Apua!Oonko Ekpn?

tytsyshow

Olen 28v fiksu ja ihan nätti nainen. Ongelmani on etten välitä luokitteluista tai ventovieraiden hyväksynnästä. Apua! Oonx siis EKPN, Ei Kiinnosta Paskaakaan?

18

145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolkko ääni

Näen vain irrelevanttia ja omaa asennemaailmaa mainostavaa tekstiä suunnattuna yleisölle joka tekstisi mukaan pitäisi olla se josta et piittaa.

Millä perustelet edes itsellesi tämän perusteella että olet "fiksu"?

• tytsyshow

Eiköhän fiksuuteen riitä ÄO 148. Tavoitteeni ei ollut mainostaa mielipidettä, vaan herätellä ihmisiä ajattelemaan, paljonko laittavat painoarvoa näille pintapuolisille luokituksille. Natsit myös tykkäsivät luokituksista, mutta eikö 2010-luvulla olisi jo aika jättää tämä taakse. Luokittelisitteko puolisonne tai oman lapsenne? Tuskin. Älkää siis sitoko itseännekään vieraiden arvosteluihin.

• luokittaja
        tytsyshow kirjoitti:

Eiköhän fiksuuteen riitä ÄO 148. Tavoitteeni ei ollut mainostaa mielipidettä, vaan herätellä ihmisiä ajattelemaan, paljonko laittavat painoarvoa näille pintapuolisille luokituksille. Natsit myös tykkäsivät luokituksista, mutta eikö 2010-luvulla olisi jo aika jättää tämä taakse. Luokittelisitteko puolisonne tai oman lapsenne? Tuskin. Älkää siis sitoko itseännekään vieraiden arvosteluihin.

Kaikki pitää luokitella. Luokittelenkin siis sinut luokkaan trollius maximus, suom. pahimman luokan trolli.

• Kolkko Ääni
        tytsyshow kirjoitti:

Paskapuhetta enkä edes usko.

• Valdemar

Kyllä välität. Enemmän kuin tiedätkään.

• MGTOW :D

En minäkään välitä naisista! En sitten yhtään!

• ätmi

Tasoteorian kiistävät naiset ovat aina alemman tason naisia. Olet siis ATN.

• firebird

Minua ei kiinnosta yhtään mitä muut ajattelevat musta myöskään. Tää taso teoria ei ole mitenkään erityisen toimiva, miehet jotka ei saa ovat perustaneet terapiakerhon sen ympärille.

• tytsyshow

Onnittelut, firebird, sinulla on jotain mitä itsensä at:ksi tai yt:ksi luokittelevilla ei koskaan ole: vapaus olla 'minä' kuten haluaa. Kovasti vaan menevät jotkut puolustuskannalle, kun kyseenalaistaa heitä orjuuttavia sosiaalisia normeja. Ymmärrän kyllä, jos on ikänsä kamppaillut nostaakseen statustaan, suututtaa se varmasti jos joku haluaa poistaa statukset kokonaan.

• firebird
        tytsyshow kirjoitti:

Onnittelut, firebird, sinulla on jotain mitä itsensä at:ksi tai yt:ksi luokittelevilla ei koskaan ole: vapaus olla 'minä' kuten haluaa. Kovasti vaan menevät jotkut puolustuskannalle, kun kyseenalaistaa heitä orjuuttavia sosiaalisia normeja. Ymmärrän kyllä, jos on ikänsä kamppaillut nostaakseen statustaan, suututtaa se varmasti jos joku haluaa poistaa statukset kokonaan.

Jo lapsena jostain syystä ymmärsin ihmisten ryhmäkäyttäytymisen sääntöjän, tyyliin jos toi sanoo noin se tarkoittaa, että nuo reagoivat noin ym. En ymmärrä miksi pitäisi toistaa toisten mielipiteitä, kun todellisuudessa olen samaa mieltä hyvin harvoin. En usein myöskään reagoi jos joku tekee jotain paskaa, en tiedä miksi. Tuntuu vain typerältä touhulta.

