Päätin luopua ateistisesta evo-uskostani ja olenkin nyt puhuvaan käärmeeseen uskova nuoren maan kreationisti.
On muutosten aika
22
123
Vastaukset
- Tämitähä?
Entäpä miten olette valmistautunut aivan pian hetikohta tapahtuvaan tempaukseen?
Onko vyötä kiristetty ja kengännauhoista löysät poistettu? Tempausrintamalla tuleekin lähiaikoina olemaan vilkasta.
http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html
"YLÖSTEMPAUS!
(1.5.2013 23:59:59)
30 vrk
11:25:34
VARMA YLÖSTEMPAUS!
(13.5.2013 23:59:59)
42 vrk
YLÖSTEMPAUS!
(15.5.2013 23:59:59)
44 vrk
YLÖSTEMPAUS!
(23.5.2013 23:59:59)
52 vrk
YLÖSTEMPAUS!
(25.5.2013 23:59:59)
54 vrk
Profeetan virallisesti hyväksymä ylöstempaus!
(1.10.2013 23:59:59)
183 vrk
YLÖSTEMPAUS!
(28.1.2014 23:59:59)
302 vrk
12:25:34
JUMALAN ITSENSÄ ILMOITTAMA YLÖSTEMPAUSPÄIVÄ!!!
(18.2.2016)
1053 vrk
22:25:34
Ylöstempaus (Lusa)
(26.10.2021 23:59:59)
3130 vrk"- Apo-Calypso
Jumanzuge! Mä olen aivan täpinöissäni nyt!
- ratiritirallaaa
Apo-Calypso kirjoitti:
Mikähän mahtaakaan olla evokkitulkintojenne "viimeinen sana"?
Anskattoo vaa! - Turhaan vikiset
Apo-Calypso kirjoitti:
>Jumanzuge! Mä olen aivan täpinöissäni nyt!
Niinhän sinä olet aina ollut ja palstan kovin vihakirjoittaja!
Ja valheella kyllästetty Jumalan hylkäämä zombi, joka on tehnyt pyhänhengen pilkan mitä ei saa koskaan anteeksi. Turhaan vikiset kirjoitti:
>Jumanzuge! Mä olen aivan täpinöissäni nyt!
Niinhän sinä olet aina ollut ja palstan kovin vihakirjoittaja!
Ja valheella kyllästetty Jumalan hylkäämä zombi, joka on tehnyt pyhänhengen pilkan mitä ei saa koskaan anteeksi.Pyhä henki pelottelee ihmisiä:
http://www.youtube.com/watch?v=O5lXZCVmw-Q
- O'ou
Onnea vaan valitsemallasi tiellä.
Uskonkin sinusta vielä kehkeytyvän tämän palsta johtava kreationistikirjoittaja, jonka tekstejä mm. palstalaiset sepä se ja möttöskä tuijottavat ihaillen kuin yököt aurinkoa. - blindwatchmaker
Wow! Rohkea ulostulo evokaapista! Itsekin Käyn parhaillaan sisäistä kamppailua. Sepä Sen voimalliset todistukset ovat olleet niin kiistattomia ja ristiriidattomia akrologian, kronologian ja gynekologian kanssa, että olen vakuuttunut raamatun tulvan kiistattomasta vesiperäisyydestä ja siitä että ukin karttapallo on kiistattomasti vain 65 vuotta vanha.
Minäpä ymmärsin vihdoinkin sen mitä JC ja Sepä Se ovat kertoneet: tiedettä tehdään kristillisissä organisaatioissa ja herätyskokouksissa eikä missään yliopistoissa ja tutkimuslaitoksissa.
- Hauta on tyhjä!
>eikä missään yliopistoissa ja tutkimuslaitoksissa.
Ei kyllähän tiedettä tehdään kaikissa yliopistoissa, mutta täälä puhutaankin rehellisen tieteen syöpäläisestä evouskosta, joka rappeuttaa oikeita tieteitä valheineen ja vääristelyineen piltdownin hengessä ja voimassa.
On tietenkin hyvä ja toivottavaa, että tieteen viisaat miehet vaikuttavat kristillisissä organisaatioissa ja herätyskokouksissa Suomessakin, että tämä maa ei joudu Pohjois-Korean kaltaiseen evouskon/ateismin tilaan, jossa valta on Apo-Calypson kaltaisilla vihanjulistajilla. - Sepä Se
Hauta on tyhjä! kirjoitti:
>eikä missään yliopistoissa ja tutkimuslaitoksissa.
Ei kyllähän tiedettä tehdään kaikissa yliopistoissa, mutta täälä puhutaankin rehellisen tieteen syöpäläisestä evouskosta, joka rappeuttaa oikeita tieteitä valheineen ja vääristelyineen piltdownin hengessä ja voimassa.
