Mistä palstan rekattuja kannattaa härnätä, onko jotain heikkoa kohtaa, esim yksityiselämästä esiin tulleita seikkoja.
Olen uusi, aloitteleva trolli
7
50
Vastaukset
- voi voi
sinun kuuluu vielä olla ihan hipihiljaa ja sormet ihan jossain muussa puuhassa kuin näppäimistöllä. On näemmä niin paljon sinulla vielä opittavaa. Katso, lue ja viisastu.
Hyvä trolli keksii jotain uutta eikä tyydy vanhojen, kaikkien tiedossa olevien, asioiden toistamiseen.
Paviaani sä olet! Ota banaani ja mee takas sinne viidakkoon mistä tulitkin! Sika!!
- olen - uusi
Mikäs sinä olet? Modelli? Kumma nimimerkki. Luin palstan viestihistoriaa ja selvisi että olet kuoripoika, hallitseva breezerqueen. Tästähän saattaa syntyä jotain. Taidanpa jäädä hetkeksi tälle - minulle niin tuntemattomalle - palstalle.
- paljastuit!
olen - uusi kirjoitti:
Mikäs sinä olet? Modelli? Kumma nimimerkki. Luin palstan viestihistoriaa ja selvisi että olet kuoripoika, hallitseva breezerqueen. Tästähän saattaa syntyä jotain. Taidanpa jäädä hetkeksi tälle - minulle niin tuntemattomalle - palstalle.
Olet oikeasti modelli ja haluat itsellesi vain sympatiaa muka tekeytymällä modellia kiusaavaksi uustrolliksi! Liian helppoa...
olen - uusi kirjoitti:
Tervetuloa! Viihdyt ja sovit tänne hyvin muiden homojen ja transujen joukkoon, mutta muista, jos saat tikusta silmään niin olet siitä itse vastuussa.
- Maanantaikpl
No minä tykkään kulkea naisten alusvaatteissa, vaikka minulla on kikkeli, tosin aika pieni ja vähän käytetty. Sitten kärsin hilseestä ja jalkasienestä enkä siedö minkäänlaista kritiikkiä ja tapanani on avautua aamuyön tunteina kännissä henkilökohtaisista traumoistani, joista en selvinpäin avaudu.
Ja olen myös uusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 621018
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla334983- 61822
- 55713
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k97634- 25622
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai48619- 57600
- 68600
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14588