ennalta jo ilmoitettu

:((

Tämäkin palsta osaltaan vain vahvistaa ja toteuttaa Raamatun profetiaa lopusta joka ihmiskuntaa odottaa tulevaisuudessa.
Vain harvat palstalaiset uskovat enää Jumalan sanaan ja ne harvat uskovatkin alkavat jo epäillä Raamatun todenperäisyyttä ja pikkuhiljaa ryhtyvät luopumaan uskostaan.
Suunta on selvä mutta ei suinkaan yllättävä. Jumala on tämän kaiken ilmoittanut Sanassaan jo etukäteen ja siinä kertonut kuinka kaikki tulee tapahtumaan.
Raamattu on peloittavan oikeassa kertoessaan luopumuksesta joka toteutuu kirjaimellisesti silmiemme edessä tänä päivänä.

35

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :((

Uskonnot ja uskomukset - palsta siis.

Sekopäät kuten Jyr, Jyri.kop. Sepä Se - puhuvat niin sekavia että häpeän olla Kristitty.

Jeesusta työnnetään jokaiseen reikään ,uskovaisten voimin. Siis vaikka pakanoiden forumille, ties minne ja miksi? Onko Jeesus antanut luvan oman nimensä lokaan vetämiseen kun Hänen nimeään lausutaan turhilla forumeilla

MIKSI NYKYISET KANSASKRISTITYT ON NIIN SEKOPÄITÄ JA KÄYTTÄVÄT TIETOKONETTA - TUOTA 100NAN VÄLITETTÄ

KENNE VÄLINETTÄ JEESUS PITÄÄ SUUSAAN KUN ON SADOMAN HOMOKEKKEREISSÄ EIKÄ TÖISSÄÄN - HERRANI VASTAAAAAAAA

"Onko Jeesus antanut luvan oman nimensä lokaan vetämiseen kun Hänen nimeään lausutaan turhilla forumeilla"

Sinä itse taisit juuri syyllistyä tuohon "lokaan vetämiseen" kommentillasi.
        Lisäksi varastit minun käyttämäni nimimerkin.
        Toki saat käyttää nimimerkkiäni jos haluat mutta Jeesusta älä enää jatkossa pilkkaa kirjoituksillasi.

• :(( kirjoitti:

"Onko Jeesus antanut luvan oman nimensä lokaan vetämiseen kun Hänen nimeään lausutaan turhilla forumeilla"

Toki saat käyttää nimimerkkiäni jos haluat mutta Jeesusta älä enää jatkossa pilkkaa kirjoituksillasi.

Rekisteröityisit, jyr.

Lopun aikojen ja Jeesuksen pikaisen tulemisen kunniaksi voisit tosiaan rekisteröityä, niin palstahäiriköstä ei koituisi sinulle henkilökohtaista vaivaa.

kekek-kekek kirjoitti:

Rekisteröityisit, jyr.

Jeesus tuo itikan pilinen pässinnussija sallii pilkan. MINÄ EN REGISTÖRÖIDY KOSKA SE ON 100NAN EKSYTYSTÄ. JEESUS MINIMUNAHINTTARI TAASSALLII SOTIA, RAAMATTU LENTÄÄ KIERRÄTYKSEEN KOHTA

• >Raamattu on peloittavan oikeassa kertoessaan luopumuksesta joka toteutuu kirjaimellisesti silmiemme edessä tänä päivänä.

No, vähän olet myöhässä. Jumalan olemassaoloa alettiin Suomessa laajemmin epäillä jo 300 vuotta sitten isonvihan aikaan, kun kansan mitä jumalisin elämä "palkittiin" yhä uusilla vitsauksilla ja kärsimyksillä. Seuraava vaihe oli valistus, jonka aatteet kyseenalaistivat uskontoa aika pahasti. Sitten seurasi modernin tieteen esiinmarssi ja raamatun kirjaimellisuuden osoittaminen mahdottomaksi. Nykyaika on jo vähän jäähdyttelyä.

Toisaalta minua nyt hämmentää, kuinka uskonsisaresi ovat palstalla väkevästi todistaneet voimistuvasta herätyksestä kautta maapallon. Etelä-Koreassakin kuulemma miljoonat ovat kääntyneet "elävään" kristinuskoon kehitysmaista nyt puhumattakaan.

