jos seurustelisit niin hyväksyisitkö että

naisesi tapailee

muita miehiä ihan vaan kavereina

99

865

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No en!

      Tuollaiset "kaveruudet" kyllä tiedetään. Mies ja nainen eivöt voi olla vain kevereita.Ne panevat enemmin tai myöhemmin.

      • jhfhkgfh

        Ei piä paikkaansa. Ei ees jos ei homoja lasketa.


    • 2245

      En. Syy tässä: http://www.youtube.com/watch?v=T_lh5fR4DMA

      Eli naiset kyllä salaa tietävät, että kaverimiehet panisivat häntä heti, jos hän vaan antaisi luvan. Ehkäpä joku mies onkin sitten niin kiihottava, ettei pelkkä kaveruus riitä. Siitä kai ne pettämistilastotkin.

      • miehet=rehellisiä

        Mahtava pätkä! MAHTAVA PÄTKÄ!!

        NYT JOKAINEN NAINEN KATSOMAAN TUO! Ja tulkaa naiset sen jälkeen kertomaan tänne niistä kaverimiehistänne, ihan vapaasti.


      • Andr
        miehet=rehellisiä kirjoitti:

        Mahtava pätkä! MAHTAVA PÄTKÄ!!

        NYT JOKAINEN NAINEN KATSOMAAN TUO! Ja tulkaa naiset sen jälkeen kertomaan tänne niistä kaverimiehistänne, ihan vapaasti.

        Ei se naisia kiinnosta pätkääkään, vaikka kaverimies tilanteesta kärsiikin. Helppoa se on kun voi vain valita parhaan satojen jonottajien joukosta. Ja sitten vielä nurisevat ulkonäköpaineista, uskomatonta...


      • M. Monroe

        Niin varmaan. Mun kaverimies ei tunnu haluavan, vaikka antaisin sille milloin vaan. :( Tosin haluaisin kyllä koko miehen seksin lisäksi.
        En ymmärrä, sillä rietasta juutua meillä riittää niin, että heikompaa hirvittää.


      • ccgcg
        M. Monroe kirjoitti:

        Niin varmaan. Mun kaverimies ei tunnu haluavan, vaikka antaisin sille milloin vaan. :( Tosin haluaisin kyllä koko miehen seksin lisäksi.
        En ymmärrä, sillä rietasta juutua meillä riittää niin, että heikompaa hirvittää.

        Okei, mutta sinulla ei ole kaverimiestä. Sinulla on mies josta olet seksuaalisesti kiinnostunut, mutta olet niin alhaisella tasolla ettei mies ole kiinnostunut sinusta.

        Näin käy joskus, vaikka harvinaisempaa se on.

        Toisinsanoen sinäkin todistat sen ettei naisen kanssa voi olla vain kavereita koska kyse on aina jomman kumman seksuaalisesta vetovoimasta.


      • että sellaista
        miehet=rehellisiä kirjoitti:

        Mahtava pätkä! MAHTAVA PÄTKÄ!!

        NYT JOKAINEN NAINEN KATSOMAAN TUO! Ja tulkaa naiset sen jälkeen kertomaan tänne niistä kaverimiehistänne, ihan vapaasti.

        En katsonut, tuskin tarjoaa mitään uutta.

        Kaverimies on sellainen, että sen voi siipalle esitellä ja aikaa viettää useamman ihmisen kesken. Jos on niitä "kaverimiehiä", jotka eivät sellaista kestä tai eivät ole sosiaalisia vaan yksinäisiä pillupoikia, sellaiset joutavat kadotakin.


      • M. Monroe
        ccgcg kirjoitti:

        Okei, mutta sinulla ei ole kaverimiestä. Sinulla on mies josta olet seksuaalisesti kiinnostunut, mutta olet niin alhaisella tasolla ettei mies ole kiinnostunut sinusta.

        Näin käy joskus, vaikka harvinaisempaa se on.

        Toisinsanoen sinäkin todistat sen ettei naisen kanssa voi olla vain kavereita koska kyse on aina jomman kumman seksuaalisesta vetovoimasta.

        Mies on siis hyvä ystäväni, josta en aluksi edes ollut kiinnostunut. Sitten kun todella opin tuntemaan hänet, huomasin että ihailen ja kunnioitan aivan kaikkea hänessä.

        En oikein noihin tasoihin usko, sanottakoon kuitenkin että aina aiemmin olen saanut kaikki seurustelukumppanit, jotka olen halunnut. Yhden yön juttuja tai mitään pelkkiä seksisuhteita en harrasta.

        Kyllä miehenkin puolelta täytyy jotain kiinnostusta olla, koska hän koskettelee minua usein ohimennessään, katselee paljon (himokkaasti ja muutenkin) ja sanoo toisinaan kauniiksi. Lisäksi hän kutsuu minua hellittelynimillä, yksi näistä on Venus, joka viittaa muotoihini. ;) Eikä hän tee muille naisille näin, vain minulle. Että ei tämä nyt aivan platoniselta vaikuta.

        Muutamat yhteiset kaveritkin kuittailevat meille tilanteesta, mutta jostain syystä eteenpäin ei vain mennä. Olen jopa tehnyt joitakin aloitteita, mutta siinä vaiheessa mies menee ihan jäihin ja joudun tasoittelemaan tilannetta. En oikeasti tiedä mitä tehdä!


      • ruutupaitamafia
        M. Monroe kirjoitti:

        Mies on siis hyvä ystäväni, josta en aluksi edes ollut kiinnostunut. Sitten kun todella opin tuntemaan hänet, huomasin että ihailen ja kunnioitan aivan kaikkea hänessä.

        En oikein noihin tasoihin usko, sanottakoon kuitenkin että aina aiemmin olen saanut kaikki seurustelukumppanit, jotka olen halunnut. Yhden yön juttuja tai mitään pelkkiä seksisuhteita en harrasta.

        Kyllä miehenkin puolelta täytyy jotain kiinnostusta olla, koska hän koskettelee minua usein ohimennessään, katselee paljon (himokkaasti ja muutenkin) ja sanoo toisinaan kauniiksi. Lisäksi hän kutsuu minua hellittelynimillä, yksi näistä on Venus, joka viittaa muotoihini. ;) Eikä hän tee muille naisille näin, vain minulle. Että ei tämä nyt aivan platoniselta vaikuta.

        Muutamat yhteiset kaveritkin kuittailevat meille tilanteesta, mutta jostain syystä eteenpäin ei vain mennä. Olen jopa tehnyt joitakin aloitteita, mutta siinä vaiheessa mies menee ihan jäihin ja joudun tasoittelemaan tilannetta. En oikeasti tiedä mitä tehdä!

        "Olen jopa tehnyt joitakin aloitteita, mutta siinä vaiheessa mies menee ihan jäihin ja joudun tasoittelemaan tilannetta."

        Minkälaisia aloitteita olet tehnyt? Itse olen mennyt muutamia kertoja myös jäihin, kun tuttu nainen on tehnyt aloitteen. Naiset eivät niitä usein tee, niin se tulee ns. puun takaa. Lisäksi naisista ei aina tiedä onko heillä joku jekku takana, vai onko aloite aito.


      • jhgfhjgfhgf

        Enkä tiiä. Minulla on sellaisia kaverimiehiä, että en kyllä usko.


      • M. Monroe
        ruutupaitamafia kirjoitti:

        "Olen jopa tehnyt joitakin aloitteita, mutta siinä vaiheessa mies menee ihan jäihin ja joudun tasoittelemaan tilannetta."

        Minkälaisia aloitteita olet tehnyt? Itse olen mennyt muutamia kertoja myös jäihin, kun tuttu nainen on tehnyt aloitteen. Naiset eivät niitä usein tee, niin se tulee ns. puun takaa. Lisäksi naisista ei aina tiedä onko heillä joku jekku takana, vai onko aloite aito.

        Mietin asiaa yön yli ja tulin siihen tulokseen, että ehkä "aloitteeni" ovat olleet aika hienovaraisia, tuskin mies on edes tajunnut niiden olevan sellaisia. Tietysti flirttailen hänelle paljon, mutta onko hän huomannut olevansa ainoa flirtin kohde, sitä en osaa sanoa. Olen pyytänyt häntä kerran kahville (kun ei vielä tunnettu näin hyvin, ei lähtenyt) ja ystäväporukan mukaan illanviettoihin, mutta koska minä useimmiten järjestän näitä kavereiden tapaamisia, niin luultavasti hän ajatteli että pyysin hänet vain ystävänä mukaan. Meillä on todella tuhmia juttuja keskenämme, mutta toisaalta, ymmärtääkö hän etten muille sellaisia puhu...

        Miten oikein voisin selkeästi vihjata kiinnostuksestani? Pelkään pakkeja yli kaiken, pahinta olisi jos välimme kärsisivät tästä. Kaikki silmiinkatsomiset ja hymyilyt on tietysti jo käytössä, olen aika huono koskettelemaan häntä koska en välttämättä pystyisi pitämään käsiäni kurissa. ;)


      • vee21
        M. Monroe kirjoitti:

        Mies on siis hyvä ystäväni, josta en aluksi edes ollut kiinnostunut. Sitten kun todella opin tuntemaan hänet, huomasin että ihailen ja kunnioitan aivan kaikkea hänessä.

        En oikein noihin tasoihin usko, sanottakoon kuitenkin että aina aiemmin olen saanut kaikki seurustelukumppanit, jotka olen halunnut. Yhden yön juttuja tai mitään pelkkiä seksisuhteita en harrasta.

        Kyllä miehenkin puolelta täytyy jotain kiinnostusta olla, koska hän koskettelee minua usein ohimennessään, katselee paljon (himokkaasti ja muutenkin) ja sanoo toisinaan kauniiksi. Lisäksi hän kutsuu minua hellittelynimillä, yksi näistä on Venus, joka viittaa muotoihini. ;) Eikä hän tee muille naisille näin, vain minulle. Että ei tämä nyt aivan platoniselta vaikuta.

        Muutamat yhteiset kaveritkin kuittailevat meille tilanteesta, mutta jostain syystä eteenpäin ei vain mennä. Olen jopa tehnyt joitakin aloitteita, mutta siinä vaiheessa mies menee ihan jäihin ja joudun tasoittelemaan tilannetta. En oikeasti tiedä mitä tehdä!

        Saakos kysyä, mistä tämä venukseksi kutsuja on kotoisin? :)


      • M. Monroe
        vee21 kirjoitti:

        Saakos kysyä, mistä tämä venukseksi kutsuja on kotoisin? :)

        Jossain etelän ja idän välillä ollaan ;)


      • 1016
        että sellaista kirjoitti:

        En katsonut, tuskin tarjoaa mitään uutta.