• tytsyshow

Niinpä juuri. Tuo vaan jaksaa hämmästyttää, että ihmiset menee täällä ihan suunniltaan, kun joku vähän pilkkaa heidät orjuuttanutta suosiojärjestelmää.

• tytsyshow kirjoitti:

No voi morjens. Ihanko s24 keskustelupalstalle tulit ihmettelemään tätä ihmisiä orjuuttavaa sosiaalisten normien järjestelmää? Mahtaakohan sulla nyt kuule olla se pipa ihan pikkasen kireällä.

Ihan varmasti joo ihmiset tulee keskustelupalstalle hengaamaan sen takia että saisivat tärkeätä tietoa omasta tasostaan, ja kaikkihan nyt ihan tosissaan ottaa nuo tasojutut ja elää niiden mukaisesti. Mitään muuta elämää ei varmaan kenelläkään täällä olekaan kuin noita murehtia.

• firebird kirjoitti:

Jo lapsena jostain syystä ymmärsin ihmisten ryhmäkäyttäytymisen sääntöjän, tyyliin jos toi sanoo noin se tarkoittaa, että nuo reagoivat noin ym. En ymmärrä miksi pitäisi toistaa toisten mielipiteitä, kun todellisuudessa olen samaa mieltä hyvin harvoin. En usein myöskään reagoi jos joku tekee jotain paskaa, en tiedä miksi. Tuntuu vain typerältä touhulta.

"En usein myöskään reagoi jos joku tekee jotain paskaa, en tiedä miksi. "

No en määkään kyllä yleensä toisten paskan tekemiseen puutu, ellei se tekeminen satu tapahtumaan minun asuntoni kuistilla tai jossain muussa sellaisessa paikassa jossa siitä voisi olla juuri minulle jatkossa erityistä harmia….

• tytsyshow
        tytsyshow kirjoitti:

Niinpä juuri. Tuo vaan jaksaa hämmästyttää, että ihmiset menee täällä ihan suunniltaan, kun joku vähän pilkkaa heidät orjuuttanutta suosiojärjestelmää.

Olen todella harhainen ja epästabiili henkilö.

• 15+10
        stellaria81 kirjoitti:

No voi morjens. Ihanko s24 keskustelupalstalle tulit ihmettelemään tätä ihmisiä orjuuttavaa sosiaalisten normien järjestelmää? Mahtaakohan sulla nyt kuule olla se pipa ihan pikkasen kireällä.

Ihan varmasti joo ihmiset tulee keskustelupalstalle hengaamaan sen takia että saisivat tärkeätä tietoa omasta tasostaan, ja kaikkihan nyt ihan tosissaan ottaa nuo tasojutut ja elää niiden mukaisesti. Mitään muuta elämää ei varmaan kenelläkään täällä olekaan kuin noita murehtia.

stellaria taidatkin olla ainoita vähän fiksumpia reikähaaroja mitä palstalla on, noh femkku on kans ihan ok

• Petzimän

hahhahhah. Viuhtiko se siellä? Älä kiusaa nuita kun niillä menee muutenkin huonosti. Mites siellä? Jokos se U&H on kotiutunut? Yhtenä kappaleena?

• tytsyshow

Eipäs nyt aleta paljasteleen. Joo isäntä palasi taloon vuodenvaihteessa. Ihan yhtenä kappaleena, ja kateutta herättävän rusketuksen kanssa. Ois pitänyt itsekin lähteä. No, seur. kerralla sitten. Eipä tuo haittais löhötä puoli vuotta Calin auringossa. :-)

• ffgg

Ihmisten ajatusmaailma perustuu luokitukseen, jos ei tietoiseen niin alitajuiseen. Jos joku nakkaa kintaalla vallitsevan luokituksen niin hän luo omassa päässään oman luokituksensa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      63
      4906
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      73
      3992
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      3604
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      118
      3148
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2954
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2618
    7. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      273
      2298
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2246
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1943
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108