Kumpi siis on kreationistien lopullinen kanta: luopumus ja lopun ajat vai herätys ja yhä useampien kansojen opetuslapsettuminen?

Tuntuuko avaukseni tyhjänpäiväiseltä lätinältä?
      Asia on merkittävä siksi että uskosta luopuminen on merkki siitä että Jeesus palaa takaisin ja maailman tuomiopäivä on lähellä.

"Sillä se päivä ei tule, ennen kuin luopumus ensin tapahtuu..." (2. Tess. 2:3)

• Hiski+naapurin.kissa

Joutaa tullakin koko tuomiopäivä. Kunnon repäisevää äksöniä tässä tylsässä maailmassa tarvitaankin.

• Vastaapa kysymykseeni reippaasti ja reilusti, kiitos.

RepeRuutikallo kirjoitti:

Vastaapa kysymykseeni reippaasti ja reilusti, kiitos.

"Vastaapa kysymykseeni reippaasti ja reilusti, kiitos."

Kreationisteja on moneen junaan joten mielipiteitäkin on paljon erillaisia.
        Raamattu kertoo luopumuksen edeltävän Jeesuksen paluuta ja uskon että tuossa tarkoitetaan massiivista, maailmanlaajuista luopumista uskosta Jumalaan.
        Toki herätystäkin tapahtuu niin kauan kunnes pelastuvien lukumäärä on tullut täyteen.

"Vastaapa kysymykseeni reippaasti ja reilusti, kiitos."

Kreationisteja on moneen junaan joten mielipiteitäkin on paljon erillaisia.
        Raamattu kertoo luopumuksen edeltävän Jeesuksen paluuta ja uskon että tuossa tarkoitetaan massiivista, maailmanlaajuista luopumista uskosta Jumalaan.
        Toki herätystäkin tapahtuu niin kauan kunnes pelastuvien lukumäärä on tullut täyteen.

>Raamattu kertoo luopumuksen edeltävän Jeesuksen paluuta ja uskon että tuossa tarkoitetaan massiivista, maailmanlaajuista luopumista uskosta Jumalaan.

No, sellaistahan ei ole tapahtumassa. Toki fundamentalismi vähenee sivistysmaissa koko ajan, mutta liberaalimpaa uskoa näyttäisi riittävän.

>Toki herätystäkin tapahtuu niin kauan kunnes pelastuvien lukumäärä on tullut täyteen.

Minkäs lahkon oppia tämä pelastuvien kiintiö olikaan?

>Raamattu kertoo luopumuksen edeltävän Jeesuksen paluuta ja uskon että tuossa tarkoitetaan massiivista, maailmanlaajuista luopumista uskosta Jumalaan.

No, sellaistahan ei ole tapahtumassa. Toki fundamentalismi vähenee sivistysmaissa koko ajan, mutta liberaalimpaa uskoa näyttäisi riittävän.

>Toki herätystäkin tapahtuu niin kauan kunnes pelastuvien lukumäärä on tullut täyteen.

Minkäs lahkon oppia tämä pelastuvien kiintiö olikaan?

"No, sellaistahan ei ole tapahtumassa. "

Sitten kuin huomaat että luopumus alkaa tapahtua niin muista tämä keskustelu ja turvaa silloin Jeesukseen.

"Minkäs lahkon oppia tämä pelastuvien kiintiö olikaan?"

Raamattu kertoo että pelastuvien lukumäärä on rajallinen ja kaikki ihmiset eivät näe ikuisuutta. Vain he joiden nimi on kirjoitettu elämänkirjaan pelastuvat. Lahkoja ei tähän kannata sekoittaa.

"Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan. (Ilmestys 21:27)

Sitten kuin huomaat että luopumus alkaa tapahtua niin muista tämä keskustelu ja turvaa silloin Jeesukseen.

Raamattu kertoo että pelastuvien lukumäärä on rajallinen ja kaikki ihmiset eivät näe ikuisuutta. Vain he joiden nimi on kirjoitettu elämänkirjaan pelastuvat. Lahkoja ei tähän kannata sekoittaa.

"Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan. (Ilmestys 21:27)

>Raamattu kertoo että pelastuvien lukumäärä on rajallinen ja kaikki ihmiset eivät näe ikuisuutta. Vain he joiden nimi on kirjoitettu elämänkirjaan pelastuvat. Lahkoja ei tähän kannata sekoittaa.

Ei tuo ainakaan Suomen evankelisluterilaisen kirkon oppia ole, joten onhan sen silloin oltava lahko-oppia.

>Raamattu kertoo että pelastuvien lukumäärä on rajallinen ja kaikki ihmiset eivät näe ikuisuutta. Vain he joiden nimi on kirjoitettu elämänkirjaan pelastuvat. Lahkoja ei tähän kannata sekoittaa.

Ei tuo ainakaan Suomen evankelisluterilaisen kirkon oppia ole, joten onhan sen silloin oltava lahko-oppia.

"Ei tuo ainakaan Suomen evankelisluterilaisen kirkon oppia ole, joten onhan sen silloin oltava lahko-oppia."

Raamatusta itse tuon luin ja se riittää minulle.

"Ei tuo ainakaan Suomen evankelisluterilaisen kirkon oppia ole, joten onhan sen silloin oltava lahko-oppia."

Raamatusta itse tuon luin ja se riittää minulle.

Siteeraamasi raamatunkohta ei nähdäkseni millään tavalla rajoita "elämän kirjaan" kirjoitettavien nimien määrää, kunhan ehdot vain täyttyvät.

On muuten metkaa, että tällä palstalla kukaan ei kehtaa tunnustaa, mikä lahko tai yhdyskunta on lähinnä sydäntä. (Poikkeus on JC, joka liehuttaa Luther-säätiön lippua.) Mitähän hävettävää siinä on?

Ateismipalstalla nimim. Kai Korte kertoo että yläilmoihin pelastuvia on Ilmestyskirjan mukaiset 144 000 kristittyä juutalaista, loput tosiuskovaiset hajasijoitetaan maanpinnalle.

• kekek-kekek kirjoitti:

Ateismipalstalla nimim. Kai Korte kertoo että yläilmoihin pelastuvia on Ilmestyskirjan mukaiset 144 000 kristittyä juutalaista, loput tosiuskovaiset hajasijoitetaan maanpinnalle.

Nimim. olikin Kari Korte, ei Kai Korte.

• T 7

Taas kerran se on lähellä. Sadan vuodenkin päästä jollain kyberfoorumilla joku jaksaa julistaa tuota samaa.

Voisitko sanoa joitain tarkkoja aikoja , 10 vuotta 20? Sano nyt jokin vuosiluku että mihin mennessä loppu tulee. Eikä mitään tuollaisia epämääräisyyksiä " luopumus tapahtuu...niin on lopun aikana kuin oli Nooan aikana..."yms. Muuten se jatkuu samanlaisena jankutuksena vielä toiset 2000 vuotta.

Nyt" tarkka " /-10 vuotta kehiin.Koska loppu tulee nimimerkki :(( ?

"Nyt" tarkka " /-10 vuotta kehiin.Koska loppu tulee nimimerkki :(( ?"

Raamattu sanoo:
        "Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut, vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka". (Apt. 1:7, 8)

"Nyt" tarkka " /-10 vuotta kehiin.Koska loppu tulee nimimerkki :(( ?"

Raamattu sanoo:
        "Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut, vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka". (Apt. 1:7, 8)

Piskuinen oli maailma tuon kirjoittajalla: Jerusalemin, Juudean ja Samarian jälkeen tulivat jo maan ääret vastaan. Aivan selkeästi siis 2000 vuoden takaisen perin vähätietoisen ihmisen eikä kaikentietävän jumalan miettimää puhetta.

Piskuinen oli maailma tuon kirjoittajalla: Jerusalemin, Juudean ja Samarian jälkeen tulivat jo maan ääret vastaan. Aivan selkeästi siis 2000 vuoden takaisen perin vähätietoisen ihmisen eikä kaikentietävän jumalan miettimää puhetta.

"Piskuinen oli maailma tuon kirjoittajalla..."

Sinä viilaat mielestäni pilkkua RepeRuutikallo. Mistä moinen tarve?

"Piskuinen oli maailma tuon kirjoittajalla..."