        Kaverimies on sellainen, että sen voi siipalle esitellä ja aikaa viettää useamman ihmisen kesken. Jos on niitä "kaverimiehiä", jotka eivät sellaista kestä tai eivät ole sosiaalisia vaan yksinäisiä pillupoikia, sellaiset joutavat kadotakin.

        Luulenpa että katsoit kyllä muttet vaan ymmärtänyt koska englanti :p


    • Sen muutaman kerran kun olen seurustellut, olen antanut tyttöystäväni tapailla kaveripoikiaan, mutta koville se otti. Olin suorastaan hermoraunio, kun ei kelvannut minun kanssani nähdä kun pitää mennä kavereiden kanssa jonnekin jne.

      Yritin hyväksyä nämä kaverit siinä toivossa etten ärsyttäisi tyttöä turhaan, ja elin siinä toivossa että olisin päässyt sen myötä sänkyyn. Näin jälkikäteen ajateltuna se oli suurin mahdollinen virhe. Olisi pitänyt vain mennä hakkaamaan nämä kaveripojat sairaalakuntoon niin johan olisi haarat auenneet.

      Mutta minä en sofistikoituneena yläluokan ihmisenä alentunut sellaiseen primitiiviseen käytökseen ja sen myötä en päässyt penetroitumaan seurustelukumppanini sisään vaan jäin vierestä katselemaan kuinka hän harjoittaa promiskuiteettista elämäntapaansa minun tunteista välittämättä.

      • ghjdghj

        samoja kokemuksia omista vanhoista suhteista. sen nyt olen hieman iäkkäämpänä oppinut että sellasia ns poikatyttöjä en seurustelusuhteeseen enää huoli. ei se vaan oo normia et nainen ja mies ois kavereita. eihän naisetkaan tykkäis neitimäisistä miehistä, joten pitää mullekki olla nainen isolla n:llä.


    • Luonnon laki

      Kuten tuossa ylempänä videopätkällä osoitettiin! Naisen mielestä voi olla ystäviä, kun taas miehellä on aina seksuaaliset halut oli nainen hänelle kaveri tai tyttöystävä. Eli jos nainen antaa luvan, ystävyys johtaa sataprosenttisesti seksiin. Video osoitti loistavasti sen miten naisten kaverimiehet on todellisuudessa seksikumppanireserviä, josta uusi peti/poikaystävä on saatavilla mahdollisimman helposti.

      Väittäköön naiset mitä muuta tahansa. Mutta kirkkain silmin ei kannata yrittää valehdella.

    • ....

      Voiko mies ja nainen käydä samaa koulua, samalla työpaikalla, olla yhtä aikaa hississä, kaupassa, missään? No ei voi, koska mies kuitenkin haluaisi panna sitä naista, joka siellä hänen kanssaan on. Naisille burkhat, koska miehet eivät voi hallita himojaan!

      Jatko kysymys: millainen poikaystävä ATM olisi? Vastaus: helvetin mustasukkainen, vainoharhainen ja huono itsetuntoinen.

      • fakta on kova

        Himo on naisten vika. Naiset itse viekoittelevat miehiä ja sitten väittävät että eivät ole niin tehneet.


      • hallitse hormonisi
        fakta on kova kirjoitti:

        Himo on naisten vika. Naiset itse viekoittelevat miehiä ja sitten väittävät että eivät ole niin tehneet.

        Jos se on viekoittelua, että on olemassa ja joutuu olemaan samassa hississä, niin sitten. Ei ole pakko haluta jokaista vastaantulijaa sinunkaan.


    • dghjdhj

      samaa mieltä itekki aina ollu. en tiedä onko mun kaverisuhteissa naisilla ollu samoja fiiliksiä ku mulla. jotenki se vaan tuntu oudolta tehdä naisen kans samoja juttuja ku mitä on tottunu tekemään miesten kans. ei ollu niin kivaa. lähinnä sen teki siks, koska siitä toivo kehittyvän jotain enemmän. ei sit kauheen kauaa vaa jaksanu sellasta ystävyyttä hoitaa vaikken nyt mitenkään suoranaisesti poikki laittanutkaan.

      tämäkin lisäsi tilanteen omituisuutta, että osa näistä naisista/tytöistä seurusteli. mitetin vaan et miks ne mun kans mitään tekee ku niil oo kotona poikaystävät.

      • bbbbbna

        Minä mailailen (tai mailailin) kahden naisen kanssa tällä hetkellä. Molemmat ovat jo parisuhteessa. En tosiaan oikein ymmärrä, että mistä on kyse ja toinen sanoikin ihan rehellisesti, ettei tiedä mitä tällä hakee. Hän olikin sitten se, joka lopetti yhtäkkiä ilmoittamatta, vaikka edellisessä mailissa oli varsin ystävällinen ja kiinnostunut sävy vielä. Ilmeisesti miehensä sai kuulla siitä, että nainen piti yhteyttä minuun tms.

        Toisen kanssa vaihdan ajatuksia edelleen ja hänen miehensä on kommentoinut, että joko nainen on sopinut treffit uuden poikaystävänsä (minun) kanssa. Minullakin siis tarkoituksena tässä ymmärtää naisia enemmän ja kehittyä keskustelussa, mutta ehkä tämä vain lisää mysteeriä.

        Sinkkunaisten kanssakin olen yrittänyt päästä mailailutasolle, mutta se taas ei ota onnistuakseen ollenkaan. Eipä tule viestiä ollenkaan.


    • bisse-kissa

      En ihan ymmärrä, mikä siinä ystävyydessä on niin vaikeaa teille (heteromiehille)?

      Mun kokemukseni mukaan ihmiset voi olla kavereita ja ystäviä sukupuolesta riippumatta. Vaikka tän palstan kävijöillä näyttää kaiken toiminnan takana olevan seki, niin eihän se sitä tarkota, että se ois sama kaikkien muittenki kohdalla.

      Tulee mieleen se, että pahimpia mustasukkasia on ne, joilla ei oo puhtaita jauhoja omassa pussissa.

      • heteromies 5000

        Sinunkin "mieskaverisi" haluavat jyystää sinua. Jos sinulla on poikaystävä niin kuinka oikein on häntä kohtaan olla miesten seurassa jotka haluavat jyystää sinua?


      • agsfbvbr

        On ystävyyteen mahdollisuus. Paras skenaario ystävyyteen on se, että molemmat osapuolet ovat onnellisessa parisuhteessa.

        Myös sillä tavalla toimii, että toinen osapuoli on ruma, eikä herätä mitään seksuaalista kiinnostusta vastapuolessa. Näissä valitettavasti usein menee niin, että sillä rumalla herää kiinnostus, joten kaveruus jää yksipuoliseksi. Kaksi hyvännäköistä on vaaravyöhykettä ja samoin kaksi rumaa. Tasapuolista kaverisuhdetta ei voi koskaan syntyä muiden kuin onnellisessa parisuhteessa olevien kesken.

        Ehkä tämä myös toimii eri tavalla seksuaalisten vähemmistöjen jutuissa, mutta tuo on minusta heterojen välillä ihan normaali asioiden kulku.


      • heteromies 5000
        agsfbvbr kirjoitti:

        On ystävyyteen mahdollisuus. Paras skenaario ystävyyteen on se, että molemmat osapuolet ovat onnellisessa parisuhteessa.

        Myös sillä tavalla toimii, että toinen osapuoli on ruma, eikä herätä mitään seksuaalista kiinnostusta vastapuolessa. Näissä valitettavasti usein menee niin, että sillä rumalla herää kiinnostus, joten kaveruus jää yksipuoliseksi. Kaksi hyvännäköistä on vaaravyöhykettä ja samoin kaksi rumaa. Tasapuolista kaverisuhdetta ei voi koskaan syntyä muiden kuin onnellisessa parisuhteessa olevien kesken.

        Ehkä tämä myös toimii eri tavalla seksuaalisten vähemmistöjen jutuissa, mutta tuo on minusta heterojen välillä ihan normaali asioiden kulku.

        Erittäin hyvin sanottu. Korostaisin vielä tuota onnellisuutta parisuhteessa molemmilla osapuolilla. Jos edes toinen on tyytymätön parisuhteeseensa niin tyhmyyksiä tekee helposti.


      • bisse-kissa
        heteromies 5000 kirjoitti:

        Sinunkin "mieskaverisi" haluavat jyystää sinua. Jos sinulla on poikaystävä niin kuinka oikein on häntä kohtaan olla miesten seurassa jotka haluavat jyystää sinua?

        Oon muutamalle näille miespuoliselle kaverilleni ehdottanu friends-with-benefits -suhdetta, mutta en kelvannut. Että kaikki he haluavat jyystää minua?

        Ja olen sinkku tällä hetkellä, jos mitään liikuttaa.


      • heteromies 5000
        bisse-kissa kirjoitti:

        Oon muutamalle näille miespuoliselle kaverilleni ehdottanu friends-with-benefits -suhdetta, mutta en kelvannut. Että kaikki he haluavat jyystää minua?

        Ja olen sinkku tällä hetkellä, jos mitään liikuttaa.

        Mahdatkohan oikeasti olla sinkku?
        Mitä jos sinun "friends with benefits" miehesi ei näekään että olette sinkkuja ja vapaita tekemään mitä tahansa "kavereiden" kanssa?
        Jos olisit mies niin haluaisitko tyttöystäväksi samanlaisen naisen kuin itse olet?


      • agsfbvbr
        bisse-kissa kirjoitti:

        Oon muutamalle näille miespuoliselle kaverilleni ehdottanu friends-with-benefits -suhdetta, mutta en kelvannut. Että kaikki he haluavat jyystää minua?

        Ja olen sinkku tällä hetkellä, jos mitään liikuttaa.

        No niin, tässähän on kyse siitä mistä minä puhuin. Eli miehet voivat olla kavereita sinun kanssasi, koska eivät koe sinua seksuaalisesti viehättävänä. Sinä taas näytät kokevan heidät, joten kaveruus ei ole tasapuolista.


      • cghgchgcgh
        agsfbvbr kirjoitti:

        On ystävyyteen mahdollisuus. Paras skenaario ystävyyteen on se, että molemmat osapuolet ovat onnellisessa parisuhteessa.

        Myös sillä tavalla toimii, että toinen osapuoli on ruma, eikä herätä mitään seksuaalista kiinnostusta vastapuolessa. Näissä valitettavasti usein menee niin, että sillä rumalla herää kiinnostus, joten kaveruus jää yksipuoliseksi. Kaksi hyvännäköistä on vaaravyöhykettä ja samoin kaksi rumaa. Tasapuolista kaverisuhdetta ei voi koskaan syntyä muiden kuin onnellisessa parisuhteessa olevien kesken.

        Ehkä tämä myös toimii eri tavalla seksuaalisten vähemmistöjen jutuissa, mutta tuo on minusta heterojen välillä ihan normaali asioiden kulku.

        "Paras skenaario ystävyyteen on se, että molemmat osapuolet ovat onnellisessa parisuhteessa."

        Ei pidä paikkaansa.

        Parisuhteen onnellisuudella ei ole mitään väliä. Väliä on ainoastaan sillä onko osapuolet niin pelkureita etteivät uskalla keikuttaa venettä mahdollisten jälkivaikutusten vuoksi. Esimerkiksi niin ettei toisen tunteista ja reaktiosta voida olla varmoja.

        Jos molemmat ovat sosiaalisesti rohkeita ja kykenevät hermoilematta pitämään salaisuutensa ja olemaan rauhallisena jälkeenpäin, esimerkiksi toisen ehdotettua seksiä, niin se on täysin sataprosenttisen varmaa että kun tilaisuus tulee eteen, silloin naidaan.

        Tämä toimii täysin samalla kaikkien ihmisten välillä. Sinä olet selkeästi niitä ihmisiä joka perääntyy ja ei uskalla ehdottaa mitään ellei ole täysin varma toisen tunteista, eli ellei vastapuoli ehdota sinulle seksiä.


      • Urpo Urposson
        cghgchgcgh kirjoitti:

        "Paras skenaario ystävyyteen on se, että molemmat osapuolet ovat onnellisessa parisuhteessa."

        Ei pidä paikkaansa.

        Parisuhteen onnellisuudella ei ole mitään väliä. Väliä on ainoastaan sillä onko osapuolet niin pelkureita etteivät uskalla keikuttaa venettä mahdollisten jälkivaikutusten vuoksi. Esimerkiksi niin ettei toisen tunteista ja reaktiosta voida olla varmoja.

        Jos molemmat ovat sosiaalisesti rohkeita ja kykenevät hermoilematta pitämään salaisuutensa ja olemaan rauhallisena jälkeenpäin, esimerkiksi toisen ehdotettua seksiä, niin se on täysin sataprosenttisen varmaa että kun tilaisuus tulee eteen, silloin naidaan.

        Tämä toimii täysin samalla kaikkien ihmisten välillä. Sinä olet selkeästi niitä ihmisiä joka perääntyy ja ei uskalla ehdottaa mitään ellei ole täysin varma toisen tunteista, eli ellei vastapuoli ehdota sinulle seksiä.

        Ei se naiminen 100%:sen varmaa ole. Minullekin miehenä on ehdoteltu joskus kaikenlaista, mutta en lähtenyt kelkkaan, koska halusin pitää sanani tyttöystävälle. Ja suhde oli onnellinen, silloin.

        Mutta on se monikymmenprosenttisen varmaa kuitenkin, ehkä todennäköisyys on yli puoletkin, mene ja tiedä.


      • gfxgfxgffxg
        Urpo Urposson kirjoitti:

        Ei se naiminen 100%:sen varmaa ole. Minullekin miehenä on ehdoteltu joskus kaikenlaista, mutta en lähtenyt kelkkaan, koska halusin pitää sanani tyttöystävälle. Ja suhde oli onnellinen, silloin.

        Mutta on se monikymmenprosenttisen varmaa kuitenkin, ehkä todennäköisyys on yli puoletkin, mene ja tiedä.

        Se ettet ole suostunut naimaan naista joka sinulle on ehdotellut, kertoo vain siitä että se sinun naisesi on ollut tasokkaampi kuin tuo ehdottelija.

        Jos ehdottelija olisi ollut tasokkaampi kuin tuo naisesi, niin vaaka olisi heilahtanut hyvin nopeasti tasokkaamman puolelle.

        Jos luet seuraavan vielä tarkkaan ja ajatuksella, niin huomaat kyllä miksi tuo 100% pitää paikkansa "Jos molemmat ovat sosiaalisesti rohkeita ja kykenevät hermoilematta pitämään salaisuutensa ja olemaan rauhallisena jälkeenpäin, esimerkiksi toisen ehdotettua seksiä, niin se on täysin sataprosenttisen varmaa että kun tilaisuus tulee eteen, silloin naidaan."

        Sosiaalinen rohkeus, hermoilemattomuus ja rauhallisuus kertoo siitä että ihminen on korkeatasoinen.

        Lisäksi kun vielä mietitään asiaa siltä kannalta että mies voi panna alemman tason naista, mutta nainen ei voi sitä tehdä, asia käy selkeämmäksi.

        Eikä tämä tarkoita tokikaan sitä että miehet olisivat yleisesti pukkeja, sillä naiset ovat ihan samanlaisia, ja tietyllä tavalla vielä pahempiakin, koska nainen yleensä valitsee sen kenen kanssa aikoo paneskella ja nainen menee aina tasokkaampaan suuntaan jättäen poikaystäviään.

        Keskitason nainen voi naida pari kertaa samalla tasolla olevaa miestä, jos muita miehiä ei lähistöllä ole. Mutta omaa tasoaan alempaa nainen ei nai, vaikka olisivat viimeiset ihmiset maan päällä.

        Kun keskitason nainen sitten tapaa parempaa tasoa olevan miehen, hän jättää samantasoisen miehen välittömästi rannalle ruikuttamaan. Tietyn tasoisia miehiä nainen pitää poikaystävinään, vaihtaen tietenkin aina parempaan (tai ainakin pyrkien siihen), mutta kun paikalle sattuu selkeästi liian korkeatasoinen mies, nainen pettää miettimättä, mutta ei aloita suhdetta koska tietää itsekin ettei kestäisi liian kovatasoisen miehen matkassa.


    • .......

      Sehän ihan riippuu siitä onko nainen muutenkaan luotettava. Vai luuletteko ettei kukaan mies haluaisi panna sitä naista jos se sinun ätämin kanssa seurustelee? Se voi kyllä olla. Laskeehan siinä naisenkin haluttavuus, jos jonkun luuserin kanssa roikkuu.

      Einomaiset lusikassa nukkumiset olisi kyllä jo liikaa. Ollaan vain kavereita, ei tää mitään tarkoita kun mun kädet vaeltelee sun pikkuhousuissa.

    • Olen mies ja olen aina hyväksynyt kumpanin yhteyden pitämisen kavereihinsa. Valitettavasti se ei ole toiminut taas toisin päin, vaan on johtanut aina riitoihin ja joskus eroon.

      • en tiedä miksi

        Ilmeisesti sinuun ei ole luotettu.


    • Fewefjkwefwefwef

      Siis annanko? Onko minulla jotain valtaa vapaaseen ihmiseen?

      Oikea vastaus on että en tee naiseni elämää hankalaksi tai tylsäksi. Jos hän haluaa nähdä kavereitaan niin nähköön, ei se ole minulta pois. Jos naiset pettävät he pystyvät tekemään sen kyllä normaalin elämän ohella vaikka mies olisi kuinka vahtikoirana; tässä asiassa paranoidisuus ei oikeasti tee pettäjää ei-pettäjäksi mutta huonontaa kaikkia parisuhteita, tällöin siis parananoidisella suhtautumisella kumppanin menemisiin ei saa aikaiseksi toivottua tulosta mutta negatiivisiä sivuoireita tulee roppakaupalla.

      Miksi tekisin väkisin suhteestani paskan?

      Omalta naiseltani on tippunut useampikin kaverimies kyydistä kun ovat alkaneet sekoilla kun nainen seurustelee kanssani oikeasti vakavasti ja he tajuavat olevansa nimenomaan kaveripoikia ilman toivoa paremmasta. Näiden pellejen toilailuja ja yksipuolista romantiikkaa nainen sitten kuvailee ja nauramme yhdessä noille typeryksille.

      Samalla seuraan tuttavapariskunnan ylimustasukkaisen miehen toilailuja, mies on niin mustasukkainen että tekee naisestaan onnettoman sillä perseilyllään ja suhde on jatkuvasti jonkinlaisessa kuoliotilassa. Psykologin apua se mies tarvitsisi.

      • agsfbvbr

        Tämä nyt on taas ihan silkkaa paskaa naiseltasi. Hän leikittelee miesten kanssa, koska naureskelee heille sinun kanssasi. Ei pidä heitä oikeina ystävinä, vaan typeryksinä pelleinä. Naisesi on idiootti.


      • Fesfjkwefwefwef
        agsfbvbr kirjoitti:

        Tämä nyt on taas ihan silkkaa paskaa naiseltasi. Hän leikittelee miesten kanssa, koska naureskelee heille sinun kanssasi. Ei pidä heitä oikeina ystävinä, vaan typeryksinä pelleinä. Naisesi on idiootti.

        Ihmettelen teitä nyt syvästi. Luuletko että seurustelusuhteet perustuvat sille että ajattelet tämän maailman jokaista miestä ja heidän tunteitaan? Luuletko että se miltä muista tuntuu on oikeastaan relevanttia suhteessa?

        Ei ole.Suhteet eivät ole mitään miessukupuolen oikeuksien vatvomista, vaan se on kahdenkeskinen suhde. Jos huvittelemme pelle-miesten kustannuksella on se meidän suhteessamme yksi yhteinen tekijä. Luuletko että suhteessa mitataan ulkoisia ihmisiä? Siis tottakai perussosiaalisessa kontekstissa olemme mukavia ihmisiä ja käyttäydymme hyvin, mutta kun kyse on siitä että mitkä ovat esim. jonkun ulkopuolisen kaverimiehen oikeudet olla kunnioitettu kontra suhteen välitön sisältö sen kahden osapuolen välillä on selvää että se kaverimies ei ole minkään arvoinen ja suhteen kannalta hän on merkityksetön loppujen lopuksi.

        Minun naiseni tehtävä ei ole suojella pikkupoikien herkkiä sieluja kolhuilta, hän on pannut sormukseni sormeensa merkiksi muille että EI KANNATA UNELMOIDAKAAN. Sen enempää merkkejä ei pitäsii tarvita että äijät tajuaa perääntyä ja alkaa suojeleen itseään omilta tuntieltaan. Mutta kun näitä vitun taivaanlahjana itseään pitäviä pikkurunkkarieta on nurkat väärällään, ja jokainen on omasta mielestään oikeutettu aivan kaikkeen ... niin kyllähän se nyt on vitun naurettavaa kun nuo toilailevat toistuvasti vaikka kaikki oleellinen tieto mikä kannattaa ja mikä ei kiteytyy siihen kihlasormukseen.

        On kertakaikkisen hupaisaa katsoa sitä rajatonta itsetuntoa kun joku mies uskoo että hän on nyt se oikea mies kunhan tunnustaa tunteensa varatulle naisille, ja sitä seuraavaa täydellistä vikinäromahdusta kun todellinen asema paljastuu - vaikka se on ollut jatkuvasti itsestäänselvä. Noihin tulee suhtauduttua samalla riemulla kuin katselen netin Fail-koosteita ... kuinka solmuun ihmislapsi itsensä laittakaan typeryydellään.... :)


      • : - )
        Fesfjkwefwefwef kirjoitti:

        Ihmettelen teitä nyt syvästi. Luuletko että seurustelusuhteet perustuvat sille että ajattelet tämän maailman jokaista miestä ja heidän tunteitaan? Luuletko että se miltä muista tuntuu on oikeastaan relevanttia suhteessa?

        Ei ole.Suhteet eivät ole mitään miessukupuolen oikeuksien vatvomista, vaan se on kahdenkeskinen suhde. Jos huvittelemme pelle-miesten kustannuksella on se meidän suhteessamme yksi yhteinen tekijä. Luuletko että suhteessa mitataan ulkoisia ihmisiä? Siis tottakai perussosiaalisessa kontekstissa olemme mukavia ihmisiä ja käyttäydymme hyvin, mutta kun kyse on siitä että mitkä ovat esim. jonkun ulkopuolisen kaverimiehen oikeudet olla kunnioitettu kontra suhteen välitön sisältö sen kahden osapuolen välillä on selvää että se kaverimies ei ole minkään arvoinen ja suhteen kannalta hän on merkityksetön loppujen lopuksi.

        Minun naiseni tehtävä ei ole suojella pikkupoikien herkkiä sieluja kolhuilta, hän on pannut sormukseni sormeensa merkiksi muille että EI KANNATA UNELMOIDAKAAN. Sen enempää merkkejä ei pitäsii tarvita että äijät tajuaa perääntyä ja alkaa suojeleen itseään omilta tuntieltaan. Mutta kun näitä vitun taivaanlahjana itseään pitäviä pikkurunkkarieta on nurkat väärällään, ja jokainen on omasta mielestään oikeutettu aivan kaikkeen ... niin kyllähän se nyt on vitun naurettavaa kun nuo toilailevat toistuvasti vaikka kaikki oleellinen tieto mikä kannattaa ja mikä ei kiteytyy siihen kihlasormukseen.

        On kertakaikkisen hupaisaa katsoa sitä rajatonta itsetuntoa kun joku mies uskoo että hän on nyt se oikea mies kunhan tunnustaa tunteensa varatulle naisille, ja sitä seuraavaa täydellistä vikinäromahdusta kun todellinen asema paljastuu - vaikka se on ollut jatkuvasti itsestäänselvä. Noihin tulee suhtauduttua samalla riemulla kuin katselen netin Fail-koosteita ... kuinka solmuun ihmislapsi itsensä laittakaan typeryydellään.... :)

        Juuri näin!


      • Oikeat välineet A&O
        Fesfjkwefwefwef kirjoitti:

        Ihmettelen teitä nyt syvästi. Luuletko että seurustelusuhteet perustuvat sille että ajattelet tämän maailman jokaista miestä ja heidän tunteitaan? Luuletko että se miltä muista tuntuu on oikeastaan relevanttia suhteessa?

        Ei ole.Suhteet eivät ole mitään miessukupuolen oikeuksien vatvomista, vaan se on kahdenkeskinen suhde. Jos huvittelemme pelle-miesten kustannuksella on se meidän suhteessamme yksi yhteinen tekijä. Luuletko että suhteessa mitataan ulkoisia ihmisiä? Siis tottakai perussosiaalisessa kontekstissa olemme mukavia ihmisiä ja käyttäydymme hyvin, mutta kun kyse on siitä että mitkä ovat esim. jonkun ulkopuolisen kaverimiehen oikeudet olla kunnioitettu kontra suhteen välitön sisältö sen kahden osapuolen välillä on selvää että se kaverimies ei ole minkään arvoinen ja suhteen kannalta hän on merkityksetön loppujen lopuksi.

        Minun naiseni tehtävä ei ole suojella pikkupoikien herkkiä sieluja kolhuilta, hän on pannut sormukseni sormeensa merkiksi muille että EI KANNATA UNELMOIDAKAAN. Sen enempää merkkejä ei pitäsii tarvita että äijät tajuaa perääntyä ja alkaa suojeleen itseään omilta tuntieltaan. Mutta kun näitä vitun taivaanlahjana itseään pitäviä pikkurunkkarieta on nurkat väärällään, ja jokainen on omasta mielestään oikeutettu aivan kaikkeen ... niin kyllähän se nyt on vitun naurettavaa kun nuo toilailevat toistuvasti vaikka kaikki oleellinen tieto mikä kannattaa ja mikä ei kiteytyy siihen kihlasormukseen.

        On kertakaikkisen hupaisaa katsoa sitä rajatonta itsetuntoa kun joku mies uskoo että hän on nyt se oikea mies kunhan tunnustaa tunteensa varatulle naisille, ja sitä seuraavaa täydellistä vikinäromahdusta kun todellinen asema paljastuu - vaikka se on ollut jatkuvasti itsestäänselvä. Noihin tulee suhtauduttua samalla riemulla kuin katselen netin Fail-koosteita ... kuinka solmuun ihmislapsi itsensä laittakaan typeryydellään.... :)

        Saat olla varma, että jos joku Brad Pitt tulisi helikoptereita heitellen ehdottelemaan, niin se kanttura vetäisi sen halvan pääsiäismunasormuksen pöntöstä alas ja levittäisi haaransa über-yt-miehen nussinnalle. Vitun nussimisen pystyy estämään vain riittävän vankkatekoisella siveysvyöllä, joku typerä rinkula sormessa on yhtä tyhjän kanssa.


    • Dr.Mephesto

      Eihän se onnistu sillä kuten hyvin tiedämme, ei nainen kasva koskaan henkisesti aikuiseksi (samoin kuin myös keenerit ovat aina isoja lapsia) vaan on todellisuudessa aina miehen eli henkisesti ja fyysisesti vahvemman sukupuolen holhouksen alainen. Silti naisella on eläimelliseen luontoon miestä selvästi vahvemmat siteet biologiansa kautta ja mieheen nähden ehdoton seksuaalinen valta, mikä on epäsuorasti suurimman osan maailmassa tapahtuvan inhimillisen pahan ja kärsimyksen taustalla. Varsinkin siellä missä feminismi saa vallan, yhteiskunta syöksyy pian turmioon ja kaikenlaiseen rappioon. Tuohon nähden ainoa hyvä puoli esim. monissa muslimimaissa onkin, että tähän naisten seksuaaliseen valtaan on reagoitu yhteiskunnallisin toimin, joka toimii atm-miehille vastavaltapuolustuksena ja nainen on kesytetty kauppatavaraksi.

      • Dr. Mephisto

        Eihän se onnistu sillä kuten hyvin tiedämme, monet miehet eivät kasva koskaan henkisesti aikuisiksi vaan ovat aina todellisuudessa oman heittelehtivän hormonitoimintansa armoilla. Siten heillä on eläimelliseen luontoon naista selvästi vahvemmat siteet, koska he eivät kykene hillitsemään edes itseään. Tästä syystä miehet ovat suurimman osan maailmassa tapahtuvat inhimillisen pahan (sodat, tyranniat, väkivalta) ja kärsimyksen taustalla. Siellä missä nämä eläimet saavat vallan, yhteiskunnat syöksyvät turmioon ja kärsimykseen.


    • näin on

      En hyväksyisi. Ne tyypit kuitenkin haluavavat pohjimmiltaan panna naistani.

      • Nklfmlkweefwwef

        Niin? Niinhän haluat sinäkin useimpia naisia, mutta se että et pane juuri ketään koskaan ei ole naisten ylimustasukkaisten miesten ansiota vaan naisten oma valinta.

        Minun itsetuntoni sanoo että nainen pitää kaverimiestään halpana narikkana ja seuralaisena ja tulee baari-illan jälkeen nussiin mun kanssa siinä missä kaverimies menee kotiin runkkaan unelmoiden kuumasta naisestani. Tiedän että naiseni on väistämättä runkkufantasia kymmenille miehille koska on kaunis ja haluttava kaikin puolin, olennaista on se että minä olen se joka häntä puskee oikeasti ja pitää hänet tyytyväisenä seksielämäänsä.

        Ihmettelen miksi niin moni tällä palstalla valitsee automaattisesti henkisen aisurin roolin?


      • cgchcgh

        Asia on juuri niinkuin sanot.

        Kaikki miehet, paitsi seksuaalisesti estyneet tai muutoin ylimoraaliset häiriköt, haluavat rakastella naista.

        Naisen täytyy olla todella epämiellyttävä ettei mies ajattele mahdollista seksiä hänen kanssaan jos tilanne tulisi eteen. Kyse on vain siitä monellako miehellä on tilaisuutta järjestää sellainen tilanne.

        Naiset väittävät että voivat olla vain miehen ystäviä, mutta oikeasti kyse on siitä että nainen on jatkuvasti saalistamassa parempitasoista miestä. Siksi hänen "ystävänsä" ovat vain ja ainoastaan varalla jos käy niin hassusti ettei parempaa miestä tule seksikumppaniksi. Nimittäin, tämän todistaa se ettei nainen koskaan hyväksy alempitasoista miestä ystäväksi. Ystäväksi päätyvät vain ne miehet jotka ovat samaa tasoa kuin nainen itse on, ylempitasoiset päätyvät tietenkin petiin. Naiset voivat toki väittää että heillä on alemman tason miehiä ystävinä, mutta kyse on aina jonkinlaisesta riippuvuussuhteesta jossa nainen on vain ystävällinen, eikä ystävä.


      • ei todellista
        cgchcgh kirjoitti:

        Asia on juuri niinkuin sanot.

        Kaikki miehet, paitsi seksuaalisesti estyneet tai muutoin ylimoraaliset häiriköt, haluavat rakastella naista.

        Naisen täytyy olla todella epämiellyttävä ettei mies ajattele mahdollista seksiä hänen kanssaan jos tilanne tulisi eteen. Kyse on vain siitä monellako miehellä on tilaisuutta järjestää sellainen tilanne.

