Miksi on rumia ihmisiä?

Diggys

Mikä merkitys on rumilla ihmisillä kun ne eivät kykene edes lisääntymään?
kukaan ei halua rumaa kumppania ei edes rumat itse. Itse olen ruma ja 21v kissless virgin. vituttaako? no toki, mutta rumille vaan nauretaan ja kaikilla ihmisillä on se oma mieltymyksensä kumppanin suhteen. kukaan ei kuitenkaan halua kumppania joka ei ulkoisesti miellytä itseään.

Jollain tavalla olen kohtaloni hyväksynyt, mutta joinain päivinä vituttaa niin rankasti kuin vain voi (esim. NYT!) Onneksi on kuitenkin asioita ja harrastuksia joista vielä saan hyvänolon tunteen :)

79

2127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Naturalist

      Lisääntyminen on aina vähän arpapeliä jossa luonto kokeilee eri vaihtoehtoja; jotkut kombot toimii tietyssä tilanteessa ja toiset taas ei. Mutta on tärkeää, että vaihtelua esiintyy koska jos kaikki olisi toistensa klooneja (ainoa tapa lähes varmistaa että on aina ns. tietylä tavalla kaunis) niin oltaisiin sairauksille ja loisille alttiita.

      Joskus rumuus sisältää option tietyissä tilanteissa pärjätä kauniimpia paremmin (esim. lyttynenä, lyhyys ja ruma suu saattaakin tuoda jotain ennalta arvaamatonta kilpailuetua ydinsodan jälkeisessä maailmassa). Joskus se on vaan huonoa onnea.

      • homo postsapiens

        Ai kauheeta... maalasit juuri silmiini kuvan uudesta ihmisrodusta ydinsodan jälkeisessä maailmassa.


      • Anonyymi

        Ei lyhyys ole naisella mikään ei-toivottu ominaisuus, päinvastoin. Lyhyt nainen löytää miehen helpommin kuin pitkä


    • pfffhhh

      Ootko mies vai nainen?

      Rumia on, koska on laiskoja ja masentuneita ihmisiä (paskat elintavat ja itsestä huolehtimattomuus --> rumuus) ja joskus jostain yhteensopimattomasta geenicombosta tuleekin ruma lopputulos. Näin kävi itsellä.

    • firebird

      Kiinalaisen muinaisen teorian mukaan, joka on hyvin kiinnostava, mutta siitä ei saa kirjoja, koska se uhkaa vallassa olevia kieroja ihmisiä, kauniit piirteet yleensä syntyvät hyvyydestä ja taiteellisuudesta, sekä miellyttävästä perusihmistyypistä, nämä ihmiset ovat seksikkäitä, eivät muka kauniita hetken muoti-ihanteita. Kierot ihmiset ovat usein jos miehiä feminiinin näköisiä ja pahuus näkyy naamassa.

      • 13+5

        Mitäs jos opettelisit kirjoittamaan?


      • firebird
        13+5 kirjoitti:

        Mitäs jos opettelisit kirjoittamaan?

        Miksi.


      • 5+14
        firebird kirjoitti:

        Miksi.

        Jotta tajuaisimme, minkälaista paskaa yrität suoltaa. Siansaksaisessa trollaamisessa on vielä vähemmän järkeä kuin trollaamisessa yleensä.


      • firebird
        5+14 kirjoitti:

        Jotta tajuaisimme, minkälaista paskaa yrität suoltaa. Siansaksaisessa trollaamisessa on vielä vähemmän järkeä kuin trollaamisessa yleensä.

        No, jos tuosta et saanut selvää, en kannata minkään lukemista, koska älysi ei riitä ymmärtämään kirjoitettua tekstiä. Aika harvoin asia on niin, olen pahoillani, että sinulla se on niin.


      • 11+7
        firebird kirjoitti:

        No, jos tuosta et saanut selvää, en kannata minkään lukemista, koska älysi ei riitä ymmärtämään kirjoitettua tekstiä. Aika harvoin asia on niin, olen pahoillani, että sinulla se on niin.

        Ymmärrän täydellisesti suomen kieltä. Tuo ei vain sitä ole. Paskat missään yliopistossakaan koskaan olet jalallasikaan käynyt, siellä nimittäin oppii viimeistään graduvaiheessa kirjoittamaan edes jotenkuten ymmärrettävää suomea.


      • firebird
        11+7 kirjoitti:

        Ymmärrän täydellisesti suomen kieltä. Tuo ei vain sitä ole. Paskat missään yliopistossakaan koskaan olet jalallasikaan käynyt, siellä nimittäin oppii viimeistään graduvaiheessa kirjoittamaan edes jotenkuten ymmärrettävää suomea.

        Valitan, että olet tyhmä. Voin antaa vinkin puheenvuoro koskee muinaista kiinalaista tiedettä. Harrastan paljon keisarien Kiinaa.


      • 15+9
        firebird kirjoitti:

        Valitan, että olet tyhmä. Voin antaa vinkin puheenvuoro koskee muinaista kiinalaista tiedettä. Harrastan paljon keisarien Kiinaa.

        Tulkitsen aina trolleiksi kaikki uskomattoman yksinkertaiset henkilöt. Sinä olet juuri sitä.

        No juu, otan takaisin sen yliopistojutun. Olet astunut ehkä useastikin yliopistoon... Nimittäin tekemään pääsykoetta, ja siihen se on sitten jäänytkin. :D Otan osaa.


      • firebird
        15+9 kirjoitti:

        Tulkitsen aina trolleiksi kaikki uskomattoman yksinkertaiset henkilöt. Sinä olet juuri sitä.

        No juu, otan takaisin sen yliopistojutun. Olet astunut ehkä useastikin yliopistoon... Nimittäin tekemään pääsykoetta, ja siihen se on sitten jäänytkin. :D Otan osaa.

        Hohhoijaa ad hominemisi kyllästyttää, mitä jos vain myöntäisit, ettet tiedä mitään muinaisista salaisista tai ei kiinalaisista 'tieteistä' (heittomerkit, siksi, vaikka ne ovat hyvin tutkittuja, jostain syystä vain länsimaisella tieteellä on tieteeksi kutsumisoikeus nykymaailmassa), jos narsisti jatkat en jaksa enään vastata, menee aikaa hukkaan.


    • Isä Timppa

      Poikani ei pääse lisääntymään koska Jumala ei halua sen tapahtuvan.

      • firebird

        Tuossa voi olla perää ;)


    • Marianne89

      Koska geenit. Ja koska rumatkin ihmiset lisääntyvät -> ne geenit siirtyvät seuraaville sukupolville. Osa taas on rumia vain koska eivät jaksa pitää huolta ulkonäöstään, vaikka olisivat huoliteltuina tai hoikempina ihan nättejä/komeita. Taustalla tähän voi olla vaikkapa rankempi huumeidenkäyttö, alkoholismi, masennus tai sitten ihan vaan se, ettei oikein osaa hallita omaa elämäänsä.

      • PohPuhPih

        Silkkaa harhaisuutta, ei elämää voi hallita.


      • Marianne89
        PohPuhPih kirjoitti:

        Silkkaa harhaisuutta, ei elämää voi hallita.

        No se on oma menetyksesi, me muut jotka olemme valmiit ottamaan ohjat omiin käsiimme iloitsemme siitä että saamme elämämme vähintäänkin normaaliin järjestykseen.


      • Anonyymi

        Euroopassa siperianmongoloideja pidetään rumina ja keskinkertaisina, jopa ali-ihmisinä. Totta on ainakin se, etteivät ne ole luonnonvalinnan ja normaalin kanssakäymisen tulosta, vaan Venäjän invaasion raiskausten ym.


    • splitless

      Evoluutio pitää huolen siitä, mitkä geenit siirtyvät eteenpäin. Jos esimerkiksi miehellä ei ole ollenkaan halua seksiin, hän ei saa jälkeläisiä eikä siis tuolloin hänen aseksuaalisuusgeeninsä siirry eteenpäin.

      Jos on todella ruma eikä kelpaa kenellekään, niin sekin on evoluutiota. Kun ei lisäänny, niin ei siirry ne geenitkään eteenpäin.

      Kuitenkin rumuus ja "rumuus" ovat sellaisia asioita, että ne osoittavat sen miten moni tavallinen ihminen kuitenkin perustaa perheen ja lisääntyy. Jos lisääntyminen olisi vain kauniiden ja komeiden asiaa, niin rumat loppuisivat maapallolta.

    • avutonapina

      Oli miten oli, kuitenkin kaikille kauniille ihmisille tiedoksi: Meitä rumempia on paljon enemmän kuin teitä kauniita.

    • piiloalfa

      Jotta minä näyttäisin entistäkin paremmalta.

    • rumamies.

      Olen jo 40 vuotias ja en ole edes pussannut naista ikinä. Olen vaan liian ruma että joku minusta tykkäisi.

    • evolution2

      No, oikeastaan kaikki ihmiset olivat alunperin vähän rumempia, jotkut yksilöt sitten superhyvien geenien (esim hyvät geenit suojaavat mutaatioilta luoden symmetrisiä piireitä, vahvaa kehoa, ja että sukupuolihormonit pääsevät vaikuttamaan ulkomuotoon= kaunis/komea mies/nainen) johdosta kehittyivät erityisen näyttäviksi.

      Kauneus ja komeus oli siis alkunperin pohjimmiltaan superhyviä geenejä, terveyttä, ja elinvoimaa. Se sitten näkyi ihmisessä symmetriana, terveytenä (hyvät hiukset iho hampaat jne) mutta vain tietty prosentti ihmisistä oli näitä superterveitä.

      Myös naisellisuus kertoo hyvistä geeneistä, sillä jotta naissukuhormoni pääsee ohjaamaan ulkomuotoa, pitää naisen elimistön olla erityisen hyvin toimiva ja terve.

      Rumia on, koska vain peini prosentti ihmsiistä on oikeasti kauniita, ja rumallakin on sukupuolivietti, ja pariutuu ja lisääntyy sitten sellaisen kumppanin kanssa, jonka saa.

      Ei maailma pääsisi kansoittumaan, jos ainoastaan kauniilla ihmisella olisi sukupuolivietti. Kyllä se on rumallakin, vaikka hänen elimistönsä ei olekaan niin hienosti kehittynyt.

      Lisäksi, ihminen tottuu kaikkeen, ruma alkaa kokemaan toisen ruman vähemmän rumana, kun itse katsoo rumaa naamansa päivästä toiseen. Samoin kaunis tottuu yhtälailla omaansa kuin kauniin kumppaninsa ulkonäköön, ja sekin vaikutus ikäänkuin katoaa.

    • avutonapina
    • ....................

      Miksi on tyhmiä kysymyksiä?

      • näinpähän

        Mikä merkitys on tyhmillä kysymyksillä kun niihin ei kykene edes vastaamaan?
        kukaan ei halua tyhmiä kysymyksiä ei edes tyhmien kyselijät itse. Itse olen tietämätön ja 21v tyhmiä kysymyksiä päässä omaava ääliö. vituttaako? no toki, mutta tyhmille kysymyksille vaan nauretaan ja kaikilla ihmisillä on se oma mieltymyksensä vastausten suhteen. kukaan ei kuitenkaan halua kysymystä joka ei miellytä itseään.

        Jollain tavalla olen kohtaloni hyväksynyt, mutta joinain päivinä ******** niin rankasti kuin vain voi (esim. NYT!) Onneksi on kuitenkin nettiosoitteita ja tietokirjoja joista vielä saan vastauksen tyhmempiinkin kysymyksiin :)


      • piiloalfa

        Ei tyhmiä kysymyksiä ole olemassa. Tätäkin kysymystä voisi esimerkiksi joku evoluutiobiologi valottaa aika paljon ja sinäkin saisit merkittävästi uutta tietoa asiasta.


      • avutonapina
        piiloalfa kirjoitti:

        Ei tyhmiä kysymyksiä ole olemassa. Tätäkin kysymystä voisi esimerkiksi joku evoluutiobiologi valottaa aika paljon ja sinäkin saisit merkittävästi uutta tietoa asiasta.

        evoluutiobiologit katsovat asioita tietystä näkökulmasta, joka ei suinkaan ole mikään lopullinen totuus


      • piiloalfa
        avutonapina kirjoitti:

        evoluutiobiologit katsovat asioita tietystä näkökulmasta, joka ei suinkaan ole mikään lopullinen totuus

        En totuudesta puhunutkaan, vaan tiedosta. Jokaisella on oma valinta, että mihin tiedonlähteeseen luottaa.


      • avutonapina
        piiloalfa kirjoitti:

        En totuudesta puhunutkaan, vaan tiedosta. Jokaisella on oma valinta, että mihin tiedonlähteeseen luottaa.

        Olet oikeassa. Tietoa on monenlaista.


    • meemitilto

      Vaikka jälkikaskua ei kumpikaan haluaisi ei ihmiset halua tutustua edes rumiin parisuhde mielessä. Tässä olemme edelleen apinoiden tasolla.

    • No worries

      Erityisen rumat kuten kauniitkin ovat vähemmistö, suurin osa on ihan tavallisia, joten en luule että ihmisillä on mitään huolta siitä pääsevätkö he lisääntymään vai eivät.

    • Revi siitä

      Ei ole olemassa rumia ihmisiä. On olemassa vain ihmisiä, jotka eivät osaa katsella kauniisti.

    • 5+12

      Kauneus on merkki hyvistä geeneistä ja terveydestä. Se kuvastaa ihmisen varhaista kehitystä, jossa ei ole tapahtunut häiriöitä. Se assosioituu myös tutkimuksissa keskimääräistä korkeampaan älykkyyteen erityisesti miesten kohtalla. Siksi sitä pidetään niin ihailtuna asiana, ja kaikki haluavat olla kauniin kanssa läheisessä kontaktissa.

      Rumuus on ikävä piirre, joka on kuitenkin ihmispopulaatiossa vallitsevampi kuin kauneus. Oikeasti luonnonkauniita on ehkä noin 0.5-1% ihmisistä. Rumia on taas arviolta noin 10-15%. Hyvännäköisiä ihmisiä on myös noin 20-25%, Loput ovat taviksia eli jossain hyvännäköisten ja rumien välimaastossa.

      Miksi sitten ihmispopulaatiossa esiintyy sellaista piirrettä kuin rumuus? Rumuushan tarkoittaa suuria poikkeamia klassisista mittasuhteista ja kasvojen epäsymmetrisyyttä. Ajatellaan nyt vaikka jotain seuraavista piirteistä: pienet syvällä päässä olevat silmät, perunanmuotoinen nenä, ohut suu, lyhyet jalat. Kaikki tietävät, että suuret silmät ovat viehättävät, kapea nenä kauniimpi kuin paksu, turpeat huulet kiihottavammat kuin kapeat ja pitkät rotusääret yleisempiä missikisoissa kuin lyhyet ketarat. Pienet silmät ovat voineet olla suojassa kylmältä tuiskulta, paksussa nenässä on suuremmat sieraimet ja kyky haistaa eri tuoksuja paremmin, pieni suppusuu on suojannut vihollisilta, koska se on pysynyt paremmin kiinni ja hiljaa. Ja paksuilla tukkijaloilla on voitu tarpoa suolla paremmin. Kauniit ihmiset ovat todennäköisesti myös olleet alttiimpia hairahtumaan seksuaalisesti ja lähtemään ventovieraiden matkaan. Tämän vuoksi on ollut tärkeää, että osa on jäänyt laumaan pitämään huolta jälkeläisistä.

      Ihmislajin säilymisen kannalta monenlaiset piirteet ovat olleet tärkeitä. Ihmisen selviytymisen kannalta on myös paljon olennaisempiakin piirteitä kuin kauneus. Esimerkiksi sivistys ja tunneäly. Rumat ihmiset ovat pystyneet kehittämään myös henkisiä ominaisuuksiaan pärjätäkseen. Heillä on siis todennäköisesti jotain, mitä monelta kauniilta puuttuu.

      • erfgfgfdbgn

      • Mystinen asia
        erfgfgfdbgn kirjoitti:

        Heh, aasialaisilla ihmisillä on ehkä kaikki nuo tässä ketjussa rumiksi mainitut piirteet (pienet silmät syvällä päässä, lyttynenä. ohuet huulet), mutta ovat silti maailman älykkäimpiä.

        http://www.statisticbrain.com/countries-with-the-highest-lowest-average-iq/

        Minulla on melkein kaikki nuo luetellut piirteet mutta en ole ruma, päinvastoin. Olen kuullut usein kehuja ulkonäöstäni. Mielestäni aasialaiset ovat keskimäärin kauniimpia kuin länsimaalaiset. Jos vertaa esimerkiksi japanilaisia naisia suomalaisiin niin eron huomaa selvästi. Mitkään yksittäiset piirteet eivät merkkaa mitään jos kokonaisuus on kaunis. Toisilla voi olla ne ns. ihanteelliset piirteet mutta eivät he siitä huolimatta ole ollenkaan kauniita.


      • Marianne89
        Mystinen asia kirjoitti:

        Minulla on melkein kaikki nuo luetellut piirteet mutta en ole ruma, päinvastoin. Olen kuullut usein kehuja ulkonäöstäni. Mielestäni aasialaiset ovat keskimäärin kauniimpia kuin länsimaalaiset. Jos vertaa esimerkiksi japanilaisia naisia suomalaisiin niin eron huomaa selvästi. Mitkään yksittäiset piirteet eivät merkkaa mitään jos kokonaisuus on kaunis. Toisilla voi olla ne ns. ihanteelliset piirteet mutta eivät he siitä huolimatta ole ollenkaan kauniita.

        Makuja on monia, mielestäni usein "sekarotuiset", vaikkapa aasialais-eurooppalaiset, ovat kauneimpia. Itse en puhtaasti aasialaisia erityisen kauniina pidä, mutta tämä onkin naisen näkökulmasta, tiedän miesten usein ajattelevan toisin. Itse en vain pidä pieniä enkä vinoja silmiä erityisen kauniina kummallakaan sukupuolella, toisinaan en myöskään aasialaisia neniä vaikka ne toki kyllä vähän vaihtelevat.


      • sdfsdfsdf
        Mystinen asia kirjoitti:

        Minulla on melkein kaikki nuo luetellut piirteet mutta en ole ruma, päinvastoin. Olen kuullut usein kehuja ulkonäöstäni. Mielestäni aasialaiset ovat keskimäärin kauniimpia kuin länsimaalaiset. Jos vertaa esimerkiksi japanilaisia naisia suomalaisiin niin eron huomaa selvästi. Mitkään yksittäiset piirteet eivät merkkaa mitään jos kokonaisuus on kaunis. Toisilla voi olla ne ns. ihanteelliset piirteet mutta eivät he siitä huolimatta ole ollenkaan kauniita.

        Niin, kauneus/komeus/hyvännäköisyys kun EI ole yksittäisiä piirteitä, vaan se on symmetriaa ja mittasuhteita.


      • Samaa mieltä
        sdfsdfsdf kirjoitti:

        Niin, kauneus/komeus/hyvännäköisyys kun EI ole yksittäisiä piirteitä, vaan se on symmetriaa ja mittasuhteita.

        Nimenomaan, kyse on ennen kaikkea kokonaisuudesta.


      • Anonyymi

        Ei todellakaan pidä paikkaansa että "tiedämme" että isot silmät vain yksiselitteisesti "ovat" kauniimmat kuin pienet, tai paksut huulet kauniimmat kuin ohuemmat tai pitkät sääret kauniimmat kuin lyhyet. Nämä ovat kyllä ihan täysin makuasioita. Isot silmät voivat saada näyttämään tyhmältä, ja tiedän monia miehiä jotka suorastaan inhoavat paksuja huulia naisella.


    • Niinpä nii

      "Mikä merkitys on rumilla ihmisillä kun ne eivät kykene edes lisääntymään?
      kukaan ei halua rumaa kumppania ei edes rumat itse. Itse olen ruma ja 21v kissless virgin. vituttaako? no toki, mutta rumille vaan nauretaan ja kaikilla ihmisillä on se oma mieltymyksensä kumppanin suhteen. kukaan ei kuitenkaan halua kumppania joka ei ulkoisesti miellytä itseään. "


      Rumia ei ole, olet läpeensä tyhmä pässi.

      "Olen jo 40 vuotias ja en ole edes pussannut naista ikinä. Olen vaan liian ruma että joku minusta tykkäisi. "

      Mitä h*lvetin väliä sillä on oletko 40 vai et. Siinä toinen pässi.
      Yleensä 40 on normaali aikuisen ikä ja naisen saanti kyllä taattu.

      "Kauneus on merkki hyvistä geeneistä ja terveydestä. Se kuvastaa ihmisen varhaista kehitystä, jossa ei ole tapahtunut häiriöitä. Se assosioituu myös tutkimuksissa keskimääräistä korkeampaan älykkyyteen erityisesti miesten kohtalla. Siksi sitä pidetään niin ihailtuna asiana, ja kaikki haluavat olla kauniin kanssa läheisessä kontaktissa."


      V*ttu mitä lässytystä... yksinkertaisesta asiasta väännät pitkän romaanin.
      Tuliko sulle mieleen että yleensä se kaunis on se tavallinen, joka on pistäytynyt?
      Ei siihen geeneillä ole hevon veen tekemistä..

      • mitä tarkoittanee?

        "V*ttu mitä lässytystä... yksinkertaisesta asiasta väännät pitkän romaanin.
        Tuliko sulle mieleen että yleensä se kaunis on se tavallinen, joka on pistäytynyt?
        Ei siihen geeneillä ole hevon veen tekemistä.. "

        Tuo on aika vaikeasti ymmärrettävä lause.