On tietenkin hyvä ja toivottavaa, että tieteen viisaat miehet vaikuttavat kristillisissä organisaatioissa ja herätyskokouksissa Suomessakin, että tämä maa ei joudu Pohjois-Korean kaltaiseen evouskon/ateismin tilaan, jossa valta on Apo-Calypson kaltaisilla vihanjulistajilla."On tietenkin hyvä ja toivottavaa, että tieteen viisaat miehet vaikuttavat kristillisissä organisaatioissa ja herätyskokouksissa Suomessakin, että tämä maa ei joudu Pohjois-Korean kaltaiseen evouskon/ateismin tilaan, jossa valta on Apo-Calypson kaltaisilla vihanjulistajilla."
Aamen.
"Ei kyllähän tiedettä tehdään kaikissa yliopistoissa, mutta täälä puhutaankin rehellisen tieteen syöpäläisestä evouskosta, joka rappeuttaa oikeita tieteitä valheineen ja vääristelyineen piltdownin hengessä ja voimassa."
Juu varmasti. Kummallista, että yliopistot ovat ottaneet ohjenuorakseen tuollaisen piltdownin hengen julistamisen.
"On tietenkin hyvä ja toivottavaa, että tieteen viisaat miehet vaikuttavat kristillisissä organisaatioissa ja herätyskokouksissa Suomessakin, että tämä maa ei joudu Pohjois-Korean kaltaiseen evouskon/ateismin tilaan, jossa valta on Apo-Calypson kaltaisilla vihanjulistajilla."
Nythän Aposta on tullut nuoren maan kreationisti ja hän taatusti tulee murskaamaan tuon evouskon väkevillä argumenteillaan ja samalla nitistää piltdownin hengen.- Hauta on tyhjä!
>Juu varmasti. Kummallista, että yliopistot ovat ottaneet ohjenuorakseen tuollaisen piltdownin hengen julistamisen.
Totta kun puhutaan, niin evoluutioteorian tutkiminen on pieni murto-osa yliopistojen työstä, jossa on paljon mukana myös kristittyjä kreationisteja.(aina ollut)
Tunnen myös eräitä tutkijoita, jotka tekevät työtään evoluutioteoriaan liittyen ja eivät he mitään evouskovia ole, vaan tekevät työtään ja myöntävät sen olevan jatkuvan muutoksen tiellä ja ongelmia on paljon.
Täälä kasaantuvat varsinaiset evouskovat/fundamentalistit, jotka rummuttavat "totuuksia" ja sitten selittelevät niska punaisena kun ei se niin mennytkään.
Tyypillinen pastanjauhantapalsta. - O'ou
"Nythän Aposta on tullut nuoren maan kreationisti ja hän taatusti tulee murskaamaan tuon evouskon väkevillä argumenteillaan ja samalla nitistää piltdownin hengen"
Ai sinäkin luotat vahvasti Apoon tässä suhteessa. Niin minäkin sanoin jo tuossa aiemmin. Sivumennen sanoen minäkin olen jo vähän kreationismiin kallellani, ainakin uskon jo vedenpaisumukseen.
Kävin nimittäin eräällä lapin tunturijärvellä rautupilkillä ja tulin siinä pilkkiessäni ajatelleeksi, ettei tällainen järvi ole mitenkään muuten tänne korkeaan tunturimaastoon voinut muodostua, kuin juuri vedenpaisumuksen seurauksena. Entäs sitten ne raudut? Siitä järvestä lähtee niin pieni ja jyrkkä puro, ettei mikään rautu kyllä ole voinut päästä sitä ylös hyppimällä. Ainoa mahdollinen selitys on se, että ne ovat jääneet sinne vedenpaisumuksen jälkeen vangiksi samalla kun järvikin syntyi. O'ou kirjoitti:
"Nythän Aposta on tullut nuoren maan kreationisti ja hän taatusti tulee murskaamaan tuon evouskon väkevillä argumenteillaan ja samalla nitistää piltdownin hengen"
Ai sinäkin luotat vahvasti Apoon tässä suhteessa. Niin minäkin sanoin jo tuossa aiemmin. Sivumennen sanoen minäkin olen jo vähän kreationismiin kallellani, ainakin uskon jo vedenpaisumukseen.
Kävin nimittäin eräällä lapin tunturijärvellä rautupilkillä ja tulin siinä pilkkiessäni ajatelleeksi, ettei tällainen järvi ole mitenkään muuten tänne korkeaan tunturimaastoon voinut muodostua, kuin juuri vedenpaisumuksen seurauksena. Entäs sitten ne raudut? Siitä järvestä lähtee niin pieni ja jyrkkä puro, ettei mikään rautu kyllä ole voinut päästä sitä ylös hyppimällä. Ainoa mahdollinen selitys on se, että ne ovat jääneet sinne vedenpaisumuksen jälkeen vangiksi samalla kun järvikin syntyi."Ainoa mahdollinen selitys on se, että ne ovat jääneet sinne vedenpaisumuksen jälkeen vangiksi samalla kun järvikin syntyi."
Vaikka vedenpaisumus onkin mitä todennäköisin selitys, ei passaa unohtaa myöskään tuota evoluutioteorian selitystä: raudut ovat peräisin ketusta, joka synnytti kaloja.Hauta on tyhjä! kirjoitti:
>Juu varmasti. Kummallista, että yliopistot ovat ottaneet ohjenuorakseen tuollaisen piltdownin hengen julistamisen.
