tyyliin
Modelli on niin vanha että...
LaRito on niin pitkä että...
Määmy on niin sekaisin että...
Keksi juttu palstalaisesta
16
140
Vastaukset 16
Modelli on niin vanha että...Lenitakin vaikuttaa teiniltä hänen rinnallaan. Saiko muuten itse vastata? Jos ei niin vedetään sitten puis.
Modelli on niin vanha että... ikuisuus on nuori
LaRito on niin pitkä että... ettei metrin mitta riitä
Määmy on niin sekaisin että... muut palstan hörhöt kalpenee kateudestamodelli kirjoitti:
Mä jo luulin selvinneeni tästä päänsärystä:D
Minullakaan ei ole aspiriinia tarjota :)
- pus-kis out.
modelli on niin vanha, että ... jumalan mummo on samalla osastolla hoidettavana.
larito on niin pitkä, että ... pätkäkin on pitkä.
määmy on niin sekaisin, että ... kokkelikin vaikuttaa selkeältä.
runontaja on niin positiivinen, että .. että. - Ikisinkku M
LaRito on niin pitkä että sen pyllyyn törmäilee satelliitteja
- hehheee
Yyberi on niin kaunis, että hän voi käyttää Miss Suomen naamaa Halloween-naamarina.
- Ikisinkku M
vastaan kun kerran trollikin vastasi eli:
Modelli on niin vanha että metusalemkin on nuorukainen
LaRito on niin pitkä että sääret vaan jatkuu ja jatkuu
Määmy on niin sekaisin että kellotkin pysähtyy kun ohi kävelee Modelli on niin vanha että ikälisät juoksee
LaRito on niin pitkä että kävisi catwalkille pasteeraamaan
määmy on niin sekaisin että on palannut jo täysin selväjärkiseksi
Ratikkakuski on niin nuuka että Laihialta tulevat opintomatkalle :)- määmy
Ding dong ;D
- y.b-fan
Kanoottipeppu on niin muhkea, että mela katosi ;-)
- <333
Jazuli on niin älykäs, että koko palsta kadehtii.
- ....
Hehehehheee, en älykäs mutta kokolailla kyvykäs. :D
- .....
.... kirjoitti:
Hehehehheee, en älykäs mutta kokolailla kyvykäs. :D
http://esl-bits.net/listening/Media/2012-11-25/Albert_Einstein/Albert-Einstein.jpg
Modelli on niin suosittu palstan naisien ja puumien keskuudessa, että viidakkokin on vihreä kateudesta.
LaRito:ta tuli bugi kun DeVito laskeutui hänen päähänsä.
Saunassa se kanottikin pestään sanoi eräs palstalainen kun kanoja niitylle potki.
Määmy toiselle määmylle "Älä tuu mulle delaan tai mä dokaan sua röökiin."
Runontaja on kuin jääkiekko, mikä on myös ainoa häiriökäyttäytymisen muoto jossa tuloksista pidetään tarkkaa kirjaa.
Jasuli on näkymätön kuin 4 mustaa pistettä kertun selässä.
Zisel on kuin Hot Dog, mikä uppoo vaikka punkun kanssa.
Ratikkakuski on kuin pukumies! Genion oloinen laitapuolen kulkija lähestyy noin nelikymppistä pukumiestämiestä.
Genion oloinen: "Hei pukumies, heitä pari euroa"
Pukumies: "Ei kuule pysty, verottaja vei ne sossuun. Käy hakemassa sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.891408Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu45956- 14845
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40828- 91730
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.81730- 46718
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17707Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27667- 59662
- 66643
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97641- 44614
- 10598
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56585Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47566Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129547- 43544
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13522Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31515