Volvo vs. BMW

Kummalla ajaisit, kummasta pidät?

Selitykseksi kelpaa mikä vain.
Itse sanon että Volvo on hyvä auto, eikä herätä liikaa "huomiota"
Ilmoita

66 Vastausta

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Bemari on pikkupoikien auto, halu näyttää että "Katsokaas mulla on BEMU"
Volvo on parhaimpia autoja.
2 VASTAUSTA:
Teistä pikku pojista voi tolta tuntuakin!
330d ja hajis kirjoitti:
Teistä pikku pojista voi tolta tuntuakin!
Vanha Volvo (takaveto) tai uudempi BMW.
+Lisää kommentti
en ottaisi kumpaakaan. kun eivät ole japanilaisia
6 VASTAUSTA:
Miten tuonnäköinen mies voi millään japanilaisella autolla ajaa?
Ruhahaha kirjoitti:
Miten tuonnäköinen mies voi millään japanilaisella autolla ajaa?
niin, kaikki metallistit EIVÄT harrasta custom pyöriä, eivätkä jenkkejä....
lifemocker kirjoitti:
niin, kaikki metallistit EIVÄT harrasta custom pyöriä, eivätkä jenkkejä....
Pitäis kyllä. Ei sellainen ole hevimetalisti eikä mikään joka ei custom-pyöristä taikka jenkeistä tykkää.

Jenkki = metallia, japsi = muovia.
Ruhahaha kirjoitti:
Pitäis kyllä. Ei sellainen ole hevimetalisti eikä mikään joka ei custom-pyöristä taikka jenkeistä tykkää.

Jenkki = metallia, japsi = muovia.
ihmiset eivät ole kaikki samanlaisia ;)
lifemocker kirjoitti:
ihmiset eivät ole kaikki samanlaisia ;)
minkä takia sä sit aina yleistät kaikkialla.."Yleensä sitä ja tätä" "miehet sitä ja tätä"...nyt puhuit ittes pussiin mokkeri!
tadaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
minkä takia sä sit aina yleistät kaikkialla.."Yleensä sitä ja tätä" "miehet sitä ja tätä"...nyt puhuit ittes pussiin mokkeri!
eihän se sulje muita mahdollisuuksia pois, vaikka 95% jengistä tekee asiat tietyllä tavalla. tietenkin se on todennäköisempää kohdata kuitenkin sillä valtavirran tyylillä toimivia ihmisiä, kuin sitä vähemmistö sakkia ;)
+Lisää kommentti
Mersulla ajaisin mieluimmin, jos olisi rahaa. Bemusta puuttuu sellainen eleganssi, kun mitä mersussa on. Volvolla ajelee kiireiset kaupparatsut jono-ohittelijat. Muuten volvon uudet mallit ohan mukiinmeneviä, mutta omistajaimago liikenteessä vähän huononlainen.
Ilmoita
Jos noista pitäisi valita, niin valitsisin bemarin.
Syyt:
- Volvossa turhan paljon isoja vikoja
- Volvo tunnoton ajettava (ainakin kokeilemani V70:set)
- Bemarissa takaveto

Vanhemmissa volvoissa on kyllä erittäin hyvä tavaratila, siitä voisi antaa plussaa... Mutta nykyään riittää pienempikin.
4 VASTAUSTA:
BMW ei todellakaan ole mikään vähävikainen auto, joten vaikea uskoa että volvossa olisi enempää vikoja. Vai ootko muka joskus nähny BMW:tä luotettavuustilastojen kärjessä? Itse en ikinä ole. Lisäksi BMW ruostuu paljon helpommin kuin Volvo, volvo on parhaiten ruostesuojattuja autoja.
4762474274272 kirjoitti:
BMW ei todellakaan ole mikään vähävikainen auto, joten vaikea uskoa että volvossa olisi enempää vikoja. Vai ootko muka joskus nähny BMW:tä luotettavuustilastojen kärjessä? Itse en ikinä ole. Lisäksi BMW ruostuu paljon helpommin kuin Volvo, volvo on parhaiten ruostesuojattuja autoja.
BMW:ssä on paljon vikoja, olen tästä varma.

