Miten suhtaudutte naiseen jolla on jo masuasukki valmiina? Voisitteko alkaa seurustelemaan?
Palstan kilteille miehille kysymys
75
620
Vastaukset
- ei ennen
Katsellaan sitten parinkymmenen vuoden päästä kun olet päässyt masuasukista eroon.
- Jii007
No en helvetissä! Siinä vaan näkee sen kuinka joku idiootti on langennut jyystäriin ja etsii kilttiä miestä alistettavakseen ja elättämään penskaansa. Pitäkää äpäränne vaan itsellanne kun olette kerran sellaisen menneet hankkimaankin.
Et varmaankaan ole edes nainen, koska tilanteesi on kuin suoraan täältä palstan kommenteista poimittu.- nainen pulassa
MISTÄ HELVATASTA MÄ VOIN TIETÄÄ ETTÄ SE OIKEE ISÄ OLI SEKAANTUNU JOHONKI LAITTOMUUKSIIN, ASIA SELVIS MULLE VASTA SITTE KU OLI JO MYÖHÄSTÄ!!!!
- höh
nainen pulassa kirjoitti:
MISTÄ HELVATASTA MÄ VOIN TIETÄÄ ETTÄ SE OIKEE ISÄ OLI SEKAANTUNU JOHONKI LAITTOMUUKSIIN, ASIA SELVIS MULLE VASTA SITTE KU OLI JO MYÖHÄSTÄ!!!!
Capsien käyttö pilaa lupaavasti alkaneen rölläilyn :(
- nainen pulassa
höh kirjoitti:
Capsien käyttö pilaa lupaavasti alkaneen rölläilyn :(
Sori. Mitä sä tarkotat rölläilyllä?
- Jii007
Sori. Mitä sä tarkotat rölläilyllä?
Rikollinen jännäjyystäri ja äpärä? Ilmiselvä tapaus. Allu Tuppurainen anna palaa!
Tässä tulee hirmuinen rölli, on mulla koneessa netti. Foorumeilla mä asustelen,ja siellä mä trollailen.
Hei tilipitappi tilipitappi tilipitappi tilipitappi tilipitappi tilipitappi taa! - nainen pulassa
Jii007 kirjoitti:
Rikollinen jännäjyystäri ja äpärä? Ilmiselvä tapaus. Allu Tuppurainen anna palaa!
Tässä tulee hirmuinen rölli, on mulla koneessa netti. Foorumeilla mä asustelen,ja siellä mä trollailen.
Hei tilipitappi tilipitappi tilipitappi tilipitappi tilipitappi tilipitappi taa!Oot sä ihan tyhmä? ei se oo mikään äpärä jos isä on tiedossa.
- Jii007
Oot sä ihan tyhmä? ei se oo mikään äpärä jos isä on tiedossa.
Onneksi sinä sentään olet noin fiksu, että tiedät asian paremmin.
- +-+-+
Ei kannata kysyä tältä palstalta.
Saattaa onnistua, jos otat miehen, jolla on jo lapsia. Tosin siinäkin tapauksessa joudut todennäköisesti pudottamaan rimaa aika reilusti. Sitten keski-ikäisenä lapset eivät enää haittaa. - tilannekohtaista
Onko sinulla lapamato?
Eiköhän tämä ole yksilöllistä. Ja miestä voi kiinnostaa, mistä tuo masuasukki on mahaan joutunut. Yhdenillan jutusta raskaaksi tuleminen ei ole mikään meriitti parisuhdetta ajatellen, saati jos lapsi on hassun värinen.
Jos taas mies lähti parisuhteesta, ymmärrystä voi löytyä enemmänkin. Mutta harva mies vartavasten raskaana olevaa naista itselleen etsii.- never a cuckold
Siinä vasta olisikin aisankannattajan perikuva kun rupeaisi raskaana olevaa elättämään ja passaamaan. Ja sitten kun kersa tulisi ulos niin se olisi mulatti. Kyllä siinä aisurimieskin katselisi ja miettisi että mitähän vi*tua menin tekemään.
