Te sanotte että parantumisihmeitä tapahtuu ympäri maailman kristityissä yhteisöissä, joissa Jumala vaikuttaa. Miksi mistään internetistä ei löydy sellaista videota jossa videokameran kuvatessa näkee todella jonkun fyysisen ihmeen omilla silmillään, kuten vaikka amputoidun jalan kasvamisen takaisin? Videoita joissa ihmiset kertovat parantuneensa löytyy vaikka kuinka. Ja videoita joissa kuvataan kun jotkut "paranevat" ja kertovat sitten oireensa lähtevän, on myös netti pullollaan. Eli kaikki videot tähän asti ovat siis selitettävissä huijauksilla ja plasebo-vaikutuksella. Jos kerran parantumisihmeitä tapahtuu ympäri maailmaa, niin miksi ei löydy yhtäkään ainoaa videota jossa näytetään kameralle amputoidun jalan kasvavan takaisin, tai edes haavan parantuvan kameran edessä? Ainoa mahdollinen selitys tänä modernina kännykkäkameroidenkin aikana, ettei tällaisia videoita löydy, on se ettei parantumisihmeitä oikeasti tapahdu. Hyvin yksinkertaista.
Helluntailaiset ja muut antakaapa niitä oikeita todisteita.
132
707
Vastaukset
- 7+18
Eipä löydy. Ja hyvin arvattavasta syystä.
- flfklff
jos joku hihhuli laittaa tänne linkin videosta jossa amputoidun jalka kasvaa takaisin niin lupaan syödä hattuni. se jää todennäköisesti kuitenkin syömättä.
- Hattukukku
Vaikka löytyisikin, niin hatun voi jättää syömättä. Sanojen syöminenhän on tämän palstan kristillisien kirjoittajien esimerkin mukaista.
- Uusi luomus
Löytyy tällaisia videoita, mutta mahdattekohan te uskoa, vaikka näkisitte?
- noh?
Totta kai uskon, jos tosiaan näen videolta, että jonkun jalka/käsi/tai muu kasvaa takaisin, tai todella paranee muusta vammasta tai sairaudesta! Ilman, että videota on muunneltu tai ilman, että videolla sairas/vammautunut on vain parantuvinaan tms.
Olisiko sinulla antaa linkkiä johonkin tällaiseen videoon? - Uusi luomus
noh? kirjoitti:
Totta kai uskon, jos tosiaan näen videolta, että jonkun jalka/käsi/tai muu kasvaa takaisin, tai todella paranee muusta vammasta tai sairaudesta! Ilman, että videota on muunneltu tai ilman, että videolla sairas/vammautunut on vain parantuvinaan tms.
Olisiko sinulla antaa linkkiä johonkin tällaiseen videoon?Ok, tässä sitten yksi esimerkki - toivon, ettei kenenkään pilkattavaksi:
http://www.youtube.com/watch?v=kH1SlSB9uH8&feature=player_detailpage
Raamattu myös lupaa seuraavia asioita:
Joh 14:12
"Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö."
Mark 16:17,18
"Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi." - Upeaa!
Uusi luomus kirjoitti:
Ok, tässä sitten yksi esimerkki - toivon, ettei kenenkään pilkattavaksi:
"Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö."
"Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."Kyllä Jumala on ihmeellinen ihmeidentekijä. Halleluja! Kun tarpeeksi uskoo, saa ihmeellisen avun.
Uusi luomus kirjoitti:
"Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi.""Ok, tässä sitten yksi esimerkki"
Ei siinä mitään parantumista näytetty. herkkäuskoisia hölmöjä taas vedätetään.Upeaa! kirjoitti:
Kyllä Jumala on ihmeellinen ihmeidentekijä. Halleluja! Kun tarpeeksi uskoo, saa ihmeellisen avun.
"Kyllä Jumala on ihmeellinen ihmeidentekijä. Halleluja! Kun tarpeeksi uskoo, saa ihmeellisen avun. "
Ei siinä mitään parantumista näytetty. herkkäuskoisia hölmöjä taas vedätetään. Tästä huomaakin hyvin, miten uskovaisten tarinoita ihmeparantumisista ei ole syytä ottaa vakavasti.- kflkff
Uusi luomus kirjoitti:
"Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."eipä tuossakaan kameran edessä mitään ihmeen tapahtumista näytetty. ja juuri sellaista videota tässä pyydetään.
- kfljkflkff
kflkff kirjoitti:
eipä tuossakaan kameran edessä mitään ihmeen tapahtumista näytetty. ja juuri sellaista videota tässä pyydetään.
eli siis todisteeksi riittää ainoastaan video jossa näytetään sekunti sekuntilta ihmeen tapahtuminen ja fyysinen muutos kameran edessä. ymmärrätkö?
- Uusi luomus
ertert kirjoitti:
"Ok, tässä sitten yksi esimerkki"
Ei siinä mitään parantumista näytetty. herkkäuskoisia hölmöjä taas vedätetään.Siinähän tapahtui todellinen ihme, mutta tiesinhän minä jo etukäteen, ettei kaikki usko..
- Uusi luomus
kflkff kirjoitti:
eipä tuossakaan kameran edessä mitään ihmeen tapahtumista näytetty. ja juuri sellaista videota tässä pyydetään.
Siinähän on hyvin kaksi kuvaa rinnakkain - jalka ennen paranemista ja jalka paranemisen aikana. Minusta siinä kuvataan sekuntti sekunnilta tilannetta.
- atheist283
Uusi luomus kirjoitti:
Siinähän on hyvin kaksi kuvaa rinnakkain - jalka ennen paranemista ja jalka paranemisen aikana. Minusta siinä kuvataan sekuntti sekunnilta tilannetta.
Yksittäisen videopätkän aikana ei näy mitään muutosta missään kohtaa. Jalka on erilainen eri videopätkissä, mutta ei muutu mihinkään yksittäisen videopätkän aikana.
Uusi luomus kirjoitti:
"Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."http://www.indiamike.com/files/images/07/39/08/snake-bite.jpg Olisko mahdollista että kyseessä oli käärmeen purema, ja paranemis ihme oli vastamyrkyn ansiota, mitä uusi luomus luulet, olisiko se täysin mahdoton ajatus?
Uusi luomus kirjoitti:
Ja eikö siinä paranemis "ihmeen" aikana jalka ollut peitetty liinalla, minkähän takia niin oli tehty, itseasiassa pappihan piti siitä oikein huolen.
- Uusi luomus
A.Mikkonen kirjoitti:
http://www.indiamike.com/files/images/07/39/08/snake-bite.jpg Olisko mahdollista että kyseessä oli käärmeen purema, ja paranemis ihme oli vastamyrkyn ansiota, mitä uusi luomus luulet, olisiko se täysin mahdoton ajatus?
Ajatus vastamyrkyn parantavasta vaikutuksesta ei ole mahdoton yleensä ottaen, mutta tuossa tapauksessa jalka oli mennyt jo aika pahaan kuntoon, etten oikein usko noin nopeaan paranemiseen.
- No juu ei
Uusi luomus kirjoitti:
"Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."Tuo jalka ei todellakaan näyttänyt siltä että kyseessä olisi syöpä, kuten jutussa väitettin. Ennemmin se värimuutos ja turvotus viittaisi esimerkiksi palovammaan, tulehdukseen tai käärmeenpuremaan. Eikä itse parenemista (tietenkään) näytetty kuvassa, vaan vasta tilanne jälkeenpäin. Miksi sitä "paranemista" ei voitu näyttää? MIksi juuri se (mitä täälläkin perättiin) jätettiin näyttämättä?
Ja toisekseen tästä kohdasta: "Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita;"
on ollut täällä juttua aikaisemminkin:
http://www.hs.fi/ulkomaat/Käärmeitä uskonnossaan käyttänyt pappi kuoli käärmeenpuremaan USAssa/a1305571979345
Käärmeitä uskonnossaan käyttänyt helluntalaispastori Mark Randall Wolford kuoli käärmeenpuremaan. Wolfordin kohtalo oli sama kuin isänsä. Käärmeen pitelijänä tunnettu isä kuoli 39-vuotiaana vuonna 1983 käärmeenpureman jälkeen.
Eli kuten jo kahdesti kuoleman kautta todistettua, niin raamatun lupaukset tuostakin asiasta ovat tyhjiä valheita. - A.Mikkonen ( ei kirj.)
Uusi luomus kirjoitti:
Ajatus vastamyrkyn parantavasta vaikutuksesta ei ole mahdoton yleensä ottaen, mutta tuossa tapauksessa jalka oli mennyt jo aika pahaan kuntoon, etten oikein usko noin nopeaan paranemiseen.
Siitä kuinka kauan paraneminen kesti, ei voi videolta päätellä, esimerkiksi jos laihdutus mainoksissa näytetään ennen ja jälkeen kuvat sekunnin väliajoin, se ei tarkoita että laihtuminen olisi tapahtunut sekunnissa.
- Uusi luomus
No juu ei kirjoitti:
Tuo jalka ei todellakaan näyttänyt siltä että kyseessä olisi syöpä, kuten jutussa väitettin. Ennemmin se värimuutos ja turvotus viittaisi esimerkiksi palovammaan, tulehdukseen tai käärmeenpuremaan. Eikä itse parenemista (tietenkään) näytetty kuvassa, vaan vasta tilanne jälkeenpäin. Miksi sitä "paranemista" ei voitu näyttää? MIksi juuri se (mitä täälläkin perättiin) jätettiin näyttämättä?
Ja toisekseen tästä kohdasta: "Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita;"
on ollut täällä juttua aikaisemminkin:
http://www.hs.fi/ulkomaat/Käärmeitä uskonnossaan käyttänyt pappi kuoli käärmeenpuremaan USAssa/a1305571979345
Käärmeitä uskonnossaan käyttänyt helluntalaispastori Mark Randall Wolford kuoli käärmeenpuremaan. Wolfordin kohtalo oli sama kuin isänsä. Käärmeen pitelijänä tunnettu isä kuoli 39-vuotiaana vuonna 1983 käärmeenpureman jälkeen.
Eli kuten jo kahdesti kuoleman kautta todistettua, niin raamatun lupaukset tuostakin asiasta ovat tyhjiä valheita.Kyllä mm okasolusyöpä voi näyttää tuontyyppiseltä. Sen riski lisääntyy, mitä lähempänä asuu päiväntasajaa.
- Uusi luomus
A.Mikkonen ( ei kirj.) kirjoitti:
Siitä kuinka kauan paraneminen kesti, ei voi videolta päätellä, esimerkiksi jos laihdutus mainoksissa näytetään ennen ja jälkeen kuvat sekunnin väliajoin, se ei tarkoita että laihtuminen olisi tapahtunut sekunnissa.
Jos ajatellaan noin laajaan alueen paranemista itsestään - jos se paraneminen olisi mahdollista tuossa tilanteessa, niin normaalisti se veisi useita viikkoja.
Uusi luomus kirjoitti:
Kyllä mm okasolusyöpä voi näyttää tuontyyppiseltä. Sen riski lisääntyy, mitä lähempänä asuu päiväntasajaa.
Miksi videolla ei sitten puhuttu okasolusyövästä, vaikka tyyliin " Jumala parantaa jalassa olevan okasolusyövän" , vaan puhuttiin jalkasyövästä. Mutta hyvä uusi luomus, älä nyt loukkaannu, mutta tuossakaan videossa ei ollut minkäänlaista todistusarvoa. :(
Uusi luomus kirjoitti:
Jos ajatellaan noin laajaan alueen paranemista itsestään - jos se paraneminen olisi mahdollista tuossa tilanteessa, niin normaalisti se veisi useita viikkoja.
Tiedän, mutta edelleenkään paranemisee kulunutta aikaa ei voi mitenkään videosta päätellä.
- Nirri Boys
Uusi luomus kirjoitti:
Kyllä mm okasolusyöpä voi näyttää tuontyyppiseltä. Sen riski lisääntyy, mitä lähempänä asuu päiväntasajaa.
"Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä"
Tuota raamatun lupausta käärmeiden käsittelystä testanneet helluntalaiset pastorit näyttävät edelleen vakuuttavasti umpikuolleilta. Kuoleman riski lisääntyy, mitä sokeammin uskoo raamatun typeriä valheita.
http://www.hs.fi/ulkomaat/Käärmeitä uskonnossaan käyttänyt pappi kuoli käärmeenpuremaan USAssa/a1305571979345 - Uusi luomus
Nirri Boys kirjoitti:
"Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä"
Tuota raamatun lupausta käärmeiden käsittelystä testanneet helluntalaiset pastorit näyttävät edelleen vakuuttavasti umpikuolleilta. Kuoleman riski lisääntyy, mitä sokeammin uskoo raamatun typeriä valheita.
http://www.hs.fi/ulkomaat/Käärmeitä uskonnossaan käyttänyt pappi kuoli käärmeenpuremaan USAssa/a1305571979345Ei meitä uskovia kehoteta ehdoin tahdoin menemään vaarallisiin tilanteisiin. Jumala on jo itsesuojeluvaiston lahjoittanut meille. Tässä ko tilanteessa tuskin Jumala oli kehottanut häntä kyseiseen näytökseen.
Kun ihmiset ovat tehneet jotain palvelustyötä, niin Jumala on varjellut heitä mm käärmeen pureman seurauksilta, niinkuin Paavalille kävi:
Apt 28:1-6
Kun olimme pelastuneet, niin me sitten saimme tietää, että saaren nimi oli Melite. Ja sen asukkaat osoittivat meille suurta ystävällisyyttä: he sytyttivät nuotion ja ottivat meidät kaikki sen ääreen, kun oli ruvennut satamaan ja oli kylmä. Mutta Paavali kokosi kasan risuja, ja kun hän pani ne nuotioon, tuli kyykäärme kuumuuden tähden esiin ja kävi kiinni hänen käteensä. Kun asukkaat näkivät tuon elukan riippuvan kiinni hänen kädessään, sanoivat he toisilleen: "Varmaan tuo mies on murhaaja, koska kostotar ei sallinut hänen elää, vaikka hän pelastuikin merestä." Mutta hän pudisti elukan tuleen, eikä hänelle tullut mitään vahinkoa. Ja he odottivat hänen ajettuvan tai äkisti kaatuvan kuolleena maahan. Mutta kun he olivat kauan odottaneet ja näkivät, ettei hänelle mitään pahaa tapahtunut, muuttivat he mielensä ja sanoivat hänen olevan jumalan. - Uusi luomus
A.Mikkonen kirjoitti:
Miksi videolla ei sitten puhuttu okasolusyövästä, vaikka tyyliin " Jumala parantaa jalassa olevan okasolusyövän" , vaan puhuttiin jalkasyövästä. Mutta hyvä uusi luomus, älä nyt loukkaannu, mutta tuossakaan videossa ei ollut minkäänlaista todistusarvoa. :(
Useinkaan puhekielessä ei eritellä eri syöpälajeja.
Minusta tuo paraneminen tuossa youtubessa tapahtui aika nopeasti, mutta sekään ei ole mahdotonta, että Jumala parantaisi hitaammin ja pikkuhiljaa. - 24rtfg
Uusi luomus kirjoitti:
Minusta tuo paraneminen tuossa youtubessa tapahtui aika nopeasti, mutta sekään ei ole mahdotonta, että Jumala parantaisi hitaammin ja pikkuhiljaa.On se mahdotonta. Olemattomat olennot eivät paranna hitaasti tai nopeasti.
A.Mikkonen kirjoitti:
Ja eikö siinä paranemis "ihmeen" aikana jalka ollut peitetty liinalla, minkähän takia niin oli tehty, itseasiassa pappihan piti siitä oikein huolen.
Vitsiä mukaillen: mitä eroa on koiralla ja uskovaisella? Uskovaista voi kusettaa YouTube-videolla 5000 kilometrin päästä.
- A.Mikkonen ( ei kirj.)
Uusi luomus kirjoitti:
Minusta tuo paraneminen tuossa youtubessa tapahtui aika nopeasti, mutta sekään ei ole mahdotonta, että Jumala parantaisi hitaammin ja pikkuhiljaa.Isällä oli melanooma tässä kesällä, mutta onneks se saatiin leikattua pois, ja nyt on toistaiseksi syöpä pois, mutta sitä kutsuttiin melanoomaksi eikä esim. selkäsyöväksi. Mutta kuten sanottu, linkittämäsi video ei ikävä kyllä oikein vakuuttanut ihmeparantumisesta, mutta hyvä kun jalka parani.
- Uusi luomus
A.Mikkonen kirjoitti:
Kun katsot tarkemmin videota, niin huomaat, että se liina tai side otetaan pois jalasta.
- Uusi luomus
A.Mikkonen ( ei kirj.) kirjoitti:
Isällä oli melanooma tässä kesällä, mutta onneks se saatiin leikattua pois, ja nyt on toistaiseksi syöpä pois, mutta sitä kutsuttiin melanoomaksi eikä esim. selkäsyöväksi. Mutta kuten sanottu, linkittämäsi video ei ikävä kyllä oikein vakuuttanut ihmeparantumisesta, mutta hyvä kun jalka parani.
Kyllä tuo syöpä on sellainen yleisnimitys. Ei keuhkosyövästäkään puhuta puhekielessä, että on pienisoluinen keuhkosyöpä tai ei-pienisoluinen keuhkosyöpä.
Uusi luomus kirjoitti:
Kun katsot tarkemmin videota, niin huomaat, että se liina tai side otetaan pois jalasta.
Paitsi sen paranemis "ihmeen" aikana, kuten varmaan huomasit niin naisella siinä kyseisellä naisella oli eri vaatteet, josta joku vois päätellä että ajankohta oli toinen.
Uusi luomus kirjoitti:
Kyllä tuo syöpä on sellainen yleisnimitys. Ei keuhkosyövästäkään puhuta puhekielessä, että on pienisoluinen keuhkosyöpä tai ei-pienisoluinen keuhkosyöpä.
http://www.youtube.com/watch?v=_goxxySCoaI
Onko nää sun mielestäs ihmeitä vai ihan vaan taitavia temppuja? Ps. sori toi paska musa :)- Uusi luomus
A.Mikkonen kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=_goxxySCoaI
Onko nää sun mielestäs ihmeitä vai ihan vaan taitavia temppuja? Ps. sori toi paska musa :)Ihan taitavia temppujahan ne oli. Jossain kohden oli ikään kuin leikattu kuvaa.
