Kurpitsa vai kynttilä?

Kyöstix

Ja pistäkää joku perustelu: mennään kohti Pyhäinpäivää

32

90

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maanantaikpl

      Valitsen kurpitsa, koska se on impivaaraalaisempi, vaikka senkin voi korvata turnipsilla.

      Pyhäinpäivä on uskovaisten hapatusta.

      • vainajala.

        kyllä se on ihan vainajien muistelua, kaunis tapa.


      • Maanantaikpl
        vainajala. kirjoitti:

        kyllä se on ihan vainajien muistelua, kaunis tapa.

        Vielä kauniimpi tapa on muistaa elävät.


      • pystyyn kuollut.
        Maanantaikpl kirjoitti:

        Vielä kauniimpi tapa on muistaa elävät.

        olet oikeassa.


      • ;-)

        Mitä miehesi pitää palstailustasi? Vai seukkaatko naisen kanssa?


      • hyhhyh..

        Nuo tuoksukynttilät menevät jo överiksi.Pidätkö oikeasti naisista, jotka polttelevat niitä haju-kynttilöitä vai ajatteletko vain, että se olisi tarpeeksi feminiinistä?


      • ;-) kirjoitti:

        Mitä miehesi pitää palstailustasi? Vai seukkaatko naisen kanssa?

        Palstailu ei ole miestä kokaan haitannut. Välillä se nauraa näille jutuille.
        Nytkin se tekee töihin liittyviä asioita toisella koneella. Avattiin yhdessä viinipullo ja skoolattiin mukavalle viikonlopulle.

        Mitä sinun kumppanisi tykkää palstailustasi?


      • hyhhyh.. kirjoitti:

        Nuo tuoksukynttilät menevät jo överiksi.Pidätkö oikeasti naisista, jotka polttelevat niitä haju-kynttilöitä vai ajatteletko vain, että se olisi tarpeeksi feminiinistä?

        Ne on romanttisia. Kynttilät luo tunnelmaa.
        Oletko kylmä ja tunteeton?


      • ;-)
        tosi..typy kirjoitti:

        Palstailu ei ole miestä kokaan haitannut. Välillä se nauraa näille jutuille.
        Nytkin se tekee töihin liittyviä asioita toisella koneella. Avattiin yhdessä viinipullo ja skoolattiin mukavalle viikonlopulle.

        Mitä sinun kumppanisi tykkää palstailustasi?

        Teillä on siis normaalia homopoikien illanviettoa, cuul.


      • hyhhyh..
        tosi..typy kirjoitti:

        Ne on romanttisia. Kynttilät luo tunnelmaa.
        Oletko kylmä ja tunteeton?

        Olen, hajukyynttilöitä kohtaan, ne ovat kylmiä ja tunteettomia. Mitä helvetin romanttista niissä voisi olla?


      • en pidä
        hyhhyh.. kirjoitti:

        Olen, hajukyynttilöitä kohtaan, ne ovat kylmiä ja tunteettomia. Mitä helvetin romanttista niissä voisi olla?

        Niistä tulee päänsärky, totta.


      • ;-) kirjoitti:

        Teillä on siis normaalia homopoikien illanviettoa, cuul.

        Täh? Olipa pöljä yhteenveto!
        En tietenkään voi kieltää sinulta fatasioitas, jos ne sinua helpottaa. Todellisuus on aivan muuta.


      • hyhhyh.. kirjoitti:

        Olen, hajukyynttilöitä kohtaan, ne ovat kylmiä ja tunteettomia. Mitä helvetin romanttista niissä voisi olla?

        Itse tykkään niistä, jos ei ole liian voimakastuoksuisia.
        Makunsa kullakin.


    • makuelämys

      Syön kurpitsasalaattia kynttilänvalossa = tunnelmaa

    • määmy

      Kurpitsa haudal ei o kiva ajatus, vaik vainaja arvostaiski elet

    • ....

      Ei kumpikaan.

    • Kurpitsa.

      Lähimmäisiä muistetaan liian vähän eläessään ja liikaa kuoltuaan.

      • Täsmälleen. Suomalaiset on kuolleidenpalvojakansaa. Tummat puvut päällä mumisemassa kuolleen arkun äärellä kauniita ja kunnioittavia sanoja. Ihmisen eläessä kiinnostus ja arvostus oli paljon vähäsempää. Sama näkyy esimerkiksi patsaita kun hankitaan tai siirrellään kaupungissa. Kuoha vaan lentää kiihkoilijoilla, missä joku Marskin tms. patsas saa sijaita. Yksikään elävä ei samaa kiinnostusta herätä.

        Rakkaiden muistamista voi muutenkin harrastaa kuin sille nimettynä päivänä.


      • miesvm_1967
        bravo.bravi kirjoitti:

        Täsmälleen. Suomalaiset on kuolleidenpalvojakansaa. Tummat puvut päällä mumisemassa kuolleen arkun äärellä kauniita ja kunnioittavia sanoja. Ihmisen eläessä kiinnostus ja arvostus oli paljon vähäsempää. Sama näkyy esimerkiksi patsaita kun hankitaan tai siirrellään kaupungissa. Kuoha vaan lentää kiihkoilijoilla, missä joku Marskin tms. patsas saa sijaita. Yksikään elävä ei samaa kiinnostusta herätä.

        Rakkaiden muistamista voi muutenkin harrastaa kuin sille nimettynä päivänä.

        Enää karjaliset itkijämummot puuttuu :D


      • miesvm_1967
        miesvm_1967 kirjoitti:

        Enää karjaliset itkijämummot puuttuu :D

        dääm.. karjalaiset..


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Täsmälleen. Suomalaiset on kuolleidenpalvojakansaa. Tummat puvut päällä mumisemassa kuolleen arkun äärellä kauniita ja kunnioittavia sanoja. Ihmisen eläessä kiinnostus ja arvostus oli paljon vähäsempää. Sama näkyy esimerkiksi patsaita kun hankitaan tai siirrellään kaupungissa. Kuoha vaan lentää kiihkoilijoilla, missä joku Marskin tms. patsas saa sijaita. Yksikään elävä ei samaa kiinnostusta herätä.

        Rakkaiden muistamista voi muutenkin harrastaa kuin sille nimettynä päivänä.

        Minä aina ihmettelen, kun mutsille on niin tärkeää hoitaa vanhempiensa hautaa ja tyrkyttää minullekin samaa tapaa, koska hauta on kaukana. Minä olen aina sanonut, että hauta muistuttaa kuolemasta ja minä haluan muitella heitä silloin kun olivat vielä elossa.


    • Palstan tytöille kyrpitsaa kynttilän valossa.

    • kätevä isäntä

      kurpitsan sisää voi laitta kynttilöitä

      • Ennen vai jälkeen kun olet tunkenut pääsi sen kyrpitsan sisään.


    • Dra Coola

      Kurpitsa haudalle ja kynttilä kirjahyllyyn joulua odottamaan.
      Niin meillä on aina tehty.

      • :!:

        Meillä viedään kynttilät haudalle ja kurpitsat syödään haudoilla kynttilän valossa. Ei meillä työnnetä päätä kurpitsaan eikä säilytetä kynttilöitä kirjahyllyissä.


      • Dra Coola
        :!: kirjoitti:

        Meillä viedään kynttilät haudalle ja kurpitsat syödään haudoilla kynttilän valossa. Ei meillä työnnetä päätä kurpitsaan eikä säilytetä kynttilöitä kirjahyllyissä.

        Kukin tyylillään. :)
        Meil on lisäksi kurpitsakeittoa vaikka naapureille jakaa. Pakkasesta sitä saa vaikka ens kesänäkin.


      • :!:
        Dra Coola kirjoitti:

        Kukin tyylillään. :)
        Meil on lisäksi kurpitsakeittoa vaikka naapureille jakaa. Pakkasesta sitä saa vaikka ens kesänäkin.

        Kyl mä laitan välillä kurpitsan päähän, ihan vaan huvikseni, kuule. Tekee eetvarttia nähdä maailma aivan toisin silmin.


    • (i)

      Kynttilä on nyt matkalla hautuumaalle.

    • Noita- akka

      Mihin se kurpitsa liittyy? Ymmärrän pitsan, se italialainen lätty.
      Mutta sitä kurPitsaa en.

      Tuhkimon kärry oli muuten kurpitsa. Ja mun auto on ranskis.
      Melko ruokaisaa.

    • Lollerooooooo

      Öö ihan vammanen kysymys. Tietenkin kurpitsa jonka sisällä kynttilä. :D
      Eikös se niin mäne?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1692
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      880
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe