Eräs mies tutustui minuun yhteisen harrasteen kautta. Todella hurmaava ja hymyilevä ihminen. Hän otti minuun uudestaan yhteyttä ja pyysi apua eräissä tehtävissä. Olin ehkä vähän ihastunut ja autoin. Sitten siitä alkoi rumba, että on kysynyt n.2vkn ajan melkein joka päivä. Aloittaa aina pienellä flirtillä ja sitten antaa tehtävän.. oon miettiny, että yrittääkö vaan hyväksikäyttää mua? Tarttee apua melko paljon, muttei tarjoa rahaa. Toisaalta puhuu ja kyselee asioita myös minusta.
Outo fiilis.. toisaalta jos henkilö on muuten ujo ja haluaa tutustua, niin sitten ois suöoista, mutta eihäb kiinnostunut mies..kyllähän se vois olla mutenkin innostunut kuin pelkäsrmtään avun tarpessa?
Käyttääkö mies minua hyväkseen?
18
542
Vastaukset
- Anssi Eskimo
Käyttää hyväkseen. Lopeta tuttavuus.
- määmy
Millaisii tehtävii hää antaa?
Olisiko mies jotenkin oppinut siihen, että pitää olla jotain asiaa ihmisille, jos heihin ottaa yhteyttä.
Haluaisi tietty tavata sinua mutta ei kehtaa tehdä sitä muuten vaan, siksi pitää keksiä joku veruke...tiedä häntä?Voihan tuo tosiaan olla "tikusta asiaa"-juttukin, kuten yllä arveltiin. Mutta vähän tuo hyväksikäytöltä haiskahtaa.. Jos et itse saa mitään sinänsä hyötyä tai korvausta tuosta, eikä ole jotain erittäin mieluista hommaa, niin mieti, että jos välillä ehdotat, että tekisitte jotain muuta, tai jos vaikka toinen osapuoli tekisi vastapalveluksen? Jos se ei sovi, niin voit punnita, onko tässä nyt pelkkä hyöty-suhde kyseessä..?
- ap vastaa
Oon luonteeltani aika kiltti. Ehkä jopa naivi. Mutta siis se, mitä mies pyytää mua tekemään, liittyy periaatteessa yhteiseen harrasteeseen, mutta on sellainen, mistä voisin ottaa maksun. Periaatteessa tää mies vois juuri sillä tavalla haluta tehdä tikusta asiaa, koska kysyy myös työhön liittymättömiä asioita, matkii minun tapaani puhua, tai äänensävyjä ja on flirttaileva. Mutta sitten taas se, että olisko hän tällainen ilman minun avunantoa?
Katson nyt tässä vähän aikaa vielä..epäilen, että mies haluaa vaan ilmaista tukea, koska laitoin hänelle eilen viestiä ihan muista asioista, siitä mitä kivaa mulle oli sinä päivänä sattunut. Ei vastannut mitään, eikä vieläkään ole vastannut. Minä vastaan hänelle aina heti takas.
Me kyllä tullaan juttuun, mutta onko nyt kyse aidosta kiinnostuksesta vai lievästä hyväksikäytöstä?- runontaja off
Matkii tapojasi? Olet pulassa, oli matkiminen leikkisää tai kiusoittelevaa. Todellisuudessa hän etsii heikkoa kohtaasi. Voisit seuraavalla keralla sanoa "Lopeta minun matkiminen". Mikäli ei lopeta, se on kiusaamista, mikä ajan myötä alkaa ärsyttämään sinua.
Mies ei mitenkään opi, jos teet hänen harrastuksensa tehtävät ja antaa ymmärtää ettei harrastus ole hänelle tärkeä, vaikka niin väittäisi. Opasta häntä ja hän oppii tai sitten ei.
Kerro sitten mitä hän vastasi viestiisi ja muista ettei vastapuoli vastaa aina heti. Toisaalta, jos mies on sinusta kiinnostunut, olettaisi hänen vastaavan. Tietysti jos on matkoilla, eikä ota puhelinta mukaan, on hankala vastata
- apv
Up
- apv
Ap vastaa
Kyllä se näin oli, että mies ei muuta halunnut kuin ilmaista työtä. Laitoin viimeviikollaviestin vedoten omiin kiireisiini. Ei ole kuulunut miehestä. :)
Ansaitsen parempaa!Omalla tavalla hassua, että suututaan siitä, ettei jaksa tehdä omia tehtäviä ja kun toinen ei riennä toiveesta auttamaan, pistää välit poikki.
Kaiketi ky. tyypillä on uusi höynäytetty tekemässä ilmaista työtä
- :( ap vastaa
No nyt taas hellyin tekemään kaikkea hälle tätä harrastetta :( mutta välillä hän oli jopa ihastuneen kuuloinen, kysyy henkilökohtaisia kysymyksiä. Mutta jos kysyn häneltä, hän mielellään sivuuttaa kysymyksen. Tuntuu hyvin kiireiseltä. Mutta siis kuitenkin sitä sanoo, että haluaa muutenkin jutella.
Tuntuu kuitenkin siltä, että olen hänen tärkeyslistallaan viimeinen.
Ihastuin. :(- Ole varovainen
Jos suhde alkaa noin, että joudut tekemään ilmaista työtä, ja tunnet olosi epävarmaksi, hyväksikäytetyksi, niin ole varuillasi.
Ehkä mies haluaa tahallaan ihastuttaa sinut itseensä, että saisi loppuelämäkseen ilmaisen työntekijän, kyökkipiian ym.
- toinen narri
Jos juttu liittyy tavallaan "ristisana tehtäviin" niin olet ilmeisesti tekemisissä saman huijarin kanssa, jota avustin 1 1/2 vuotta. (palkatta)
Imartelee juuri sopivasti kiinostuksellaan ja ihailullaan menemättä liiallisuuksiin.
Hän hyötyy itse rahallisesti työstäsi, sinä menetät aikaasi ja työsi tulokset.- Narsisti
Narsistit tekevät niin. Kokoaika on hieman outo tunne, mutta sitä ei ymmärrä kuin vasta jälkeenpäin, kun et ole suostunut ja hän on kadonnut elämästäsi.
- ap vastaa
Tavallaan joo liittyy tekstin pariin.
Voisinko suoraan pyytää häneltä korvausta tekemästäni työstä?- Tottakai
Eikä tarvitse suostua ilmaiseen työhön enää.
- toinen narri
Tietenkin voit, mut taatusti et saa. On meitä narutettavia aina hänellä ollut ja tulee olemaan tulevaisuudessakin. Ei terve ruumis työtä kaipaa ja voihan sitä aina sen verran: et korjaa toisten työnhedelmät talteen itselleen.
Niin tosiaan hän on narsistinen mies ja jos alat kyseleen liikaa,
tai et heti "hyppää" pyynnöstä hän katoaa joksikin aikaa.
Palaa kyllä tarkistamaan tilanteen joko olet lypsyvalmiina.
Korvausta pyydettyäsi, ei kyllä enää häiritse sinua. Silloin haukkuu sunt pystyyn:
" Etkö sä ymmärrä ettei ystävältä rahaa pyydetä, ystävää autetaan pyynteettömästi.
Ei ei en halua tällaista ystävyyttä, joka perustuu rahaan. Jotain aitoa tunnetta hain, mutta sä et ymmärrä edes mitä ystävyys on. Ei tästä tule mitään....jne."
Mä kuolisin jos joutuisin flirttailee 2vk. 2h ja siinnä ajassa olen ehtinyt flirttailla ainakin jo 10 naisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472