- nainen pulassa
Ei se ole mikään yhden illan juttu vaan mä seurustelin yhden kundin kaa ihan tosissaan ja sit se meni sössimään asiansa ja joutuu vankilaan. Sitte mä tajusin etten mä voi enää elää näin kun on lapsikin tulossa ja mä aion jättää sen mutta ku asunto on sen nimissä ja mä en tiiä miten käy sitte ku se lähtee lusimaan ni jos mä löytäsin jonku KUNNOLLISEN TYÖSSÄKÄYVÄN KILTIN MIEHEN mä voisin lähtee vaiks heti tästä.
- .-.-.-
Ei se ole mikään yhden illan juttu vaan mä seurustelin yhden kundin kaa ihan tosissaan ja sit se meni sössimään asiansa ja joutuu vankilaan. Sitte mä tajusin etten mä voi enää elää näin kun on lapsikin tulossa ja mä aion jättää sen mutta ku asunto on sen nimissä ja mä en tiiä miten käy sitte ku se lähtee lusimaan ni jos mä löytäsin jonku KUNNOLLISEN TYÖSSÄKÄYVÄN KILTIN MIEHEN mä voisin lähtee vaiks heti tästä.
Aijai miten makoisaa rölliä. :D
- hyvää settiä
Cool story, bro.
- Tilannekohtaista
Melkein suosittelisin yksinhuoltajaksi rupeamista.Sosiaalitoimisto kyllä auttaa asunnonhankkimisessa. Jossakin vaiheessa rupeat sitten etsimään uutta parisuhdetta.
Tuo ettet uskalla jättää miestä, ellei heti löydy uutta tilalle, haiskahtaa riippuvuudelta ja vähän hyväksikäytöllekin. Oppisit siinä samalla itsenäisyyttä, ja omien siipien kantavuutta, kun kokeilisit ensin omillasi toimeentulemista. - Naiset..
Kaipaat kunnollista työssäkäyvää miestä rikollismiehen penskan kasvattajaksi ja elättäjäksi, salli mun nauraa, kannatais vähä miettiä kenen kanssa sitä rupee lapsia tekemään, sille penskalle on jo isä siellä linnassa! :D
- nainen pulassa
Naiset.. kirjoitti:
Kaipaat kunnollista työssäkäyvää miestä rikollismiehen penskan kasvattajaksi ja elättäjäksi, salli mun nauraa, kannatais vähä miettiä kenen kanssa sitä rupee lapsia tekemään, sille penskalle on jo isä siellä linnassa! :D
Niin onkin sillä lapsella jo isä! En mä haluu muuta ku kunnollisen parisuhteen ja sori nyt vaan mutta mun lapsi kuiteski kuuluu siihen pakettiin enlkä mä mitää ruvennu, asioita vaan tapahtuu, tajuut sä?
- ...
Niin onkin sillä lapsella jo isä! En mä haluu muuta ku kunnollisen parisuhteen ja sori nyt vaan mutta mun lapsi kuiteski kuuluu siihen pakettiin enlkä mä mitää ruvennu, asioita vaan tapahtuu, tajuut sä?
Ethän sä edes etsi miestä, vaan elättäjää. Sitäkö "kunnollisella parisuhteella" tarkoitat?
- jeee
mä en oikeastaan tajuu tuota yhtälöä. Olet ollut kiinnostunut miehestä jonka elämä on kaukana kunnollisuudesta ja nyt sanot ettet haluakkaan tätä??
Pelastajaa etsit ja ajattelet että kunnolinen mies voisi toimia sellaisena.
Toivot että kunnollinen mies ottaa ongelmasi omakseen ja voit sitten taas jatkaa niiden ei kunnollisten miesten etsimistä.
Et voi olla tosissasi. Et ole edes synnyttänyt vielä ja käännät jo takkiasi.
Mieti kuitenkin vielä hetki miten voisit edetä. Synnytä ensin lapsisitten katsot uudestaan, mutta totuus on se että yksinhuoltajan jolla on pieni lapsi ei katsota sillä silmällä kuin haluaisit.
- kiltti mies.
En kyllä siinä raskausvaiheessa alkais naisen kanssa olemaan. Ja ei nainenkaan varmaan kovin intona haluais itseään esitellä uusille miehille raskaana ollessaan-
Jos se ketä on naisen paksuksi saattanut on vielä siinä kuvioissa niin en kyllä halua siihen soppaan mukaan.
Mut ei mulla ole mitään lapsia vastaan eikä yksinhuoltajia vastaan et sellasen kans voisin olla.- nainen pulassa
Mutta jos mä hoitaisin ite kaikki raskauteen liittyvät jutut. Oot sä töissä?