Eikä tuo musiikki niin huonoa ollut - minulla on laaja musiikkimaku :) Uusi luomus kirjoitti:
Ihan taitavia temppujahan ne oli. Jossain kohden oli ikään kuin leikattu kuvaa.
Eikä tuo musiikki niin huonoa ollut - minulla on laaja musiikkimaku :)Mutta tuosta videosta huomasit, että siinä oli "ikäänkuin leikattua kuvaa" :) mediakriittisyytesi kehittyy, saman mallin jatkaminen on suositeltavaa.
- wwwww...
ertert kirjoitti:
"Kyllä Jumala on ihmeellinen ihmeidentekijä. Halleluja! Kun tarpeeksi uskoo, saa ihmeellisen avun. "
Ei siinä mitään parantumista näytetty. herkkäuskoisia hölmöjä taas vedätetään. Tästä huomaakin hyvin, miten uskovaisten tarinoita ihmeparantumisista ei ole syytä ottaa vakavasti.Suomalainen ei usko ennenkuin näkee,
Jos jumala hyppäisi eteeni ja sanoisi että tässä olen, silloin voisin ajatella uudestaan uskoa, mutta ei ole sitä pelkoa - Kaukaa ohi
Uusi luomus kirjoitti:
Ei meitä uskovia kehoteta ehdoin tahdoin menemään vaarallisiin tilanteisiin. Jumala on jo itsesuojeluvaiston lahjoittanut meille. Tässä ko tilanteessa tuskin Jumala oli kehottanut häntä kyseiseen näytökseen.
Kun ihmiset ovat tehneet jotain palvelustyötä, niin Jumala on varjellut heitä mm käärmeen pureman seurauksilta, niinkuin Paavalille kävi:
Apt 28:1-6
Kun olimme pelastuneet, niin me sitten saimme tietää, että saaren nimi oli Melite. Ja sen asukkaat osoittivat meille suurta ystävällisyyttä: he sytyttivät nuotion ja ottivat meidät kaikki sen ääreen, kun oli ruvennut satamaan ja oli kylmä. Mutta Paavali kokosi kasan risuja, ja kun hän pani ne nuotioon, tuli kyykäärme kuumuuden tähden esiin ja kävi kiinni hänen käteensä. Kun asukkaat näkivät tuon elukan riippuvan kiinni hänen kädessään, sanoivat he toisilleen: "Varmaan tuo mies on murhaaja, koska kostotar ei sallinut hänen elää, vaikka hän pelastuikin merestä." Mutta hän pudisti elukan tuleen, eikä hänelle tullut mitään vahinkoa. Ja he odottivat hänen ajettuvan tai äkisti kaatuvan kuolleena maahan. Mutta kun he olivat kauan odottaneet ja näkivät, ettei hänelle mitään pahaa tapahtunut, muuttivat he mielensä ja sanoivat hänen olevan jumalan.Tuo oli aika säälittävän epätoivoinen seliseliselitys sille, että kaksi raamatun lupausten mukaa toiminutta uskontoveriasi kuoli, koska raamatun lupaukset olivatkin valheita. Laitoit itse tuon tekstin jossa kerrotaan, että kyseiset merkit seuraavat niitä jotka uskovat (oikein).
Ei se millään seliselillä muuksi muutu. - Uusi luomus
Kaukaa ohi kirjoitti:
Tuo oli aika säälittävän epätoivoinen seliseliselitys sille, että kaksi raamatun lupausten mukaa toiminutta uskontoveriasi kuoli, koska raamatun lupaukset olivatkin valheita. Laitoit itse tuon tekstin jossa kerrotaan, että kyseiset merkit seuraavat niitä jotka uskovat (oikein).
Ei se millään seliselillä muuksi muutu.Siinä on se ero, että Jumalan ihmeet ei ole tarkoitettu näytökseksi.
Uusi luomus kirjoitti:
Siinä on se ero, että Jumalan ihmeet ei ole tarkoitettu näytökseksi.
Hyvä uusi luomus, tuota kutsutaan "maalitolppien siirtelyksi" kun ne ensiksi niin "varmat todisteet" eivät osoittaudukaan niin varmoiksi todisteiksi, niin sitten otetaan esiin raamatun lauseet, ja lauseet kuin "tutkimattomat ovat Herran tiet". Voisitko hetken edes yrittää katsella noita todisteitas edes ministi skeptisesti, minäkin katselin sinun linkitystäs avoimin silmin, ja huomasin että siinäkään ei ollut ihmeen häivääkään, ja sinä syytät ateisteja, että ettehän te noita usko, kun te olette päättäneet, että ette niitä usko, mutta oikeasti, oliko tuo linkittämäsi video sinusta uskottava?
- Uusi luomus
A.Mikkonen kirjoitti:
Hyvä uusi luomus, tuota kutsutaan "maalitolppien siirtelyksi" kun ne ensiksi niin "varmat todisteet" eivät osoittaudukaan niin varmoiksi todisteiksi, niin sitten otetaan esiin raamatun lauseet, ja lauseet kuin "tutkimattomat ovat Herran tiet". Voisitko hetken edes yrittää katsella noita todisteitas edes ministi skeptisesti, minäkin katselin sinun linkitystäs avoimin silmin, ja huomasin että siinäkään ei ollut ihmeen häivääkään, ja sinä syytät ateisteja, että ettehän te noita usko, kun te olette päättäneet, että ette niitä usko, mutta oikeasti, oliko tuo linkittämäsi video sinusta uskottava?
Hyvä A.Mikkonen, tuo asia on täysin selvää terveenuskon omaavalle ihmiselle, että ei Jumalan ihmeet ole tarkoitettu näytöskappaleiksi. Ei Jumala ole meidän käskytettävänä niin, että saamme esittää "viihteenä" yleisölle Hänen ihmeitään.
Tuossa videossa todellakin tapahtui jalan paraneminen - sitä en epäile. Siinä ei sanottu aikaa, miten nopeasti se oli tapahtunut. Mutta jalka parani joka tapauksessa. Sinun ei toki tarvitse sitä uskoa ja minusta tämä asia ei ole edes väittelyn arvoinen. Jos ei usko, niin ei - valinta on vapaa. Eikö niin? - Uusi luomus
wwwww... kirjoitti:
Suomalainen ei usko ennenkuin näkee,
Jos jumala hyppäisi eteeni ja sanoisi että tässä olen, silloin voisin ajatella uudestaan uskoa, mutta ei ole sitä pelkoa2000 vuotta sitten Jumala oli täällä maapallolla keskellämme, eikä silloinkaan kaikki uskoneet Häneen.
- kunhan kyselen
Uusi luomus kirjoitti:
Hyvä A.Mikkonen, tuo asia on täysin selvää terveenuskon omaavalle ihmiselle, että ei Jumalan ihmeet ole tarkoitettu näytöskappaleiksi. Ei Jumala ole meidän käskytettävänä niin, että saamme esittää "viihteenä" yleisölle Hänen ihmeitään.
Tuossa videossa todellakin tapahtui jalan paraneminen - sitä en epäile. Siinä ei sanottu aikaa, miten nopeasti se oli tapahtunut. Mutta jalka parani joka tapauksessa. Sinun ei toki tarvitse sitä uskoa ja minusta tämä asia ei ole edes väittelyn arvoinen. Jos ei usko, niin ei - valinta on vapaa. Eikö niin?Miksi sitten niin innokkaasti väittelet?
Uusi luomus kirjoitti:
Tuossa videossa todellakin tapahtui jalan paraneminen - sitä en epäile. Siinä ei sanottu aikaa, miten nopeasti se oli tapahtunut. Mutta jalka parani joka tapauksessa. Sinun ei toki tarvitse sitä uskoa ja minusta tämä asia ei ole edes väittelyn arvoinen. Jos ei usko, niin ei - valinta on vapaa. Eikö niin?Käsittääkseni en ole kuitenkaan epäilly etteikö naisen jalka parantunut, mutta aiheena olikin ihmeparantuminen, eikä siitä näkynyt likittämässäsi videossa todisteita.
- hassu.jumalainen
Uusi luomus kirjoitti:
Tuossa videossa todellakin tapahtui jalan paraneminen - sitä en epäile. Siinä ei sanottu aikaa, miten nopeasti se oli tapahtunut. Mutta jalka parani joka tapauksessa. Sinun ei toki tarvitse sitä uskoa ja minusta tämä asia ei ole edes väittelyn arvoinen. Jos ei usko, niin ei - valinta on vapaa. Eikö niin?''Hyvä A.Mikkonen, tuo asia on täysin selvää terveenuskon omaavalle ihmiselle, että ei Jumalan ihmeet ole tarkoitettu näytöskappaleiksi. Ei Jumala ole meidän käskytettävänä niin, että saamme esittää "viihteenä" yleisölle Hänen ihmeitään.''
Miksi sitten esittelit tämän ''ihmeen'' näytöksi? Miksi tännekin postataan välillä läjäkaupalla kummallisia videoita näytöksi Jumalan ihmeistä? Eikö itkusi ole ristiriidassa oman toimintasi kanssa? - Uusi luomus
hassu.jumalainen kirjoitti:
''Hyvä A.Mikkonen, tuo asia on täysin selvää terveenuskon omaavalle ihmiselle, että ei Jumalan ihmeet ole tarkoitettu näytöskappaleiksi. Ei Jumala ole meidän käskytettävänä niin, että saamme esittää "viihteenä" yleisölle Hänen ihmeitään.''
