Mikä on tärkein sekä rakkain huonekalusi ja mistä

koivupöytä

hankit sen? Onko sillä tunnearvoa?

16

93

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyöstix

      Kyllä se on tää arvokas niskatyyny...hyväksyttänee huonekaluksi?

      • Kyöstix

        Se on ostettu oikeen kiertävältä myyntiedustajalta.


    • Tärkein on ehkä kierrätyspuusta valmistettu sohvapöytä. Olen jollain tavalla kiintynyt siihen.

      Hankin sen puusepältä suoraan ja sillä on siinä mielessä tunnearvoa, että se oli ensimmäisiä huonekaluja, joita hankin eron jälkeen. Pikkuhiljaa kämppä täyttyi omin käsin kannetuista ja kootuista huonekaluista, sillä oli jonkinlainen symbolinen merkitys... Uuden elämän rakentaminen pala palalta, huonekalu huonekalulta.

      • koivupöytä

        Mahtaaa olla painava siirtää?


      • koivupöytä kirjoitti:

        Mahtaaa olla painava siirtää?

        On joo :)

        Ei se ihan mahdottomia paina, mutta jytyä puuta kuitenkin eikä meinaa oikein saada kunnollista otetta. Juuri viikko sitten siirsin sitä pois maton päältä kun vein maton ulos tuulettumaan ja jouduin hivuttamaan yksi kulma kerrallaan. Turhauttavaa.


      • koivupöytä
        oasis79 kirjoitti:

        On joo :)

        Ei se ihan mahdottomia paina, mutta jytyä puuta kuitenkin eikä meinaa oikein saada kunnollista otetta. Juuri viikko sitten siirsin sitä pois maton päältä kun vein maton ulos tuulettumaan ja jouduin hivuttamaan yksi kulma kerrallaan. Turhauttavaa.

        Tuli mieleen kun on tullut siirrettyä täyspuista vanhaa astiakaappia. Hiki tuli ja tuskaista. Ei meinaan turhan usein viitti siirrellä


      • koivupöytä kirjoitti:

        Tuli mieleen kun on tullut siirrettyä täyspuista vanhaa astiakaappia. Hiki tuli ja tuskaista. Ei meinaan turhan usein viitti siirrellä

        Ei tosiaan viitsi usein siirrellä. Mä fuskaan niin pitkään kuin omatunto antaa myöden. Nostelen vain maton kulmat ja imuroin alta. Laiskimus olen... :)


      • Miksi te

        erositte?


      • Miksi te kirjoitti:

        erositte?

        Liian pitkä tarina, ei jaksa.


    • Baarijakkara, kaupasta, ei tunnearvoa

    • varakas mies

      Biljardipöytä

    • ei jenkkiä

      Joustinpatjasänky 120 cm leveä ja tunnearvoa on.

    • Ei kyllä mikään huonekalu sisällä tunnearvoa. Katselen tässä ympärilleni ja elottomia esineitä kaikki. Sydämeni ehkä kovettui kiveksi esineisiin nähden kun riekaleiksi muuttunut lempinalleni riistettiin multa n. 5-vuotiaana :o

    • Nyt juhlimme

      senkin edestä; isoisän vanha senkki täyttää 150 vuotta.

    • määmy

      Laiskanlinna, mun ikioma lukupleisi

    • ....

      Eipä juuri ole tunnearvoa huonekaluilla tai muillakaan tavaroilla. Vesisänky on huonekaluista ehkä tärkein, koska sen ansiosta minäkin saan nauttia kunnon yöunista ja säryttömistä heräämisistä. Monta vuotta oli perinteinen sänky, joko sälepohjalla ja vaahtomuovi- tai joustinpatjalla ja aina oli särkyjä aamulla herättyä.

      Ehkä sen kaikista huonekaluista hävittäisin ihan viimeisenä juuri tuon terveysvaikutuksen vuoksi. Kaikki muu on korvattavissa helpommin ja saa mun puolesta vaikka kadota. Materiaalia se vaan on. Muistot ja tunnearvo on mun päässä, niin kauan kun elän. Varsinaisesti en tarvi mitään esineitä muistojen vuoksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2377
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      177
      1430
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1178
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1177
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      96
      1127
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1082
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1045
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      987
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      960
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      901
    Aihe