Voicen heräämö loppuu tällä viikolla. Outoa kun Voice ei ole asiaa kommentoinut millään tavalla, vaan se on tullut ilmi juontajien puheista.
Harmillista.. Annia ja Nikoa (sekä Teemua) oli mukava kuunnella.
Heräämö loppuu?!
11
2597
Vastaukset
- höhöhöhö
Huonoimpia aamuohjelmia ikinä.
- näin.
ja mainoksia tulee perkeleesti.
ei varmaan kauhean suuri menetys.
- ......
Ei ole ollut mikään menestys, ihan hyvä, että vaihtavat miehitystä.
- plörö
EVVK
- drmeva
Sensuuri iskee. Heräämössä puhuttiin asioista niiden oikeilla nimillä. Tämä ei sopinut meidän homo/lepakko/mamu-nuoleskelijoiden imagoon.
- Jaajo rules
Nythän ois Suomipopilla mahdollisuus kaapata Anni takas ja kun vielä houkuttelisivat Jaajon ja Vuorisen aamuun, saataisi sinne dream team....sitten sitä vois taas kuunnella.
- Junttius ohi
Luuletko tosiaan, että uusi omistaja alentaisi kanavan samanlaiseksi pa.skaksi kuin edeltäjänsä, todella "suomalainen" irlantilaisomistaja?
- Jaajo takas
Junttius ohi kirjoitti:
Luuletko tosiaan, että uusi omistaja alentaisi kanavan samanlaiseksi pa.skaksi kuin edeltäjänsä, todella "suomalainen" irlantilaisomistaja?
No sitä en tiedä, mutta jos se "alentaminen" tarkoittaa sitä että saataisiin yksi suosituimpia radioääniä takaisin aamuun, ei se välttämättä olisi huono ratkaisu. Tällä hetkellähän Suolipopin aamu on sellaista jonninjoutavaa jorinaa, että ei sitä viitsi kuunnella.
- Jaajo rules
Junttius ohi kirjoitti:
Luuletko tosiaan, että uusi omistaja alentaisi kanavan samanlaiseksi pa.skaksi kuin edeltäjänsä, todella "suomalainen" irlantilaisomistaja?
Luulen.
- Anonyymi
Junttius ohi kirjoitti:
Luuletko tosiaan, että uusi omistaja alentaisi kanavan samanlaiseksi pa.skaksi kuin edeltäjänsä, todella "suomalainen" irlantilaisomistaja?
Kuinkas sitten kävikään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368