Totta kun puhutaan, niin evoluutioteorian tutkiminen on pieni murto-osa yliopistojen työstä, jossa on paljon mukana myös kristittyjä kreationisteja.(aina ollut)
Tunnen myös eräitä tutkijoita, jotka tekevät työtään evoluutioteoriaan liittyen ja eivät he mitään evouskovia ole, vaan tekevät työtään ja myöntävät sen olevan jatkuvan muutoksen tiellä ja ongelmia on paljon.
Täälä kasaantuvat varsinaiset evouskovat/fundamentalistit, jotka rummuttavat "totuuksia" ja sitten selittelevät niska punaisena kun ei se niin mennytkään.
Tyypillinen pastanjauhantapalsta."Totta kun puhutaan, niin evoluutioteorian tutkiminen on pieni murto-osa yliopistojen työstä, jossa on paljon mukana myös kristittyjä kreationisteja.(aina ollut)."
Toki. Eräskin uudestisyntynyt tutkija luopui uskostaan, kun huomasi ettei se ollut totta.
"Tunnen myös eräitä tutkijoita, jotka tekevät työtään evoluutioteoriaan liittyen ja eivät he mitään evouskovia ole, vaan tekevät työtään ja myöntävät sen olevan jatkuvan muutoksen tiellä ja ongelmia on paljon."
Tietenkin ongelmia on paljon, eihän niitä muuten enää tarvitsisi tutkiakaan.
"Täälä kasaantuvat varsinaiset evouskovat/fundamentalistit, jotka rummuttavat "totuuksia" ja sitten selittelevät niska punaisena kun ei se niin mennytkään.
Tyypillinen pastanjauhantapalsta."
Nuo totuudet ovat juuri niitä tietoja, mitä tuo tutkijoiden joukko on saanut selville. Miljardien vuosien evoluutiohistoria on tieteellinen fakta eikä kukaan rehellinen tutkija sitä enää perusteilla kiistä, ainoastaan uskonnolliset syyt saavat tutkijat luopumaan tieteen menetelmistä ja tuloksista.- O'ou
moloch_horridus kirjoitti:
"Ainoa mahdollinen selitys on se, että ne ovat jääneet sinne vedenpaisumuksen jälkeen vangiksi samalla kun järvikin syntyi."
Vaikka vedenpaisumus onkin mitä todennäköisin selitys, ei passaa unohtaa myöskään tuota evoluutioteorian selitystä: raudut ovat peräisin ketusta, joka synnytti kaloja.Niin, se on todellakin evo-opin tuotoksia tuo selitys ketusta joka synnytti kaloja, ihan kuin täälläkin usein mainittu hiiristä hevosiksi teoria. Niistä rauduista vielä, että kyllähän ne on ilmiselvästi luotu saamelaisten ravinnoksi. Saamelaiset kun joutuivat ennen hiihtämään päiväkausia porojen perässä pelkän poronlihan voimin. Siihen oli hyvä sitten tunturijärvestä pilkkiä rautua lisäksi.
Aivan kuin banaanikin on todistettu luodun ihmisravinnoksi, niin rautukin on selvästi luotu ihmisravinnoksi seuraavista syistä:
- Rautu on juuri sopivan kokoinen paistettavaksi tikussa.
- Se on erittäin hyvän makuinen ilman suolaa kummempia mausteita.
- Se on vähäruotoinen. (Ruodon juuttuminen kurkkuun erämaassa voisi olla vaarallista)
- Se on kauniin värinen.
Hassua että Piltdownin inhiminen tuli mutkan kautta puheeksi koska se on nyt todistettu sittenkin aidoksi ja itse asiassa yhtä lailla lajinsa mukaan luoduksi kuin esimerkiksi gasellit. Asia on voinut jäädä huomaamatta koska se on ilmeisesti toistaiseksi mainittu vain Bennettin, Clarken, Cuvierin, Grantin, Pelzelnin ja Thomsonin gasellitutkimuksessa. Koetan löytää sen netistä uudelleen - kone kaatui sitä lukiessa eikä sen osoite tallentunut sivuhistoriaan.
- reationistinen
Tuosta ei olekaan enää pitkä matka puhuvaan pensaaseen uskomiseen. Onnea valitsemallasi tiellä!
- Apo-Calypso
Alan ensi kesänä jalostamaan puhuvia pensaita kesämökin puutarhassa.
- *JC
No minäpä sitten alan evolutionistiksi ja luovun uskosta jumalaan ja kretuilusta.
Olen nyt Darwinin opetuksiin uskova ateistinen evo. Olemme kaikki kalojen ja apinoiden jälkeläisiä! Pitkään olen ihmetellyt omaa viehtmystäni kreationistien jätösten tonkimiseen. Mutta lienen salakoprologi, tai masokisti. Muuten se ei ole selitettävissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.141983Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161831524Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1471333Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt971298Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381188- 84918
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu46859Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13807Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.138803Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas126790