Sinä viilaat mielestäni pilkkua RepeRuutikallo. Mistä moinen tarve?

Minä taas etsin tuostakin tekstistä jumalallista kosketusta, mutta löydän pelkkää inhimillistä.

Silloin kun raamattuun kirjattiin infoa maailmasta, ne eivät koskaan ylittäneet sen ajan ihmisten yleisiä käsityksiä ja luuloja. Jos Jahve oli kaikentietävä, se ei mitenkään näy raamatusta.

Minä taas etsin tuostakin tekstistä jumalallista kosketusta, mutta löydän pelkkää inhimillistä.

Silloin kun raamattuun kirjattiin infoa maailmasta, ne eivät koskaan ylittäneet sen ajan ihmisten yleisiä käsityksiä ja luuloja. Jos Jahve oli kaikentietävä, se ei mitenkään näy raamatusta.

"Minä taas etsin tuostakin tekstistä jumalallista kosketusta, mutta löydän pelkkää inhimillistä"

Raamatun Jumala vaatii meiltä vain yhtä asiaa ja se on usko Häneen ja Hänen Poikaansa Jeesukseen.
        Tuo vaatimus on kuitenkin liikaa useimmille ihmisille.
        On helpompaa ja järkevämpää uskoa ihmisen saavutuksia ja järkeilyä kuin antaa elämänsä Jeesukselle joka rakastaa meitä enemmän kuin ymmärrämme ja ansaitsemme.

"Minä taas etsin tuostakin tekstistä jumalallista kosketusta, mutta löydän pelkkää inhimillistä"

Raamatun Jumala vaatii meiltä vain yhtä asiaa ja se on usko Häneen ja Hänen Poikaansa Jeesukseen.
        On helpompaa ja järkevämpää uskoa ihmisen saavutuksia ja järkeilyä kuin antaa elämänsä Jeesukselle joka rakastaa meitä enemmän kuin ymmärrämme ja ansaitsemme.

>Raamatun Jumala vaatii meiltä vain yhtä asiaa ja se on usko Häneen ja Hänen Poikaansa Jeesukseen.

Se on liikaa, koska raamattu ei yksinkertaisesti vaikuta jumalan vaan vain ihmisen sanalta. Syytön minä siihen olen ja syyttömiä kaikki muutkin nykyajan ihmiset. Näillä sitten mennään, kun "Sana" ei vakuuta.

Toisekseen Koraanin Jumala vaatii sitten taas meiltä vähän muita asioita kuin raamatun Jumala, Hän esimerkiksi kieltää ankarasti Jeesuksen palvomisen jumalana, joten ota tuostakin sitten selvää.

>Raamatun Jumala vaatii meiltä vain yhtä asiaa ja se on usko Häneen ja Hänen Poikaansa Jeesukseen.

Se on liikaa, koska raamattu ei yksinkertaisesti vaikuta jumalan vaan vain ihmisen sanalta. Syytön minä siihen olen ja syyttömiä kaikki muutkin nykyajan ihmiset. Näillä sitten mennään, kun "Sana" ei vakuuta.

Toisekseen Koraanin Jumala vaatii sitten taas meiltä vähän muita asioita kuin raamatun Jumala, Hän esimerkiksi kieltää ankarasti Jeesuksen palvomisen jumalana, joten ota tuostakin sitten selvää.

"Se on liikaa, koska raamattu ei yksinkertaisesti vaikuta jumalan vaan vain ihmisen sanalta. Syytön minä siihen olen ja syyttömiä kaikki muutkin nykyajan ihmiset. Näillä sitten mennään, kun "Sana" ei vakuuta."

Jaakobin kirjeessä kerrotaan tärkeä asia uskosta ja ymmärryksestä.

"Mutta jos joltakin teistä puuttuu viisautta, anokoon sitä Jumalalta, joka antaa kaikille alttiisti ja soimaamatta, niin se hänelle annetaan. Mutta anokoon uskossa, ollenkaan epäilemättä; sillä joka epäilee, on meren aallon kaltainen, jota tuuli ajaa ja heittelee. Älköön sellainen ihminen luulko Herralta mitään saavansa, (Jaakobin 1:5-7)

Toivon että sisäistät nuo jakeet sydämmeesi koska niissä on kerrottu uskon suuresta merkityksestä.

