Ajantasa-ohjelmassa, YLE Radio Suomi. (mm, Östman kd. Alanko-Kahiluoto, vihr)
http://areena.yle.fi/radio/2146968
Kahiluoto on oikeilla linjoilla mutta sen tietotaso on huono, se on koko ajan ihmeissään että mitä pitäis sanoa, miten kantansa ilmaista, miten vetää matto alta Östmanin kaltaisilta toopeilta. Mä olisin paljon parempi ja moni muukin täällä viihtyvä atte/vapari. Me tunnetaan ja tiedetään krisseleiden vakiolöpinät, verukkeet.
3 kansanedust. usk./politiikasta YLEllä
5
104
Vastaukset
- fggh
Mä en ainakaan huomannu, että lähetysikkunassa olis ollu mitään törkeyksiä, mutta just tuon tunnin klo 14-15 ajalta, kun keskustelua käytiin, niin se käyty keskustelu kuulijoiden kesken poistettiin kokonaan, niin sitä pitää sensuuri-YLE!
- Atte rauhantervehdys
Tarkoittaako vapari Vapaakirkkoon kuuluvaa?Ainakin meillä kehä kolmosen sisällä käytetään vapari sanaa uskovasta joka kuuluu paikalliseen Vapaaseurakun-
taan. - cvbnbn
Östman kuvittelee että YKn ihmisoikeuksien julistus perustuu "kristillisille arvoille", jollaisia ei edes ole. Se perustuu yleisinhimillisille arvoille, jotka kristitytKIN ovat omaksuneet ainakin niin väitävät.
Hyvä niin mutta kunnia niille joille se kuuluu mm. antiikin filosofeille jotka jo satoja vuosia ennen ku Aatamil ol Eevasta tietookaan miettivät miten elää ns, hyvää elämää - syytä kohdella toisia hyvin, tappaminen on väärin jne. Kristitytkin ottiivat ohjeekseen "älä tapa", mutta eivät ole noudattaneet jumala käskyä. Sotapapit ja kenttäpiispa edelleen sotaväesä valtion maksamana. - ateistix
Poliitikot väittävät että yli 80 prosenttia suomalaisista kuuluu kirkkoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511