        Naiset väittävät että voivat olla vain miehen ystäviä, mutta oikeasti kyse on siitä että nainen on jatkuvasti saalistamassa parempitasoista miestä. Siksi hänen "ystävänsä" ovat vain ja ainoastaan varalla jos käy niin hassusti ettei parempaa miestä tule seksikumppaniksi. Nimittäin, tämän todistaa se ettei nainen koskaan hyväksy alempitasoista miestä ystäväksi. Ystäväksi päätyvät vain ne miehet jotka ovat samaa tasoa kuin nainen itse on, ylempitasoiset päätyvät tietenkin petiin. Naiset voivat toki väittää että heillä on alemman tason miehiä ystävinä, mutta kyse on aina jonkinlaisesta riippuvuussuhteesta jossa nainen on vain ystävällinen, eikä ystävä.

        Kukaan ei halua ystäväkseen ihmistä, joka käyttää "ystävyyssuhdetta" hyväkseen tilaisuutena päästä kerjäämään naiselta muuta. Kun huonoja kokemuksia kertyy tarpeeksi, nainen ei enää ota mitä tahansa atmia tekoystäväkseen, josta tulee oikeasti vain harmia.


      • cgchcgh
        ei todellista kirjoitti:

        Kukaan ei halua ystäväkseen ihmistä, joka käyttää "ystävyyssuhdetta" hyväkseen tilaisuutena päästä kerjäämään naiselta muuta. Kun huonoja kokemuksia kertyy tarpeeksi, nainen ei enää ota mitä tahansa atmia tekoystäväkseen, josta tulee oikeasti vain harmia.

        Kirjoitit: "nainen ei enää ota mitä tahansa atmia tekoystäväkseen, josta tulee oikeasti vain harmia"

        Nimenomaan:

        -"tämän todistaa se ettei nainen koskaan hyväksy alempitasoista miestä ystäväksi. Ystäväksi päätyvät vain ne miehet jotka ovat samaa tasoa kuin nainen itse on, ylempitasoiset päätyvät tietenkin petiin."


        Kirjoitit: "ihmistä, joka käyttää "ystävyyssuhdetta" hyväkseen tilaisuutena päästä kerjäämään naiselta muuta."

        Kun nainen ystävystyy tarpeeksi tasokkaan miehen kanssa, naisesta tulee itsestä seksin kerjäläinen ja sen jälkeen nainen käyttää "ystävyyssuhdetta" hyväkseen tilaisuutena saada seksiä.


      • ei todellista
        cgchcgh kirjoitti:

        Kirjoitit: "nainen ei enää ota mitä tahansa atmia tekoystäväkseen, josta tulee oikeasti vain harmia"

        Nimenomaan:

        -"tämän todistaa se ettei nainen koskaan hyväksy alempitasoista miestä ystäväksi. Ystäväksi päätyvät vain ne miehet jotka ovat samaa tasoa kuin nainen itse on, ylempitasoiset päätyvät tietenkin petiin."


        Kirjoitit: "ihmistä, joka käyttää "ystävyyssuhdetta" hyväkseen tilaisuutena päästä kerjäämään naiselta muuta."

        Kun nainen ystävystyy tarpeeksi tasokkaan miehen kanssa, naisesta tulee itsestä seksin kerjäläinen ja sen jälkeen nainen käyttää "ystävyyssuhdetta" hyväkseen tilaisuutena saada seksiä.

        Ei, vaan nainen on aiemmin voinut hyväksyä, mutta kun siitä on tullut riittävän monta kertaa harmia (seksin- ja/tai parisuhteenkerjuuta, yksi kieltäytyminen ei riitä), hän päättää toimia jatkossa toisin.

        Ainakin itse tunnen tarpeeksi tasokkaita ja fiksuja miehiä paljon, enkä kerjää keneltäkään heistä seksiä. Yksinkertainen kääntösi ei siispä tällä kertaa vakuuttanut. :-D


    • ylisenaattori

      Riippuu siitä mieskaverista ja heidän väleistään. Haluaisin tietysti puhua sen miehen kanssa, muodostaa hänestä käsityksen onko hän reilu ja rehellinen tyyppi vai lipevä suhteessa olevien naisten vonkaaja.
      Mun mielestä asiallisinta on, että he tapaavat joko minun ja tyttöystävän luona tai jossain yleisellä paikalla. Jos tyttöystävä tai se mies haluavat tavata miehen luona usein ja tyttöystävä haluaisi viettää siellä yötäkin, niin silloin realisti voi laskea yhteen yksi yksi ja alkaa saneeraamaan parisuhdetta.

      Jos miehellä on tyttöystävä ja pystymme kaveeraamaan koko porukka, aina parempi.

    • etsitaan

      Joo, kyllä mä hyväksyisin, olettaen tietty ettet tarkoittanut mitään sänky tason kaveruutta/tapailua.

    • habla.

      Tämä on muuten erittäin hyvä kysymys !
      Kyllä jos rehellisiä ollaan, niin ei tuo tulisi kyllä toimimaan, Niin paljon en kykene naisiin luottamaan kaiken näkemäni ja kokemani perusteella. Nainen ja mies voi olla kavereita työpaikoilla tai jos porukalla nähdään, mutta se, että nainen esimerkiksi kyläilisi jonkun kaverimiehen luona yksinään, niin ei sitten todellakaan ole okei. Miehenä sen tietää, että ne vietit on aina siellä taustalla ja joskus asioita vain saattaa tapahtua yllättäin. Kyllä tuo on täysin luonnoton ajatuskin jos totta puhutaan. Tietenkin jos ottaa sellaisen asenteen, että lainavaimoahan tässä muutenkin vain nussitaan, että mitä väliä millään, et vähän kuin vakipanonaan ajattelisi, niin sitten ei niin väliä. Aika monella suvaitsevaisella miehellä varmasti onkin tuo jälkimmäinen ajatusalli siellä taustalla............

      • Pgp

        Itse olen nainen, onnellisesti parisuhteessa ja minulla on kavereina myös sinkkumiehiä.

        Tykkään näistä miehistä oikeasti kaverina, yhteinen huumori on hyvää, keskustelut antoisia ja miehet sellaisia, joita kunnioitan ihmisenä - kuten ystäviäni yleensäkin. Ylläpidän kyseisiä ystävyyssuhteita näistä syistä.

        Kuitenkin tiedän, että useat näistä miehistä ovat ainakin olleet kiinnostuneita minusta romanttisessa mielessä, ja niin tietää poikaystävänikin. Olen alkuvaiheessa tehnyt selväksi oman tilanteeni, ja ystävyyttä on jatkettu yhteisellä päätöksellä siitä huolimatta.

        Kysymys kuuluukin, mitä konkreettista väliä on näiden miesten mahdollisilla haluilla, jos itse en ole kiinnostunut niihin vastaamaan? Poikaystäväni on minun silmissäni parempi kuin kukaan muu mies, tässä asiassa ei ole mitään epäselvyyttä. Jos joku salaa haluaa minua niin halutkoon, kunhan asia ei muuten hyvää kaverisuhdetta häiritse. Se menee ohi ajallaan, ja näille miehille on tullut uusia kiinnostuksen kohteita. Ystävyys toimii silti.

        Myös poikaystäväni tajuaa, että mitään pettämistä ei voi tapahtua ilman minun vastakaikuani. Tietenkin jos olisin altis pettämään, ei hänen kannattaisi minun kanssani edes olla, joten lähtökohtana tulee olla molemminpuolinen luottamus.

        Mitä ongelmaa tässä on?


      • habla.
        Pgp kirjoitti:

        Itse olen nainen, onnellisesti parisuhteessa ja minulla on kavereina myös sinkkumiehiä.

        Tykkään näistä miehistä oikeasti kaverina, yhteinen huumori on hyvää, keskustelut antoisia ja miehet sellaisia, joita kunnioitan ihmisenä - kuten ystäviäni yleensäkin. Ylläpidän kyseisiä ystävyyssuhteita näistä syistä.

        Kuitenkin tiedän, että useat näistä miehistä ovat ainakin olleet kiinnostuneita minusta romanttisessa mielessä, ja niin tietää poikaystävänikin. Olen alkuvaiheessa tehnyt selväksi oman tilanteeni, ja ystävyyttä on jatkettu yhteisellä päätöksellä siitä huolimatta.

        Kysymys kuuluukin, mitä konkreettista väliä on näiden miesten mahdollisilla haluilla, jos itse en ole kiinnostunut niihin vastaamaan? Poikaystäväni on minun silmissäni parempi kuin kukaan muu mies, tässä asiassa ei ole mitään epäselvyyttä. Jos joku salaa haluaa minua niin halutkoon, kunhan asia ei muuten hyvää kaverisuhdetta häiritse. Se menee ohi ajallaan, ja näille miehille on tullut uusia kiinnostuksen kohteita. Ystävyys toimii silti.

        Myös poikaystäväni tajuaa, että mitään pettämistä ei voi tapahtua ilman minun vastakaikuani. Tietenkin jos olisin altis pettämään, ei hänen kannattaisi minun kanssani edes olla, joten lähtökohtana tulee olla molemminpuolinen luottamus.

        Mitä ongelmaa tässä on?

        Niin, mutta käykö sä heillä kylässä yksinäs ja vietät aikaa kahdenkesken?
        AIka hyvä luottamus saa olla jos se on ok.
        Tässä maassa petetään niin älyttömästi hyväuskoisia aisureita reppanoita, että voi voi. Naisen mieli on älyttömän heikko kun aika ja hetki on oikea.


      • jkjbkjb
        Pgp kirjoitti:

        Itse olen nainen, onnellisesti parisuhteessa ja minulla on kavereina myös sinkkumiehiä.

        Tykkään näistä miehistä oikeasti kaverina, yhteinen huumori on hyvää, keskustelut antoisia ja miehet sellaisia, joita kunnioitan ihmisenä - kuten ystäviäni yleensäkin. Ylläpidän kyseisiä ystävyyssuhteita näistä syistä.

        Kuitenkin tiedän, että useat näistä miehistä ovat ainakin olleet kiinnostuneita minusta romanttisessa mielessä, ja niin tietää poikaystävänikin. Olen alkuvaiheessa tehnyt selväksi oman tilanteeni, ja ystävyyttä on jatkettu yhteisellä päätöksellä siitä huolimatta.