      • Anonyymi
        mitä tarkoittanee? kirjoitti:

        "V*ttu mitä lässytystä... yksinkertaisesta asiasta väännät pitkän romaanin.
        Tuliko sulle mieleen että yleensä se kaunis on se tavallinen, joka on pistäytynyt?
        Ei siihen geeneillä ole hevon veen tekemistä.. "

        Tuo on aika vaikeasti ymmärrettävä lause.

        Hänhän on lainannut tuossa paljon tekstiä eikä omaa ole kuin siellä vähäsen välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänhän on lainannut tuossa paljon tekstiä eikä omaa ole kuin siellä vähäsen välissä.

        """Kauneus on merkki hyvistä geeneistä ja terveydestä. Se kuvastaa ihmisen varhaista kehitystä, jossa ei ole tapahtunut häiriöitä. Se assosioituu myös tutkimuksissa keskimääräistä korkeampaan älykkyyteen erityisesti miesten kohtalla. Siksi sitä pidetään niin ihailtuna asiana, ja kaikki haluavat olla kauniin kanssa läheisessä kontaktissa.

        Rumuus on ikävä piirre, joka on kuitenkin ihmispopulaatiossa vallitsevampi kuin kauneus. Oikeasti luonnonkauniita on ehkä noin 0.5-1% ihmisistä. Rumia on taas arviolta noin 10-15%. Hyvännäköisiä ihmisiä on myös noin 20-25%, Loput ovat taviksia eli jossain hyvännäköisten ja rumien välimaastossa.

        Miksi sitten ihmispopulaatiossa esiintyy sellaista piirrettä kuin rumuus? Rumuushan tarkoittaa suuria poikkeamia klassisista mittasuhteista ja kasvojen epäsymmetrisyyttä. Ajatellaan nyt vaikka jotain seuraavista piirteistä: pienet syvällä päässä olevat silmät, perunanmuotoinen nenä, ohut suu, lyhyet jalat. Kaikki tietävät, että suuret silmät ovat viehättävät, kapea nenä kauniimpi kuin paksu, turpeat huulet kiihottavammat kuin kapeat ja pitkät rotusääret yleisempiä missikisoissa kuin lyhyet ketarat. Pienet silmät
        Niin, kauneus/komeus/hyvännäköisyys kun EI ole yksittäisiä piirteitä, vaan se on symmetriaa ja mittasuhteita.


        Äänestä

        Kommentoi

        Samaa mieltä
        04.04.2014 18:22

        sdfsdfsdf kirjoitti:
        Niin, kauneus/komeus/hyvännäköisyys kun EI ole yksittäisiä piirteitä, vaan se on symmetriaa ja mittasuhteita.

        Nimenomaan, kyse on ennen kaikkea kokonaisuudesta.


        Äänestä

        Kommentoi

        Niinpä nii
        04.04.2014 00:01

        "Mikä merkitys on rumilla ihmisillä kun ne eivät kykene edes lisääntymään?
        kukaan ei halua rumaa kumppania ei edes rumat itse. Itse olen ruma ja 21v kissless virgin. vituttaako? no toki, mutta rumille vaan nauretaan ja kaikilla ihmisillä on se oma mieltymyksensä kumppanin suhteen. kukaan ei kuitenkaan halua kumppania joka ei ulkoisesti miellytä itseään. "

        Rumia ei ole, olet läpeensä tyhmä pässi.

        "Olen jo 40 vuotias ja en ole edes pussannut naista ikinä. Olen vaan liian ruma että joku minusta tykkäisi. "

        Mitä h*lvetin väliä sillä on oletko 40 vai et. Siinä toinen pässi.
        Yleensä 40 on normaali aikuisen ikä ja naisen saanti kyllä taattu.

        "Kauneus on merkki hyvistä geeneistä ja terveydestä. Se kuvastaa ihmisen varhaista kehitystä, jossa ei ole tapahtunut häiriöitä. Se assosioituu myös tutkimuksissa keskimääräistä korkeampaan älykkyyteen erityisesti miesten kohtalla. Siksi sitä pidetään niin ihailtuna asiana, ja kaikki haluavat olla kauniin kanssa läheisessä kontaktissa."

        V*ttu mitä lässytystä... yksinkertaisesta asiasta väännät pitkän romaanin.
        Tuliko sulle mieleen että yleensä se kaunis on se tavallinen, joka on pistäytynyt?
        Ei siihen geeneillä ole hevon veen tekemistä..


        Äänestä

        Kommentoi

        mitä tarkoittanee?
        04.04.2014 06:44

        "V*ttu mitä lässytystä... yksinkertaisesta asiasta väännät pitkän romaanin.
        Tuliko sulle mieleen että yleensä se kaunis on se tavallinen, joka on pistäytynyt?
        Ei siihen geeneillä ole hevon veen tekemistä.. "

        Tuo on aika vaikeasti ymmärrettävä lause.


        Äänestä

        Kommentoi

        Anonyymi
        05.05.2021 09:15

        mitä tarkoittanee? kirjoitti:
        "V*ttu mitä lässytystä... yksinkertaisesta asiasta väännät pitkän romaanin.
        Tuliko sulle mieleen että yleensä se kaunis on se tavallinen, joka on pistäytynyt?
        Ei siihen geeneillä ole hevon veen tekemistä.. "

        Tuo on aika vaikeasti ymmärrettävä lause.

        Lue lisää
        Hänhän on lainannut tuossa paljon tekstiä eikä omaa ole kuin siellä vähäsen välissä.


