Mikä on tärkein sekä rakkain huonekalusi ja mistä

koivupöytä

hankit sen? Onko sillä tunnearvoa?

16

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyöstix

Kyllä se on tää arvokas niskatyyny...hyväksyttänee huonekaluksi?

• Kyöstix

Se on ostettu oikeen kiertävältä myyntiedustajalta.

• Tärkein on ehkä kierrätyspuusta valmistettu sohvapöytä. Olen jollain tavalla kiintynyt siihen.

Hankin sen puusepältä suoraan ja sillä on siinä mielessä tunnearvoa, että se oli ensimmäisiä huonekaluja, joita hankin eron jälkeen. Pikkuhiljaa kämppä täyttyi omin käsin kannetuista ja kootuista huonekaluista, sillä oli jonkinlainen symbolinen merkitys... Uuden elämän rakentaminen pala palalta, huonekalu huonekalulta.

• koivupöytä

Mahtaaa olla painava siirtää?

• koivupöytä kirjoitti:

Mahtaaa olla painava siirtää?

On joo :)

Ei se ihan mahdottomia paina, mutta jytyä puuta kuitenkin eikä meinaa oikein saada kunnollista otetta. Juuri viikko sitten siirsin sitä pois maton päältä kun vein maton ulos tuulettumaan ja jouduin hivuttamaan yksi kulma kerrallaan. Turhauttavaa.

• koivupöytä
        oasis79 kirjoitti:

On joo :)

Ei se ihan mahdottomia paina, mutta jytyä puuta kuitenkin eikä meinaa oikein saada kunnollista otetta. Juuri viikko sitten siirsin sitä pois maton päältä kun vein maton ulos tuulettumaan ja jouduin hivuttamaan yksi kulma kerrallaan. Turhauttavaa.

Tuli mieleen kun on tullut siirrettyä täyspuista vanhaa astiakaappia. Hiki tuli ja tuskaista. Ei meinaan turhan usein viitti siirrellä

• koivupöytä kirjoitti:

Tuli mieleen kun on tullut siirrettyä täyspuista vanhaa astiakaappia. Hiki tuli ja tuskaista. Ei meinaan turhan usein viitti siirrellä

Ei tosiaan viitsi usein siirrellä. Mä fuskaan niin pitkään kuin omatunto antaa myöden. Nostelen vain maton kulmat ja imuroin alta. Laiskimus olen... :)

• Miksi te

erositte?

• Miksi te kirjoitti:

erositte?

Liian pitkä tarina, ei jaksa.

• Baarijakkara, kaupasta, ei tunnearvoa

• varakas mies

Biljardipöytä

• ei jenkkiä

Joustinpatjasänky 120 cm leveä ja tunnearvoa on.

• Ei kyllä mikään huonekalu sisällä tunnearvoa. Katselen tässä ympärilleni ja elottomia esineitä kaikki. Sydämeni ehkä kovettui kiveksi esineisiin nähden kun riekaleiksi muuttunut lempinalleni riistettiin multa n. 5-vuotiaana :o

• Nyt juhlimme

senkin edestä; isoisän vanha senkki täyttää 150 vuotta.

• määmy

Laiskanlinna, mun ikioma lukupleisi

• ....

Eipä juuri ole tunnearvoa huonekaluilla tai muillakaan tavaroilla. Vesisänky on huonekaluista ehkä tärkein, koska sen ansiosta minäkin saan nauttia kunnon yöunista ja säryttömistä heräämisistä. Monta vuotta oli perinteinen sänky, joko sälepohjalla ja vaahtomuovi- tai joustinpatjalla ja aina oli särkyjä aamulla herättyä.

Ehkä sen kaikista huonekaluista hävittäisin ihan viimeisenä juuri tuon terveysvaikutuksen vuoksi. Kaikki muu on korvattavissa helpommin ja saa mun puolesta vaikka kadota. Materiaalia se vaan on. Muistot ja tunnearvo on mun päässä, niin kauan kun elän. Varsinaisesti en tarvi mitään esineitä muistojen vuoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe