Suomen sijoitus tasa-arvomaana heikkeni.
Olemme nyt sijalla 14.
Olin oikeassa siinä, että mitä enemmän tasa-arvoa, sitä vähemmän tasa-arvokuopassa olevat ovat tyytyväisiä. Erityisesti tyytymättömyys on lisääntynyt seksuaalivähemmistöjen piireissä.
http://yle.fi/uutiset/suomen_sijoitus_tasa-arvomaana_heikkeni/6643365
Suomen sijoitus tasa-arvomaana heikkeni
12
161
Vastaukset
- Coocco
Mitäköhän "tasa-arvoa" Suomessa homoseksuaalit ovat saanet "enemmän"?
Voisiko tuo sijoituksen tipahtaminen vaikkapa johtua kuitenkin siitä, että monessa maassa on tullut voimaan, tai on tulossa voimaan, homojen avio-oikeus, samalla kun Suomessa homma junnaa paikallaan?
Voisiko se johtua siitä? Eli nyt myönnät sen, että seksuaalivähemmistöt ovat tasa-arvokuopassa?
Eli tämä on Samille erinomainen uutinen? Venäjällä tilanne näyttää olevan huonoin, senkö takia toivot Venäjän hyökkäävän Suomeen? Miksi et muuta Venäjälle, jos Suomi on niin kammottava maa?
- Kovaotteinen femakko
Voin vastata siihen, että miksi Samppa ei muuta Venäjälle:
Olen aina sanonut, että Venäjä on aina Venäjä. Siitä ei ole vielä paljoakaan aikaa, kun itänaapurissa oli kommunistisen puolueen ja KGB:n hallitsema Neuvostoliitto. Sitä ennen kansaa monotti tsaari ortodoksisen kirkon kanssa. Nyt vallassa on Putin, joka yrittää palauttaa Venäjää osin tsaarin aikaan FSB:n ja Neuvostoliiton aikoina enemmän tai vähemmän pannassa olleen ortodoksisen kirkon kanssa.
Venäjälle Samppa ei voi olla varma siitä, että voisi paukuttaa päätänsä vapaasti. Siellä kyllä vainotaan homoja, mikä sopii Sampalle, mutta siellä vainotaan myös mm. helluntalaisia. Demokraattisessa Suomessa niin Sampat kuin muutkin fundamentalistikristityt saavat ilmaista mielipiteensä, oli hallituspohja mikä tahansa. Venäjästä taas ei voi koskaan tietää, mihin suuntaan se kehittyy ja äkkinäisiä mullistuksia voi seurata koska tahansa, esim. 90-luvun alussa Venäjä oli hyvin lähellä sisällissotaa.
Pointti on se, että mahdollisimman demokraattisessa, vapaassa ja suvaitsevassa maassa Samppakin voi lausua mielipiteensä, vaikka Sampan kannalta se tarkoittaa myös sitä, että esim. homot saavat ilmaista mielipiteensä sateenkaarikynsillään ja millä sitten haluavatkin. Yritykset epädemokratisoida Suomea ja kaventaa sananvapautta osuvat lopulta Sampan omaan nilkkaan.
"Olin oikeassa siinä, että mitä enemmän tasa-arvoa, sitä vähemmän tasa-arvokuopassa olevat ovat tyytyväisiä. Erityisesti tyytymättömyys on lisääntynyt seksuaalivähemmistöjen piireissä. "
Pitää muistaa että kaikissa väestönryhmissä on "tasa-arvokuopassa olevia" ja että yleensä kyse on vain vähemmistöstä kyseisen väestönryhmän sisällä, kuten asia on myös seksuaalivähemmistöjen piirissä.
Kyllä esim. niitä tyytymättömiä tasa-arvokuopassa olevia kristittyjä on paljon enemmän kuin tyytymättömiä tasa-arvokuopassa olevia seksuaalivähemmistöläisiä.