- kiltti mies.
Mutta jos mä hoitaisin ite kaikki raskauteen liittyvät jutut. Oot sä töissä?
Miks mä olisin töissä kun en aio elättää kuin itseni eli vaikka olisinkin niin se ei sinua hyödyttäisi juuri mitenkään. Minusta siis työnteko ei ole oleellista seurustelussa. Olin minä kyllä tänään työhaastattelussa mutta en usko saavani sitä hommaa koska työpaikka sijaitsee aika kaukana ja minulla ei ole autoa ja toisaalta pyysin kai liikaa palkkaa että se äijä pelästyi. En pyytänyt kun vaivaiset 2000 euroa kuussa.
- nainen pulassa
kiltti mies. kirjoitti:
Miks mä olisin töissä kun en aio elättää kuin itseni eli vaikka olisinkin niin se ei sinua hyödyttäisi juuri mitenkään. Minusta siis työnteko ei ole oleellista seurustelussa. Olin minä kyllä tänään työhaastattelussa mutta en usko saavani sitä hommaa koska työpaikka sijaitsee aika kaukana ja minulla ei ole autoa ja toisaalta pyysin kai liikaa palkkaa että se äijä pelästyi. En pyytänyt kun vaivaiset 2000 euroa kuussa.
Siks sun tietty pitää olla töissä että jos sä meinaat perustaa PERHEEN mun kaa niin tottakai sun pitää myös pystyy huolehtiin toimeentulosta. Sä käyt töissä ja mä hoidan kotia ja laitan sulle ruokaa että sä jaksat käydä siellä töissä.
- kiltti mies.
Siks sun tietty pitää olla töissä että jos sä meinaat perustaa PERHEEN mun kaa niin tottakai sun pitää myös pystyy huolehtiin toimeentulosta. Sä käyt töissä ja mä hoidan kotia ja laitan sulle ruokaa että sä jaksat käydä siellä töissä.
Pyydä ne elari rahat siltä ähkijältä joka sut paksuksi laittoi. Kyllä minä omasta toimeentulosta olen aina pystynyt huolehtimaan ja voin kyllä tehdä ihan omat ruuat kun sulla on tarpeeksi tekemistä sen lapsen hoidossa. Sitä paitsi ei meidän tarvii edes asua yhdessä vaikka seurusteltaisiin.
No oho, nyt tuli jo melkein juomat nenän kautta näppikselle. Hetken aikaa kuvittelin että oliskin ollut oikea nainen pulassa, ja meinasin vastata asiallisesti, mutta eipäs näköjään tarttekaan kun onkin rölli kyseessä.
- nainen pulassa
kiltti mies. kirjoitti:
Pyydä ne elari rahat siltä ähkijältä joka sut paksuksi laittoi. Kyllä minä omasta toimeentulosta olen aina pystynyt huolehtimaan ja voin kyllä tehdä ihan omat ruuat kun sulla on tarpeeksi tekemistä sen lapsen hoidossa. Sitä paitsi ei meidän tarvii edes asua yhdessä vaikka seurusteltaisiin.
Ei sillä oo ikään rahaa mutta kyllä sossu maksaa elarit, älä sä siitä huolehdi! Kiva, sä voit tehhä sitte samalla mulle ja lapselleki ruuat ja mä hoidan sitä sitte vaan ja sit vähä suaki jos sä oot kiltisti :) Tarttee meidän asuu yhdes ku tää kämppä on sen mun exän nimissä eikä mulla oo yksin vara tän vuokraan.
- 5+19
stellaria81 kirjoitti:
No oho, nyt tuli jo melkein juomat nenän kautta näppikselle. Hetken aikaa kuvittelin että oliskin ollut oikea nainen pulassa, ja meinasin vastata asiallisesti, mutta eipäs näköjään tarttekaan kun onkin rölli kyseessä.
Mut nää kuvitteelliset jutut on just ne parhaat, niihin kannattaa vastata!
Niissä on kaikki tän palstan parhaat elementit yhdessä.
Rikollisia jännäjyystäreitä, kilttejä ja kunnollisia miehiä, naisia masuasukeilla varustettuna, ruuanlaiton sukupuolirooleista keskustelua - Kaikkea sitä draamaa mitä täältä palstalta just haetaan!