        """

        No niin juuri!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        """Kauneus on merkki hyvistä geeneistä ja terveydestä. Se kuvastaa ihmisen varhaista kehitystä, jossa ei ole tapahtunut häiriöitä. Se assosioituu myös tutkimuksissa keskimääräistä korkeampaan älykkyyteen erityisesti miesten kohtalla. Siksi sitä pidetään niin ihailtuna asiana, ja kaikki haluavat olla kauniin kanssa läheisessä kontaktissa.

        Rumuus on ikävä piirre, joka on kuitenkin ihmispopulaatiossa vallitsevampi kuin kauneus. Oikeasti luonnonkauniita on ehkä noin 0.5-1% ihmisistä. Rumia on taas arviolta noin 10-15%. Hyvännäköisiä ihmisiä on myös noin 20-25%, Loput ovat taviksia eli jossain hyvännäköisten ja rumien välimaastossa.

        Miksi sitten ihmispopulaatiossa esiintyy sellaista piirrettä kuin rumuus? Rumuushan tarkoittaa suuria poikkeamia klassisista mittasuhteista ja kasvojen epäsymmetrisyyttä. Ajatellaan nyt vaikka jotain seuraavista piirteistä: pienet syvällä päässä olevat silmät, perunanmuotoinen nenä, ohut suu, lyhyet jalat. Kaikki tietävät, että suuret silmät ovat viehättävät, kapea nenä kauniimpi kuin paksu, turpeat huulet kiihottavammat kuin kapeat ja pitkät rotusääret yleisempiä missikisoissa kuin lyhyet ketarat. Pienet silmät
        Niin, kauneus/komeus/hyvännäköisyys kun EI ole yksittäisiä piirteitä, vaan se on symmetriaa ja mittasuhteita.


        Äänestä

        Kommentoi

        Samaa mieltä
        04.04.2014 18:22

        sdfsdfsdf kirjoitti:
        Niin, kauneus/komeus/hyvännäköisyys kun EI ole yksittäisiä piirteitä, vaan se on symmetriaa ja mittasuhteita.

        Nimenomaan, kyse on ennen kaikkea kokonaisuudesta.


        Äänestä

        Kommentoi

        Niinpä nii
        04.04.2014 00:01

        "Mikä merkitys on rumilla ihmisillä kun ne eivät kykene edes lisääntymään?
        kukaan ei halua rumaa kumppania ei edes rumat itse. Itse olen ruma ja 21v kissless virgin. vituttaako? no toki, mutta rumille vaan nauretaan ja kaikilla ihmisillä on se oma mieltymyksensä kumppanin suhteen. kukaan ei kuitenkaan halua kumppania joka ei ulkoisesti miellytä itseään. "

        Rumia ei ole, olet läpeensä tyhmä pässi.

        "Olen jo 40 vuotias ja en ole edes pussannut naista ikinä. Olen vaan liian ruma että joku minusta tykkäisi. "

        Mitä h*lvetin väliä sillä on oletko 40 vai et. Siinä toinen pässi.
        Yleensä 40 on normaali aikuisen ikä ja naisen saanti kyllä taattu.

        "Kauneus on merkki hyvistä geeneistä ja terveydestä. Se kuvastaa ihmisen varhaista kehitystä, jossa ei ole tapahtunut häiriöitä. Se assosioituu myös tutkimuksissa keskimääräistä korkeampaan älykkyyteen erityisesti miesten kohtalla. Siksi sitä pidetään niin ihailtuna asiana, ja kaikki haluavat olla kauniin kanssa läheisessä kontaktissa."

        V*ttu mitä lässytystä... yksinkertaisesta asiasta väännät pitkän romaanin.
        Tuliko sulle mieleen että yleensä se kaunis on se tavallinen, joka on pistäytynyt?
        Ei siihen geeneillä ole hevon veen tekemistä..


        Äänestä

        Kommentoi

        mitä tarkoittanee?
        04.04.2014 06:44

        "V*ttu mitä lässytystä... yksinkertaisesta asiasta väännät pitkän romaanin.
        Tuliko sulle mieleen että yleensä se kaunis on se tavallinen, joka on pistäytynyt?
        Ei siihen geeneillä ole hevon veen tekemistä.. "

        Tuo on aika vaikeasti ymmärrettävä lause.


        Äänestä

        Kommentoi

        Anonyymi
        05.05.2021 09:15

        mitä tarkoittanee? kirjoitti:
        "V*ttu mitä lässytystä... yksinkertaisesta asiasta väännät pitkän romaanin.
        Tuliko sulle mieleen että yleensä se kaunis on se tavallinen, joka on pistäytynyt?
        Ei siihen geeneillä ole hevon veen tekemistä.. "

        Tuo on aika vaikeasti ymmärrettävä lause.

        Lue lisää
        Hänhän on lainannut tuossa paljon tekstiä eikä omaa ole kuin siellä vähäsen välissä.


        """

        No niin juuri!

        "Rumuus" on varmaan luonnon oma säätelymekanismi, että populaatiokoot pysyy edes jotenkin kurissa.


    • 12+15

      Sekarotuisuus tekee ihmisestä kauniin. Sisäsiittoiset ja liian puhdasrotuiset kansat ovat valitettavasti myös niitä vähemmän kauniita. Liika sisäsiittoisuus myös sairastuttaa.

      Rumuutta on olemassa, koska kauneutta ei voi syntyä ilman variaatiota. Kauniit jalostuvat aikojen saatossa valinnan myötä kuin timantit vuosituhansien kuluessa kovassa paineessa.

      Voidaan siis sanoa, ettei ole kauneutta ilman rumuutta.