Miksi sitten esittelit tämän ''ihmeen'' näytöksi? Miksi tännekin postataan välillä läjäkaupalla kummallisia videoita näytöksi Jumalan ihmeistä? Eikö itkusi ole ristiriidassa oman toimintasi kanssa?Olet oikeassa. Ei olisi pitänyt laittaa sitä. Tiesin jo etukäteen, ettei ihmeitä uskottaisi.
- öööäääööö
Uusi luomus kirjoitti:
2000 vuotta sitten Jumala oli täällä maapallolla keskellämme, eikä silloinkaan kaikki uskoneet Häneen.
Anteeksi tietämättömyyteni mutta milloin Jumala oli maapallolla ja keskellämme?
Uusi luomus kirjoitti:
Olet oikeassa. Ei olisi pitänyt laittaa sitä. Tiesin jo etukäteen, ettei ihmeitä uskottaisi.
Mutta itse pidät tuota linkittämääsi videota todisteena ihmeestä, missä ihminen parantuu niinkuin ny ihmiset ylipäänsä parantuu?
- hassu.jumalainen
Uusi luomus kirjoitti:
Olet oikeassa. Ei olisi pitänyt laittaa sitä. Tiesin jo etukäteen, ettei ihmeitä uskottaisi.
Mikä on kun ei aiheessa haluta pysyä. Ei ole kyse siitä uskotaanko vai ei, nyt oli kyse siitä mitä sanoit Mikkoselle. Jumalan ihmeet ei ole mielestäsi tarkoitettu näytöskappaleiksi ja kuitenkin käytit sitä nimenomaan sellaisena. Eikö itkusi ole ristiriidassa oman toimintasi kanssa?
- Uusi luomus
öööäääööö kirjoitti:
Anteeksi tietämättömyyteni mutta milloin Jumala oli maapallolla ja keskellämme?
No Jeesus, Jumaluuden Toinen Persoona. Tuli 2000 vuotta sitten maailmaan kärsimään puolestamme.
Joh 3:16
"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä."
http://www.youtube.com/watch?v=utbaRbdFy9A - Uusi luomus
A.Mikkonen kirjoitti:
Mutta itse pidät tuota linkittämääsi videota todisteena ihmeestä, missä ihminen parantuu niinkuin ny ihmiset ylipäänsä parantuu?
A.Mikkonen, ei minulla ole mitään syytä epäillä. Uskon ihmeitä tekevään Jumalaan. Olen itsekin elämässä kokenut ihmeitä. Yksi suurin ihme on minusta ihmisen uudestisyntyminen ylhäätä, joka on yksin Jumalan teko.
- Uusi luomus
Mikä on kun ei aiheessa haluta pysyä. Ei ole kyse siitä uskotaanko vai ei, nyt oli kyse siitä mitä sanoit Mikkoselle. Jumalan ihmeet ei ole mielestäsi tarkoitettu näytöskappaleiksi ja kuitenkin käytit sitä nimenomaan sellaisena. Eikö itkusi ole ristiriidassa oman toimintasi kanssa?
Lue vastaukseni tarkemmin, niin ymmärrät poittini.
- hassu.jumalainen
Uusi luomus kirjoitti:
Lue vastaukseni tarkemmin, niin ymmärrät poittini.
Luin, et vastannut kysymykseen vaan höpisit asian vierestä. Eipä ole ensimmäinen kerta.
- Uusi luomus
Luin, et vastannut kysymykseen vaan höpisit asian vierestä. Eipä ole ensimmäinen kerta.
Hassu jumalianen, et ymmärtänyt alun perinkään, että tarkoitin sitä "käärmetemppua" sillä näytöksellä. Jatkoin kuitenkin tuosta videosta, kun tunnuit itse siihen viittaavan. Tuliko nyt selväksi?
- hassu.jumalainen
Uusi luomus kirjoitti:
Hassu jumalianen, et ymmärtänyt alun perinkään, että tarkoitin sitä "käärmetemppua" sillä näytöksellä. Jatkoin kuitenkin tuosta videosta, kun tunnuit itse siihen viittaavan. Tuliko nyt selväksi?
''Tuliko nyt selväksi?''
Kyllä, erehdyin.
Epäselväksi jää se miksi sinun esittelemäsi Jumalan ihme ei kuulu samaan kategoriaan näytöistä. Vai eikö jalan paraneminen olekaan Jumalan ihme? - Uusi luomus
''Tuliko nyt selväksi?''
Kyllä, erehdyin.
Epäselväksi jää se miksi sinun esittelemäsi Jumalan ihme ei kuulu samaan kategoriaan näytöistä. Vai eikö jalan paraneminen olekaan Jumalan ihme?Hyvä Hassu jumalainen, ei Jumala ole tarkoittanut, että me järjestäisimme ihmeillä jonkun show-esityksen. Tuo käärmeen kanssa esiintyminen oli pelkkää näytöstä. Laitoin tuohon aiemmin Raamatun paikan, jossa Paavali selvisi ilman onnettomuutta käärmeen puremasta. Se kuvaa mielestäni hyvin sitä, miten Jumala voi toimia. Toivottavasti osasin selventävästi sanoa tämän? :)
Mahdollista toki on, että joku saattaa tehdä näytökseksi myös sairaiden parantamisen, mutta ei Jumala niin ole tarkoittanut. - chris_hitchens
Uusi luomus kirjoitti:
Tuossa videossa todellakin tapahtui jalan paraneminen - sitä en epäile. Siinä ei sanottu aikaa, miten nopeasti se oli tapahtunut. Mutta jalka parani joka tapauksessa. Sinun ei toki tarvitse sitä uskoa ja minusta tämä asia ei ole edes väittelyn arvoinen. Jos ei usko, niin ei - valinta on vapaa. Eikö niin?Minä olen ihmeparantunut mm. nuhasta ja flunssasta. Antibioottikuurin (ja lääkärin) avulla ihmeparannuin keuhkoputkentulehduksesta.
Minusta on jotenkin hupaisaa että ihmeparantumisia väitetään tapahtuvan suunnilleen koko ajan mutta taltioitua tai dokumentoitua niistä ei saada ainuttakaan. Parantumisia kyllä taltioidaan mutta kristillisen rehellisesti unohdetaan jättää kertomatta että moderni lääketiede on ollut paranemisen taustalla eikä kaatuiluseurat. - edu1
Upeaa! kirjoitti:
Kyllä Jumala on ihmeellinen ihmeidentekijä. Halleluja! Kun tarpeeksi uskoo, saa ihmeellisen avun.
ei oo olemassa "tarpeeks uskoo" jos uskot että Herra parantaa niin se on TARPEKS vaan pitää olla LUJA uskossa :)
Uusi luomus kirjoitti:
"Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."Katsoisit vähän tarkemmin. Tuo vaurio ei ole selvästikään syöpä, vaan 3. asteen palovamma, todennäköisesti tullut palavasta materiaalista tai tulesta, kun kudosvaurion ympärys on mustunut. Tuo itse haava on samannäköinen, mikä mulle tuli vatsaan kun kaatui kuuma kattila syliin. Mustaa ei vaan tullut, kun kuuma vesi ei hiillä. Ja parani täysin. Nyt ei edes näe arpea. Ja ihan lääketieteen kotihoidolla.
- Kyllästynyt
Uusi luomus kirjoitti:
Siinä on se ero, että Jumalan ihmeet ei ole tarkoitettu näytökseksi.
Raamatunvastaista. Ei Raamatussa sanota, että myrkky ei vahingoita, paitsi silloin vahingoittaa, jos joku on näkemässä. Kun Jeesus teki ihmeitä, hän teki niitä kaikkien nähden. Ei salassa pimeässä niin, ettei kukaan tietäisi. Miksi uskovaiset ovat eri asia nykyään? Miksi eivät Jeesuksen kertomat tunnusmerkit heitä jokaista seuraa, kuten pitäisi?
- Pekka-
Uusi luomus kirjoitti:
Siinähän tapahtui todellinen ihme, mutta tiesinhän minä jo etukäteen, ettei kaikki usko..
Missä kohtaa videossa kasvoi amputoitu jalka takaisin?
Syöpiä paranee jatkuvasti, eikä siihen tarvita mitään jumalallista väliintuloa.
Jos jumala oikeasti haluaisi "parantaa" jotain, niin voisi auttaa vaikkapa oikeasti avun tarpeessa olevia. Nykyisin ainoa apu tulee ihmisiltä, eikä se tietysti yllätä ketään. - Tieteen vastaisuus
Uusi luomus kirjoitti:
No Jeesus, Jumaluuden Toinen Persoona. Tuli 2000 vuotta sitten maailmaan kärsimään puolestamme.
Joh 3:16
"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä."
http://www.youtube.com/watch?v=utbaRbdFy9Ahttps://www.youtube.com/watch?v=2otjniHgMPk&list=PL8D568E91C8D9D0EF
- Usko, älä käske
Ylimielinen provo. Kuule, Jumalalla ei ole mitään tarvetta todistella ihmisille, ei edes sulle, yhtään mitään. Kysymys on uskosta. Jos Jumala alkaa hyppimään sun käskyjen perässä, niin ei hän mikään Jumala ole. Hänellä ei yksinkertaisesti ole mitään syytä totella sinua.
- hassu.jumalainen
Jumala ei halua että ateistit uskoo, siksi Jumala tekee temppujaan vain hihhuleille.
"Kuule, Jumalalla ei ole mitään tarvetta todistella ihmisille, ei edes sulle, yhtään mitään."
-- Ja sinä kutsut aloittajaa ylimieliseksi? Uskovilla on todistustaakka eikä tuollainen paatos sitä tosiasiaa muuta."Kuule, Jumalalla ei ole mitään tarvetta todistella ihmisille, ei edes sulle, yhtään mitään."
Ei tässä kukaan ole pyytänyt Jumalaa todistelemaan yhtään mitään, joten kititset turhasta.- Ridjd
Jumala ei halua että ateistit uskoo, siksi Jumala tekee temppujaan vain hihhuleille.
22. Ja monesti se on heittänyt hänet milloin tuleen, milloin veteen, tuhotakseen hänet. Mutta jos sinä jotakin voit, niin armahda meitä ja auta meitä."
23. Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Jos voit!' Kaikki on mahdollista sille, joka uskoo".
24. Ja heti lapsen isä huusi ja sanoi: "Minä uskon; auta minun epäuskoani".
Ihmeet ja merkit seuraavat niitä jotka uskovat. Vasta kun itse olet vakavasti sairas ja hoitoa ei löydy niin eiköhän sitten ääni muutu kellossa.
Mitäs sitä uskomaan kun kaikki on niin hyvin ulkoisesti. Ridjd kirjoitti:
22. Ja monesti se on heittänyt hänet milloin tuleen, milloin veteen, tuhotakseen hänet. Mutta jos sinä jotakin voit, niin armahda meitä ja auta meitä."
23. Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Jos voit!' Kaikki on mahdollista sille, joka uskoo".
Ihmeet ja merkit seuraavat niitä jotka uskovat. Vasta kun itse olet vakavasti sairas ja hoitoa ei löydy niin eiköhän sitten ääni muutu kellossa.
Mitäs sitä uskomaan kun kaikki on niin hyvin ulkoisesti.No mulla on ollut sydänvika, eikä ääni kellossa vaihtunut, ehkä se ei sitten ollut tarpeeksi vakava sairaus.
- hassu.jumalainen
Ridjd kirjoitti:
Mitäs sitä uskomaan kun kaikki on niin hyvin ulkoisesti.''Vasta kun itse olet vakavasti sairas ja hoitoa ei löydy niin eiköhän sitten ääni muutu kellossa.
Mitäs sitä uskomaan kun kaikki on niin hyvin ulkoisesti.''
Miksi toivot pahaa tuntemattomille? - Dosksl
''Vasta kun itse olet vakavasti sairas ja hoitoa ei löydy niin eiköhän sitten ääni muutu kellossa.
Mitäs sitä uskomaan kun kaikki on niin hyvin ulkoisesti.''
Miksi toivot pahaa tuntemattomille?"Miksi toivot pahaa tuntemattomille?"
Jos ei muuten mieli muutu niin sehän olisi vain hyväksi jos ääni kellossa muuttuisi, jokainen meistä kuitenkin kuolee, tärkeätä on missä aijomme ikuisuuden vietää.
Totta kai mielummin toivoisin, että ihmiset ottaisivat Jeesuksen vastaan silloin kun asiat on hyvin, mutta niitä on niin harvassa. Ihminen tajuaa nöyrtyä ja kääntyä Herran puoleen yleensä vasta kun omat voimat ei enää riitä ja jotkut ei silloinkaan :/ Ridjd kirjoitti:
Mitäs sitä uskomaan kun kaikki on niin hyvin ulkoisesti.Ei se kyllä mene ihan niin. Minä ainakin olin uskova pitkään, harkitsin papiksi ryhtymistäkin. Kun vakava sairaus ja akuutti hengenvaara kohtasi, tajusin etten usko jumalaan tai tuonpuoleiseen. Ja sitten kun asiaan vielä perehtyi, mureni uskosta loputkin.
- Kyllästynyt
Jaa kyllä Jumala ennen teki asioita näyttääkseen voimansa. Tuomaskin sai epäillä, eikä Jeesus ruvennut äpisemään, että minä en kuule sinulle ole velvollinen mitään näyttämään enkä sinun käskyjesi perässä hyppimään. Jeesus näytti. Miksi uskovat toimivat toisin?
- O'ou
Minä en oikein kyllä tajua, miksi eri lahkolaiset niin innokkaasti väittävät saarnaajiensa tekevän ihmeitä. Itse Raamattu nimittäin kertoo, että lopun ajalla nimenomaan _väärät_ profeetat tekevät ihmeitä.
Matt. 24:24
Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan.
Mark. 13:22
Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä johtaakseen, jos mahdollista, valitut harhaan. - pilli-piipari1
itse olen nähnyt, kun 5 cm lyhyempi jalka kasvaa samanmittaiseksi toisen kanssa. eipä tullut mieleen, että alkaisin siinä kuvailemaan kännyllä, kun vierestä katsoin tilannetta.tapahtui tässä vantaalla.
- Log_
Miten varmistuit, että jalka todella kasvoi 5 cm?
- 2345rtg
Eli jumalasi päätti auttaa Suomalaista hihhulia kenkäongelmissaan samalla kun miljoonat lapset kituvat nälässä kehitysmaissa, saamatta koskaan minkäänlaista apua tilanteeseensa. Hallelujaa.
- Oma syymme
2345rtg kirjoitti:
Eli jumalasi päätti auttaa Suomalaista hihhulia kenkäongelmissaan samalla kun miljoonat lapset kituvat nälässä kehitysmaissa, saamatta koskaan minkäänlaista apua tilanteeseensa. Hallelujaa.
On meidän ihmisten syy että kärsimme pahasta. Syntiinlankeemuksen takia perisynti tuli voimaan ja siksi kehitysmaissakin lapset kärsivät. Tämä kaikki on oikeudenmukaista koska lankesimme syntiin. Jumala auttaa rukoilijoita koska on hyvä ja rakkaus. Oikeudenmukaisuuden nimissä olemme ansainneet pahaa ja kärsimystä. Ja kuoleman jälkeen ansaitsisimme oikeudenmukaisuuden nimissä ikuisen kidutuksen, mutta Jeesukseen uskomalla saamme syntimme anteeksi, eikä meidän tarvitse ottaa tuota rangaistusta jonka oikeudenmukaisuus meille vaatisi.
- 11+15
Oma syymme kirjoitti:
On meidän ihmisten syy että kärsimme pahasta. Syntiinlankeemuksen takia perisynti tuli voimaan ja siksi kehitysmaissakin lapset kärsivät. Tämä kaikki on oikeudenmukaista koska lankesimme syntiin. Jumala auttaa rukoilijoita koska on hyvä ja rakkaus. Oikeudenmukaisuuden nimissä olemme ansainneet pahaa ja kärsimystä. Ja kuoleman jälkeen ansaitsisimme oikeudenmukaisuuden nimissä ikuisen kidutuksen, mutta Jeesukseen uskomalla saamme syntimme anteeksi, eikä meidän tarvitse ottaa tuota rangaistusta jonka oikeudenmukaisuus meille vaatisi.
Kristityillä on täydellisen sairas käsitys oikeudenmukaisuudesta.
- Oma syymme
11+15 kirjoitti:
Kristityillä on täydellisen sairas käsitys oikeudenmukaisuudesta.
Perustele.
- 11+4
Oma syymme kirjoitti:
Perustele.
Siksi että kaksi ihmistä söi yhden kielletyn hedelmän saavat miljardit ihmiset kärsiä.
- vbvvvvb
Oma syymme kirjoitti:
Perustele.
Jos olet kieltänyt minua syömästä suklaarasiastasi ja kuitenkin syön, niin sinun mielestäsi minulla on nyt oikeus tappaa ja kiduttaa sinut ja perheesi?
- Jahas...
Oma syymme kirjoitti:
Jumala siis rankaisee kaikkia ihmisiä, joista moni täysin viattomia (esim ei vain koskaan kuullut kristinuskon jumalasta), parin ihmisen rikkeestä? (joka oli peräti niin paha, että söivät hedelmiä puusta ja huomasivat olevansa alasti) Hän vaatii, että häneen uskotaan ja häntä palvotaan, tai muuten hän lähettää luomiaan rakastamiaan olentojaan ikuiseen kidutukseen.
Tämähän tarkoittaisi, että Jumala olisi mielisairas psykopaatti ja egoisti. - vmvmbvmv
vbvvvvb kirjoitti:
Jos olet kieltänyt minua syömästä suklaarasiastasi ja kuitenkin syön, niin sinun mielestäsi minulla on nyt oikeus tappaa ja kiduttaa sinut ja perheesi?
korjaus: sinulla on oikeus tappaa ja kiduttaa perheeni?
En usko että on kovinkaan vaikea temppu antaa vaikutelma että toinen jalka on 5 cm lyhempi kuin toinen, ainakaan lyhytaikaisessa tuttavuudessa.