• tieteenharrastaja
        :(( kirjoitti:

"Se on liikaa, koska raamattu ei yksinkertaisesti vaikuta jumalan vaan vain ihmisen sanalta. Syytön minä siihen olen ja syyttömiä kaikki muutkin nykyajan ihmiset. Näillä sitten mennään, kun "Sana" ei vakuuta."

Jaakobin kirjeessä kerrotaan tärkeä asia uskosta ja ymmärryksestä.

"Mutta jos joltakin teistä puuttuu viisautta, anokoon sitä Jumalalta, joka antaa kaikille alttiisti ja soimaamatta, niin se hänelle annetaan. Mutta anokoon uskossa, ollenkaan epäilemättä; sillä joka epäilee, on meren aallon kaltainen, jota tuuli ajaa ja heittelee. Älköön sellainen ihminen luulko Herralta mitään saavansa, (Jaakobin 1:5-7)

Toivon että sisäistät nuo jakeet sydämmeesi koska niissä on kerrottu uskon suuresta merkityksestä.

Kovanlaista tarinaa joltakin Jaakobilta. Onneksi Raamatusta löytyy lempeämääkin viestiä, jopa Jeesuksen itsesäkin sanomaksi ilmoitettua, "Etsikää, niin te löydätte, kolkuttakaa, niin teille avataan."

• T 7

Mikä "uskon suuri merkitys" ? Suurin osa kaikista maailman ihmisistä, jotka jo ovat eläneet elämänsä, ei tuo ns oikea usko koskettanut . He elivät elämänsä esi-isiinsä ja metsänhenkiin uskoen koskaan kuulematta kristinuskosta. Jumalaa ei kiinnostanut antaa oikeaa tietoa heille vaan odotti kunnes valkoinen länsimaalainen tuli kuvioihin...

Suuri merkitys vain nykypäivän valkoiselle miehelle.

• "Tämäkin palsta osaltaan vain vahvistaa ja toteuttaa Raamatun profetiaa lopusta joka ihmiskuntaa odottaa tulevaisuudessa.
      Vain harvat palstalaiset uskovat enää Jumalan sanaan ja ne harvat uskovatkin alkavat jo epäillä Raamatun todenperäisyyttä ja pikkuhiljaa ryhtyvät luopumaan uskostaan."

Hyvä, että on löytynyt barometri, jolla mitata Harmageddonin lähestymistä. Ilmeisesti Suomi24.fi palstan uskovaisten määrä jollakin tapaa korreloi Jeesuksen tulemisen kanssa?

Mutta koetko siis, että mielipiteen ilmaisun vapaus, sananvapaus, yksilönvapaus ja vapaus ajatella haluamallaan tavalla ja maailman lähentyminen internetin kautta ovat nimenomaan niitä asioita, jotka saavat Jeesuksen nostamaan persiinsä sohvalta ja hyppäämään se valkoisen ratsun selkään? Eli jos sinä koet todellisuuden käyttäytyvän epäoikeudenmukaisena sinun ajattelumaailmaasi kohtaan, niin siinä on syytä avata sinetit?

"Mutta koetko siis, että mielipiteen ilmaisun vapaus, sananvapaus, yksilönvapaus ja vapaus ajatella haluamallaan tavalla ja maailman lähentyminen internetin kautta ovat nimenomaan niitä asioita, jotka saavat Jeesuksen nostamaan persiinsä sohvalta ja hyppäämään se valkoisen ratsun selkään?"

En suinkaan.
        Raamattu vain kertoo kuinka asiat tulevat tapahtumaan tulevaisuudessa ja minä satun uskomaan siihen vahvasti.
        Uskosta luopuminen on yksi vahva merkki siitä että pian alkaa tapahtua.

"Mutta koetko siis, että mielipiteen ilmaisun vapaus, sananvapaus, yksilönvapaus ja vapaus ajatella haluamallaan tavalla ja maailman lähentyminen internetin kautta ovat nimenomaan niitä asioita, jotka saavat Jeesuksen nostamaan persiinsä sohvalta ja hyppäämään se valkoisen ratsun selkään?"