Harvoin tota määrää draamaa saadaan oikeissa keskusteluissa kaikkea yhteen. - nainen pulassa
5+19 kirjoitti:
Mut nää kuvitteelliset jutut on just ne parhaat, niihin kannattaa vastata!
Niissä on kaikki tän palstan parhaat elementit yhdessä.
Rikollisia jännäjyystäreitä, kilttejä ja kunnollisia miehiä, naisia masuasukeilla varustettuna, ruuanlaiton sukupuolirooleista keskustelua - Kaikkea sitä draamaa mitä täältä palstalta just haetaan!
Harvoin tota määrää draamaa saadaan oikeissa keskusteluissa kaikkea yhteen.Mitkä ihmeen kuvitteelliset jutut? Eikä se mun ex oo mikään jäänjyystäri vaan onneton pelihimonen pikkurikollinen nettihuijari, pälvikaljuuntuva punttipelle joita sopii 13 tusinaan. Mä luulin et siin on sitä jotai mut mä erehdyin :(
- ...
Mitkä ihmeen kuvitteelliset jutut? Eikä se mun ex oo mikään jäänjyystäri vaan onneton pelihimonen pikkurikollinen nettihuijari, pälvikaljuuntuva punttipelle joita sopii 13 tusinaan. Mä luulin et siin on sitä jotai mut mä erehdyin :(
Niin ne kaikki luulee, niin ne kaikki luulee, ja sitten lopputulos on tämä. Valitettavasti naiset ei opi kun kantapään kautta, että pikkurikollisista pysyy kunnon nainen erossa.
- ätmi
No en helvetissä! Tuollaiset naiset tulisi keittää kiltisti elävältä öljyssä.
- ätmi-sinkku
Raskaana ollessa ei voi panna. Odotan mielummin että nainen on synnyttänyt ja laihduttanut itsensä kuntoon.
- Tiet85
Tämmöinen jatkokysymys aloittajalle.
Mitä sitten, kun tämä biologinen isä pääsee sieltä vankilasta?- nainen pulassa
No mitäs sä luulisit? Kai se saa sitä lastaan sit tavata mut that's it, en kai mä ny enää sen kaa ala sitte oleen.
- ätmi
No mitäs sä luulisit? Kai se saa sitä lastaan sit tavata mut that's it, en kai mä ny enää sen kaa ala sitte oleen.
Saako se puristella rintojasi vanhojen aikojen muistoksi? Saako se kysyä uudelta mieheltäsi, että "miltä ne mällit maistuu, lipilipilipilipi"?
- nainen pulassa
ätmi kirjoitti:
Saako se puristella rintojasi vanhojen aikojen muistoksi? Saako se kysyä uudelta mieheltäsi, että "miltä ne mällit maistuu, lipilipilipilipi"?
Ei tietenkään sitte enää saa. Mä oon yhden miehen nainen!
- pidä lupauksesi
Ei tietenkään sitte enää saa. Mä oon yhden miehen nainen!
"Mä oon yhden miehen nainen!"
No okei. Eli olet siis sen rikollisen nainen. Miksi siis metsästät täältä tai ylipäätään mistään toista miestä? Ole nyt ihan rehellisesti sitten yhden miehen nainen ja muista käydä usein linnassa perhevierailulla! - nainen pulassa
pidä lupauksesi kirjoitti:
"Mä oon yhden miehen nainen!"
No okei. Eli olet siis sen rikollisen nainen. Miksi siis metsästät täältä tai ylipäätään mistään toista miestä? Ole nyt ihan rehellisesti sitten yhden miehen nainen ja muista käydä usein linnassa perhevierailulla!En mä oo enää sitte sen nainen ku mä löydän uuden, sit se saa vaik mädäntyy sinne vankilaan. aivan sama enkä varmaan mee kattoo!
- At-analyysit
Totesin jo aiemmin miten Helsingissä ei voi välttyä näkemästä miten turpeahuuliset kakkakasvot vonkaavat suominaisilta pillua, ja myös tosiaan pääsevät ähkimään maidon valkeiden reisien väliin, ja sitten tunnetusti myöhemmin tulee suomi.-aisurin vuoro nuolla kulttuurien välistä kanssakäymistä harjoittaneen naisensa vitusta monikansallinen mällipirtelö
- Katuojan runebergi
Sulla on sana hallussa.
