liian aikaisin ruokatunnille eihän täällä ole ketään. No safkaa odotellessa, aletaan sellaista, että mä sanon jonkun sananveivauksen ja te yritätte veivata sen oikeaan muotoon.....no tässä tulee eka : -nastamuumio-
Hemmetti! Olen tullut tuntia...
21
94
Vastaukset
- niin?
Sinä olet muumio, mutta et nasta, joten sanotaan y.b.
- niin?
modelli kirjoitti:
Miksi et ole koulussa tai töissä?
Miksi sinä et ole?
- niin?
modelli kirjoitti:
Tulin lounaalle.
Miksi haluat kertoa sen meille?
niin? kirjoitti:
Miksi haluat kertoa sen meille?
Koska kysyit...pahvi ja nyt häivy, en halua olla tekemisissä tyhmien ihmisten kanssa.
- niin?
modelli kirjoitti:
Sun juttujen perusteella voisin väittää, että et ole ihan kartalla.
Minulla on sinua Ikävä :)
- niin?
modelli kirjoitti:
Nyt tuli ruoka...nyt nyt pitää mennä.
sellaista aina ;)
- niin?
modelli kirjoitti:
Mieluumin pyy oksalla kuin pizza.
Luulin, että menit jo. Kun on Ikävä ;)
niin? kirjoitti:
Luulin, että menit jo. Kun on Ikävä ;)
Vasta yhdeltä....meen mutta en tiedä vielä minne:D
- niin?
modelli kirjoitti:
Vasta yhdeltä....meen mutta en tiedä vielä minne:D
Sitten vasta. Ikävä on.
niin? kirjoitti:
Sitten vasta. Ikävä on.
Ikävän voi aina kääntää vihaksi, varsinkin jos on nainen. Suosittelen kokeilemaan siitä saa kuulema siistit kiksit, mutta huonoja puolia siinnä on se, että siinnä voi hurahtaa elämä ohi.
- niin?
modelli kirjoitti:
Ikävän voi aina kääntää vihaksi, varsinkin jos on nainen. Suosittelen kokeilemaan siitä saa kuulema siistit kiksit, mutta huonoja puolia siinnä on se, että siinnä voi hurahtaa elämä ohi.
Voi kun sä et ole nyt yhtään kartalla, mustanaamio.
niin? kirjoitti:
Voi kun sä et ole nyt yhtään kartalla, mustanaamio.
Ai en vai? No toi sun vastaus ainakin oli oikein...vai oliko se vain sattumaa....vai onko meillä kenties joku astraali yhteys?
- niin?
modelli kirjoitti:
Ai en vai? No toi sun vastaus ainakin oli oikein...vai oliko se vain sattumaa....vai onko meillä kenties joku astraali yhteys?
Olen hyvinhyvin astraali ja telepaattinen enneuni-ihminen.
niin? kirjoitti:
Olen hyvinhyvin astraali ja telepaattinen enneuni-ihminen.
Meikäläinen on ollut viime aikoina erttäineritäin aamu-uninen, joten saattaa olla paikallaan pistäytyä Kosmoksessa lataamassa akut.
- niin?
modelli kirjoitti:
Meikäläinen on ollut viime aikoina erttäineritäin aamu-uninen, joten saattaa olla paikallaan pistäytyä Kosmoksessa lataamassa akut.
Putosin kartalta, jos siellä olinkaan. Palataan.
Koska ensimmäinen oli vaikea niin täytyneen helpottaa seuraavaa, mikä tulee tässä -Tankannu Rukan edessä-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5191598- 641176
- 61872
- 62861
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18847Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101766- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691