Koirahoitola

Pienen koiran isäntä

Onko Orimattilan seudulla hyvää ja luotettavaa koirahoitolaa? Tai perhettä tai jms. joka voisi silloin tällöin ottaa pienen koiran hoitoon muutamiksi päiviksi

14

2258

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voisin ehkä ottaa

minkä rotunen koira on .haukuukko paljon sisällä,tuleeko toisten koirien kanssa toimeen.

• Pienen koiran isäntä

Moi,mopsipoika 4v, ei juuri hauku ja rakastaa kaikkia,laita lisätietoja [email protected]

• voisin ehkä ottaa
        Pienen koiran isäntä kirjoitti:

Moi,mopsipoika 4v, ei juuri hauku ja rakastaa kaikkia,laita lisätietoja [email protected]

mikä sivusto toi on.en pääse sivustolle.asutko ihan olassa.

• Pienen koiran isäntä
        voisin ehkä ottaa kirjoitti:

mikä sivusto toi on.en pääse sivustolle.asutko ihan olassa.

se on maili osoite mihin voit laittaa lisätietoja itsestäsi ja millaiset olosuhteet tarjolla

• Koirat hirteen!!

Koska olen jo hieman rupsahtamaan päässyt ukkomies ja minulla ei ole kyttäämisen lisäksi muutakaan tekemistä, voisin ottaa koiran hoitoon. Voin kertoa tarkempia tietoja myöhemmin, jos kiinnostuit :)

• 19+8

Otsikolla "koirat hirteen!!" :D

• hauvan mamma

Joo kannattaa miettiä ainakin kolme kertaa kehen tässä kylässä luottaa..

• Hyvää hoitoa
        hauvan mamma kirjoitti:

Joo kannattaa miettiä ainakin kolme kertaa kehen tässä kylässä luottaa..

Kannattaa Gooklettaa. Koirahoitola Orimattila. Sieltä varmaankin luotettavaa koiran hoitoa.

• Luoti mopsiin

Täällä hyvät taivaalliset palvelut.

Hoidan monta mopsia päivässä.

• Tällä viestiketjulla kyllä paljastuu taas Orimattilalaisten älyn vähyys

• luotia luotia

Luotia tarvis kaikki kylän MOPSIT...

• mopsit on ihania
        luotia luotia kirjoitti:

Luotia tarvis kaikki kylän MOPSIT...

kiristääkö vanne päätäsi,mitä vikaa mopsissaa on,sinuna menisin puhumaa ammatti auttajalle ongelmistasi.

• Tuijan kotipalvelut

Fiksuja vastauksi tullut mutta googlaa Tuijan kotipalvelut jos etsit erittäin hyvää ja luotettavaa koirahoitolaa. Meidän pikku koira oli siellä hoidossa monet kerrat ja voin todellakin suositella :)

• Nastonhurja

Nastolan koirahotelli on Orimattilassa, mikäli kunnanrajoja tarkkaillaan. Orimattilan kuntaa kun on melkein Nastolan keskustaajamien vieressä.

Tosi hyvä paikka koirille, suosittelen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      215
      1429
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1276
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1077
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1056
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      900
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      838
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      830
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      768
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      754
    Aihe