- nainen pulassa
Mun ex on kyllä ihan valkonen.
- Hauskaa paskaväkeä
Katuojan runebergi kirjoitti:
Sulla on sana hallussa.
Niin on, vaikka rasistista roskaväkeä edustaakin. Pakko myöntää, on näissä paskasakin tyypeissäkin muutama kirjoitustaitoinen.
- näinn
selvä trolli.
Mutta voin sanoa, että minä en ainakaan haluaisi olla missään tekemisissä rikollisen kanssa... - kyl vaan
Ei tää ole trolli kun tuollaisia naisia on oikeesti etsimässä seuraa treffi palstoillakin. Olen ainakin kahteen törmännyt ja kirjoitellu sellasen kanssa.
- mies 86
Olet siis yhäri jonka entisellä jännämiehellä on rikollistausta. Lemppasit miehen kun totuus kävi ilmi ja nyt etsit sille jotain kilttiä elättäjää ja ehkä kelailet voivasi rakastua mieheen siinä sivussa.
Tuskinpa kunnolla edes rakastit miestä jos jätit hänet pelkästään hänen sotkuisen menneisyytensä takia. Niin ja minkä takia sinun yrittää kaunistella viestiäsi joillain itse keksimilläsi hellittelynimillä?
Caps Lockin ahkerasta käytöstä päätellen olet korkeintaan päälle parikymppinen.
No, kyllä sä varmaan jollekin kiltille Timpalle kelpaat yhärinäkin, mutta katso nyt ensi kerralla vittu vähän tarkemmin että millainen tyyppi se oikein on.- nainen pulassa
Ei sulla ätminkäisellä luulis olevan vara paljo arvostella ihmisii jotka on uskaltanu ELÄÄ!
- mies 86
Ei sulla ätminkäisellä luulis olevan vara paljo arvostella ihmisii jotka on uskaltanu ELÄÄ!
Piikki lihaan ja Caps Lock kehiin. Paljoapa minusta tiedät.
- näin trollaat oikein
Hyvään ja uskottavaan trollaukseen kuuluu että ei tehdä ylilyöntejä (kuten isoilla kirjaimilla kirjoittaminen ja noin suorat hyökkäykset muita kohtaan). Muuten hyvää suorittamista. Arvosana 8½
- nainen pulassa
näin trollaat oikein kirjoitti:
Hyvään ja uskottavaan trollaukseen kuuluu että ei tehdä ylilyöntejä (kuten isoilla kirjaimilla kirjoittaminen ja noin suorat hyökkäykset muita kohtaan). Muuten hyvää suorittamista. Arvosana 8½
Mä kirjotan ihan miten mä haluun eikä se kuulu sulle pätkääkää!
- hyi helvetti
oksettaa.
- syyhypalli
trolli tai ei, niin on se yksinkertaisesti niin, että kukaan mies ei voi olla niin epätoivoinen, että alkaisi suhteeseen raskaana olevan naisen kanssa. Toisaalta vähänkään järkevä nainen ei raskaana ollessaan yritä löytää mitään nöyrää aisuria pelastajaksi! Sossu auttaa naista pulassa.
- voi voi sentään
etkö ole uskollinen miehellesi sinun täytyy odottaa että miehesi vapautuu niin sitten teillä on taas hauskaa ja kai vankilaankin pääsee vierailulle tietysti voit hakea pelkkää panoa eikä miehesikään pahastu onhan hänkin jonkun vaimo ja panopuu niin että kumpikin saa meisseliä ehkä miehesi vähän enemmän ei kumpikaan voi suuttua mutta sitten kun vapautuu ellei ole elinaksi muuttunut niin onni kukoistaa jälleen
- tännevaan
Tuu tänne vaan, eiköhän täältä paikka löydy!
- Hämärän rajoilta
Harmi että "nainen pulassa" veti rölläilyt överiksi. Aloituksessa oli valtaisaa potentiaalia, sillä olen vaarassa kuolla akuuttiin Asperger-kohtaukseen joka ikinen kerta, kun vain jossakin törmään sanaan "masuasukki". Sitten touhu kuitenkin meni ilmiselväksi.
