Onko Orimattilan seudulla hyvää ja luotettavaa koirahoitolaa? Tai perhettä tai jms. joka voisi silloin tällöin ottaa pienen koiran hoitoon muutamiksi päiviksi
Koirahoitola
14
2276
Vastaukset
- voisin ehkä ottaa
minkä rotunen koira on .haukuukko paljon sisällä,tuleeko toisten koirien kanssa toimeen.
- Pienen koiran isäntä
Moi,mopsipoika 4v, ei juuri hauku ja rakastaa kaikkia,laita lisätietoja [email protected]
- voisin ehkä ottaa
Pienen koiran isäntä kirjoitti:
Moi,mopsipoika 4v, ei juuri hauku ja rakastaa kaikkia,laita lisätietoja [email protected]
mikä sivusto toi on.en pääse sivustolle.asutko ihan olassa.
- Pienen koiran isäntä
voisin ehkä ottaa kirjoitti:
mikä sivusto toi on.en pääse sivustolle.asutko ihan olassa.
se on maili osoite mihin voit laittaa lisätietoja itsestäsi ja millaiset olosuhteet tarjolla
- Koirat hirteen!!
Koska olen jo hieman rupsahtamaan päässyt ukkomies ja minulla ei ole kyttäämisen lisäksi muutakaan tekemistä, voisin ottaa koiran hoitoon. Voin kertoa tarkempia tietoja myöhemmin, jos kiinnostuit :)
- 19+8
Otsikolla "koirat hirteen!!" :D
- hauvan mamma
Joo kannattaa miettiä ainakin kolme kertaa kehen tässä kylässä luottaa..
- Hyvää hoitoa
hauvan mamma kirjoitti:
Joo kannattaa miettiä ainakin kolme kertaa kehen tässä kylässä luottaa..
Kannattaa Gooklettaa. Koirahoitola Orimattila. Sieltä varmaankin luotettavaa koiran hoitoa.
- Luoti mopsiin
Täällä hyvät taivaalliset palvelut.
Hoidan monta mopsia päivässä. Tällä viestiketjulla kyllä paljastuu taas Orimattilalaisten älyn vähyys
- luotia luotia
Luotia tarvis kaikki kylän MOPSIT...
- mopsit on ihania
luotia luotia kirjoitti:
Luotia tarvis kaikki kylän MOPSIT...
kiristääkö vanne päätäsi,mitä vikaa mopsissaa on,sinuna menisin puhumaa ammatti auttajalle ongelmistasi.
- Tuijan kotipalvelut
Fiksuja vastauksi tullut mutta googlaa Tuijan kotipalvelut jos etsit erittäin hyvää ja luotettavaa koirahoitolaa. Meidän pikku koira oli siellä hoidossa monet kerrat ja voin todellakin suositella :)
- Nastonhurja
Nastolan koirahotelli on Orimattilassa, mikäli kunnanrajoja tarkkaillaan. Orimattilan kuntaa kun on melkein Nastolan keskustaajamien vieressä.
Tosi hyvä paikka koirille, suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O432228Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on272030Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1941573Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn631571Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok841349Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81271- 131214
Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191184Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?211118- 151101