Mutta tietystihän vain sukupuolivähemmistöjen tyytymättömyys tasa-arvokuopassa, feminismiä unohtamatta saa sinulta kritiikkiä, vaikka kristityiden joukoissa on aivan yhtälailla samanlaista kyvyttömyyttä olla tyytyväisiä mihinkään."Olin oikeassa siinä, että mitä enemmän tasa-arvoa, sitä vähemmän tasa-arvokuopassa olevat ovat tyytyväisiä."
Ja mitä vähemmän tasa-arvoa, sitä tyytyväisempiä kaltaisesi ihmiset ovat. Vaikka kaivavat itse omaa kuoppaansa.
http://youtu.be/E48QqcTOXeY- SamiA
Tuota linnkiä lukiessani heräsi kysymys, että johtuuko Suomen huono sijoitus siitä, että Seta oli määritellyt tasa-arvotilanteen? Tasa-arvoa mitataan sillä, miten järjestelmä kohtelee homojaan. Suomessa järjestelmä kohtelee homoja silmäterinään, mutta sijoitus oli silti surkea. Se johtuu siitä, että tasa-arvo ja hyväkohtelu eivät tyydytä homoja. Homojen ongelma on jokin muu kuin ulkoinen tasa-arvo, joten homot pettyvät joka kerta, kun juridiikan avulla yritetään tehdä heistä arvokkaampia. Pettyvät siksi, koska mikään heidän elämässään ei muutu.
Mitä tulee näihin urheilukisoihin ja euroviisuihin jne.
Se vaan on luonnollinen jatkumo, että homojen pride-idea leviää niihin. Homot ja homojen kannattajat riistävät pallon varsinaisen tapahtuman käsistä. Tärkeintä ei olekaan itse tapahtuma, vaan homojen ja homoseksuaalisuuden esillä olo. Pride-villitys on tarttuvaa ja hurmosta herättävää. Jokainen joka joutuu pride-hurmokseen, menettää älykkyytensä ja arviointikykynsä. Niin kävi muun muassa ministeri Arhinmäelle.Miten sinä ratkaisisit tilanteen? Pitäisikö mielestäsi pyrkiä sijoituksessa korkealla vai matalalle? Onko Venäjän tilanne mielestäsi Suomea parempi vai huonompi? Pitäisikö Suomen ottaa käyttöön Venäjän seksuaalivähemmistöjä koskevia lakeja?
- Jarrua lihan himolle
Tutkimuksissa on todistettu, että homous, lesbous ja muut pervessi käyttätyminen on mahdollista poistaa ihmisestä, kun pidättäytyy näistä n. 9 kk ajan, silloin ihminen normalisoituu siihen tilaan, mitä ihminen on normaalisti.
Jumala voima parantaa nopeammin, sen ovat todistamassa monet entiset monet sadat homot ja lesbot.
Lihan himolla ei saa antaa valtaa, vaan ohjata sitä oikeaan suuntaan jonka ihminen omaksuu, samoin kuin väärän seksuaalisuuden aikaisemmin.>>Lihan himolla ei saa antaa valtaa, vaan ohjata sitä oikeaan suuntaan jonka ihminen omaksuu, samoin kuin väärän seksuaalisuuden aikaisemmin.
- Atte Ateisti
"Tutkimuksissa on todistettu, että homous, lesbous ja muut pervessi käyttätyminen on mahdollista poistaa ihmisestä, kun pidättäytyy näistä n. 9 kk ajan, silloin ihminen normalisoituu siihen tilaan, mitä ihminen on normaalisti."
Hienoa!
Minä olen siis normaali.
Ateistikin olen, heterotaipumuksestani huolimatta.
- Atte Ateisti
"Suomen sijoitus tasa-arvomaana heikkeni"
Siispä "kristilliset arvot" ovat kaikesta päätellen uudessa nousussa, joten sinun pitäisi olla kehitykseen erittäin tyytyväinen?
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1312901Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2542550Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641678Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1911585- 591532
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa801195Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä771171- 431165
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391012Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M295995