Mutta kuten tuttava sanoi muutaman mersun jälkeen vaihdettuaan volvoon: "ei se haittaa, että on paljon pikkuvikaa mersussa, kun volvossa on paljon isoa".

Haitanneeko tuo niin hirveästi, jos ovet eivät mene joka kerta lukkoon kun nappia painaa, pitää sitten painaa uudestaan. Mutta kun kone hajoaa, tms. niin se haittaa. :)
4762474274272 kirjoitti:
No esim tässä BMW X1, 1, X3 ja 5 pääsivät kärkeen jos nyt ei aina ensimmäiseksi:

http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/nissan micra vikatilaston yllatysvoittaja/201304408825

Ja tässä tilastossa kaikki BMW:t olivat keskitason paremmalla puolella:
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288337107586.html
4762474274272 kirjoitti:
En nyt sanois. Meiltä löytyy bmw jo 10 vuoden takaa ja kertaakaan ei oo mitää ollu :) Bemareil ajelee parhaiten koska laatuauto :))
+Lisää kommentti
Kuka haluu ajaa kiinalaisella?
1 VASTAUS:
BMW= kaikkien sähkövikojen äiti
Volvo 850 600 tuhatta ajettu eikä ole koskaan jättänyt tielle toisin kuin bmw
+Lisää kommentti
Bemarikuskit ovat luoneet BMW:lle sellaisen k*rvänjatkeen maineen etten kehtaisi BMW:llä ajaa vaikka olis kuinka hyvä auto.
6 VASTAUSTA:
Kyllähän volvokuskit ovat nykyään jo melkein pahempia. Ilmeisesti niitä ajavat olosuhteiden pakosta ne entiset pikkubemukuskit ja ajotyyli on pysynyt samana.
Usein moottoritiellä perään ilmestyy roikkumaan joku juuri Volvon farmarilaatikko väriltään musta tai hopea, huvittavaa kun omassa autossa on noin 400hv. Joko volvokuskit eivät tiedä muista autoista mitään tai sitten on oudot luulot volvojen menohaluista.
prumprum kirjoitti:
Kyllähän volvokuskit ovat nykyään jo melkein pahempia. Ilmeisesti niitä ajavat olosuhteiden pakosta ne entiset pikkubemukuskit ja ajotyyli on pysynyt samana.
Usein moottoritiellä perään ilmestyy roikkumaan joku juuri Volvon farmarilaatikko väriltään musta tai hopea, huvittavaa kun omassa autossa on noin 400hv. Joko volvokuskit eivät tiedä muista autoista mitään tai sitten on oudot luulot volvojen menohaluista.
voihan lasta, "prumprum". Ajelet liian hiljaa jos autoja alkaa ilmestymään yhtenään takapuskuriin, ei takaa tulija katso tai ole kiinnostunut sinun hurjista hevosvoimistasi jos et osaa niitä käyttää ja olet tien tukkeena. Aika harva on liikenteessä kilpailemassa ja teitä lapsekkaita jatkeella ajelevia haastajia on onneksi niin vähän.
olet nolopoika kirjoitti:
voihan lasta, "prumprum". Ajelet liian hiljaa jos autoja alkaa ilmestymään yhtenään takapuskuriin, ei takaa tulija katso tai ole kiinnostunut sinun hurjista hevosvoimistasi jos et osaa niitä käyttää ja olet tien tukkeena. Aika harva on liikenteessä kilpailemassa ja teitä lapsekkaita jatkeella ajelevia haastajia on onneksi niin vähän.
Mene muualle lässyttämään, hyvähän se täällä on ulvoa kun kukaan ei tule "juttelemaan". Minä en ainakaan ole ikinä haastanut ketään autoillessani. Mitähän sekin muuten tarkoittaa? Kirjoitus oli hyvä ja tarkoitti varmaan asennevammaisuutta, jota muutamilla automerkeillä on ja nykyään mm. Volvoilla.
Jos olet siististi autoileva volvokuski, niin ei voi kun ihmetellä tuota vimmaa millä puolustat oman merkkisi kuljettajia. Eli... kuka tässä nolo on POIKA!.
vanha mies iso muna kirjoitti:
Mene muualle lässyttämään, hyvähän se täällä on ulvoa kun kukaan ei tule "juttelemaan". Minä en ainakaan ole ikinä haastanut ketään autoillessani. Mitähän sekin muuten tarkoittaa? Kirjoitus oli hyvä ja tarkoitti varmaan asennevammaisuutta, jota muutamilla automerkeillä on ja nykyään mm. Volvoilla.
Jos olet siististi autoileva volvokuski, niin ei voi kun ihmetellä tuota vimmaa millä puolustat oman merkkisi kuljettajia. Eli... kuka tässä nolo on POIKA!.
Mitä v*ttua, jos joku s*atana r*nkkari asuu vasemmalla kaistalla, niin tottakai mennään konttiin kiinni ja painetaan torvi pohjaan. Ei siinä edellä ajavan hevosvoimilla ole mitään tekemistä asian kanssa.
mhgk kirjoitti:
Mitä v*ttua, jos joku s*atana r*nkkari asuu vasemmalla kaistalla, niin tottakai mennään konttiin kiinni ja painetaan torvi pohjaan. Ei siinä edellä ajavan hevosvoimilla ole mitään tekemistä asian kanssa.
No sieltä se volvomies löytyi, kun vähän kaiveli. Ihan sama millanen loputon ruuhkajono, niin kyllä sieltä puikkii v70:t vailla järjen häivää tiukkoihin tilanteisiin. Ilmeisesti juuri v70 volvon kaasunannostelulaitteistossa on joku vika, mikä estää tasaisesti jonossa ajamisen.
prumprum kirjoitti:
Pikkulaitolla t5 koneestakin se 400hv lähtee jos siis tehoista on kiinnostunut.
+Lisää kommentti
Ei kumpaakaan. Miksi ostaa auto jonka valmistamisen voitot menee kiinalaisille. tai miksi ostaa auto joka on suunniteltu saksalaiselle autobahnille eikä 50-100 km/h nopeusalueelle.

Itse ajattelin osaa A-sarjan mersun mutta kun auto on valmistettu niin että auton maksiminopeus on yli 200 km/h saksan markkinoiden takia. Niin jäin miettimään josko siruttamalla saisi sen toimimaan paremmin kun maksiminopeus on 130 km/h ja keskinopeus on 38 km/h.
1 VASTAUS:
Voi lasten juttuja?!
Autot tehdään globaaleille markkinoille!!
+Lisää kommentti
Vai keskinopeus 38 km/h. Suosittelen mopoauton hankintaa. Kunhan et viritä sitä mopoautoa.
1 VASTAUS:
Aika hyvä saavutus tuo 38, jos pyörii päivät kaupungilla.
+Lisää kommentti
En oikein ymmärrä tuota aloittajan "ei herätä liikaa huomiota".
Auto ostetaan itselle, ei naapureille tai kavereille. Miksi ei voi hankkia autoa ihan omista haluista ja tarpeista??
Ilmoita
Audilla.
Ilmoita
Jos joku muu maksaisi auton ylläpidon, ajaisin toki mieluummin Bemarilla. Mutta reaalimaailmassa huollot ja korjaukset on kustannettava itse, ja siksi Volvo. Seuraava autoni voi kyllä olla Bemarikin, koska Volvolta ei enää saa takavetoisia, mutta asiaa tarvinnee miettiä vasta useamman vuoden kuluttua.
Ilmoita
kyllä ne nykypäivän pahimmat liikenne torvelot ajavat lähes poikkeuksetta jollain vag tuotteella.aivan junioreilla toki pitää bmw olla alla jotta pätemisen tunne on riittävän korkealla,harvemmin vanhemmat ko merkin kuljettajat erottuvat samalla lailla
Ilmoita
EHDOTTOMASTI VOLVO

Jos pitäisi valita kaikista automerkeistä (ei vain BMW), niin sanoisin, että Volvo on paras henkilöauto mitä on. Tarkoitan siis alle 10 vuotta vanhoja Volvoja, pl. V40/S40 (Mitsubishi Carisma), V50/S40 (Ford Focus). Tämä on siis minun mielipiteeni ;)

Volvossa parasta on ajettavuus (jota jotkut sanovat tunnottomuudeksi), laatu, edistyksellisyys sekä turvallisuus. Volvoa on erittäin helppo ajaa turvallisesti, sen lisäksi ajettavuudessa on jotain "ylellisyyden tuntua". Volvolla ajamisesta nauttii etenkin huonolla talvikelillä, samaan aikaan kun bemarikuskit ajavat kieli keskellä suuta pysyäkseen tiellä.

