yksinkertaisen.blondin kuvavarkaus

varkaat kuriin

tässä on yksi niistä jotka hän on kaapannut netistä ja väitää olevansa kuvan henkilö.

Eikö olekin hieman outoa, että kyseinen hyypiö voi näyttää tälläisen kuvan palstalaisille, mutta ei kykene postaamaan palstalle käsivarsinimmarikuvaa jossa näkyisi hänestä paljon vähemmän ja tuskin kukaan käsivarresta kiihottuisi joten ei sekään kelpaa tekosyyksi siihen ettei pistä senkaltaista kuvaa esille :)

http://aijaa.com/JQLnZK

21

173

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoh!

yksinkertainen.blondi on nettipersoona jolla ei ole vastinetta todellisuudessa.

Hahmon takana voi olla kuka tahansa.

Kaikki nettinaiset ovat hoikkia kaunottaria ja miehet ovat pomoja joilla on japanilainen vaimo ja penthouse keskustasssa.

Ei kannata kiinnittää huomiota kirjoittajiin vaan kirjoituksiin.

Tietysti nimmarikuvia voi pyytää mutta tyhjästä on paha nyhjästä eli mielikuvitushahmo kuten y.b ei todeksi muutu edes photoshop-ohjelmalla.

• pööööööö

näin kirjoittaa Itse kuvavaras.

• aIbatrossi

Kuvaaja tosi kännissä horisontin kallistuma yli 29astetta
      laivalla se olis paljon
      Npea keinumine laivalla saa makravun taatusti oksentelmaa meritaudissa.
      Ratikka jollansa kanssa olisi näky Töölonlahden prikaatiamiraali läskipresus pysty ykkäämässa alekaljansa
      affenille

• Tai kuvaaja saattaa olla myös melkoisen nuori.. :)

• Anonyymi

Eiköhän Mr ratikka ole jo kuollut maksakirroosiin?
        Pitäähän typeränkin tajuta,ettei optimstijollasta voi kuvata onnistuneesti-

• Ikisinkku M

Kuva on jokatapauksessa hyvä vaikkei naamaa näykään eikä nimmaria, pukeutumisen perusteella voisi äkkiä olettaa että jonkinlaista tyylitajua löytyy muttei mikään diivailija kuitenkaan.

• Mä olen jo myöntänyt olevani kuvavaras. Varastin tuon sivustolta : kauneimmat 40 naiset kautta historian.

Olen yrittänyt tajuta, mikä näissä aloituksissa on pointtina:

1. imarrella kuvassa olevaa henkilöä hieman erikoisella tavalla. Pakkohan se on myöntää, että on sööttiä, kun joku tallentaa kuvia, joita olen monta vuotta sitten palstalle postannut. Mulla itselläni ei ole enää jäljellä tota kuvaa. Oon muuten parikolme kiloa näköjään painavampi kuin nykyään.

2. Kerjätä ihmisestä lisää kuvia: miksi juuri käsivarsi muuten? Eikö naisten käsivarret ole aika saman näköisiä? Vai epäilläänkö mun sukupuolta? Totta, saatan olla myös mies. Mun galleriassa ei ollut mainittu sukupuolta, kai huomasit?

3. Saada henkilöllisyys selville, postaamalla riittävän monta kuvaa? Tää on paskin vaihtoehto.

4. Haluta vain testata, onko kirjoittaja tässä tapayksessa y.b juuri nyt linjoilla, kun aloittaja kaipaa juttuseuraa?

5. Ihan oikeasti olet sitä mieltä, että keräilen jostain tuntemastani naisesta kuvia, ja postaan niitä palstalle? Mutta MIKSI? Mikä tässä olisi ideana? Tätä pidän kaikkein oudoimpana syynä, en vain tajua tätä.

Vai olisko kyse kuitenkin tän kaiken yhdistelmästä?Mieli myllertää, kevät painaa pään?

• heheh..

Oikea vastaus taitaa olla nelonen.

• Olen todella pettynyt jos tuo kuvasi ei olekaan aitoa sinua:(

• määmy

Sul o varmaa surkee laiffi.

