hotellihuone sopimuksen mukaan.
Jos joku alkaa kertoa oikeista aidoista autoista, niin tänään etsin sytytystulppaa kolmelta huoltoasemalta, tebikseltä löytyi sopiva ruohonleikkuriin. Ja niitä tulppia oli kolme erilaista, kaikki pienkoneisiin.
- 45GRG4egg
Itseasiassa Espoosta pitää kehaista muuten muuralan nesteen huoltoasemaa.
Jos on nälkä niin siellä kannattaa poiketa, kokkaavat siellä ruokaa ja
sämpylää, patonkia täytettynä jne. Paljon siellä' käy porukkaa,
k-raudan vieressä Turunväylän lähellä.
Ns mitään ruokakauppaa siinä ei juurikaan ole mutta tilaa syödä
tai ottaa mukaan. - juppana3
abc-asemat hyviä ja teboilit. niis ei tarvi maksaa lounaspöytää kun ei kiinnosta kassoja asiakas..esim tympeät vaajakoski ja pirkkalan taboil
- minäkinite
Kalmarin union oli joskus aika hyvä asema.
- Halvin
Huoltamo-baari S. Vile'n
- rasvanäppi
Ei suomessa juurikaan ole huoltoasemia. On vain pieniä ostoskeskuksia, jotka myyvät siinä makkaraperunoiden ohella bensaa.
- rekkamies e-p
Veijon Esso.
- Kertavieläpojat
Kalmarin unioni on paras. Heh, kun olen fiksu.
Kerrataan vielä että kaikki huomais mun hyvän vitsin. Heh. - Anonyymi
Ylivoimanen ykkönen on Neste Linnatuuli
- Anonyymi
Prööt !
Sehän on ylihinnoiteltu ja kolho kanaali tien päällä.
Käyn mieluummin ABC Viipurinportissa.
- Anonyymi
Nimi "Huoltoasema" on sana, jonka sisältöä ei enää noin 50 vuoteen ole ollut. Kaikki loppui siihen, kun itsepalvelu-tankkauspisteet tulivat 1970-luvun alussa.
Olin Esso-nimisessä huoltoasemalla töissä 1969 - 1971. Olen itse kokenut miten huoltoasemat alkoivat näivettymään. Palvelu alkoi vähenemään eikä asiakasta kunnioitettu kuin silloin ennen. Kohta ei ollut kuin kassa, joka peri polttoaineet ja mitä liikkeestä nyt saikaan. Karkit, kortsut ym. autoon kuulumatonta tuotetta. Akkuvesikin oli harvinainen tuote.
Ennen tätä aikaa bensanmyyjät tulivat mittarille ennen kuin auto ehti edes pysähtymään tankille. Tankattiin, pestiin tuulilasi ja tarkastettiin nesteet ja öljyt. Ilmanpaineet renkaista tarkistettiin pyynnöstä.
Tämä palvelu ei maksanut mitään.
Se oli aika, kun bensiinilitra maksoi noin 70 penniä eli alle 0,12 €! - Anonyymi
Pirkkalan teboil 👌🏿 hyvä palvelu ja kahvi! voittanu jotai juttujaki kuulemma
- Anonyymi
Saako takahuoneessa myös "täyden palvelun" ?
- Anonyymi
Tilattiin pojan kansssa hampurilaiset pöytään eräällä parhaista huoltoasemista. En meinannut uskoa kun rupesin hampparia syömään että pihvihän on sisältä jäähileessä. Kävin infoamassa myyjää ja hän oli aluksi epäuskoinen ja meinasi että pihvit lkuumennetaan. Sitten tuli toinen myyjä ja sanoi ei, tehdään uudet. Sitten saatiin lämpimät hampurilaiset.
- Anonyymi
Hyvinkään ABC. Hienosti koristeltu miesten käymälä.
https://aijaa.com/O8r7xQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594703
- 653808
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2133241- 1143061
- 482894
- 232558
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482003- 1081872
- 361865