Uudemmat Volvot ovat lisäksi viimeisen päälle suunniteltuja ja "hiottuja". Esimerkiksi Volvon ajotietokoneet on koko historian ajan (n. 15 vuotta) saanut suomen kielelle. BMW:n VAG:in tai Mersun värinäytölliset informaatiokeskuksiin ei vielä saa suomen kieltä (eikä varmaan lähitulevaisuudessa). Sinänsä erikoista, kun lähes kaikkiin laitteisiin saa nykyään suomenkieliset valikot.

Viime talvena, hain lähikaupasta koeajoon uuden Volvo V40. Helvetin huono keli, ja autossa kitkarenkaat. Ajokokemusta on vaikea sanoin kuvailla. Muuten kuin että oli paras auto mitä olen ikinä ajanut. Takapenkkitilat tosin ahtaammat kun Ford Fiestassa, mutta se ajettavuus...
Ilmoita
Ehdottomasti BMW. Olen vuosien saatossa ajellut usealla Volvolla (V70,XC90) ja nyt on toinen BMW menossa (530 xd). Ero mukavuudessa ja ajo-ominaisuuksissa on huima, etenkin huonoilla keleillä BMW:n eduksi. Ok, kyseessä on toki nelivetomalli;).
Ilmoita
volvo, siis tarkoitat ford focusta?
Ilmoita
Volvot on hienompia.
Volvossa hinta/laatu kohdallaan
Ilmoita
Bemari tietysti.

Ei tarvitse kuin kerran ajaa uutta 535:a, eikä sen jälkeen volvolla tee enää mieli ajella.
1 VASTAUS:
En lähtisi liikaa kehumaan, mutta makuasioitahan nämä ovat.
+Lisää kommentti
vikoja on volvossa enemmän kuin bmw.ssä , mutta aika tasan menee
riippuu mallista.

vähä vikaisia autoja on
toyota
honda
lexus
Ilmoita
siis aidosti, kuka edes vertailee Volvoa ja Biimeriä keskenään?
EIhän ne oo edes vertailukelpoisia keskenään.

Ja mitä malleja tarkoitat?

Molempien pikkuversiot ovat hirveitä, paitsi nyt tietty 1M Bemari
2 VASTAUSTA:
Vertaile sinä mitä haluat. Monet 3-sarjan ja isommat Biimerit ihmettelevät miten Volvot kulkevat. Nuo 2.5l 5 cyl. turbokoneet ovat vakiotehoiltaan aika vaatimattomia. Ahtopaineita hieman ylös ja pientä palikkaa autoon niin avot. 300hv saadaan helposti. S40 kokoiseen autoon tuollaiset kaakit ja 500Nm vääntö, niin johan maisema vaihtuu. Siinä on Biimeripellet ihmeissään.
eiriipivaanseisoo kirjoitti:
Vertaile sinä mitä haluat. Monet 3-sarjan ja isommat Biimerit ihmettelevät miten Volvot kulkevat. Nuo 2.5l 5 cyl. turbokoneet ovat vakiotehoiltaan aika vaatimattomia. Ahtopaineita hieman ylös ja pientä palikkaa autoon niin avot. 300hv saadaan helposti. S40 kokoiseen autoon tuollaiset kaakit ja 500Nm vääntö, niin johan maisema vaihtuu. Siinä on Biimeripellet ihmeissään.
Suomessako?

Et kai unohda, että meillä ei kesälläkään saa ajaa, kuin korkeintaan 120km/h moottoritiellä?

