Sinusta näyttelijä, mutta mihin tv-sarjaan

kykyjenetsijä

ja mihin rooliin? Voi olla myös ulkomaalainen tv-sarja.

48

255

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluan salkkareihin

      näyttelemään kiintiöhomoa.

    • Hank Moody

      Californication

    • yb ohvina

      Minä olen lopettanut pitkän ja menestyksekkään näyttelijän urani.

      • Niin?

        Tuliko sinusta liian paksu perhoseksi?


      • Mua taas ei ole koskaan näytteleminen kiinnostanut. Koulun joulunäytelmässäkin oli (pakotettuna)mykkä tonttu taustalla, ja sekin oli tuskaisaa. Kaikki kunnia näyttelijöille, mutta ei mulle sopiva eikä mua kiehtova työ. Mutta hyvä että heitä on, ilman olisi aika tylsää.


    • Anistonia pokaan

      Frendeihin.

    • Koska mä olen töissä kuulemma saman luonteinen kuin Silta-sarjan Saga, niin sitä tietty. No en tod. kykenisi näyttelemään yhtä hyvin, joten vitsinä vaan.. Enkä ole saman luokan kaunotar.
      No sikäli kyllä, että siinä on ihana mies näyttelemässä sitä kollegaa, se harmaa nallekarhumies, en muista nimeä

      • Martin :)

        Minäkin mietin just Silta-sarjaa, mut mä olisin varmaan ollut vaan se katkaistu ruumis ensimmäisellä tuotantokaudella...

        Todennäköisemmin olisin Hyacinth Bucket sarjassa Pokka pitää :D


      • tear-jerker kirjoitti:

        Martin :)

        Minäkin mietin just Silta-sarjaa, mut mä olisin varmaan ollut vaan se katkaistu ruumis ensimmäisellä tuotantokaudella...

        Todennäköisemmin olisin Hyacinth Bucket sarjassa Pokka pitää :D

        Martinhan se oli :) Mä en katsonut Siltaa vielä ekalla tuotantokaudella. Mutta nyt tokalla oli pakko aloittaa, kun "kaikki" vaahtoaa siitä, kuinka hyvä sarja se on :) Ja onhan se :) Hienoja, persoonallisia tyyppejä, ja ne Martinin hellyyttävät ilmeet (se huuli pyöreenä-ilme mm.) En tosin mielestäni ole työkaverina yhtä karu kuitenkaan kuin Saga käyttäytymiseltä, tai olla vaan kaverin houkuttelua, että katsoisin sarjaa :P


    • Ikisinkku M

      Jossain Fim noir -tyyppisessä mustavalkofilmissä olisi varmaan mukava esiintyä. Nykysarjoista ehkä voisi rekkaa ajella jäällä tai sitten mikähän vuorten sankarit oli se uusi jimillä jossa voisi olla olevinaan urheaa turkismetsästäjää.

    • Voisin olla Ben Matlock jr. 60 kiloa kevyempi Fitz sopis myös hahmona.

    • Dempsey:.!1#%?+
    • Jaa, olenhan minä tosiaan joskus ollut palkattuna MTV:n sarjassa.
      Ei ollut kovin näkyvä osa, mutta työhön nähden palkka oli hyvä.

      • Kyl MÄÄKI:.

        .

        Kyl MÄÄKI olin kivi jossakin joulunäytelmässä ala-asteella

        Har!

        .


      • Kyl MÄÄKI:. kirjoitti:

        .

        Kyl MÄÄKI olin kivi jossakin joulunäytelmässä ala-asteella

        Har!

        .

        Minut erotettiin joulunäytelmästä, sillä en suostunut käyttämään täsmälleen samoja sanoja kuin mitä käsikirjoitukseen oli kirjoitettu. Pääosa vieläpä.
        Amatöörit..... Eivät tunnistaneet todellista taiteilijaa !!!!!!


      • Taidetta ei ymmärret
        buddy-love kirjoitti:

        Minut erotettiin joulunäytelmästä, sillä en suostunut käyttämään täsmälleen samoja sanoja kuin mitä käsikirjoitukseen oli kirjoitettu. Pääosa vieläpä.
        Amatöörit..... Eivät tunnistaneet todellista taiteilijaa !!!!!!