"itse olen nähnyt, kun 5 cm lyhyempi jalka kasvaa samanmittaiseksi toisen kanssa. "
Miksi kuvittelet, että kukaan (ei-uskova) uskoisi sinua?- Jumalan hyvyys
Jahas... kirjoitti:
Jumala siis rankaisee kaikkia ihmisiä, joista moni täysin viattomia (esim ei vain koskaan kuullut kristinuskon jumalasta), parin ihmisen rikkeestä? (joka oli peräti niin paha, että söivät hedelmiä puusta ja huomasivat olevansa alasti) Hän vaatii, että häneen uskotaan ja häntä palvotaan, tai muuten hän lähettää luomiaan rakastamiaan olentojaan ikuiseen kidutukseen.
Tämähän tarkoittaisi, että Jumala olisi mielisairas psykopaatti ja egoisti.Joka ikinen ihminen olisi Adamin ja Eevan tilanteessa tehnyt ennemmin tai myöhemmin saman tottelemattomattomuuden synnin. Jumala ei heitä helvettiin ketään, joka ei ole koskaan kuullut evankeliumia. Kaikille annetaan mahdollisuus tulla tuntemaan totuus. Lisäksi viattomia ovat pikkulapset. Yksikään muu ei sitten ole "viaton". Sori. Jos olet koskaan valehdellut, varastanut, kadehtinut, vihannut, himoinnut, ollut ylpeä jne. et ole viaton vaan syntinen Pyhän Jumalan silmissä, niinkuin JOKA IKINEN ihminen. Vain Jeesus oli synnitön, koska Hän oli myös Jumala. Juuri siksi, että Jumala ON HYVÄ, ei Hänen lähelleen voi tulla mitään epäpyhää. Eli Jumalan hyvyys on ongelma syntiselle ihmiselle.. ja ratkaisu löytyy vain ja ainoastaan Jeesuksen sovitustyöstä ristillä, jonka saat osaksesi armon kautta uskomalla Jeesukseen Kristukseen.
Jumalan hyvyys kirjoitti:
Joka ikinen ihminen olisi Adamin ja Eevan tilanteessa tehnyt ennemmin tai myöhemmin saman tottelemattomattomuuden synnin. Jumala ei heitä helvettiin ketään, joka ei ole koskaan kuullut evankeliumia. Kaikille annetaan mahdollisuus tulla tuntemaan totuus. Lisäksi viattomia ovat pikkulapset. Yksikään muu ei sitten ole "viaton". Sori. Jos olet koskaan valehdellut, varastanut, kadehtinut, vihannut, himoinnut, ollut ylpeä jne. et ole viaton vaan syntinen Pyhän Jumalan silmissä, niinkuin JOKA IKINEN ihminen. Vain Jeesus oli synnitön, koska Hän oli myös Jumala. Juuri siksi, että Jumala ON HYVÄ, ei Hänen lähelleen voi tulla mitään epäpyhää. Eli Jumalan hyvyys on ongelma syntiselle ihmiselle.. ja ratkaisu löytyy vain ja ainoastaan Jeesuksen sovitustyöstä ristillä, jonka saat osaksesi armon kautta uskomalla Jeesukseen Kristukseen.
Jos se, ettei ole koskaan kuullu evankeliumia, on mahdollisuus välttyä ikuiselta kidutukselta, niin eikö se evankeliumin levittäminen ole silloin aikas ikävä tapa, jos nimittäin ei vaan pysty uskomaan evankeliumiin, ja heti sen ensikertaa kuulemisen jälkeen on odotettavissa ikuinen kidutus?
- Skiigge Böy
Joka ikinen ihminen olisi Adamin ja Eevan tilanteessa tehnyt ennemmin tai myöhemmin saman tottelemattomattomuuden synnin. Jumala ei heitä helvettiin ketään, joka ei ole koskaan kuullut evankeliumia. Kaikille annetaan mahdollisuus tulla tuntemaan totuus. Lisäksi viattomia ovat pikkulapset. Yksikään muu ei sitten ole "viaton". Sori. Jos olet koskaan valehdellut, varastanut, kadehtinut, vihannut, himoinnut, ollut ylpeä jne. et ole viaton vaan syntinen Pyhän Jumalan silmissä, niinkuin JOKA IKINEN ihminen. Vain Jeesus oli synnitön, koska Hän oli myös Jumala. Juuri siksi, että Jumala ON HYVÄ, ei Hänen lähelleen voi tulla mitään epäpyhää. Eli Jumalan hyvyys on ongelma syntiselle ihmiselle.. ja ratkaisu löytyy vain ja ainoastaan Jeesuksen sovitustyöstä ristillä, jonka saat osaksesi armon kautta uskomalla Jeesukseen Kristukseen.
No jos kyseessä oli hedelmä, jonka syömisen _jälkeen_ pystyi erottamaan oikean ja väärän toisistaan, niin kuinka jalomielistä on rangaista väärästä teosta?
Jos joku varastaa sinulta pyörän, käytkö sinä lyömässä varkaan lasta? - Coocco
Tietääkseni toisten ihmisten tavaroiden hajottaminen, laillisen elinkeinon tuhoaminen, tottelemattomuus vanhempia kohtaan, esivallan vastustastaminen ja toisten solvaaminen vihaisena ovat syntiä ja Jeesus Raamatun mukaan kaikkeen tähän syyllistyi.
Jos Jeesuksella taas oli eri säännöt, kuin muilla ihmisillä, menettää koko "täydellinen uhri" ajatus pointtinsa ja hänen tilallaan olisi voitu uhrata kana, jolle olisi ollut omat säännöt synnin suhteen.
Tosin kaikkivoipa olisi voinut jättää makaaberin kärsimysnäytelmänsä kokonaan toteuttamatta, jos olisi halunnut (kaikkivoipaahan ei mikään rajoita), mutta eipä halunnut. - toimeksi vaan
2345rtg kirjoitti:
Kehitysmaiden taloudellinen, terveyteen, ruuantuotantoon liittyvät ongelmat voitaisiin ratkaista muutamassa vuodessa, jos yhteistyössä rikkaat valtiot uhraisivat ihan kohtuullisia varoja ja lähettäisivät eri alojen työntekijöitä ja yrityksiä toimimaan paikan päälle. Ongelmat ovat pitkälti syntyneet taloudellisesta riistosta ja sotien seurauksena. Jumala auttaisi varmasti tällaisessa hyvän tahdon projektissa...Keneltä se on pois, jos jonkun jalka parannetaan?
- Kyllästynyt
Skiigge Böy kirjoitti:
No jos kyseessä oli hedelmä, jonka syömisen _jälkeen_ pystyi erottamaan oikean ja väärän toisistaan, niin kuinka jalomielistä on rangaista väärästä teosta?
Jos joku varastaa sinulta pyörän, käytkö sinä lyömässä varkaan lasta?Tätä logiikkaa minäkin aina ihmettelen. He eivät tarinan mukaan tienneet hyvästä ja pahasta, mutta heidän kuitenkin edellytettiin toimivan hyvän mukaan. Ja vasta syötyään hyvän ja pahan tiedon puusta he kuitenkin tajusivat tehneensä väärin. Rangaistus tuli jostakin, johon heillä ei ollut edes edellytyksiä tietää, miten toimia. Oli vain utelias luonto, luojan luoma.
Melkoinen lankeemus joo... Log_ kirjoitti:
Miten varmistuit, että jalka todella kasvoi 5 cm?
Tuo jalan "kasvattaminen" on vaha ja tunnettu ihmeparannustemppu.
http://youtu.be/cpz_9_KalFY?t=1m12svmvmbvmv kirjoitti:
korjaus: sinulla on oikeus tappaa ja kiduttaa perheeni?
Ironista tässä on se että juuri kristityt ovat syypäitä Afrikan nälänhätää.
ertert kirjoitti:
"itse olen nähnyt, kun 5 cm lyhyempi jalka kasvaa samanmittaiseksi toisen kanssa. "
Miksi kuvittelet, että kukaan (ei-uskova) uskoisi sinua?Jalkatemppu on vanha ihmeparannus huijaus.
https://www.youtube.com/watch?v=cpz_9_KalFY
- pilli-piipari1
no onhan se kieltämättä vaikeaa se todistaminen kun on vain sana sanaa vastaan. näin kuitenkin että tämä mies käveli hieman nilkuttaen ennen sitä, kun sen jalka kasvoi samanmittaiseksi. ja sitten kun hän istui siinä tuolilla ja piti niitä jalkoja vierekkäin ja sitten kun se joka paransi hänet veti siitä jalasta, niin se todellakin kasvoi sen toisen jalan kanssa samoihin mittoihin. noh. ettehän te usko sitä kuitenkaan. abrahamkin sanoi sille rikkaalle miehelle siellä kuoleman esikartanossa,kun rikasmies pyysi, että abraham lähettäisi todistajat sanomaan veljilleen maanpäälle, että uskovat helvetin olevan totta, että heillä on maanpäällä mooses ja profeetat. uskokoon niitä.sama teillekin. ettehän te usko, vaikka kuollut nousee ja sanoo käyneensä helvetissä. muutamia vuosia sitten ruotsissa tapahtui juuri tällainen juttu, että motoristi ajoi kolarin ja kuoli. meni ihan säpäleiksi se ukko paha eikä ollut lääkäreiden mukaan mitään mahdollista selvityä ja niimpä se kuoli. mies sanoi käyneensä helvetissä ja oli siitä pitkäkin selvitys mitä se siellä koki. Jumala kuitenkin sen palautti maanpäälle kertomaan että helvetti on totta. siitä tuli uskovainen kaiken kokeman jälkeen.