        Kysymys kuuluukin, mitä konkreettista väliä on näiden miesten mahdollisilla haluilla, jos itse en ole kiinnostunut niihin vastaamaan? Poikaystäväni on minun silmissäni parempi kuin kukaan muu mies, tässä asiassa ei ole mitään epäselvyyttä. Jos joku salaa haluaa minua niin halutkoon, kunhan asia ei muuten hyvää kaverisuhdetta häiritse. Se menee ohi ajallaan, ja näille miehille on tullut uusia kiinnostuksen kohteita. Ystävyys toimii silti.

        Myös poikaystäväni tajuaa, että mitään pettämistä ei voi tapahtua ilman minun vastakaikuani. Tietenkin jos olisin altis pettämään, ei hänen kannattaisi minun kanssani edes olla, joten lähtökohtana tulee olla molemminpuolinen luottamus.

        Mitä ongelmaa tässä on?

        Ongelma on siinä että jos ja kun tapaat tarpeeksi tasokkaan miehen jonka kanssa ystävystyt, sinulta lähtee välittömästi pöksyt jalasta.

        Nykyiset miespuoliset ystäväsi, tai tarkemmin, tasokkain niistä on sinulle varalla jos miehesi päättää häipyä, mutta he eivät ole varalla petiin. Miespuoliset ystäväsi ovat täsmälleen samalla tasolla kuin itse olet, joten he toimivat vain ponnahduslautana tai tasona johon vertaat uusia miehiä jotka saavat pöksysi märäksi. Se on kuitenkin varmaa että jokainen miespuolinen ystäväsi on fantasioinut seksistä kanssasi.

        Kuten sanoit: "Poikaystäväni on minun silmissäni parempi kuin kukaan muu mies"

        Jos jokin asia tässä maailmassa on tosi, niin se etteivät mies ja nainen voi olla vain ystäviä. Sen tasoinen mies johon sinulla on varaa, päätyy poikaystäväksesi.


      • Pgp
        habla. kirjoitti:

        Niin, mutta käykö sä heillä kylässä yksinäs ja vietät aikaa kahdenkesken?
        AIka hyvä luottamus saa olla jos se on ok.
        Tässä maassa petetään niin älyttömästi hyväuskoisia aisureita reppanoita, että voi voi. Naisen mieli on älyttömän heikko kun aika ja hetki on oikea.

        Niin, tätä juuri tarkoitin, että kyllä tapaan ja vietän aikaani joidenkin heistä luona kahdestaan vaikka leffaa katsellen. Ja kyllä, tämä on poikaystävälleni ok.

        Yksi poikaystäväni viehättävimmistä piirteistä onkin juuri tämä hänen itsevarmuutensa - en voisi kunnioittaa epävarma ja mustasukkaista kimpoilijaa miehenä yhtä paljon. Eli se, että hän ei yritä rajoittaa menemisiäni mitenkään, tekee minusta yhä haluttomamman katsella ketään muita miehiä, ellen sitä jo olisi.


      • Pgp
        Pgp kirjoitti:

        Niin, tätä juuri tarkoitin, että kyllä tapaan ja vietän aikaani joidenkin heistä luona kahdestaan vaikka leffaa katsellen. Ja kyllä, tämä on poikaystävälleni ok.

        Yksi poikaystäväni viehättävimmistä piirteistä onkin juuri tämä hänen itsevarmuutensa - en voisi kunnioittaa epävarma ja mustasukkaista kimpoilijaa miehenä yhtä paljon. Eli se, että hän ei yritä rajoittaa menemisiäni mitenkään, tekee minusta yhä haluttomamman katsella ketään muita miehiä, ellen sitä jo olisi.

        Siis *epävarmaa.

        Ja olen pahoillani jos sinulle on osunut eteen naisia, jotka ovat olleet helppoja haksahtamaan. Minusta sellainen on ihan absurdia - miten voi liha muka olla niin heikkoa, kyllä niissä asioissa on oikeasti aina tietoisesta valinnasta kyse.

        Ja ei, kyse ei ole siitä etteikö tilaisuuksia olisi ollut - olen vain nauranut niille päin naamaa.


      • Pgp
        jkjbkjb kirjoitti:

        Ongelma on siinä että jos ja kun tapaat tarpeeksi tasokkaan miehen jonka kanssa ystävystyt, sinulta lähtee välittömästi pöksyt jalasta.

        Nykyiset miespuoliset ystäväsi, tai tarkemmin, tasokkain niistä on sinulle varalla jos miehesi päättää häipyä, mutta he eivät ole varalla petiin. Miespuoliset ystäväsi ovat täsmälleen samalla tasolla kuin itse olet, joten he toimivat vain ponnahduslautana tai tasona johon vertaat uusia miehiä jotka saavat pöksysi märäksi. Se on kuitenkin varmaa että jokainen miespuolinen ystäväsi on fantasioinut seksistä kanssasi.

        Kuten sanoit: "Poikaystäväni on minun silmissäni parempi kuin kukaan muu mies"

        Jos jokin asia tässä maailmassa on tosi, niin se etteivät mies ja nainen voi olla vain ystäviä. Sen tasoinen mies johon sinulla on varaa, päätyy poikaystäväksesi.

        Aika raakaa sosiaalipsykologiaa, mutta luultavasti totta siinä määrin, että jos moraali ei yksinään riittäisi pitämään uskollisena, niin viimeistään se, että en ole koskaan kunnioittanut ketään miestä näin paljon, vaikka jos jonkinlaista "menestyjää" on välillä jaloissa pyörinyt.


      • habla.
        Pgp kirjoitti:

        Siis *epävarmaa.

        Ja olen pahoillani jos sinulle on osunut eteen naisia, jotka ovat olleet helppoja haksahtamaan. Minusta sellainen on ihan absurdia - miten voi liha muka olla niin heikkoa, kyllä niissä asioissa on oikeasti aina tietoisesta valinnasta kyse.

        Ja ei, kyse ei ole siitä etteikö tilaisuuksia olisi ollut - olen vain nauranut niille päin naamaa.

        Tässähän ei pelkästään ole kyse siitä, että sinä pettäisitkään välttämättä koskaan tai kukaan muukaan, mutta jos eletään ihan tässä reaalimailmassa, niin kyllähän tuollainen on omiaan rikkomaan parisuhteita ja aiheuttamaan epäilyksiä.... Suosittelisin ajattelemaan hiekan enemmän sitä omaakin parisuhdetta eikä pelkästään omaa hauskanpitoaan......


      • habla.
        habla. kirjoitti:

        Tässähän ei pelkästään ole kyse siitä, että sinä pettäisitkään välttämättä koskaan tai kukaan muukaan, mutta jos eletään ihan tässä reaalimailmassa, niin kyllähän tuollainen on omiaan rikkomaan parisuhteita ja aiheuttamaan epäilyksiä.... Suosittelisin ajattelemaan hiekan enemmän sitä omaakin parisuhdetta eikä pelkästään omaa hauskanpitoaan......

        Ja kyllä, olen sitä mieltä, että parisuhde tuo mukanaan tiettyjä rajoitteita elämään. Ne pitää vain hyväksyä.


      • Tony DiNozzo
        Pgp kirjoitti:

        Itse olen nainen, onnellisesti parisuhteessa ja minulla on kavereina myös sinkkumiehiä.

        Tykkään näistä miehistä oikeasti kaverina, yhteinen huumori on hyvää, keskustelut antoisia ja miehet sellaisia, joita kunnioitan ihmisenä - kuten ystäviäni yleensäkin. Ylläpidän kyseisiä ystävyyssuhteita näistä syistä.

        Kuitenkin tiedän, että useat näistä miehistä ovat ainakin olleet kiinnostuneita minusta romanttisessa mielessä, ja niin tietää poikaystävänikin. Olen alkuvaiheessa tehnyt selväksi oman tilanteeni, ja ystävyyttä on jatkettu yhteisellä päätöksellä siitä huolimatta.

        Kysymys kuuluukin, mitä konkreettista väliä on näiden miesten mahdollisilla haluilla, jos itse en ole kiinnostunut niihin vastaamaan? Poikaystäväni on minun silmissäni parempi kuin kukaan muu mies, tässä asiassa ei ole mitään epäselvyyttä. Jos joku salaa haluaa minua niin halutkoon, kunhan asia ei muuten hyvää kaverisuhdetta häiritse. Se menee ohi ajallaan, ja näille miehille on tullut uusia kiinnostuksen kohteita. Ystävyys toimii silti.

        Myös poikaystäväni tajuaa, että mitään pettämistä ei voi tapahtua ilman minun vastakaikuani. Tietenkin jos olisin altis pettämään, ei hänen kannattaisi minun kanssani edes olla, joten lähtökohtana tulee olla molemminpuolinen luottamus.

        Mitä ongelmaa tässä on?

        Mihin sä tarvitset ihailijalaumaa? Heikon itsetunnon tueksi?


      • Pgp
        habla. kirjoitti:

        Ja kyllä, olen sitä mieltä, että parisuhde tuo mukanaan tiettyjä rajoitteita elämään. Ne pitää vain hyväksyä.

        Niin, parisuhde tuo mukanaan sen rajoitteen, että ei voi muiden kanssa ryhtyä romanttiseen tai seksuaaliseen suhteeseen. Tämä on itsestäänselvää. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö voisi muiden ihmisten seurasta nauttia. Sosiaalisia olentojahan tässä ollaan, ja ystävyyssuhteet erilaisten ihmisten kanssa ovat rikkaus.

        En tiedä, voisinko pitkän päälle olla sellaisen miehen kanssa, joka olisi niin epävarma, että kokisi kaikki muut miehet mahdollisena uhkana. Miten sellaista ihmistä kunnioitat. Joten jos mies tämän asian takia kimpaantuu, niin lähtekööt.


      • Pgp
        Tony DiNozzo kirjoitti:

        Mihin sä tarvitset ihailijalaumaa? Heikon itsetunnon tueksi?

        Iystävyyssuhtwita pidetään muutenkin yllä niistä saatavan hyväksynnän vuoksi. Se on valitettavasti ihan normaalia. Älä jeesustele.


      • plebeiji
        Pgp kirjoitti:

        Niin, parisuhde tuo mukanaan sen rajoitteen, että ei voi muiden kanssa ryhtyä romanttiseen tai seksuaaliseen suhteeseen. Tämä on itsestäänselvää. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö voisi muiden ihmisten seurasta nauttia. Sosiaalisia olentojahan tässä ollaan, ja ystävyyssuhteet erilaisten ihmisten kanssa ovat rikkaus.

