Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Howrse, kokeilkaa! (:

Howrse♥

Hei kaikki! Otan tässä nyt puheenaiheeksi Howrsen. Howrse on hevosaiheinen nettipeli, jossa hoidetaan hevosia, osallistutaan kilpailuihin, ja siinä voi myös synnyttää varsoja, jopa kaksosia! Siellä voi myös perustaa hevoskeskuksen.
Itse olen Howrsessa pelaajanimellä Heppakiwa. Olen 435 jäsenyyspäiväinen Howrsessa (Siis kaikki päivät päivät lasketaan vain, joina kirjautuu sisälle.)
Howrsessa minulla on hevoskeskus, jonka tosin saa perustaa vasta kun on 20 jäsenyyspäivää. Hevoskeskukseen tulee siis muitten pelaajien hevosia. Esimerkiksi mun hevoskeskukseen Niittysaloon tulee esimerkiksi kaverini hevosia, ja mulla on hänen omassaan. Hevoskeskuksessa on myös mainearvot. Mainearvoni on 4tähteä 8:stam joka on hyvä suoritus nimittäin tähtien saaminen on haastavaa. Oli mulla kerran viisikin tähteä, mutta ne meni pois, kun en ollut hoitanut pitkään aikaan hevoskeskukseni asioita. Howrsessa on myös tavoitteita, joita voi halutessaan suorittaa. Tavoitteita on sata, olen tehnyt kaikki, joten minulta voi kysyä neuvoa jos ei tajua (Ne ovat haastavia) (: . Joka tavoitteen suorittamisesta saa palkinnon. Howrsessa on myös hevoskauppa, josta saa ostaa hevosia, ihan mitä rotua vaan, ihan minkäväristä, puhdasrotuisia tai sekarutoisia, hyvätaidoisia tai huonotaitoisia (Mitä paremmat taidot, sitä enemmän tulee voittoja kilpailuista) Vielä paljon paljon paljon hyviä asioita jäi mainitsematta, mutta toivottavasti nämä innostivat sua aloittamaan Howrse pelin! Pyytäkää rohkeasti pelaajaa Heppakiwa kaveriksenne. Kannattaa edes kokeilla!

7

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noratyttö

      Olen siellä jo =)

    • surkea1

      Paska paikka. Poisti hahmon ihan tosta vaan.

      • tiu howrsesta

        olen siellä tiu


    • Pennut heei...

      Eih... Aloittaja saanko arvata ikäsi? 10-12 -.-'

    • Howrse<3

      Kyllä, oon 12 (:
      ja sä oot..8?

      • mollamaija123

        howrse on toella kiva paikka. olen siellä mollamaija123


    • Howrsettaja

      Mäkin oon Howrsessa. Tosi kiva paikka!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe