Kysyin mieheltä netissä mitä mussa pitäisi olla että hän unohtaisi muut naiset?Tunnin verran odottelin vastausta..Tulikin kysymys mun strategisista mitoista!Olisi heti ilta ysin aikaan lähtenyt ajelemaan sellasta sataa kilsaa.Siis mä kyllä tarkoitin jotakin luonteenpiirrettä naisessa : (..Mä olen ollut luvattoman kauan yksin ja mun ulkonäkö ei ole ongelma,en vain jaksa olla esineenä.Piru vie mä otan parisuhteen vakavasti!taidan olla ainoa keski-ikäinen..
Hei ja hui..
12
124
Vastaukset
- ....
Niin, sun ongelma tuntuukin olevan mistä löydät itse kaltaisen ukon. Joka siis ottaa parisuhteen vakavasti eikä pidä sua esineenä.
No voin sanoa, etten ole vielä ainuttakaan ukkoa tavannut jonka kanssa ei jostain asiasta voisi muodostua ongelmaa. Tai muodostuukin, jos et itse ole valmis tinkimään. Miehet on sellaisia hemmopentuja. No ainakin todella moni, niiden pitää saada mitä ne haluaa tai alkaa kauhee rutina ja rätinä.- Olen AP
juu totta turiset.no muutaman kans textailin..toinen laittoi vehkeensä kuvan ja toinen kertoi seksi mieltymyksistään.se täs
sä mielenkiintoista että molemmat gubet ottivat seksin aiheeksi muutaman viestin jälkeen,molemmat odottivat sitä suurta rakkautta..nyt ei tämä nainen ymmärrä.en ole alkuunkaan seksikielteinen ja seksi kuuluu parisuhteeseen eli en ole asennevammainen.siis onko miehille naiseton elämä niin raastavaa painavien kassien raahaamista että fiksuja tapoja ei enää tarvita?olen itse ollut kauan ilman seksiä mutta kyllä mä pystyn silti asialliseen tutustumiseen.olenko mä silloin hyvää tyttöystävä ainesta kun osaan antaa sopivassa kohdassa?eli koska?kunpa jo suhteessa olevat osaisivat arvostaa kumppaniaan!! - Olen AP
Olen AP kirjoitti:
juu totta turiset.no muutaman kans textailin..toinen laittoi vehkeensä kuvan ja toinen kertoi seksi mieltymyksistään.se täs
sä mielenkiintoista että molemmat gubet ottivat seksin aiheeksi muutaman viestin jälkeen,molemmat odottivat sitä suurta rakkautta..nyt ei tämä nainen ymmärrä.en ole alkuunkaan seksikielteinen ja seksi kuuluu parisuhteeseen eli en ole asennevammainen.siis onko miehille naiseton elämä niin raastavaa painavien kassien raahaamista että fiksuja tapoja ei enää tarvita?olen itse ollut kauan ilman seksiä mutta kyllä mä pystyn silti asialliseen tutustumiseen.olenko mä silloin hyvää tyttöystävä ainesta kun osaan antaa sopivassa kohdassa?eli koska?kunpa jo suhteessa olevat osaisivat arvostaa kumppaniaan!!ainiin ja varatuille kelpaisin vallan hyvin..olen joutunut välejä katkomaan naisystävien kanssa kun ei ukot tajua rajoja.se kumma kun en ole provosoiva mitenkään enkä,vain sosiaalinen ja usein jopa ujo.alkaa todella ketuttamaan?
Olen AP kirjoitti:
sä mielenkiintoista että molemmat gubet ottivat seksin aiheeksi muutaman viestin jälkeen,molemmat odottivat sitä suurta rakkautta..nyt ei tämä nainen ymmärrä.en ole alkuunkaan seksikielteinen ja seksi kuuluu parisuhteeseen eli en ole asennevammainen.siis onko miehille naiseton elämä niin raastavaa painavien kassien raahaamista että fiksuja tapoja ei enää tarvita?olen itse ollut kauan ilman seksiä mutta kyllä mä pystyn silti asialliseen tutustumiseen.olenko mä silloin hyvää tyttöystävä ainesta kun osaan antaa sopivassa kohdassa?eli koska?kunpa jo suhteessa olevat osaisivat arvostaa kumppaniaan!!Sanotaan nyt näin, jos on esim 1000 miestä joista yksi on laumajohtaja, loput 999 ovat sikoja. Naisia on myös 1000 ja he kaikki haluavat sen laumajohtajan, niin kuinka näille kaikille naisille saadaan heidän toiveensa täytettyä. Pitäisikö sitä vaan pelata varman päälle ja elää elämän realiteettien mukaan.
- Olen AP
modelli kirjoitti:
Sanotaan nyt näin, jos on esim 1000 miestä joista yksi on laumajohtaja, loput 999 ovat sikoja. Naisia on myös 1000 ja he kaikki haluavat sen laumajohtajan, niin kuinka näille kaikille naisille saadaan heidän toiveensa täytettyä. Pitäisikö sitä vaan pelata varman päälle ja elää elämän realiteettien mukaan.
sioista todellakin ylitarjonta mutta en viitsi vaivautua.miksi miehet vaativat laatua ym täysihoitoa naiselta mutta itse ovat mitä ovat?miksi mun pitäisi ottaa ö-luokan tapaus ihan tietoisesti?mä taidan hommata sen kissan..kollin : )
Olen AP kirjoitti:
sioista todellakin ylitarjonta mutta en viitsi vaivautua.miksi miehet vaativat laatua ym täysihoitoa naiselta mutta itse ovat mitä ovat?miksi mun pitäisi ottaa ö-luokan tapaus ihan tietoisesti?mä taidan hommata sen kissan..kollin : )
Siinnä se vastaus tulikin kysymykseesi, " en viitsi vaivautua" niin ja kukapa mies viitsisi muuttua, kun voi nauttia elämästä ihan sikana. Moni nainen elää onnellista elämää kissoinensa ja koirinensa. Naiselle ja koiralle on ihan sama rapsuttaako sitä robotti vai sika, kunhan saa kyydin Jaguaarin penkillä.
- Olen AP
modelli kirjoitti:
Siinnä se vastaus tulikin kysymykseesi, " en viitsi vaivautua" niin ja kukapa mies viitsisi muuttua, kun voi nauttia elämästä ihan sikana. Moni nainen elää onnellista elämää kissoinensa ja koirinensa. Naiselle ja koiralle on ihan sama rapsuttaako sitä robotti vai sika, kunhan saa kyydin Jaguaarin penkillä.
mulle kelpaa rehellinen,syvälline ja hellä mies.eipä ole liian pitkä toivelista.niin eikä mua rapsuttele noin vain kuka tahansa äijä.mä en ala ketään muuttamaan mieleisekseni,se ei pelitä.siis olenko se minä jonka tehtävä on saada niiden sikojen silmät auki ja pikkusen edes yrittämään ihmismäisyyttä?ei ole naisen tehtävä opettaa elämän perusasioita.juu olen yrittänyt monen kanssa aikoinani ja turhaa oli..muutos lähtee yksilöstä itsestään.
- Olen AP
Olen AP kirjoitti:
mulle kelpaa rehellinen,syvälline ja hellä mies.eipä ole liian pitkä toivelista.niin eikä mua rapsuttele noin vain kuka tahansa äijä.mä en ala ketään muuttamaan mieleisekseni,se ei pelitä.siis olenko se minä jonka tehtävä on saada niiden sikojen silmät auki ja pikkusen edes yrittämään ihmismäisyyttä?ei ole naisen tehtävä opettaa elämän perusasioita.juu olen yrittänyt monen kanssa aikoinani ja turhaa oli..muutos lähtee yksilöstä itsestään.
Jaguaari?siis auto vai kissaeläin?mua ei materia kiinnosta ja kissoista tykkään : )."kyydit"kyllä kelpaisi kunhan vain kemiat ja toiveet elämältä kohtaisi..
- olet siis
Olen AP kirjoitti:
sä mielenkiintoista että molemmat gubet ottivat seksin aiheeksi muutaman viestin jälkeen,molemmat odottivat sitä suurta rakkautta..nyt ei tämä nainen ymmärrä.en ole alkuunkaan seksikielteinen ja seksi kuuluu parisuhteeseen eli en ole asennevammainen.siis onko miehille naiseton elämä niin raastavaa painavien kassien raahaamista että fiksuja tapoja ei enää tarvita?olen itse ollut kauan ilman seksiä mutta kyllä mä pystyn silti asialliseen tutustumiseen.olenko mä silloin hyvää tyttöystävä ainesta kun osaan antaa sopivassa kohdassa?eli koska?kunpa jo suhteessa olevat osaisivat arvostaa kumppaniaan!!netin treffipalstoilta etsinyt näitä uroita. Sieltä sen kunnon miehen löytäminen on vaikeaa, todellakin. Voi siellä jokunen hyväkin olla, mutta sen löytämiseen pitää kehitellä jokin tehokas taktiikka ja pelkän seksin vonkaajiin ei saa uhrata aikaa.
- Olen AP
olet siis kirjoitti:
netin treffipalstoilta etsinyt näitä uroita. Sieltä sen kunnon miehen löytäminen on vaikeaa, todellakin. Voi siellä jokunen hyväkin olla, mutta sen löytämiseen pitää kehitellä jokin tehokas taktiikka ja pelkän seksin vonkaajiin ei saa uhrata aikaa.
kun alkaa olla kaikki mulle luonte
vat paikat jo koluttu.enkä taida kanootinrakennuskurssille mennä miestä metsästämään.kyllä mä seksiä saisin niin paljon kuin haluisin mutta kun mä haluan aitoa rakkautta!Yksikin kundi toivoi saavansa akateemista seksiä..olin rillit päässä baarissa heh.juu ja on mut mielessä puettu reisisaappaisiin ja korsettiin pikaisen esittelyn jälkeen.eli mukavata on keskusteluntaso miesten kanssa.
- Hullu ukko
Tiedätkö mitä minä olen oppinut puhelinmyyjänä? Sen, että kun tarpeeksi monta kertaa yrittää niin onnistuu. Eiköhän se ukko sieltä ala löytyä kun vain hakee ja hakee. Eihän kenellekään mitää yhtä oikeaa ole.
Ei tämä nyt mikään kauhean välkky neuvo ole mutta neuvon kuitenkin, että jätä treffi ilmoituksesta kuva pois.- Olen AP
juu en luovuta,itsekkin puh.myyjänä olleena : ).mä aikoinani otin kuvan pois treffipalstalta ja vain pikkuisen navanalus-miehet väheni..sitten loppui huumori ja ymmärrys kun pari vuotta roikuin!olis kyl ukkoa ollut about jopa 800km päässä eli suhteellisuus hukassa akan haussa..kaipa miehiä pelottaa sekin kun kuulevat kuinka kauan olen sinkkuna ollut.valehdellako pitäisi?ei.entäpä kun kysyvät seksitauosta..sopivasti"käytetty"nainen kelpaa melkein kaikille.siis melkein kaikille!mun ikäluokka paha koska suurin osa suhteessa ja vapaat niitä akkojen päähänpotkimia ja ikuisia poikamiehiä.kiitos,olen saanut asiallisia vastauksia.en ole miesvihainen vaan ihan sydäntä etsimässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2721768Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141672- 1361258
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261135- 83807
- 162741
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala412652- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535