        En tiedä, voisinko pitkän päälle olla sellaisen miehen kanssa, joka olisi niin epävarma, että kokisi kaikki muut miehet mahdollisena uhkana. Miten sellaista ihmistä kunnioitat. Joten jos mies tämän asian takia kimpaantuu, niin lähtekööt.

        Harva mies kokee kaikki muut miehet uhkana. Kannattaa kuitenkin miettiä sitäkin, kuinka pitkälle poikakaverin ns. varmuutta kannattaa olettaa riittävän.
        Varmasti siedät tasapuolisuuden vuoksi sitäkin, että poikakaverisi katselee leffoja ihankivannäköisten ja mukavien naispuolisten kaveriensa kanssa?


      • Hose Maria Olazabal
        Pgp kirjoitti:

        Iystävyyssuhtwita pidetään muutenkin yllä niistä saatavan hyväksynnän vuoksi. Se on valitettavasti ihan normaalia. Älä jeesustele.

        Miehet harrastavat ystävyyssuhteita viihtymisen ja seuran vuoksi, ei oikeastaan hyväksynnän.


      • habla.
        plebeiji kirjoitti:

        Harva mies kokee kaikki muut miehet uhkana. Kannattaa kuitenkin miettiä sitäkin, kuinka pitkälle poikakaverin ns. varmuutta kannattaa olettaa riittävän.
        Varmasti siedät tasapuolisuuden vuoksi sitäkin, että poikakaverisi katselee leffoja ihankivannäköisten ja mukavien naispuolisten kaveriensa kanssa?

        Jep. Illalla yhdentoista jälkeen könyää kotiin ja sanoo, et kateltiin tyttökaverin kans yks leffa.. Mitähän muija tykkäis? Ilmeisesti se on sitten ok ainakin hänelle.
        nii ja sit tota huomen illalla me lähetään ystävättärien kanssa bisselle, tuun sit joskus aamupuolella......öööööööööö. WTF. Totta vitussa tämä on kaikille ok.


      • Pgp
        habla. kirjoitti:

        Jep. Illalla yhdentoista jälkeen könyää kotiin ja sanoo, et kateltiin tyttökaverin kans yks leffa.. Mitähän muija tykkäis? Ilmeisesti se on sitten ok ainakin hänelle.
        nii ja sit tota huomen illalla me lähetään ystävättärien kanssa bisselle, tuun sit joskus aamupuolella......öööööööööö. WTF. Totta vitussa tämä on kaikille ok.

        Tietenkin poikaystävälläni saa olla kahdenkeskeisiä ystävyyssuhteita naisten kanssa. Hän saa viettää leffailtoja sydämensä kyllyydestä, jos haluaa.

        Jos joskus oikeasti vaikuttaisi siltä että hän olisi ihastunut, niin tietenkin sitten otettaisiin puheeksi kannattaako meidän seurustella vai haluaisiko hän ehkä hänen ottaa etäisyyttä ihastuksensa kohteeseen, mutta satunnaiset leffaillat eivät ole vielä näyttöä yhtään mistään. On varmaan tosi raskasta elämää kun joutuu tuolla lailla epäillä kaikkea mahdollista?

        Tietenkin itsekin pidän kohtuuden, että en muitten poikien luona juokse yötä myöten, enkä varsinkaan mitään vieressänukkumisia harrasta. Siinä mennään minusta jo leikkimään liian lähelle rajoja, enkä myöskään halua muilta miehiltä sellaista läheisyyttä.

        Kuitenkin ihan ystävällisinä neuvoina pari itsestäänselvyyttä, jotka helpottavat elämää:

        A) Luottakaa nyt hyvät ihmiset vähän omaan viehätysvoimaanne, teidäthän se seurustelukumppani on omasta halustaan valinnut, ja
        B) Jos kumppani on pettävää tyyppiä, niin hän joka tapauksessa tulisi jossain vaiheessa haksahtamaan, eikä sellaiseen tyyppiin kannata tuhlata aikaansa. Parempi siis että asia tulee esille varhaisessa vaiheessa.


      • plebeiji
        Pgp kirjoitti:

        Tietenkin poikaystävälläni saa olla kahdenkeskeisiä ystävyyssuhteita naisten kanssa. Hän saa viettää leffailtoja sydämensä kyllyydestä, jos haluaa.

        Jos joskus oikeasti vaikuttaisi siltä että hän olisi ihastunut, niin tietenkin sitten otettaisiin puheeksi kannattaako meidän seurustella vai haluaisiko hän ehkä hänen ottaa etäisyyttä ihastuksensa kohteeseen, mutta satunnaiset leffaillat eivät ole vielä näyttöä yhtään mistään. On varmaan tosi raskasta elämää kun joutuu tuolla lailla epäillä kaikkea mahdollista?

        Tietenkin itsekin pidän kohtuuden, että en muitten poikien luona juokse yötä myöten, enkä varsinkaan mitään vieressänukkumisia harrasta. Siinä mennään minusta jo leikkimään liian lähelle rajoja, enkä myöskään halua muilta miehiltä sellaista läheisyyttä.

        Kuitenkin ihan ystävällisinä neuvoina pari itsestäänselvyyttä, jotka helpottavat elämää:

        A) Luottakaa nyt hyvät ihmiset vähän omaan viehätysvoimaanne, teidäthän se seurustelukumppani on omasta halustaan valinnut, ja
        B) Jos kumppani on pettävää tyyppiä, niin hän joka tapauksessa tulisi jossain vaiheessa haksahtamaan, eikä sellaiseen tyyppiin kannata tuhlata aikaansa. Parempi siis että asia tulee esille varhaisessa vaiheessa.

        "A) Luottakaa nyt hyvät ihmiset vähän omaan viehätysvoimaanne, teidäthän se seurustelukumppani on omasta halustaan valinnut"

        Ei se nyt ihan noin yksinkertaista ole. Niin monta kertaa oon nähnyt seurustelevan naisen lähtevän jonkun tutun matkaan, ja itsellekin on tultu ehdottelemaan. Jos nainen on valinnut sen poikakaverinsa muutama vuosi sitten, nyt voi olla jo uudet kujeet mielessä. Alun tunteet ei kestä loputtomiin.

        B-kohdasta samaa mieltä.


      • Pgp
        plebeiji kirjoitti:

        "A) Luottakaa nyt hyvät ihmiset vähän omaan viehätysvoimaanne, teidäthän se seurustelukumppani on omasta halustaan valinnut"

        Ei se nyt ihan noin yksinkertaista ole. Niin monta kertaa oon nähnyt seurustelevan naisen lähtevän jonkun tutun matkaan, ja itsellekin on tultu ehdottelemaan. Jos nainen on valinnut sen poikakaverinsa muutama vuosi sitten, nyt voi olla jo uudet kujeet mielessä. Alun tunteet ei kestä loputtomiin.

        B-kohdasta samaa mieltä.

        Niin, noissa tapauksissa on siis kyse juuri noista B-kohdan naisista. :)

        Väitän, että eri ihmisillä on erilaiset kynnykset pettämiseen, on joitakin ihmisiä jotka pettäisivät ennen pitkää vaikka oma puoliso olisi kuinka puoleensavetävä, ja sitten niitä joille uskollisuus on niin korkealla arvoasteikossa että ei haksahtaisi ei sitten millään.

        A-kohdasta sen verran, että siinä ei ollutkaan kyse siitä, estääkö oma viehätysvoima puolison pettämistä. Noin vain kannattaa nyt yleensäkin mielestäni ajatella, niin pystyy elämään rauhassa ilman jatkuvia epäluuloja, jotka myrkyttävät sekä oman mielen että parisuhteen. Jos se kumppani on pettääkseen, niin se pettää joka tapauksessa, oli kontrolli kuinka tarkkaa tahansa. Ja jos pettää, niin ei se yleensä petetyn vika ole.

        Tämän vuoksi mielestäni kannattaa vain ottaa periaatteekseen ehdoton luottamus. Tällöin A-kohdan suoma mielenrauha ja onnellisuus kantavat suhteessa hedelmää, ja toisaalta B-kohdan skenaario käy toteen jos on käydäkseen.


    • nosto

      nosto.

    • En koska

      mies tapailee naista vain jos haluaa panna tätä ( eri asia onnistuuko)

    • Ei käy

      Vai kavereina. Hevonkukkua! Se tulee tapaamasta niitä "kavereitaan" vittu valuen niiden spermaa. Jota en nuole enkä niitä spermaruiskukavereita myöskään hyväksy! Nyt on niin että naista ei voi ilman siveysvyötä jättää kahdestaan vieraan miehen seuraan, riski että vittu pumpataan täyteen heti kun selkänsä kääntää on aivan liian suuri.

    • 532525rt2

      ätmit, joilla ei ole edes miespuolisia kavereita eikä muita kontakteja naisiin kuin äitiinsä, kertovat täällä viisauksiaan ystävyydestä ja naisista.

      • ätmien ätmi

        Mene sinä kaveri tuuppaamaan niitä kavereitasi perärööriin, äläkä lue asioita jotka ylittävät yläpääsi suorituskyvyn.


    • 12+7

      Riippuu meneekö näiden kavereiden tapaaminen oman miehen edelle.

      • 20+3

        12 7 ja eihän sen aikuisessa suhteessa pitäisi mennä :)
        Mutta täytyy voida nähdä kavereita ja tehdä omia juttuja. Kukaan ei voi omistaa ketään. Asioita tehdään omasta tahdosta. Puolisoa huomioidaan omasta tahdosta. Ehkä peilaan liikaa toisissa siihen mitä minä itse tekisin, mutta mielestäni jos on rakastunut ja välittää toisesta, niin kyllä sen toisen huomioiminen ja halu viettää kanssaan aikaa pitäisi tulla ihan omasta tahdosta. Jos joutuu toista käskemään tollaisissa asioissa niin se on jo lähtökohtaisesti väärä asetelma. Sitten ei kannata olla yhdessäkään. Kannattaa vaan jos se toimii molempien mielestä ja on hyvä olla.
        Ei voi olla hyvä olla jos toinen kyttää, yrittää määrätä tekemisistä, näkemisistä ja kavereista sekä osoittaa epäluottamusta ja samalla arvostuksen puutetta toista kohtaan. Luottamus molemmin puolin. Toistensa parhaat frendit ja uskotut ja semmottiis. Mut ehkä mä olen naiivi. Ehkä sitten on olemassa sellasia ihmisiä jotka pitää "parisuhdetta" ja jotain muutakin siinä sivussa jotenkin tosi luonnostaan..hyi. hui,


      • Piste ja pilkku

        Nimenomaan ja näin kävi kun yritin ymmärtää naisystävääni .Pikku hiljaa selvisi että tämä hänen kaverinsa olikin tärkeämpi kuin minä. Luopui siis minusta kun pistin valinta tilanteen päälle. Tulen kyllä pitämään huolen nykyisessä suhteessani ettei ylimääräisiä äijiä nurkissa tule pyörimään . Ja kyllähän nämä asiat onkin selväksi puhuttu nykyisen ystäväni kanssa että samoilla linjoilla ollaan.


