Howrse, kokeilkaa! (:

Howrse♥

Hei kaikki! Otan tässä nyt puheenaiheeksi Howrsen. Howrse on hevosaiheinen nettipeli, jossa hoidetaan hevosia, osallistutaan kilpailuihin, ja siinä voi myös synnyttää varsoja, jopa kaksosia! Siellä voi myös perustaa hevoskeskuksen.
Itse olen Howrsessa pelaajanimellä Heppakiwa. Olen 435 jäsenyyspäiväinen Howrsessa (Siis kaikki päivät päivät lasketaan vain, joina kirjautuu sisälle.)
Howrsessa minulla on hevoskeskus, jonka tosin saa perustaa vasta kun on 20 jäsenyyspäivää. Hevoskeskukseen tulee siis muitten pelaajien hevosia. Esimerkiksi mun hevoskeskukseen Niittysaloon tulee esimerkiksi kaverini hevosia, ja mulla on hänen omassaan. Hevoskeskuksessa on myös mainearvot. Mainearvoni on 4tähteä 8:stam joka on hyvä suoritus nimittäin tähtien saaminen on haastavaa. Oli mulla kerran viisikin tähteä, mutta ne meni pois, kun en ollut hoitanut pitkään aikaan hevoskeskukseni asioita. Howrsessa on myös tavoitteita, joita voi halutessaan suorittaa. Tavoitteita on sata, olen tehnyt kaikki, joten minulta voi kysyä neuvoa jos ei tajua (Ne ovat haastavia) (: . Joka tavoitteen suorittamisesta saa palkinnon. Howrsessa on myös hevoskauppa, josta saa ostaa hevosia, ihan mitä rotua vaan, ihan minkäväristä, puhdasrotuisia tai sekarutoisia, hyvätaidoisia tai huonotaitoisia (Mitä paremmat taidot, sitä enemmän tulee voittoja kilpailuista) Vielä paljon paljon paljon hyviä asioita jäi mainitsematta, mutta toivottavasti nämä innostivat sua aloittamaan Howrse pelin! Pyytäkää rohkeasti pelaajaa Heppakiwa kaveriksenne. Kannattaa edes kokeilla!

7

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noratyttö

Olen siellä jo =)

• surkea1

Paska paikka. Poisti hahmon ihan tosta vaan.

• tiu howrsesta

olen siellä tiu

• Pennut heei...

Eih... Aloittaja saanko arvata ikäsi? 10-12 -.-'

• Howrse<3

Kyllä, oon 12 (:
      ja sä oot..8?

• mollamaija123

howrse on toella kiva paikka. olen siellä mollamaija123

• Howrsettaja

Mäkin oon Howrsessa. Tosi kiva paikka!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      61
      2079
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1708
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1166
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      351
      1109
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      326
      1100
    Aihe