        .

        Se on totta että improvisoivan taiteen neroutta joulunäytelmässä ei vieläkään ymmärretä tässä maassa

        Har!

        .


      • puskaIisko

        olit suurin pudottaja-ohjelmassa kilpailijana


      • puskaIisko kirjoitti:

        olit suurin pudottaja-ohjelmassa kilpailijana

        Harmillisesti en, eivätkä tuossa ohjelmassa esiintyjät ole tuntipalkalla.

        Minun olisi pitänyt myös viheltää ohjelman tunnussäveltä, mutten ollut silloin vielä kuullut sitä, joten ei onnistunut.


      • ÖÖööömmMMm:.!1#%?+
        buddy-love kirjoitti:

        Harmillisesti en, eivätkä tuossa ohjelmassa esiintyjät ole tuntipalkalla.

        Minun olisi pitänyt myös viheltää ohjelman tunnussäveltä, mutten ollut silloin vielä kuullut sitä, joten ei onnistunut.

        .

        Sitäkö tarkoittaa tunnetuksi tullut termi "Whistleblower"

        http://www.makuuni.fi/fi/?page=elokuva&id=6004

        Har!

        .


      • oooh,

        oot siis salkkaritähti!


    • dazu-n

      Mä halusin uusintaan mut ne ei päästä. MTV on paskamesta.

    • Mun näytelmät on näytelty.

    • Kyvyttömät luuserit

    • määmy

      Kotikatuu ei enää tuu :(. Alkuperäiseen CSI olis kiva, vieraileva tutkija

    • 7+10

      Houseen koomapotilaaksi.

    • Voisin olla kuuluttajana/ uutistenlukijana teidän tv-sarjojen katkoilla ja väliajalla.

    • karaokelaulua

      Tartu mikkiin Hintsasen paikalle.

    • Mulla ei ole näyttelijän taitoja, eikä ole suurimmalla osalla niilläkään, jotka niin luulevat :)!

    • Musta olis hauskaa näytellä jotakuta, kuka antaa köniin pahiksille.

      Mitä niitä nyt olis... Ei tule mieleen kuin Nikita. Sitä en oo kyllä kauheasti katsonut, mutta eikös se ole kuitenkin hyvis ja potkii kaikkia pepuille?

      • En tiedä kuka on Nikita, mut pahiksille köniin antamaninen on aina muotia. Tai nuori neiti Marple, ratkoo viheliäisimmätkin rötökset Suomen Turuus =)


      • bravo.bravi kirjoitti:

        En tiedä kuka on Nikita, mut pahiksille köniin antamaninen on aina muotia. Tai nuori neiti Marple, ratkoo viheliäisimmätkin rötökset Suomen Turuus =)

        Nikita on yhdysvaltalainen toiminta-draamasarja, joka alkoi Yhdysvalloissa The CW -kanavalla 9. syyskuuta 2010. The CW on esittänyt ensimmäisen tuotantokauden ja on ilmoittanut uusivansa sarjan toiselle kaudelle. Sarjan päätähtenä on Maggie Q:n esittämä karkuteille lähtenyt salamurhaaja Nikita, joka aikoo kukistaa hänet pettäneen työnantajansa. Sarja perustuu ranskalaiseen elokuvaan Tyttö nimeltä Nikita (1990), sen uudelleenfilmatisointiin Koodinimi: Nina (Point of No Return, 1993) ja alkuperäiseen televisiosarjaan Nikita (La Femme Nikita, 1997

        Wikipedia tietää paremmin kuin minä... Oon katsonut vain muutaman jakson, mutta niissä se ainakin päästeli menemään aika hienosti :) Tietty nahkaisessa kokopuvussa ja piikkikoroissa, kuten tuollaisissa sarjoissa naiset aina on :p


      • oasis79 kirjoitti:

        Nikita on yhdysvaltalainen toiminta-draamasarja, joka alkoi Yhdysvalloissa The CW -kanavalla 9. syyskuuta 2010. The CW on esittänyt ensimmäisen tuotantokauden ja on ilmoittanut uusivansa sarjan toiselle kaudelle. Sarjan päätähtenä on Maggie Q:n esittämä karkuteille lähtenyt salamurhaaja Nikita, joka aikoo kukistaa hänet pettäneen työnantajansa. Sarja perustuu ranskalaiseen elokuvaan Tyttö nimeltä Nikita (1990), sen uudelleenfilmatisointiin Koodinimi: Nina (Point of No Return, 1993) ja alkuperäiseen televisiosarjaan Nikita (La Femme Nikita, 1997

        Wikipedia tietää paremmin kuin minä... Oon katsonut vain muutaman jakson, mutta niissä se ainakin päästeli menemään aika hienosti :) Tietty nahkaisessa kokopuvussa ja piikkikoroissa, kuten tuollaisissa sarjoissa naiset aina on :p

        Okei, ilmeisesti poliisikoulussa opetetaan, että seksikkyys auttaa ratkaisemaan rikoksia. Miesrikolliset häkeltyy kuumiskytän nähdessään ja alkaa tehdä virheitä. Lopulta eivät malta odottaa että kuumiskyttä laittaa heille käsiraudat ja lukee oikeudet käheällä sänkykamariäänellä :>


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Okei, ilmeisesti poliisikoulussa opetetaan, että seksikkyys auttaa ratkaisemaan rikoksia. Miesrikolliset häkeltyy kuumiskytän nähdessään ja alkaa tehdä virheitä. Lopulta eivät malta odottaa että kuumiskyttä laittaa heille käsiraudat ja lukee oikeudet käheällä sänkykamariäänellä :>

        Noin se homma toimii :D

        Tärkeintä on saada rikolliset kiikkiin, siinä saa käyttää vaikka öh... hieman arveluttaviakin keinoja ;)


      • minä käytän kohta
        oasis79 kirjoitti:

        Noin se homma toimii :D

        Tärkeintä on saada rikolliset kiikkiin, siinä saa käyttää vaikka öh... hieman arveluttaviakin keinoja ;)

        arveluttavia keinoja sinun kiikkiin saamisexi ;)


      • minä käytän kohta kirjoitti:

        arveluttavia keinoja sinun kiikkiin saamisexi ;)

        Oletko kehittänyt keidaspyydyksen? :o)


      • minä käytän kohta kirjoitti:

        arveluttavia keinoja sinun kiikkiin saamisexi ;)

        Ei mua arveluttavilla keinoilla kiikkiin saa :)


      • ...___

        Entäs Brookea kauniissa ja rohkeissa, jos b.b olis Ridge?


      • ..........
        ...___ kirjoitti:

        Entäs Brookea kauniissa ja rohkeissa, jos b.b olis Ridge?

        Niin, Ridgen paikkahan olisi nyt auki.


      • Jaajaa...
        .......... kirjoitti:

        Niin, Ridgen paikkahan olisi nyt auki.

        Taitaisi genio olla palstan ridgein hahmo....


      • racastan ericiä
        Jaajaa... kirjoitti:

        Taitaisi genio olla palstan ridgein hahmo....

        b.b olis THORNE


      • sara.
        Jaajaa... kirjoitti:

        Taitaisi genio olla palstan ridgein hahmo....

        Onks genio sit hurmuri?


      • ...........
        sara. kirjoitti:

        Onks genio sit hurmuri?

        on


      • Whjiuu
        ........... kirjoitti:

        on

        omasta mielestään on ...


      • ..............
        Whjiuu kirjoitti:

        omasta mielestään on ...

        on oikeestikin


      • Whijtii
        .............. kirjoitti:

        on oikeestikin

        pitkään on yrittänyt luoda sellaista mieli kuvaa, se on totta.


      • Rouva Ratikka
        Jaajaa... kirjoitti:

        Taitaisi genio olla palstan ridgein hahmo....

        Gempsu on duunari rahvaan halpis Ridge ;-)


      • ...___ kirjoitti:

        Entäs Brookea kauniissa ja rohkeissa, jos b.b olis Ridge?

        No mikä ettei ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      124
      1826
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1133
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1097
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      915
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      84
      822
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      779
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      724
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      700
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      681
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      666
    Aihe