- tilaa löytyy
Tää oli kyl paras vähään aikaan... Ihan toista tasoa näiden normaalien ätmijuttujen rinnalle. :D Mut roolipelataan nyt vähän.
Joo minulle kelpais nuori hyvännäköinen epätoivoinen raskaana oleva nainen. Jos on vielä tarpeeksi kuukausia jäljellä. Se vois kelvata elätettäväksi juuri sen aikaa kunnes se mukula tulee ulos. Sen aikaa voisin raskaana olevaa naista kuksia.
Sit kun on se mukula ulkona, niin en kyl alkais sen vaippoja vaihtamaan ja rääkymistä kuuntelemaan. Lukot vaihtoon sillä aikaa kun ovat siellä sairaalassa synnyttämässä. Eksoottista hupia pariksi kuukaudeksi kohtuullisen halvalla.
Pikkasen vois vituttaa kyl kun sais varmaan se linnajyystärin sit omaksi riesakseen kun se vapautuis. Mut sitä vois miettiä sitten. Ensin painetaan naista, sitten mietitään jälkikäteen seurauksia. :D- nainen pulassa
Ai sä käyttäsit vaan hyväkses? En mä oo mitenkää epätovonen enkä tommosen sian kans alkaskaa oleen vaan etin kunnon miestä jokä käy töissä, uskaltaa sitoutuu ja ottaa mut sellasena ku oon ja ois tukena ja turvana.
- tilaa löytyy
Ai sä käyttäsit vaan hyväkses? En mä oo mitenkää epätovonen enkä tommosen sian kans alkaskaa oleen vaan etin kunnon miestä jokä käy töissä, uskaltaa sitoutuu ja ottaa mut sellasena ku oon ja ois tukena ja turvana.
Nonih. Laitetaas nyt rehellistä vastausta sit. Ei kyl AP-trollille, vaan ihan vaan yleisesti ajatellen.
Mitä ajattelisin naisesta joka olisi raskaana ja jonka siittäjä olisi joku linnakundi? Ihan liikaa draama tiedossa. En taatusti sotkeutuis asiaan.
Mitä ajattelisin naisesta joka olisi jo raskaana jollekulle "normaalille" miehelle joka on jättänyt naisen oman onnen nojaan?
Jos olisi nuorehko kaunis nainen, voisin vaikka hieman tutustuakin. Luultavasti kyl järki lopulta voittais ja en suostuisi kenenkään muun kersaa kasvattamaan. Mut eihän sitä koskaan tiedä - jos vaikka oikeasti ihastuis siihen naiseen. Luulen vaan että naisen luonne olisi sellainen etten ihastuisi (jos kerran on valmis paukahtamaan paksuksi miehelle jonka kanssa ei edes ole pysyvässä suhteessa). Parempi jättää yhteiskunnan huoleksi. Ihan normaalia nykypäivänä. - nainen pulassa
tilaa löytyy kirjoitti:
Nonih. Laitetaas nyt rehellistä vastausta sit. Ei kyl AP-trollille, vaan ihan vaan yleisesti ajatellen.
Mitä ajattelisin naisesta joka olisi raskaana ja jonka siittäjä olisi joku linnakundi? Ihan liikaa draama tiedossa. En taatusti sotkeutuis asiaan.
Mitä ajattelisin naisesta joka olisi jo raskaana jollekulle "normaalille" miehelle joka on jättänyt naisen oman onnen nojaan?
Jos olisi nuorehko kaunis nainen, voisin vaikka hieman tutustuakin. Luultavasti kyl järki lopulta voittais ja en suostuisi kenenkään muun kersaa kasvattamaan. Mut eihän sitä koskaan tiedä - jos vaikka oikeasti ihastuis siihen naiseen. Luulen vaan että naisen luonne olisi sellainen etten ihastuisi (jos kerran on valmis paukahtamaan paksuksi miehelle jonka kanssa ei edes ole pysyvässä suhteessa). Parempi jättää yhteiskunnan huoleksi. Ihan normaalia nykypäivänä.Mä voisin laittaa tänne linkin mun kuviin mut siitäähän te kaikki rxxxrit vaan innsotusitte.
- w wer"(ue8yey
et ole tosissasi,
itse asiassa kiltin miehen saaminen on sulle nyt mahdottomuus, meillä näet on moraalia ja classya eli, en ala kyllä seurustelemaan, jonkun niin moraalittoman ihmisen kanssa - vapauden hurmio
Naiset!