- hdlkdldd
ja lässynlässynlää.
Nilkuttamisen teeskentely on erinomaisen helppoa.
Eikä se motoristimieskään mitään kuollut."näin kuitenkin"...
Ja tuollaisiahan on hyvin helppo esittää.
"abrahamkin sanoi sille rikkaalle miehelle siellä kuoleman esikartanossa"
Eihän tässä ketjussa kysytty sinua esittämään mitään Raamatun satuja.
"muutamia vuosia sitten ruotsissa tapahtui juuri tällainen juttu, että motoristi ajoi kolarin ja kuoli. meni ihan säpäleiksi se ukko paha eikä ollut lääkäreiden mukaan mitään mahdollista selvityä ja niimpä se kuoli. mies sanoi käyneensä helvetissä ja oli siitä pitkäkin selvitys mitä se siellä koki. Jumala kuitenkin sen palautti maanpäälle kertomaan että ******** on totta. siitä tuli uskovainen kaiken kokeman jälkeen. "
Huomioitavaa:
- epämäärinen ajankohta
- tuntematon henkilö
- tuntemattomat lääkärit
- hyvin epämääräinen kuvaus vahingoista
Joopa joo...
- yliluonnollista
- 8933093
Ja mitä yliluonnollista tuossa muka on? Hypnoosi on luonnollista ja muut temput ova taikurivälineillä tehtyjä.
- kirjastoon
Selvä. Missähän tieteellisessä, vertaisarvioidussa lehdessä nämä ihmeet on julkaistu?
- lähdekritiikkiä
te ateistit uskotte aina kaikkiin julkaisuihin jotka tukevat kehitysoppia. kaikki luomista tukevat julkaisut sanotte huuhaaksi. nuo ateistiset kehitysoppi tutkimukset ja julkaisut ovat lopunajan eksytystä jota henkivallat tekevät. se mikä näyttää joltakin ja todistaa jostakin on valheellista. esimerkiksi fossiilit luonnontieteellisissä museoissa on valmistettu tehtaissa ja ovat väärennöksiä joilla evoluutiouskoa tuetaan. evoluutiouskoa on pakko tukea koska sen hylkääminen vaatisi kaikkien oppikirjojen ja virallisen totuuden kirjoittamisen uudeksi.
- kirjastoon
lähdekritiikkiä kirjoitti:
te ateistit uskotte aina kaikkiin julkaisuihin jotka tukevat kehitysoppia. kaikki luomista tukevat julkaisut sanotte huuhaaksi. nuo ateistiset kehitysoppi tutkimukset ja julkaisut ovat lopunajan eksytystä jota henkivallat tekevät. se mikä näyttää joltakin ja todistaa jostakin on valheellista. esimerkiksi fossiilit luonnontieteellisissä museoissa on valmistettu tehtaissa ja ovat väärennöksiä joilla evoluutiouskoa tuetaan. evoluutiouskoa on pakko tukea koska sen hylkääminen vaatisi kaikkien oppikirjojen ja virallisen totuuden kirjoittamisen uudeksi.
Mitä ihmeen kehitysoppia? Oletko koskaan vieraillut esim. pudmedin sivuilla, tai selaillut cochrane librarya? Usko tai älä mutta käydessäsi esimerkiksi lääkärissä Sinua (toivottavasti) hoidetaan viimeisimmän tiedon mukaan - ei siinä mistään henkivaltojen eksytyksestä ole kysymys...
Etpä tainnut oikein ymmärtää lähdekritiikistä mitään :)
Voitko nyt luetella, missä vertaisarvioiduissa tieteellisissä lehdissä on luomista tukevia artikkeleita?
Ei ole kysymys mistään muusta kuin näytöstä. Henkien kanssa tällä ei todellakaan ole mitään tekemistä.
Sinähän tässä uskovainen olet :) lähdekritiikkiä kirjoitti:
Mikähän se sinun mielestäsi sitten lienee näiden henkivaltojen motiivi? Minkä syyn tähden he toimivat ja mitä sitten tapahtuu, kun he ovat tavoitteensa saavuttaneet?
Jos siis harjaannutetaan empatiaa sen verran, että ajatellaan aihettä näiden henkivaltojen näkökulmasta.
- Ei ei
Ei helmiä sioille.
- hassu.jumalainen
Ei sinulla ole helmiä.
- Todisteita ihmeistä
- Kuulin tutultani että hänen tuttunsa oli kertonut omalle tutulleen tapahtuneesta parantumisihmeestä helluntailaisten rukousillassa. Siellä miehen murtunut jalka parani rukouksen voimalla. Eli Jumala siis paransi miehen jalan, jotenka Jumalan on pakko olla olemassa.
- Kerran minun piti lähteä käymään kaupassa mutta ulkona satoi. Rukoilin Jumalalta että sade loppuisi ja pian se sitten loppuikin. Jumala on siis olemassa koska Hän vastaa ihmisten rukouksiin.- Apo-Calypso
On se vaan niin perinjuurin kummallista, että partapellenne pystyy pikkunäppäriin taikatemppuihin, mutta on täydellisen kykenemätön pelastamaan nälkään kuolevaa pikkulasta Afrikassa.
Näyttää olevan nuo prioriteetit "hallussa" tuolla taivaallisella taikajimillänne. Apo-Calypso kirjoitti:
On se vaan niin perinjuurin kummallista, että partapellenne pystyy pikkunäppäriin taikatemppuihin, mutta on täydellisen kykenemätön pelastamaan nälkään kuolevaa pikkulasta Afrikassa.
Näyttää olevan nuo prioriteetit "hallussa" tuolla taivaallisella taikajimillänne.Huumoriahan toi vaan oli, siinä doi kirjoittaja vain havainnollisti, miten naurettavilta nuo uskovaisten "todisteet" kuullostavat, tyyliin kuulin tuttavaltani, jonka tuttava oli jossain helluntalaisten kokouksessa..... jne.
- Se oma napa
Apo-Calypso kirjoitti:
Näyttää olevan nuo prioriteetit "hallussa" tuolla taivaallisella taikajimillänne.Minusta huvittavin "todiste" jumalan ihmeistä oli se täällä kerrottu satu, jossa jonkun miehen oli tarkoitus jäädä junasta tietyllä asemalla, mutta junassa selvisi ettei kyseinen juna pysähdy sillä asemalla. Mutta kuinka ollakaan, junaan tuli vika ja se joutui pysähtymään kyseisen aseman kohdalle.
Uskova piti siis junan rikkoutumista todisteena jumalan ihmeteosta. Uskovalle ei varmaan tullut mieleenkään ajatella tai kysyä, että pitivätkö kaikki ne sadat muut matkustajat junan rikkoutumista myöskin jumalallisena ihmeenä, vaiko todella ikävänä ja harmillisena onnettomuutena, joka pilasi monen päivän ja kaikki suunnitelmat. Uskovat kun ajattelevat vain itseään ja omaa napaansa, eivätkä sitä mitä muille aiheutuu, koska mitäs väliä muista nyt olisikaan. - jne...
Apo-Calypso kirjoitti:
Näyttää olevan nuo prioriteetit "hallussa" tuolla taivaallisella taikajimillänne.Joo mennään pakanoille raamattu kädessä saarnaamaan, että jollette rupea uskomaan ja elämään ihmisiksi, niin joudutte helvettiin ja ikuiseen kadotukseen
- chris_hitchens
jne... kirjoitti:
Joo mennään pakanoille raamattu kädessä saarnaamaan, että jollette rupea uskomaan ja elämään ihmisiksi, niin joudutte helvettiin ja ikuiseen kadotukseen
Minusta Desmond Tutu totesi aika hauskasti: Kun lähetyssaarnaajat saapuivat Etelä-Afrikkaan, oli heillä raamatut ja asukkailla maa. Saarnaajat sanoivat: "Sulkekaa silmänne, nyt rukoilemme". Kun silmät taas avattiin, oli asukkailla raamatut ja lähetyssaarnaajilla maat. :)
Rehtiä menoa!!
- hsrfsrfdh
- 1515
UNOHTAKAA JO USKONNOT KUN OLETTE AIKUISIA IHMISIÄ
JA AJATTELETTE OMILLA AIVOILLANNE EIKÄ VUOSITUHANSIA
VANHOJA USKOMUKSIA JOILLA EI OLE MITÄÄN PERÄÄ:
Seksi on sallittua, myös esiaviollinen.
Lapsiseksi on laitonta, vankeustuomittavaa.
Seksiin painostaminen on LAITONTA,
myös avioliitossa. Myös ehkäisy on laillista.
Uskontosuuntauksen johtohenkilöiden harrastama "hyshys"-seksi on PALJASTETTAVA, sana ei voi muuttua rahaksi eikä lapseksi..
