Tämä blogi kertoo 40 vuotiaasta suomalaisesta perheen äidistä joka löytää seksuaalisuutensa uudelleen parinvaihtoclubeilta, ja naturismista. Blogi on avoin tilitys siitä mitä tapahtuu kun antaa seksuaalisuudelle tilaa, ja löytää itsestään uusia eroottisia ulottuvuuksia. Mitään salaamatta, tai liiottelematta. Blogikirjoitus on myös rehellinen tilitys siitä kun seksi oman kumppanin kanssa piristyy, ja kuinka mustasukkaisuus häipyy taka-alalle avoimuuden, estottomuuden, ja luottamuksen uudelleen syntymisen kautta. Seksikumppaneita on ollut reilun vuoden aikana reilut 30 kappaletta, joten kokemuksia on kertynyt aika lailla. Joukkoon mahtuu niin täydellisiä onnistumisia, kuin totaalisia pettymyksiäkin.
Tapahtumien keskipisteenä on eurooppalainen maa välimeren syleilyssä. Sinällään maanosalla, maalla, tai paikkakunnalla ei ole tarinoitten tapahtumien kanssa muuta tekemistä kuin se, ettei tämänkaltainen toiminta olisi mahdollista Suomessa. Toivottavasti nautitte blogistani, nm, Hymyhuuli
1. kerta. Strippibaaria metsästämässä.
Taksi pysähtyi paikallisen strippibaarin edustalle. Tai strippibaariksi me sitä baaria luultiin, mutta totuus paljastui parissa minuutissa baaritiskillä hengaillessa. Asiakaskunta oli 35 vuotiaita, ja enimmäkseen pariskuntia eri puolilta eurooppaa. Suostuin mieheni pyynnöstä tilaamaan meille yhdet isot oluet, vaikka tiesin, ettei tässä paikassa näkisi ammattimaista strippausshowta, siis sitä mitä olimme tulleet paikasta hakemaan.
Seurasin muiden asiakkaitten tekemisiä enemmänkin hämmentyneenä kuin uteliaana. Se pieni eroottinen vire, mikä oli ollut vielä hetkeä aikaisemmin hotellihuoneessamme iltaan valmistautuessa alkoi hiipua hyvää vauhtia, eikä miehenikään olemus huokunut tuttua itsevarmuutta, ja avointa uteliaisuutta.
Olin ehdottamassa miehelleni pikaista paikanvaihtoa, kun meille tuli paikan omistaja esittäytymään. Omistaja luki meitä, tai etenkin minua kuin avointa kirjaa: Ensinmäistä kertaa tämänkaltaisessa paikassa, skandinaavi, ei minun paikka tai juttu jne. Ja kuten arvelinkin omistaja latasi kyseiset faktat pöytään todeten, että hän mielellään esittelisi meille clubinsa ennen kuin illan teema pyörähtäisi kunnolla käyntiin. Minä olin valmis lähtemään siltä seisomalta pois, mutta mieheni yllätti minut täydellisesti ilmoittamalla, että olimme juuri tulleet sitä varten tänä iltana jotta näkisimme minkälaiset puitteet tämä clubi tarjoaa.
Menimme omistajan perässä clubin peräosassa olevalle touhupuolelle. Tässä vaiheessa huomasimme mieheni kanssa minkälaisesta clubista oli kyse. Touhupuolella oli kaksi lukittavaa huonetta, yksi kolmitasoinen vuoderyhmä, hierontapöytä, käsiraudoin varustettu sitomisleikkihuone, punainen naghkasohvaryhmä, suihkutilat, pystypöytä, ja erikoisuutena biljardipöytä mikä toimi aivan erilaisen pelin kuin biljardinpeluun paikkana. Kyseessä oli parinvaihtoclubi, ja kun omistaja vielä ilmoitti että illan teemana on nakuilta minulle riitti. Jätin oluen pystypöydälle, ja ilmoitin miehelleni että aion välittömästi poistua, ja jos hän haluaa tulla samaan hotellihuoneeseen yöksi, olisi suotavaa jos hän ystävällisesti ilman mitään draamaa seuraisi perässäni ulos.
Maksoimme laskun, ja poistuimme ulos omistajan toivottaessa meidät tervetulleiksi toisella kertaa. Va nnotin itselleni, että en ikinä astuisi kyseiseen, tai vastaaviin paikkoihin ikinä elämässäni, enkä tiennyt kuinka väärässä tuon ajatuksen kanssa oikein olinkaan. Päätökseni kun kesti vaivaiset pari viikkoa !
Vipinää seksiclubeilta, ja parinvaihdosta +40 v !
8
2626
Vastaukset
- sekuvaaaaan
Sou? Harmi ko ees luin.
Odotat nyt innolla että joku kysyy jatkoa ja tod.näk.kerrot sen vaikkei kukaan edes kysy.- Pulivari
Kannattaakin tilata Aku Ankka,
siinä aina jatkosarja ja akua hyvä lukea paskalla istuessa ; )
Kiinnostavaa.
- ei.kiitos
klubi täynnä tautisia yummiiii..
- kokeilunhalukiinnostaa
Olen itse henk. kohtaisesti ehdottanut vaimolleni parinvaihtoa tai kimppaseksiä kun seksielämämme on aikansa elänyttä. Parinvaihdon vaimo tyrmäsi heti, kimppaseksiin hän suostuisi vain jos kolmas pyörä olisi mies koska ei halua mitään naisten välistä vaikka on kerran suudellut naista et silleen.
jos nyt ekaksi ihan pistäisi sen seksielämän kuntoon ennen kuin ehdottelee orgioita lol. jotkut äijät luulee että vaihtamalla paranee tilanne. jos on niiiiin puuduttavan tylsää ja kamalaa harrastaa seksiä oman puolisonsa kanssa ettei tilannetta voi korjata kahden kesken vaan tarvitaan vaihtareita,kandeisko erota?: p
- Salute
peppupupu kirjoitti:
jos nyt ekaksi ihan pistäisi sen seksielämän kuntoon ennen kuin ehdottelee orgioita lol. jotkut äijät luulee että vaihtamalla paranee tilanne. jos on niiiiin puuduttavan tylsää ja kamalaa harrastaa seksiä oman puolisonsa kanssa ettei tilannetta voi korjata kahden kesken vaan tarvitaan vaihtareita,kandeisko erota?: p
Mitäs vaihtamista kimppa tai sen ehdottaminen on? Kokeile itse olla saman ihmisen kanssa parisuhteessa vaikka parikyt vuotta,vaikka ihminen ja suhde ok, ei siinä välttämättä enää kipinää, niinkuin alkuaikoina oli...
Ja jos ideana olisi hommata vaikka vaimolle vierasta ( ja kookkaampaa/kestävämpää kullia kuin oma) on se mielestäni mieheltä aika myönnytys sekä rakkauden osoitus puolisolle ; )
- totaalisenkyllästynyt
huokaus. Mikä tämän aloituksen pointti oli?
Ketä kiinnostaa? Ei minua ainakaan, en edes jaksanut lukea loppuun sun juttuja.
Toivon todella, että päästäisiin takaisin sellaiseen yhteiskuntana jossa monet asiat, kuten nämä seksiin liittyvät, on vain ns. henk.koht. juttuja, eikä niitä pistettäisi yleiseen jakeluun.
Ärsyttää lukea esim lehtiä kun niissä ei ole enää mitään muuta kuin tätä parisuhde-seksi-tosielämä-paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141602Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2641579- 1321206
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251114- 83787
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406615- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525