Sellaista nopeutta pääsee Ladallakin.
+Lisää kommentti
Voi veljet on vaikea valinta! Ostaako ruotsalais-kiinalainen vahattu räkäsukkula jolla liikkuminen aiheuttaa ikuisen mielen ja hermoston turbulenssin vai Baijerin piirikunnan kansallis-sosialistisen kaartilaisen hedelmäkori öljyynpolttimen kera?
1 VASTAUS:
Joten ole sinä hiljaa ja jatka tojotalla ajamista.
+Lisää kommentti
Mites tilanne tämäpäivänä? Kummalla pörräisit
Ilmoita
kyllä volvolla pörräisin. 740 tai 850 on niin kaunista ajettavaa ja vielä turbo koneella. Bmw ja muut sakut jää kun tehovolvo pauhaa vaan ohi. Turbo ja madallukset niin on hieno, kun menee kylälle kaikki kääntää päänsä volvon suuntaa. Volvo kerää kaikkien bmw homojen naiset. Kun volvolla ajelee niin naisia satelee. Minä omistin kerran bmw ja kokoajan niitä saatanan sähkövikoja. Vituttaa seillainen kun ei voi edes ajaa sillä bmw:llä. Eli volvo on todella kova.
2 VASTAUSTA:
Sinä vitun maalaisjuntti voit olla hiljaa sen kamalan lumppusi kanssa. Suomi ei kuulu enää Ruotsille, joten painu itse sinne ajelemaan pappa-autollasi. BMW on niitä jumalten autoja, jolla varmasti takaat tulevaisuutesi paremmaksi. Vaikka se vaatiikin rahaa, sen avulla saat sentään 20v naisen 40v naisen sijasta.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä vitun maalaisjuntti voit olla hiljaa sen kamalan lumppusi kanssa. Suomi ei kuulu enää Ruotsille, joten painu itse sinne ajelemaan pappa-autollasi. BMW on niitä jumalten autoja, jolla varmasti takaat tulevaisuutesi paremmaksi. Vaikka se vaatiikin rahaa, sen avulla saat sentään 20v naisen 40v naisen sijasta.
Miten sinä perustelet tämän ? Mistä tiedät minun ikäni ? Tule bmw:eelläsi ottamaan viivat niin jäät minun turbovolvolle. Nähdään tampereella siellä viivat. Minä kuule pommitan sinun ohi olisit nainen tai mies vai mikä nyt oletkaan. Bmw on hyvä jos haluaa, että auto on rikki tai haluaa vaan luksusta.
+Lisää kommentti
Et saa koskaan tähän oikeaa vastausta eli se on makuasia, sitähän tarkoititkin.

Itse ajaisin mieluummin kummalla tahansa, ja vain lapselliset perussuomalaiset riitelevät asiasta, ja tyhmimmät vetävät mukaan vielä suurvaltahistoriankin!

Syötkö mieluummin omenoita vai appelsiineja? Jos oikea vastaus olisi olemassa, maailmassa olisi vain yksi auto, jota kaikki matkivat. Ja kaikki ajaisivat sillä! Mersu väittää olevansa esikuva kaikille ja se, jota muut matkivat, mutta sekään ei pidä paikkaansa.

Mersu, Bemari, Volvo, Audi, Opel, Toyota, Bentley, Porsche, Mazda, Nissan, Ferrari... Neliveto, etuveto, takaveto. Punainen, musta, valkoinen ja sininen. Diesel, bensa, hybridi ja sähkö.
2 VASTAUSTA:
Silti volvoa matkii kaikki. Ja mielummin söisin omenoita aina siinä vaustaus. Olen ylpeästi persu!!!!!!!
Kuules