- yurki1000
Kahlaa näitä videoita. Lupaatko heti tulla uskoon, jos näet videoidun parantumisen? Voin taata, ettet tule uskoon näkemisen kautta. Usko annetaan ylhäältä Kristuksen sanan vaikutuksesta. Langennut maailma tarvitsee Luojansa kutsun, ennenkuin se kiinnostuu pelastuksesta.
Room. 10:17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
Joh. 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa."
- Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta.
http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm
http://www.scoan.org/media/healing/
http://emmanuel.tv/
http://www.youtube.com/results?search_query=tbjoshua&page=1
Armo sai vastaanottaa armon.
http://www.youtube.com/watch?v=HphPbsCE0Co
paz
jyrki- yurki1000
Suhteutus: Maailmankaikkeuden luominen on suurempi ihme kuin ns. ihmeparantuminen. Kehomme itsessään sisältää valtavan määrän tauteja torjuvia mekanismeja. Tuhansia tauteja on diagnosoitu. Ilman kehomme ihmeellisiä automaattisia "parantamisjärjestelmiä" emme eläisi hetkeäkään.
Mulla oli haava ihossa. Se parani itsestään. Koin ihmeellisen parantumisen eli ihmeparantumisen. Kristus Jeesus pitää elämää yllä. Hänelle ei ole suuri urakka korjata luotujaan.
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&kirjat=kr&hakuehto=paransi
- edu1
TOTTA TURISET oon itsekin uskossa ja en oo nähny mitään sen ihmeempään kun joku tulee todistaa ja sanoo parantavansa, mut ei se tarkoita että Jumala ei tekis ihmeitä,, itse vapauduin huumeiden riippuvuudesta ja vaimokin kun rukoili apua tupakanpolton ja juomisen lopettamiseen niin Herra vastasi, ja siihen se loppui, ja olin entinen muslimi,, Herra itse ilmestyy tuhansille muslimeille unessa, näyssä jnee. se on todellinen ihmeen merkki koska ketään muslimia ei kiinnostaa tunnustaa Jeesus Herraksi varsinkin muslimi maissa koska hän tietää kuolema tule,, mut tänä päivänä on monta huijaireita joka tekee rahaa kristin uskon nimessa ja niin oli ennustettukin Raamatussa..!!
Occumen partaveitsi pätee tähänkin. Jos jotain tapahtuu, niin tietyllä ihmistyypillä tulee heti mieleen jumala. Toisilla taas alienit on kaiken takana. Mutta miksi hakea kaukaa yliluonnollisia selityksiä, jos todennäköisiä ja yksinkertaisia luonnollisiakin selityksiä on ihan käden ulottuvilla.
Onko kukaan "pyhän hengen kosketuksen" suhteen skeptinen testannut onko kaatamistilanteessa käytössä esim. jotain Star Warsista tuttua voimaa, vai onko kyseessä ennemminkin newtonilainen voimannäytös?
Luin, että kaatamalla parantajat näkevät jo päällepäin ihmisestä onko tällä silmät jo sopivasti sirrillään eli että se tasapaino lähtee ihan tönäisemällä.
Jos hoidettava ei näytä valmiilta tuohon Pyhän Hengen avulla parantamiseen eli kaatamiseen niin ne kuulemma ohittaa sellaisen potilaan. Mutta omakohtaista kokemusta noista tilaisuuksista mulla ei ole.
- Aada agnostikko
Kokemuksesta tiedän esim. tällaisen:
Rukoilin tiettyä asiaa, jota en kertonut kenellekkään.Rukoillessani mieleeni tuli asia/sanoja, jotka pyysin Jumalan vahvistamaan, jos ne olisivat hänen puhettaan.Pian(seuraavana päivänä) minua tuntematon ihminen tuli puhumaan juuri samoilla sanoilla jotka olvat tulleet rukouksessa mieleeni,kertoen että Pyhä Henki oli kehoittanut minulle sanomaan näin. Täysin samoilla sanoilla, jotka aiemmin tulivat rukouksessa mieleeni, joita siis en ollut kertonut kenellekkään.
Tämä ei ole ihme, mutta tavallisuudesta poikkeava tapahtuma kuitenkin.
Kaikki tällaiset kokemukset ja että seurakunnnassa on kaikenlaisten ihmisten lisäksi myös erittäin empaattisia ja tasapainoisia uskovia, tekevät hengellisestä väkivallasta ja lahkosta irtaantumisesta erittäin vaikean prosessin.- antiagnostikko
>>Tämä ei ole ihme, mutta tavallisuudesta poikkeava tapahtuma kuitenkin.
miten niin ei ole ihme? totta kai se on ihme ja osoitus elävän Jumalan olemassaolosta ja todellisuudesta! vai millä ateistisella teorialla sen muka kumoat? - Aada agnostikko
antiagnostikko kirjoitti:
miten niin ei ole ihme? totta kai se on ihme ja osoitus elävän Jumalan olemassaolosta ja todellisuudesta! vai millä ateistisella teorialla sen muka kumoat?antiagnostikko
Sinulle voi olla, mutta minulle ei ole.Mikäli hellareiden jumala olisi totta, niin hän näyttäytyy fundamentalistisen raamatuntulkinnan kautta niin vaikeasti luonnehäiriöisenä, milloin mistäkin suutahtelevana, massoittain ihmisiä helvettiin heittävänä psykopaattina, että hänen seuransa ei kiinnosta.Eikä ole tottakaan.Jotain muuta täytyy miettiä noiden kokemusten selitykseksi ja se jääköön nyt omaan tietooni. - Magnets...
antiagnostikko kirjoitti:
miten niin ei ole ihme? totta kai se on ihme ja osoitus elävän Jumalan olemassaolosta ja todellisuudesta! vai millä ateistisella teorialla sen muka kumoat?Sanoisin että tällaista tapahtuu kaikissa uskonnoissa.
- ikinuori
Parantumisia tapahtuu satoja viikossa, ei tuota nyt kukaan epäile, paitsi ateistit, jotka ei usko edes tieteeseen!!!!
Hyvinhän se Pirkkokin parantelee kun sakkia kuolee parantuneisiin syöpiinsä ja joutuvat parantumisen jälkeen rullatuoliin, Pirkko nauraa koko matkan pankkiin.
- ikinuori
satan kirjoitti:
Hyvinhän se Pirkkokin parantelee kun sakkia kuolee parantuneisiin syöpiinsä ja joutuvat parantumisen jälkeen rullatuoliin, Pirkko nauraa koko matkan pankkiin.
Todisteita vaatisin näytille?
- Aada agnostikko
satan kirjoitti:
Pirkon pää on pehmentynyt, vaikka onkin akateemisesti koulutettu ekonomi.Kriittinen ajattelu sumenee ihmiseltä kyllä todella nopeasti, Pirkko siitä hyvä esimerkki.
Sama pätee aivan kaikissa ihmisryhmissä, kaikkialla maailmassa. - ikinuori
Aada agnostikko kirjoitti:
Pirkon pää on pehmentynyt, vaikka onkin akateemisesti koulutettu ekonomi.Kriittinen ajattelu sumenee ihmiseltä kyllä todella nopeasti, Pirkko siitä hyvä esimerkki.
Sama pätee aivan kaikissa ihmisryhmissä, kaikkialla maailmassa.Todisteita vaatisin näytille?
En pyytänyt todisteita kenen pää on pehmentynyt?
Joudun pyytämään yodisteita, joita ei ole. - Aada agnostikko
ikinuori kirjoitti:
Todisteita vaatisin näytille?
En pyytänyt todisteita kenen pää on pehmentynyt?
Joudun pyytämään yodisteita, joita ei ole.Todisteet ovat helposti osoitettavissa, Pirkko Jalovaaran omat puheet esim.MOT ohjelmassa.Eiköhän yle areenasta löydy, jos haluat katsoa.
- ikinuori
Aada agnostikko kirjoitti:
Todisteet ovat helposti osoitettavissa, Pirkko Jalovaaran omat puheet esim.MOT ohjelmassa.Eiköhän yle areenasta löydy, jos haluat katsoa.
Pirkko jalovaara ei puhu ateistisuudesta, vaan Raamatun totuudesta. Oletteko sekoittaneet henkilön nyt johonkin toiseen. Sen olen aina tiennyt että ateistit puhuu pehmeitä.....
ikinuori kirjoitti:
Pirkko jalovaara ei puhu ateistisuudesta, vaan Raamatun totuudesta. Oletteko sekoittaneet henkilön nyt johonkin toiseen. Sen olen aina tiennyt että ateistit puhuu pehmeitä.....
Eli olet täysin pihalla Pirkon huijauksista, kuolemaan aiheuttamisista ja hyväntekeväisyys varojen anastamisesta.
Kyllä sinunlaisia hihhuleita huijataan kuin idootteja pelossa.
http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/kotimaa/4125/pirkko_jalovaaran_ohjelmasta_kantelu_jsn_lle
http://www.esse.fi/1324-uskon-askeleet-veivat-pyoratuoliin
http://www.sauluslahetys.com/uutiset.html?28
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Kohusaarnaaja-Jalovaaran-miljoonaomaisuus-Mihin-sullot-setelisi-Pirkko/1022883
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1363185Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2722794Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641738Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2151737- 601638
- 481330
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831269Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781242Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3161120Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391042