      • Ne geenit

        Olen huomanut ihan saman, kaikkein kauneimmat naiset ja komeimmat miehet ovat rotusekoituksia. Suomalaisista harvoin löytyy superkauniita ja jos onkin niin he ovat vähintäänkin puoliksi ulkomaalaisia.


    • Anonyymi

      Naisen kuuluu näyttää prinsessalta ja miehen täydelliseltä vastakohdalta niin että joikainen pirre on vastakohta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä olen ajatellut niin, ett meitä rumia on olemassa sen takia, ett eihän muuten vois tietää kuka on kaunis, kun ei olis mihin verrata. Ja todellakin myös siksi, ett olis toisilla jotain jolle vois naureskella, itsekin ollut monet kerrat naurun aiheena, osoiteltu jopa sormella ja naureskeltu. Mutt sitä en niinkuin ymmärrä, ett miks pitää tulla toiselle sanomaan, ett toinen on ruma, kyllä ruma tietää olevansa ruma ilman sanomisiakin, peilistähän se totuus näkyy ja kuvistakin se näkyy, sillä kamerahan ei valehtele. Sitäkään en ymmärrä miks rumillekin on tunteet annettu, helpompi olisi olla täysin tunteeton, eihän sitä vastakaikua ikinä tule saamaan, kun on ruma kuoreltaan. Onneksi ei tule ihastuttua usein, menee vuosikausia ja mun kohdalla taitaa ihastumiset olla taaksejäänyttä aikaa jo, ei hyödytä enää edes katsella ketään. Onneksi olen osannut peittää ihastumiseni, aina tajunnut ettei kukaan näin rumasta kiinnostu, noteeraa millään tavalla. Lapsena olin koulukiusattu ulkonäköni tähden, silloin jo tajusin olevani ruma, eikä näin rumaa kukaan huolinut edes ystäväkseen silloin, eikä myöhemminkään.

    • Anonyymi

      Asennekysymys koko rumuus ja kauneus.

    • Anonyymi

      Kyllä minulle olisi kelvannut kuka vain nainen, mutta minulla oli ujous ja pelko se suurin haaste elämässä. En koskaan uskaltanut edes tervehtiä naisia ja hyvä kun uskalsin vilkaistakkaan päin. Olen siis jo 63 vuotias mies ja nyt odottelen vain taivas osuutta seuraavaksi. Jospa se sielä sitten lutviutuisi kohdalleen.

    • Anonyymi

      Ylipainot ja näin kansanterveyskin samalla kuriin kaikille ylipainoisille sääntö: korkeintaan 1 kuiva makaroni pussista ja 2 raakaa perunaa ruoaksi viikossa.

    • Anonyymi

      Meitä rumia tarvitaan työntekoon ja kaikenlaiseen tausta tehtäviin. Vähän kuin muurahaispesän työläiset. Voidaan täysillä keskittyä työhön eikä mee aikaa seksin harrastamiseen ja lasten hoitoon. Esim. mulle lyhyys ja laihuus, mutta massaan suhteutettuna voimakkaat lihakset on antanut suurta etua työssäni ja voin tehdä asioita mihin ei normaali ihminen pysty.

    • Anonyymi

      Runien tarkotus on saada näyttämään hyvältä. Ruman rinnalla taviskin on taivaanlahja.

    • Anonyymi

      Eiköhän se ole niin, että ei ruma ole ruma eikä kaunis kaunis, kun tarpeeksi kauan kattelee.

    • Anonyymi

      Ylilihava heti raaka-perunakuurille loppuvuodeksi, se menee niin että jos 182-senttisellä miehellä on painoa yli 74kg on heti ylipainoinen joten loppuvuodeksi kqksi raqakaa perunaa vain kuukaudessa syötäväksi, kansanterveydellisistäkin syistä.

    • Anonyymi

      Varallisuus on lisääntymättömyyden tae.

      Mitä enemmän varallisuutta, sitä vähemmän lapsia, näin hallituskin jo opettaa...

    • Anonyymi

      Biologia ei toimi ilman rumuutta. Kuvitelkaa nyt mikä valinnan vaikeus naisilla olisi, jos olisi vain komeita miehiä. Silloin komeus kokisi inflaation ja lisääntyminen kääntyisi laskuun. Näinollen rumia tarvitaan, että evoluutiobiologia toimii. Eihän se ruman elämästä edelleenkään helppoa tee, mutta ehkä se helpottaa ajatustasolla että heilläkin on merkityksensä, vaikka naista eivät koskaan tule saamaan.

    • Anonyymi

      Onko tämä siis sellainen teini-angstaus ketju?
      Aikuiset teinit purkaa turhauminaan ja komplekseitaan?
      Tulee mieleen serrkuin kun hän (tyttö) oli teini-iässä ja rumuuskriisi pahimmillaan. Peilin edessä valitti ja itki ettei työtäkään tule koskaan saamaan kun on niin ruma.
      Vei tätini hulluuden partaalle sillä ulinallaan. Kasvoi siitä sentään normaalin kehityksen myötä ulos niinkuin kuuluukin.
      Mistä sitten johtuu että osa ei kasva koskaan? Jäädään ikuisiski teineiksi siltä osin ja itketään ja surraan "rumuuttaan" ja sulkeudutaan pois normaalista kanssakäymisestä ihmisten kanssa. Syytetään sitten muita, säälitään itseään.
      Pidetään kynsin hampain kiinni päähänpinttymästä että näin on ja se on kiveen kirjoitettu; olen ällöttävän ruma. Kaikki vihaa minua. en kelpaa koskaan. jne jne.
      Miksi jotkut eivät kasva koskaan henkisesti? Aikuiset!!??