Sinä opiskelija siellä toisessa päässä. Mersu ei mielestäni kuulu tänne aihepiiriin, vaan kyse oli niistä kunnon autoista, jotka eivät lahoa sinne ojan pientareelle.
Aihepiiri taisi myös olla autot, eivätkä mitkään hihhulivegaaniruuat. Mene sinä syömään omenoita tien vierestä samalla kun mersusi lahoaa sekuntti sekunnilta. Liha on sitä miesten ruokaa, joka kuuluu Volvo-miehille!
Volvo kestää jokaisen metsäreissun, minkä tulen tekemään jatkossakin!
Sinä jopa vertaat erimaista tuotuja merkkejä. VERTAISIT EDES SAKSALAISIA AUTOJA JA JOTAIN KIINAN ROMUJA ERIKSEEN.
+Lisää kommentti
Volvo on homoille, koska ruotsi. Bmw on pieni kullisille.
2 VASTAUSTA:
Voitko perustella mielipiteesi ? Mikä sitten on kunnon auto ? Onko sinulla sitten joku vanha pappojen auto, millä ajat ylpeästi. Kerro toki autoista.
Onkos herralla sitten isompi kulli, kun mielelläsi sillä Fordilla ajelet? Iso muna, pieni kone.
+Lisää kommentti
Kyllä BMW on parempi kuin tämä Kiinalanen Geely.
Myyvät Geelyä Euroopassa Volvona.
1 VASTAUS:
Täällä ei nyt kaivata noista merkeistä mikään pilkunviilaus juttuja.Puhut täällä bwm ja volvo jutuista. Ei kiinnosta pikkulapien rakentamat autot ? kiinnostaako sinua ?
+Lisää kommentti
---- Itse ajaisin mieluummin kummalla tahansa, ja vain lapselliset perussuomalaiset riitelevät asiasta, ja tyhmimmät vetävät mukaan vielä suurvaltahistoriankin! ----

Mikä on tullut myös todistetetuksi.

Bentley-kuskit eivät edes alennu tällaisiin keskusteluihin.
3 VASTAUSTA:
Miksi sinä täällä tuosta automerkistä puhut, jos saa kysyä ? Täällä puhutaan vain miesten autoista eikä naisten. Jos sinä nyt joku Bentley-kuski olet niin olet jo alentunut tänne keskusteluun. Että siinäpäs pilkkuaviilaat. Sinulla varmaan ei ole edes autoa ole. Minä olen persu ja ylpeästi!!!! Minä en ole lapsellinen kuules. Suomi on Suomi ja hyvä auto on vain bmw tai juuri ruotsalaisten herkku volvo.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä täällä tuosta automerkistä puhut, jos saa kysyä ? Täällä puhutaan vain miesten autoista eikä naisten. Jos sinä nyt joku Bentley-kuski olet niin olet jo alentunut tänne keskusteluun. Että siinäpäs pilkkuaviilaat. Sinulla varmaan ei ole edes autoa ole. Minä olen persu ja ylpeästi!!!! Minä en ole lapsellinen kuules. Suomi on Suomi ja hyvä auto on vain bmw tai juuri ruotsalaisten herkku volvo.
Siinä oli kunnolla huumoria! Kiitos.
Kyllä !!
+Lisää kommentti
BMW varmasti sporttisempi ajettava mutta Volvo luotettavampi eikä Volvolla saa ylimielisen kusipään mainetta kuten BMW kuskeilla on. Ihan tuon maineen takia en kehtaisi ostaa bemaria.
2 VASTAUSTA:
Maineen takia se ostatetaan. Kusipää on kiva olla ja mahtava ajaa liikenteessä mulkkuna :) kuules raha se puhuu bmw merkissä ja molemmat on luotto kamaa
Jos on hyvä itsetunto, auton merkillä ei ole väliä. Auton pitää kuitenkin olla juuri itselle kullakin hetkellä sopiva. Ei myyntiagentille sovi vanha ruosteinen Lada eikä työttömälle uutuuttaan kiiltävä Biimeri tai isolle perheelle 2-paikkainen Mazdan avoauto ja raksamiehelle kalujen kuskaamiseen Maserati.

Kaupungeissa ongelma on se, että kateelliset, huumehörhöt ja humalaiset juopot tai yltiöpäiset viherpiipertäjät naarmuttavat kalliita ja hienoja autoja. Hummer ei varmuudella saa olla koskaan rauhassa (kuten myös oikein onkin).
+Lisää kommentti
Ketju pystyyn uudestaan kertokaa paras bmw tai volvo ja perustelut kiitos! mietin minkä ostaisin joten siitä oisi paljon apua. Ennen en oo autoa omistanut. Kiitos valmiiksi ! hinta luokkaa 4k
1 VASTAUS:
Trolli sinä olet! Ota bussi.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Volvo vs. BMW

Kummalla ajaisit, kummasta pidät?

Selitykseksi kelpaa mikä vain.
Itse sanon että Volvo on hyvä auto, eikä herätä liikaa "huomiota"

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta