Onko Orimattilan seudulla hyvää ja luotettavaa koirahoitolaa? Tai perhettä tai jms. joka voisi silloin tällöin ottaa pienen koiran hoitoon muutamiksi päiviksi
Koirahoitola
14
2240
Vastaukset
- voisin ehkä ottaa
minkä rotunen koira on .haukuukko paljon sisällä,tuleeko toisten koirien kanssa toimeen.
- Pienen koiran isäntä
Moi,mopsipoika 4v, ei juuri hauku ja rakastaa kaikkia,laita lisätietoja [email protected]
- voisin ehkä ottaa
Pienen koiran isäntä kirjoitti:
Moi,mopsipoika 4v, ei juuri hauku ja rakastaa kaikkia,laita lisätietoja [email protected]
mikä sivusto toi on.en pääse sivustolle.asutko ihan olassa.
- Pienen koiran isäntä
voisin ehkä ottaa kirjoitti:
mikä sivusto toi on.en pääse sivustolle.asutko ihan olassa.
se on maili osoite mihin voit laittaa lisätietoja itsestäsi ja millaiset olosuhteet tarjolla
- Koirat hirteen!!
Koska olen jo hieman rupsahtamaan päässyt ukkomies ja minulla ei ole kyttäämisen lisäksi muutakaan tekemistä, voisin ottaa koiran hoitoon. Voin kertoa tarkempia tietoja myöhemmin, jos kiinnostuit :)
- 19+8
Otsikolla "koirat hirteen!!" :D
- hauvan mamma
Joo kannattaa miettiä ainakin kolme kertaa kehen tässä kylässä luottaa..
- Hyvää hoitoa
hauvan mamma kirjoitti:
Joo kannattaa miettiä ainakin kolme kertaa kehen tässä kylässä luottaa..
Kannattaa Gooklettaa. Koirahoitola Orimattila. Sieltä varmaankin luotettavaa koiran hoitoa.
- Luoti mopsiin
Täällä hyvät taivaalliset palvelut.
Hoidan monta mopsia päivässä. Tällä viestiketjulla kyllä paljastuu taas Orimattilalaisten älyn vähyys
- luotia luotia
Luotia tarvis kaikki kylän MOPSIT...
- mopsit on ihania
luotia luotia kirjoitti:
Luotia tarvis kaikki kylän MOPSIT...
kiristääkö vanne päätäsi,mitä vikaa mopsissaa on,sinuna menisin puhumaa ammatti auttajalle ongelmistasi.
- Tuijan kotipalvelut
Fiksuja vastauksi tullut mutta googlaa Tuijan kotipalvelut jos etsit erittäin hyvää ja luotettavaa koirahoitolaa. Meidän pikku koira oli siellä hoidossa monet kerrat ja voin todellakin suositella :)
- Nastonhurja
Nastolan koirahotelli on Orimattilassa, mikäli kunnanrajoja tarkkaillaan. Orimattilan kuntaa kun on melkein Nastolan keskustaajamien vieressä.
Tosi hyvä paikka koirille, suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754377
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺744215Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433619Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163203Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle382850En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142592Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102414IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm331585Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571322Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli831136