Te ateistit mietitte liikaa Jumalaa ja hengellisiä asioita järjellä. Ei niitä pidä ajatella järjellä vaan hyväksyä että Jumala on hyvä. Täytyy nöyrtyä Jumalan edessä ja kunnioittaa Jumalaa ja Raamattua.
Maailmassa tapahtuu paljon ikäviä asioita mutta Jumala on siitä huolimatta hyvä ja rakastava Jumala. Se on sitten jokaisen oma asia haluaako tulla uskoon. Kyllä hengelliset asiat totta on ja Raamattu on totta. Joulu on esimerkiksi kristillinen juhlapäivä.
Tottakai Raamatusta voi löytyä ristiriitaisuuksia jos järjellä ajatellaan mutta kuten sanoin ei hengellisiä asioita pidä järjellä ajatellakaan, ne on hengellisiä asioita.
Uskovaisuudessa on kysymys siitä että onko kiinnostunut kristillisyydestä, lähimmäisten rakastamisesta yms. Jos ei niin sitten ei kannata tulla uskoon.
Jeesus kertoo evankeliumeissa erilaisia kristillisiä asioita kuten laupias samarialainen. Jumala voi herättää ihmisessä kiinnostuksen Raamattuun ja evankeliumeihin ja Jeesukseen yms.
Raamattu ja hengelliset asiat on totta mutta kuten Raamattu sanoo niin: "usko ei ole joka miehen."
Hyvä ja paha on näkymätöntä todellisuutta.
Tämmösiä ajatuksia tällä kertaa minulla.
Siunausta teille ateistit ja hyvää Joulua!
Älä mieti järjellä!
29
194
Vastaukset
- vihtuilija
Raamatun seuraavaan painokseen tulee ainakin yksi käsky lisää:
ÄLÄ MIETI JÄRJELLÄ, SILLÄ JUMALA EI JÄTÄ RANKAISEMATTA NIITÄ, JOTKA JÄRJELLÄ MIETTII! - murhajumala
Jep, kun järjellä ajattelee niin halu pysyä kristinuskosta mahd. kaukana on luonnollinen reaktio.
Ja mä ku luulin että usko on lahja jonka jumala antaa, ei oma valinta? Hmm...
Niin, että hyvää alunperin pakanoiden (kunnes krisselit nussivat ja sulauttivat sen omaksi juhlakseen), keskitalven juhlaa, yulenia vaan sullekki ja parempaa huomista! - sfse
Joten reykjavikin mielestä on siis parempi viedä masentunut nuori kristilliseen eksorsismiin kuin terapiaan?
Sairas vanhus kirkkoon rukoilemaan kun sairaalaan lääkärin luokse?
Kaikkea sitä kuulee!!- reykjavik-1972
Hei sfse!
Kirjoitit:
"Joten reykjavikin mielestä on siis parempi viedä masentunut nuori kristilliseen eksorsismiin kuin terapiaan?"
En ole sanonut noin. Älkää laittako sanoja suuhuni. Itse veisin ennemmin terapiaan.
"Sairas vanhus kirkkoon rukoilemaan kun sairaalaan lääkärin luokse?"
Ei, vaan lääkärin luokse.
Siunausta! - sfse!
reykjavik-1972 kirjoitti:
Hei sfse!
Kirjoitit:
"Joten reykjavikin mielestä on siis parempi viedä masentunut nuori kristilliseen eksorsismiin kuin terapiaan?"
En ole sanonut noin. Älkää laittako sanoja suuhuni. Itse veisin ennemmin terapiaan.
"Sairas vanhus kirkkoon rukoilemaan kun sairaalaan lääkärin luokse?"
Ei, vaan lääkärin luokse.
Siunausta!Joten kuitenkin mielestäsi olisi järkevämpää(huom järkevämpää käyttäen aivoja ei tunnetta mitä isoilit itse avauksessa) viedä masentuneet ja sairaat lääkeTIETEEN pariin mikä on ateistien kehittämä kun viedä Jumalasi hoidettavaksi.
Et siis luota rukouksen voimaan itsekkään.
"Te ateistit mietitte liikaa Jumalaa ja hengellisiä asioita järjellä. Ei niitä pidä ajatella järjellä vaan hyväksyä että Jumala on hyvä. Täytyy nöyrtyä Jumalan edessä ja kunnioittaa Jumalaa ja Raamattua. "
Sokea luottamus on typerää ja vaarallista. Sen huomaa helposti historiaa katselemalla.
"Tämmösiä ajatuksia tällä kertaa minulla."
Sokean uskosi mantroina jankkaamien ei ole kovin korkeatasoista ajattelua. Eläinten ääntelyssäkin on enemmän merkitystä.- K.R.S.
reykjavik-1972, SamiA ja Jaakob.
reykjavik-1972 ''Älä mieti järjellä!''
SamiA ''Järjessä on lihan maku, joten se on lähtöisin Perkeleestä.
Jaakob ''Järjen käyttö johtaa aina Jumalan tuntemiseen.''
Järjettömyys on taas voitolla kristittyjen keskuudessa.- reykjavik-1972
Tässä myös yksi neuvo ateisteille: KUUNNELKAA OMAATUNTOANNE!
- K.R.S.
''Tässä myös yksi neuvo ateisteille: KUUNNELKAA OMAATUNTOANNE!''
Huutaako sekin? - Munchen-1972
K.R.S. kirjoitti:
''Tässä myös yksi neuvo ateisteille: KUUNNELKAA OMAATUNTOANNE!''
Huutaako sekin?"Tässä myös yksi neuvo ateisteille: KUUNNELKAA OMAATUNTOANNE!"
Sen neuvon kun te Kristityt noutaisitte itse niin päästäisiin eroon kristitystä pedofiliasta,rahan himosta,noitavainoista ja maailmansodista.
Mutta Reykjaviikin kaltaisten on helpompaa huudella netissä ateistieille kun yrittää ensiksi puhdistaa takapihaansa.
Kaikkihan tietää että maailmanhistorian kummatkin maailmansodat,natsisaksa,apartheid,orjuus,ristiretket ja noitavainot ovat juuri kristittyjen tekemiä.
Taitaa reykjaviikin kaltaisille olla helpompaa ajatella tyyliin "älkää tehkö kun me tehdään vaan mitä me käsketään"
Eiks niin Reykjavik-1972 - -s-
Ei millään pahalla, mutta en katso sinun olevan pätevä antamaan neuvoja yhtään mistään yhtään kenellekään. Omatuntoni on ihan tarpeeksi hyvässä kunnossa, ei ole tarvetta pilata sitä alkamalla sinunkaltaiseksesi.
- Oma Tunto
Omatuntoni nimenomaan käskee minua pysyttelemään visusti erossa valheellisesta taikauskoisesta idiotismista, kuten islamista ja kristinuskosta ja niiden karmeaa keskiaikaista pimeyttä henkivästä aatemaailmasta.
- Etsivä löytää
Olen uskovainen. Pidän tärkeänä käyttää sekä järkeä että hengellistä tutkimista, jossa rukouksella on tärkeä osuus. Järjen käytöllä voi vapautua uskontoon tulleista älyttömyyksistä kuten kolminaisuusopista. Ei voi myöskään olla kuin yksi täysin oikea oppi ja kirkko, jos oikea kirkko on maan päällä. Olen etsinyt ja löytänyt. Oikea kirkko on palautettu kirkko:
www.mormonit.fi - Hihut ja raha!
Reykjaviikilla taisi mennä aikamoinen säästöpotti WinCapita skenelle ja Kuninkaan Sotureille.
Iske aivot narikkaan, pysyvästi. Tämä on aloittajan viesti meille muille.
Kiitos, mutta Ei kiitos!"Te ateistit mietitte liikaa Jumalaa ja hengellisiä asioita järjellä. Ei niitä pidä ajatella järjellä vaan hyväksyä että Jumala on hyvä. Täytyy nöyrtyä Jumalan edessä ja kunnioittaa Jumalaa ja Raamattua."
Järjellinen ajattelu ei ole palstan perusteella Kristittyjen vahvimpia puolia.
"Maailmassa tapahtuu paljon ikäviä asioita mutta Jumala on siitä huolimatta hyvä ja rakastava Jumala."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pahan_ongelma
"Se on sitten jokaisen oma asia haluaako tulla uskoon"
samaa mieltä.
"Kyllä hengelliset asiat totta on ja Raamattu on totta."
Okei. Ja mitä todisteita Raamatun paikkaansapitävyydelle on antaa?
"Joulu on esimerkiksi kristillinen juhlapäivä."
Joulukuu on hyvin yleinen juhlapyhä pakanallisissa piireissä. Mm Roomalaiset Juhlivat Saturnalia - samaiseen aikaan.
"Tottakai Raamatusta voi löytyä ristiriitaisuuksia jos järjellä ajatellaan mutta kuten sanoin ei hengellisiä asioita pidä järjellä ajatellakaan, ne on hengellisiä asioita."
Ja tuo onkin yksi kauneimmista. Mutta samalla yksi vaarallisimmista valheista, mitä esimerkiksi Kristinusko pitää sisällään.
- Älä ajattele itse vaan anna johtajien ajatella puolestasi.
"Uskovaisuudessa on kysymys siitä että onko kiinnostunut kristillisyydestä, lähimmäisten rakastamisesta yms. Jos ei niin sitten ei kannata tulla uskoon."
Lähimmäisen rakkaus, suvaitsevaisuus jne. Eivät ole vain Kristinuskon yksinomaisuutta. Hyvin monista uskonnoista kun voi löytää samalaiset eettiset opit.
"Jeesus kertoo evankeliumeissa erilaisia kristillisiä asioita kuten laupias samarialainen. Jumala voi herättää ihmisessä kiinnostuksen Raamattuun ja evankeliumeihin ja Jeesukseen yms."
Myös Krishna ja buddha opettivat ja valistivat tarinoiden mukaan ihmisiä opeillaan ja viisauksillaan.
http://www.harekrishna.fi/html/sri_krishna_.html
"Raamattu ja hengelliset asiat on totta mutta kuten Raamattu sanoo niin: "usko ei ole joka miehen.""
Ei sitten muuta kuin yrittää todistaa nämä yliluonnollisuudet.
"Hyvä ja paha on näkymätöntä todellisuutta."
Tiedätkin jo varmaan, ettei pelkkä toteaminen asioista tee vielä niistä totta.
"Tämmösiä ajatuksia tällä kertaa minulla."
Jep jep.
"Siunausta teille ateistit ja hyvää Joulua!"
Hyvää joulun odostusta sinnekkin.
http://www.youtube.com/watch?v=DH_wPUVlJ38- +++++++
"Te ateistit mietitte liikaa Jumalaa ja hengellisiä asioita järjellä. Ei niitä pidä ajatella järjellä vaan hyväksyä että Jumala on hyvä. Täytyy nöyrtyä Jumalan edessä ja kunnioittaa Jumalaa ja Raamattua. "
Miksi?
"Maailmassa tapahtuu paljon ikäviä asioita mutta Jumala on siitä huolimatta hyvä ja rakastava Jumala."
Jos näin niin hyvä ja rakastava menettävät merkityksensä jos joku/jokin tekee ihan mitä tahansa ja on edelleen hyvä ja rakastava.
"Uskovaisuudessa on kysymys siitä että onko kiinnostunut kristillisyydestä, lähimmäisten rakastamisesta yms. Jos ei niin sitten ei kannata tulla uskoon."
Harmi, että näin toimivat kristityt ovat yleensä niin vähä-äänisiä ja voimattomia verrattuan heidän sydämettömään vastapuoleensa verrattuna.
Esim niihin jotka väittävät, että Jumala rankaisi pieniä lapsia "rukoilukiellosta kouluissa", homoavioliitosta ja aborteista. - -s-
Milloinkahan nämä überjesustelijat oppivat tajuamaan, että aina kun avaavat suunsa, vaikutus on tasan haluamansa peilikuva? Ihan kuin Päivi Räsänen television homoillassa 2010, kirkostaeroaminen löi kaikki ennätykset naisen lauottua omia "totuuksiaan". Jos olisin kristittyjen jumala, minua vituttaisi ihailijakerhoni typeryys ihan suunnattomasti.
- @böljäke
Mitä sillä ajatellulla Jumalan antamalla järjellä ja aivoilla sitten ketjun aloittajan mielestä pitäisi tehdä? Jotensakin tämä uskovaisten harrastama järjen vihaaminen ja vähättely vaikuttaa varsin järjettömältä.
- Enemmän lääkitystä
"Te ateistit mietitte liikaa Jumalaa ja hengellisiä asioita järjellä."
No milläs muulla tavalla ihmisten pitäisi ajatella yhtään mitään? Käveletkö aina silmät ummessa ja kädet ristissä hoosiannaa toistellen vilkkaasti liikennöidyn tien yli? Tuotahan se JC:kin yrittää kreationismipalstalla opettaa. Kun oletetun Jumalan luomistyöstä puhutaan, Miksi ja Miten ovat kiellettyjä kysymyksiä.
Lieneekö häntä itseään hakattu vai solvattu vai peräaukotettu kun hän on lapsena erehtynyt kysymään Miten tai Miksi? Vai millä lailla on mahdollista tehdä ihmisestä sellainen?- sefsee
Siihenhän kreationismi ja ID perustuu.
Siihen pitää uskoa sokeasti ja kyseenalaisteminen on pahin mitä voi tehdä.
- ...
Jos oletkin joskus pystynyt ajattelemaan, niin eipä ajatuksissasi paljon järkeä ole käytetty.
- Tule järkiis
Pelottaako uskista,että on väärässä jumalien suhteen?Sietääkin.Kannattaa tulla järkiinsä ja lopettaa tuo haihattelu kaiken kattavien jumalien suhteen.Alkaa tuntumaan paljon enemmän todellisuudelta,kun ei usko jumaliin,kokeile vaikka jos et usko,kerran kun saat ajatuksen päästä kiinni,et enää koskaan halua uskoa mihinkään ylimaalliseen,ja jätät uskonnot siltä istumalta,se on vapauttava tunne se.
Natseillakin oli se Führer-ajatus, eli että Johtajaa on sokeasti toteltava, ei pidä ajatella itse, järjellä.
Kyllä Führer tietää mikä on oikein ja parasta...- Uskon tyhmyys
Ääliö joka ei osaa ajatella, vaatii että muutkaan eivät saisi ajatella.
Äärimmäisen säälittävän typeryyden alin pohjanoteeraus ikinä. Kun uskonto tunkeutuu tupaan, järki lähtee porstuasta..jälkiä jättämättä.
Järki ja jumala eivät samaan päähän mahdu, ihminen voi itse päättää kumman päästää ulos.
-Uudet sananlaskut 2012-- miss ei kirj.
Siis wtf?
http://i.chzbgr.com/completestore/2010/6/11/129207916617779258.jpg - 1000sanaa1totuus
Poistoon, jätät aloittamasi keskustelun ja juokset karkuun, kun ateistit vastaavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5011887Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3791576Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641378Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H181367- 113972
- 51929
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19916Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15771Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11764Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66763