En suinkaan.
        Raamattu vain kertoo kuinka asiat tulevat tapahtumaan tulevaisuudessa ja minä satun uskomaan siihen vahvasti.
        Uskosta luopuminen on yksi vahva merkki siitä että pian alkaa tapahtua.

>Uskosta luopuminen on yksi vahva merkki siitä että pian alkaa tapahtua.

Siis uskovat luopuvat uskostaan? Sehän ei ole uskosta luopumista, jos ei koskaan ole uskomassa ollutkaan.

Toisekseen islam leviää koko ajan ja uskovien muslimien määrä kasvaa aivan saletisti, kun lisääntyvätkin kuin kanit.

>Uskosta luopuminen on yksi vahva merkki siitä että pian alkaa tapahtua.

Siis uskovat luopuvat uskostaan? Sehän ei ole uskosta luopumista, jos ei koskaan ole uskomassa ollutkaan.

Toisekseen islam leviää koko ajan ja uskovien muslimien määrä kasvaa aivan saletisti, kun lisääntyvätkin kuin kanit.

"Siis uskovat luopuvat uskostaan?"

Ei vain uskovat vaan myöskin uskottomat jotka ovat kuulleet evankeliumin mutta silti päätyneet sen hylkäämiseen.

Islam leviää aivan samoin kuin moni muukin uskonto mutta ei se Raamatun ilmoitusta silti kumoa, päinvastoin.
        Totuus on ja pysyy kaikissa olosuhteissa.

"Siis uskovat luopuvat uskostaan?"

Ei vain uskovat vaan myöskin uskottomat jotka ovat kuulleet evankeliumin mutta silti päätyneet sen hylkäämiseen.

Islam leviää aivan samoin kuin moni muukin uskonto mutta ei se Raamatun ilmoitusta silti kumoa, päinvastoin.
        Totuus on ja pysyy kaikissa olosuhteissa.

>Totuus on ja pysyy kaikissa olosuhteissa.

Njoo, niitä ehdottoman varmoja totuuksia on vain aika vähän. Raamatusta en juurikaan ole löytänyt sellaisia, vaikka sain koko kouluaikani tunnustuksellista opetusta ja raamattua tavattiin tavaamasta päästyä. Tästäkö minua sitten rangaistaan ankarimman jälkeen? No enpä tasan usko.

>Totuus on ja pysyy kaikissa olosuhteissa.

Njoo, niitä ehdottoman varmoja totuuksia on vain aika vähän. Raamatusta en juurikaan ole löytänyt sellaisia, vaikka sain koko kouluaikani tunnustuksellista opetusta ja raamattua tavattiin tavaamasta päästyä. Tästäkö minua sitten rangaistaan ankarimman jälkeen? No enpä tasan usko.

Totuus on ,että Jeesus haluaa sotia ja Islamin leviämistä. Muistetaan 2-torni-iskut. Jeesus suojeli terroristejä. Eiköhän olisi aika viskata Jeesus narunjatkoksi, kuten muutkin pahaa tekevät terroristit?

• T 7

Kirjoitit taas että "pian alkaa tapahtua.." Voisitko nyt jotenkin määrittää sen "pian". Vai onko yhtä oikein sanoa että loppu tulee joskus kaukana hamassa tulevaisuudessa.

Naapuri tulee käymään pian : Tarkoittaa noin samaa vuorokautta tai seuraavaa päivää.
      Talvi tulee pian: Tarkoittaa noin kahta - 10 viikkoa

Jeesus tulee pian: 5000 v ? ääretön?

Kukaan EI TIEDÄ, kosak Jumalalle hetki on ikuisuus.

vain Jeesus voi kuluttaa paskalla käymiseen 5000 vuotta, ja siinä syy miksi Hän ei jouda auttamaan: wc-paperi loppui ja Jeesusta suututtaa juuri nyt!

Keksi varmaan Kooomatun ja Raraannin ihan Trollatakseen heikkoja uskovaisia..
        (tais mennä nimet sekaisin, mutta mitäs väliä! Sama partasetä molempien anti-sankarina,lol!)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      132
      2929
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      255
      2570
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1688
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      191
      1595
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      59
      1542
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      83
      1209
    7. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      43
      1185
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      77
      1181
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      296
      1012
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1012
    Aihe