Kaiken pahan raja on nyt ylitetty - maapallolle ovat vyöryneet niin pimeät ainekset kuin mustat energiat, eikä kenelläkään ole mitään toivoa. Ja turha sitten syyttää Jumalaa, kun ei sellaista edes ole, ja ihan turha vinkua apuunkaan - samasta syystä.
Ihminen teki ihan itse mitä teki.
Pahan raja ylitettiin
10
112
Vastaukset 10
- valoa kansalle
"Ihminen teki ihan itse mitä teki."
Kyllä. Tällä ne pimeät ainekset viedään kadoksiin:
http://www.taskulamput.fi/tuote/olight_x6_marauder/ "Ja turha sitten syyttää Jumalaa, kun ei sellaista edes ole, ja ihan turha vinkua apuunkaan - samasta syystä. "
Miksi vinkua apua olemattomiin ongelmiin olemattomalta oliolta?
"Ihminen teki ihan itse mitä teki. "
Niin, yleinsähän kun joku tekee jotain hän itse tekee sitä. Yhtä hyvin voisi hokea, että hauki on hauki.
Yhden merkittävän kysymyksen aloituksesi kuitenkin ilmentää. Miksi sinä höpiset niin sekavia?Joku raja on ylitetty, sitä sanotaan toleranssiksi. Nosta annoksia.
Ehkäpä aloittaja puhuukin paavin valinnasta, mutta salaperäisyyden hengessä.
- ikävä kuulla
on ompa sitten surkeaa?
- 18+16
jättikö aloittaja lääkkeensä ottamatta?
- sirpasirpa1
Ei jäänyt - hän tutustui vain jesuiittojen tinkimättömyyteen ja häikäilemättömyyteen saavuttaa uusi maapallon sivistystaso ja globaali valta - se ei näytä ihan laillisin keinoin onnistuva. Niinpä pieni näsäviisas, sivistymätön ihminen on laitettava kuriin keinolla millä hyvänsä - joten saa nähdä täyttääkö kukaan meistä tuota vaatimustasoa, vai syöksymmekö joukolla mustaan aukkoon.
- latedude9666
emme ole näillä näkymin syksymässä mustaanaukkoon. Voit olla iha turvallisin mielin
- exsekiikka
Paavi tuskin edustaa niin pimeitä eineksiä tai energioita, että niistä kasvaisi globaalia toivottomuutta, saati pelkoa. Onhan tuo jesuiittavala tietysti hurjaa luettavaa, mutta aikansa elänyt. Enemmän huolestuttaa Kim Jong-un, joka
kilpailee maailmanherruudesta ydinaseittensa kanssa ja tupruttelee valkoista
savua sikaaristaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?231555Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️651278- 981020
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105944Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet311869Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21817- 120745
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k225740- 61685
- 103656
- 13614
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html298613Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.106568- 38509
Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73491- 40490
- 47484
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan82473Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv81465Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko59465