• y.b=kuvavaras

Tuossahan on kissa!

• Ou JEA:.!1#%?+

.

"Olipas melkoinen kissa!!!!!!111!!1!!!!!!!!1!!1!!!!11!!"

har!11

.

• Jee Jee

Kuka oli se imbesilli yksilö joka keksi nämä käsivarsi nimmari kuvat? Siis oikea järjenjättiläinen.
      Olen töissä sellaises paikassa et käsivarsi nimmareita voisin muutamia kymmeniä ehkä piankin duunailla.

Sama käsivarsi eri nimillä varustettu,
      tai useita käsivarsia mut aina samalla nimellä!

Eli mun ikäisillä kyllä pikku "jäynät" aina onnistuis,
      enempää tuskin tarvitsis kertoa.
      Hyvin rasvattu käsivarsi ja vesiliukoinen tussi,
      kuvan otto ja käsivarsi saippua pesulle. Käsidesillä viel pyyhkäisyt ja käsivoidetta päälle.

Homma olis hoidettu...olis nimmareita joka lähtöön.
      Veljeltä vois vielä vinkua "hapaan" kirjatun Dooris nimen.
      Luultavasti irtoais helposti lupauksella olla mukulavahtina taas tarvittaessa.

Mitä hiivattia sulla on y.b:tä vastaan?
      Ei tänne kukaan järkevä omaa kuvaansa postaa!
      Mullakin kun oli sen verran älliä etten sitä tehnyt, vaikka silloin olin täysin pihalla. Sokissa ilmeisestikin.

• Suuresti epäilemme:.

.

"Suuresti epäilemme että tuo kuva on *PHOTOSHOPATTU!!!!!!!11!1!!!!!*"

har!11

.

• RTYDTYIYTJI

Vittu sinä perseilijä TROLLAAT täällä 24/7! Mikä vitun nilkki olet?

• Ovat näköjään poistaneet varastamasi kuvan

• Anonyymi

Voivoivoivoiiiiiiiiiiiiiiii, sitä y.b:tä!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Tarvitsemmeko me vai ei sitä kriisiapuuuu````´´´´??????

• Anonyymi

Milläs nimillä nää tänäpänä kirjoittelevat? Yli kuus vuotta palstalla...puistattavaa

• Anonyymi

wikken alkon myyjätternä voin vakuutttaa, ettei kuvan missi ole YB...
      Hänen maallinen tomumajansa muistuttaa enemmänkin Rebecca Morneytä paljon nuorempana

• Anonyymi

Venäläisyritykset ajavat Suomessa työehtosopimusten yleissitovuuden purkua. Venäläisten Oligarkkien joko suoraan tai bulvaanien kautta omistamat firmat ovat jo 1990-luvulta alkaen ajaneet tes-yleissitovuuden purkua., Nämä oligarkkien omistamat yritykset ovat useimmiten niitä joissa Suomessa maksetaan oman alan keskimääräistä pienempää palkkaa. Monissa voi olla Suomalaisniminen omistaja toimitusjohtajana tai omistajana kyseessä on tällöin kuitenkin bulvaaniomistaja tai Suomalaissyntyinen ja Suomen kansalaisuuden omaava henkilö, joka mieltää itrsensä Venäläiseksi..

Nämä yritykset ovat Suomessa ongelma koska juuri näissä firmoissa poljetaan myös Suomalaista palkkatasoa ja juuri näissä yirtyksissä tapahtuu työvoiman väärinkäyttöä.

Nämä yritykset tilaavat entisen Itäblokin maista halpatyövoimaa ja palkkaavat heitä euron jopa euron tuntipalkalla ja tarjoavat heille yösijan maakellarista tai vastaavasta paikasta...näistä tapauksistahan olemme toisinaan lukeneet myös lehdistä. Erityisesti rakennusala on tunnettu näistä yrityksistään mutta myös konepaja alalta tätä toimintaa löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5313
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1371
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      807
    4. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      778
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      752
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      747
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      46
      744
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      736
    9. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      725
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      724
    Aihe