    • 20+3

      Vittu mitä paskaa.

      Mulla on mieskavereita enkä ketään heistä halua panna. Jos haluavat mua panna niin eivät ole ainakaan kertoneet enkä halua tietää. Olen sinkku ja deittailen paljon. Ei tarvii kavereita vonkaa. Toivon että joku päivä deiteillä kolahtaa niin että tapaan sen elämänkumppanin. Helvetti kuin olis typerää jos mun pitäisi mun koko elämäni ja kaikki kaverisuhteeni sen takia muuttaa. En muuten muuttaisi. Enhän mä sellaista mistä haluaisikaan puolisokseni. Joku mustasukkainen, epävarma epämies.

      • 18+5

        Lyön vaikka vetoa että ainakin osa mieskavereistasi on ainakin halunnut sinua vetää, mutta osalta loppuu mielenkiinto koska näkevät kaverina millaisten äijien liukkaille joutuisivat.


      • 20+3
        18+5 kirjoitti:

        Lyön vaikka vetoa että ainakin osa mieskavereistasi on ainakin halunnut sinua vetää, mutta osalta loppuu mielenkiinto koska näkevät kaverina millaisten äijien liukkaille joutuisivat.

        Sä et ole tainnut ikinä mitään liukasta saadakaan kun antisi keskusteluun on tota suoli24 perustasoa.


      • 45hgrth54h
        20+3 kirjoitti:

        Sä et ole tainnut ikinä mitään liukasta saadakaan kun antisi keskusteluun on tota suoli24 perustasoa.

        Ja tämä ylläoleva vastaus aivan loistaa älykkyydellään :)


      • 20+3
        45hgrth54h kirjoitti:

        Ja tämä ylläoleva vastaus aivan loistaa älykkyydellään :)

        Tuli muuten toinen loistava ajatus. Mitä jos sun puoliso onkin bi? Saako koskaan nähdä ketään kavereita, kummastakaan sukupuolesta. Ikinä? Mitäs suoli24 neuvoo tässä asiassa?


      • Naisten väliset
        20+3 kirjoitti:

        Tuli muuten toinen loistava ajatus. Mitä jos sun puoliso onkin bi? Saako koskaan nähdä ketään kavereita, kummastakaan sukupuolesta. Ikinä? Mitäs suoli24 neuvoo tässä asiassa?

        nuolemiset eivät ainakaan itseäni haittaa. Itseäni haittaa jos joudun nuolemaan jonkun paskan mällejä naiseni vitustusta.


    • panoeino

      Jos joku mies ei hyväksy minun ja mun kamunaisteni suhdetta, niin pidän huolen, että tulee loppuu siihen seurusteluun.

    • pohdin

      tapailu riippuu siitä, missä tapaa mihin aikaan ja kenet. Jos nainen tai mies tapaa päivällä hyvän kaverin kahvilassa/elokuvissa/lenkillä niin silloin mukaan voi kutsua myös kumppanin eikö niin? eri asia sitten jos se kaveri onkin jotain enemmän. Kumminkin aika monilla taitaa olla netissä kaikenlaisia kavereita: entisiä kumppaneita, koulukavereita, työkavereita, tutun tuttuja, harrastuskavereita sun muita. En usko että suhteesta kumminkaan tulee välttämättä yhtään mitään jos pari kasvaa kiinni toisiinsa ja viettää aikaa vain keskenään 24/7 samalla kyllästyen toisiinsa. Siksi on hyvä olla myös kavereita, vaikka ei kavereina pitäisi pitää sellaisia jotka haluavat myös suhteeseen, koska siinä ruokkii sen toisen ihmisen toivoa päästä suhteeseen jonain päivänä ja voi sortua pettämiseen.

    • lifemocker

      onhan se hieman epäilyttävää jos naisella on hemmetisti miespuolisia kavereita (enemmän kuin naispuolisia)... kyllähän nyt muutaman ymmärtää, mut jos niitä on oikein laumoittain niin...

    • vcxvcxvcxcx

      Jos nainen on ruma niin voin olla pelkästään kaveri hänen kanssaan ilman, että olen kiinnostunut hänestä seksuaalisesti. Muissa tapauksissa pystyn olemaan naisen kaveri, vaikka olen kiinnostunut hänestä seksuaalisesti. Jotain pientä flirttailua saattaa toki joskus olla ja jos sitä ei ole niin minunkin kiinnostukseni tuohon naiseen lakkaa.

      Eli mielestäni nainen ja mies voivat olla vain kavereita, mutta yleensä siinä on myös seksuaalista virettä.

    • m.30.v

      Mun tyttöystävällä on paljon mies kavereita joita se näkee viikottain varmaan. Ei mua haittaa kun luotan siihen ja se luottaa muhun. Käyn mä kahvilla ja baarissa joskus naispuolisten ystävien kanssa. Ero tulis kyllä heti jos alkais jotain niiden kaa säätämään.

    • Tony DiNozzo

      Riippuu siitä, millaisia nämä kaverit ovat. Eli jos on jostain koulusta tavanneet, eikä ole koskaan olleet toisistaan kiinnostuneita suhdemielessä, niin en pistä pahakseni. Minulla on ollut kaverinaisia. Esim. exän kaverin kanssa voi olla kaveri, vaikkei muuta kiinnostusta olisikaan.

      Nuo jutut, että naisella on useita hänestä seksi-ja suhdemielessä kiinnostuneita miesystäviä, on kyllä aikamoista tuubaa. Siinä on kyse narsistien käyttämästä manipulointikeinosta, millä on tarkoitus epävarmuutta aiheuttamalla pehmittää kumppania manipulointiin.
      Jokainen varmasti tajuaa sen, että mikäli tapailee itsestä kiinnostuneita vastakkaisen sukupuolen edustajia, se vaikuttaa suhteeseen aina negatiivisesti. Ne miehet, jotka esittävät, että hyväksyvät naisen toiminnan, ovat täysin tossun alla ja tuntevat olonsa pahaksi. Heissä ei vain ole miestä lähteä menemään. Nainen on heille asettanut moraalisäännöillä paikkansa, joka heidän täytyy hyväksyä, ollakseen "hyviä miehiä".

      Nainen, joka pyörittää useita hänestä kiinnostuneita kaverimiehiä suhteensa rinnalla, on vähän, kuin pornotähti, joka esittelee itseään filmissä. Minun tehtäväni ei ole kenenkään naisen kuolaaminen, tai ihaileminen, vaan tasavertainen suhde naiseen. Jos nainen muuta kuvittelee, ei hänen elämänarvot ja kunnioitus toisia ihmisiä kohtaan ole minkäänlaiseen yhteydenpitoon vaadittavalla tasolla.

    • surunveri

      Riippuu lähinnä tapaamisten luonteesta ja tarkoituksesta. No en varmaankaan tuu löytään seurustelukumppania, joten sinänsä ihan yks lysti mitä mieltä asiasta on.

      • Olen pidemmän aikaa stalkannut mielitiettyä naistani etäältä, uskon että hän on se oikea ja pari kertaa olen seksin aikana aikonut paljastaa hänelle tunteeni, mutta en ole uskaltanut kun hän ei ole vielä tietoinen seksistämmekään. Viime aikoina hän on alkanut nousta eri pysäkillä bussista ja olen joutunut tyytymään vain nuuhkimaan bussin penkkiä. Kaipaan yhteisiä hetkiämme, sitä jännitystä kun seurasin häntä kotiin aniliininpunaisessa sadetakissani. Pelkään että hänellä on toinen sillä hän on viime aikoina pelannut jonkun vieraan miehen kanssa netistä löytyvää peliä jossa ratkotaan muunmuassa googlen avulla arvoituksia. Olen nähnyt kiikareilla hänen avaavan vaivatta tupperwaren salaattikulhon ja uskon siis hänen pitävän haastavista arvioituksista kovin, joten mitä jos nuo pähkinät ovat kiinnostavempia kuin minun kaks pientä pähkinääni?... Tulisiko minun luopua kilvasta ennen kuin särjen sydämeni vai onko vielä toivoa jos kirjoittan nimettömän kirjeen jossa kerron rehellisesti vain kaikki huonot puoleni ja toivon säälin vievän voiton itsesuojeluvaistosta??? Jos laitan mukaan vastauslähetyskuoren pikkuhousuille, toimisikohan?


    • En koska

      tapailu voi johtaa panemiseen

      • osku

        Niin johtaa, kiima on vieteistä vahvin.


    • wlfcrk

      olen ujo

    • En hyväksy

      sillä en hyväksy sitä että naistani panisi joku paska

    • Tottakai.

      Ei toista voi omistaa ja parisuhteessa toiseen on vain luotettava.

      Jos joku tulisi lässyttää mulle, kenen kanssa saan kaveerata ja kenen kanssa en, minä näyttäisin toiselle ovea. Että ihan oikeasti joku roti ja luotto siihen toiseen ihmiseen, ja jos ei sitä luottoa löydy, lopettakaa jo se suhde.

    • Hyväksyisin ihan muitta mutkitta, jos ne on vaan kavereita. Mut moni nainen ei paljon tunnu kestävän sitä jos miehellä on naiskavereita ja varsinki jos sellaiseen uuteen on tutustumassa... No itse en näkis siinä myöskään mitään ongelmaa jos nainenki tutustuu muihin miehiin kaverina. Mut se on vaan se raja et vaan kavereina ei muuhun.

    • 16+9

      Ei ne oo kavereita ne on panoja tai sellaisiksi yrittäviä.

    • En, sillä riski

      panemisesta on liiannsuuri

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      88
      2514
    2. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      23
      1730
    3. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      81
      1649
    4. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      79
      1624
    5. Valmistaudu syyskuun OrpoPurraan: Hamstraa näitä ennen syyskuuta - Isossa osassa tuotteita hinnat..

      ..ovat kallistumassa, jopa satojen eurojen lovi IL: Hamstraa näitä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/175f5038-fe22-498
      Maailman menoa
      33
      1541
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      359
      1444
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      86
      1209
    8. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      256
      1162
    9. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      1136
    10. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      63
      1119
    Aihe