      Näille on täysin turhaa puhua mitään. Seinällekin kannattaa ennemmin, se ei ainakaan intä päähänpinttymiään takaisin.
      Jos ihminen haluaa elää tuossa omassa itse luomassaan uskossa ja roikkuu siinä eläkööt sitten. Itse en jaksa haaskata aikaani enkä energiaani näihin, valinta on jokaisella. Jos itsetehty uhrius on nautittavaa, nautttikaa sitten siitä.

      • Anonyymi

        Et jaksa haaskata aikaa, mutta jaksoit kumminkin. Niin eihän rumuus kauniita ja komeita koske ja se nähdään valituksena, kun itsellä ei asian kanssa ole ongelmaa. Ei rikaskaan ymmärrä köyhän ongelmia.
        Eniten tällaisissa ketjuissa säälittää nämä kaltaisesi ylimieliset vinkumiset missä entisestään pyritään syyllistämään rumia kuin koulukiusaajana aina vaan enemmän polkemaan poljettua.
        Ilmeisesti siitä tulee hyvän itsetunnon olo, kun pääsee alentamaan muita. Kenties narsistinen tila.


    • Anonyymi

      Olen harvinaisen ruma mutta sain kauniita lapsia. Otin tietysti ison riskin hankkiessani lapsia mutta tällainenkin ihme voi joskus tapahtua

    • Anonyymi

      Oikea elämä alkaa pillun saannista. Nussimaan pääseminen on miehen elämän tarkoitus.

    • Anonyymi

      Kaksi aivosolua?

    • Toisaalta voidaan kysyä, miksi on komeita ja kauniita ihmisiä? Mistä sellaiset tulevat ja miksi?

      Tosiasia on, että ihmiset ovat hyvin samannäköisiä kaikki. Varsinkin, jos asiaa tarkastellaan etnisyys huomioiden.

      Gaussin kellokäyrää myötäillen 10 prosenttia ihmisistä on poikkeuksellisen kauniita ja komeita, 80 prosenttia ovat tavallisen näköisiä, ja 10 prosenttia silmiinpistävän epämiellyttävän näköisiä, rumia.

      Jos koet itsesi rumaksi, et ole yksin, sillä maailmassa on 700 000 000 - 800 000 000 poikkeuksellisen epämiellyttävän näköistä ihmistä. Näistä noin puolet ovat naisia ja toinen puoli miehiä.

      Jos ajatellaan, että rumalla on vaikeuksia löytää puolisoa, tulee ruman vain hakea puolisoa muiden rumien joukosta, joita riittää neljä ja puolisataa miljoonaa yksilöä kumpaakin sukupuolta maailmasta.

    • Mitä siitäkin nyt tulis, jos kaikki olis rumia tai kaikki olis hyvännäköisiä?

      Rumia tarvitaan, että edes joku erottuu joukosta ja kauniita/komeita, että edes joku pariutuu. 😂😉

      • Anonyymi

        Olen tästä samaa mieltä. Olin aikeissa kirjoittaa ihan samalla tavalla. 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen tästä samaa mieltä. Olin aikeissa kirjoittaa ihan samalla tavalla. 😅

        Ja tämä oli minä... Unohdin kirjautua.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ja tämä oli minä... Unohdin kirjautua.

        Mpikka. 😄

        Miten meni leiri?


      • Huitale kirjoitti:

        Mpikka. 😄

        Miten meni leiri?

        Moi. Se meni oikein mukavasti mutta oli se myös rankkaa. Naama paloi ja paikat on hellinä. Aika perus settiä. Oli siellä hauskaa. 😃


    • Anonyymi

      Miten ruma nainen määritellään? Miten eroaa tavallisen näköisestä? Onko tavallisen näköinen myös samalla ruma?

    • Anonyymi

      Jos oot terve, niin suosittelen rauhoittumaan.

      • Anonyymi

        Lienee jo rauhoittunut, koska aloitus on vuosikymmenen takaa.


      • Anonyymi

        Ai miehet saa vaan puhua siitä että on rumia ja kauniita naisia. Eikö naiset saa osallistua keskusteluun?


    • Anonyymi

      uswakojkoja

    • Anonyymi

      Niin no rumuus on sinänsä myös kulttuurisidonnaista.

      Kun näen noita somalinaisia niin en kertakaikkiaan kykene ymmärtämään miten niillä kaikilla on aina kersat ja miehet rinnalla koska lähes jokainen heistä ovat mielestäni sysirumia. Siis ei seksi edes käy mielessä kun heitä näkee.

      Että jos aloittaja kokee että on vaikka länsimaalaisen kauneusihanteen mukaan ruma niin kannattaa suunnata katseita muualle päin maailmaa. Tai vaihtoehtoisesti hommata syvät taskut. Rahaa jos on niin on myös kumppani jos se kumppanin saanti nyt on niin tärkeää.

      Mussolini

    • Anonyymi

      On se verratonta. :)

      "Vaikka eri ÄO-testit perustuvat toisistaan poikkeaviin tehtävätyyppeihin, niille on yhteistä se, että niiden ÄO-asteikossa väestön keskimääräinen älykkyysosamäärä on 100."

    • Thanks. 😄 Voin osittain samaistua. Olen ruma laikkari. Enimmäkseen yksinäistä ollut elämä kyllä. Siinä on kieltämättä oppinut yhtä jos toista väkisinkin. Jos jotain positiivista hakee. Ei ole riippuvainen toisesta, vaikka olishan se kiva jos olis joku kenen kanssa olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3269
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1763
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1305
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1263
    5. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    6. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      52
      1087
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      974
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      841
    Aihe