Älkää ottako sitä mallia Salkkareista yms. roskasta että miestä vaihdetaan kun ongelmia tulee parisuhteeseen- jakamalla toosaa baareissa se tilanne ei parane ja kerran kun on jännäpaskamies on sellainen aina.
Sun muksun isä on räkimässä kattoon linnassa, kun kunnon mies olisi ylitöissä sen sijaan. Sitten sieltä vapauduttuaan alkaa tulla oikeuksiaan vaatimaan kovaäänisesti kunnon miehen talolle. Nainen nyyhkyttää ja ottaa eron. Sinne meni dippainssin uusi Skoda, vaivalla rakennettu talo ja omaisuus.
Toiset jakaa kortit, toiset pelaa niillä mitä saa.- tilaa löytyya
No ei kai nyt kukaan hölmö mihinkään avioliittoon tuollaisen naisen kanssa ryhtyis. Joten kyllä se skoda ja talo pysyis sillä miehellä.
Muutenkin, ei tuosta naisesta ois kun hetken huviksi. Turha kuvitella että olisi muutenkaan sellainen nainen jota haluais kauaa katella. Ja siihen vielä päälle se muksun linnaisukki. Kaikkihan nyt tajuais että tota naista vois ehkä hetken katella ja sit päästää takas vapauteen YH:na odottamaan sitä alkuperäistä isukkia. - nainen pulassa
tilaa löytyya kirjoitti:
No ei kai nyt kukaan hölmö mihinkään avioliittoon tuollaisen naisen kanssa ryhtyis. Joten kyllä se skoda ja talo pysyis sillä miehellä.
Muutenkin, ei tuosta naisesta ois kun hetken huviksi. Turha kuvitella että olisi muutenkaan sellainen nainen jota haluais kauaa katella. Ja siihen vielä päälle se muksun linnaisukki. Kaikkihan nyt tajuais että tota naista vois ehkä hetken katella ja sit päästää takas vapauteen YH:na odottamaan sitä alkuperäistä isukkia.En mä tässä mitää avioliittoo oo hakemassakaa vaan kilttii ja kunnollista miestä. Eihän sitä sit tiiä mihin se johtaa. Oma tlo on ookoo mut skoda pitää kyllä sit vaihta johonki parempaan menijään, mun exällä on bmw.
- tilaa löytyy
En mä tässä mitää avioliittoo oo hakemassakaa vaan kilttii ja kunnollista miestä. Eihän sitä sit tiiä mihin se johtaa. Oma tlo on ookoo mut skoda pitää kyllä sit vaihta johonki parempaan menijään, mun exällä on bmw.
Nyt repesin. Ei pysty naurulta kirjottaa. :D
Oot ihan paras trolli. :D
Skoda pitäis vaihtaa vähintään bmw:hen ja omakotitalo tietysti. :D
Huhhuh. Oli kyl hyvää settiä. - taso laskee
En mä tässä mitää avioliittoo oo hakemassakaa vaan kilttii ja kunnollista miestä. Eihän sitä sit tiiä mihin se johtaa. Oma tlo on ookoo mut skoda pitää kyllä sit vaihta johonki parempaan menijään, mun exällä on bmw.
Tässä viestissä sun muuten hyvä trollaus on liian ilmeistä autovaatimuksen takia. Tarkkuutta nyt!
- nainen pulassa
tilaa löytyy kirjoitti:
Nyt repesin. Ei pysty naurulta kirjottaa. :D
Oot ihan paras trolli. :D
Skoda pitäis vaihtaa vähintään bmw:hen ja omakotitalo tietysti. :D
Huhhuh. Oli kyl hyvää settiä.Ei se oo mikää pakko olla just bmw mut ei kyllä mikään tyhmä skodakaan tarvii olla. Mersedes tai audi käy kans ihan hyvin eikä sil autol niin hirveesti oo välii ku kyl täs elämäs on paljo muutaki tärkeetä ja ois ihan tyhmää jo mies vaan sitä autoo kiillottaa koko ajan niin ku mun tyhmä ex aina tekee. Heti jos siin bemaris on rapapilkku ni jätkä menee rätin kaa jynssää, vähäkö noloo :D
- Harkkinassa on
Vaikea sanoa riippuu niin monesta asiasta..Raskausajan hormoonitoiminnan epätasapaino tuskin luo sellaista pysyvyyttä ja hyvää alkua suhteelle, että kanattais lähteä kokeilemaan? Kun taas jos miettii, että asian voisi paikata abortilla ja laittaa sitten sen yhteisen alulle niin vähän se on kiikun kaakun..En koskaan sanoa ei koskaan, mutta tässä ehtinyt aikuisiksi jo muutamana muunkin miehen siittämän lapsen kasvattamaan vaikka on itsekkin ollut lapsi niin ei ainkaan tältä iskemältä nyt vielä lyönyt tulta.
- kangaroosandshiet
Masuasukki. :D
- mies 35.
En alkais jonkun rikollisen juopon lasta kasvattamaan. Tuollaisia oikeita naisia on ihan liikaa treffi palstalla etsimässä elättäjää.
- Joseph Askold
Lähden aina siitä oletuksesta että nainen etsii yksinkertaisesti turvasatamaa itselleen ja lapselleen jonkun hyväsydämisen miehen suojista mutta kun lapsi vähän varttuu ja nainen saa itselleenkin aikaa niin hän alkaa oikeasti miettiä mitä tahtoo ja todennäköisyys suhteen kaatumiselle siksi että nainen on hakenut lähinnä toimivaa suojaa eikä oikeaa kumppania muuttuu merkittäväksi.
Paljon uskottavampaa ja rakentavampaa olisi jos nainen tulisi pyytämään yksinkertaisesti apuani tässä jutussa, että olisi joku mies johon luottaa ja joka auttaa. Sympatiani yksin raskauttaan elävälle naiselle olisi varmasti riittävä että auttaisin, jos siitä seurustelusuhde joskus syntyisi niin sitten syntyisi, mutta vasta kun nainen on oikeasti jaloillaan penskansa kanssa ja tiedän että oikeat henkilökemiatkin kohtaa. - 889
En ole mies, mutta voin sanoa että suhtaudun negatiivisesti ihmiseen joka käyttää sanaa "masuasukki" missään yhteydessä.
- nainen pulassa
Mitä sanaa sä sit käyttäsit, mun kaverit ainaki kaikki köyttää masuasukkii ja se on ihan kivasti sanottu.
- Hyvää loppuelämää
Ihmisen omat valinnat vaikuttavat hänen kohtaloonsa. Sinun valintasi on nyt tuo, ja on melko turha kuvitella, että löytäisit enää miestä joka elättäisi sinut ja tulevan äpäräsi. Näillä miehillä nimittäin on valinnanvaraa ja jonkin vankilakundin jätökset eivät kuulu heidän ykkösvaihtoehtoihinsa. Paska juttu mutta kukaan ei ole sinua myynyt vaimoksi tuolle miehelle, ja ehkäisyvälineiden käytöstäkin olet varmaan saanut opetusta koulussa.
- Herkullinen tarina
Nainen pulassa taisi vaipua skumppanarkoosiin. Varakkaana vanhempana miehenä voisin ottaa nuoren äidin ja vauvan lemmikiksi pariksi kesäksi. Omia lapsia en halua lisää, ja lapsenlapsia saa odotella.
- Trevor Philips
Mites sitten kun se elämässään epäonnistunu paskaläjä pääsee linnasta ja vetää ekoilla lomilla sua ja sun lasta turpaan?
Adoptiokin olisi vaihtoehto. Eikö sua hävetä yhtään? Lapsesi ansaitsee kunnon vanhemmat, isää sillä ei koskaan taida tulla olemaan.
Eikä sillä skidillä hyvä tulevaisuuskaan tule olemaan: jos siitä tulee poika, sä kasvatat sen ätminkäiseksi joka on "kiltti ja kunniottava" naisia kohtaan tai sitten siitä tulee täysin samanlainen kuin isänsä.
Luuletko ihan tosiaan että kestäisit elämää jonkun kiltin ja hyvätapaisen miehen kanssa joka ei koskaan korottaisi ääntään? Maksaa kaikki laskut kuuliaisesti? Ei juo viinaa, tappele tai räyhää?
Taitaa olla sulle liian myöhäistä kun olet jo kerran tosimiehen makuun päässyt.
TL;DR, sääli lasta. - Roulin'
Tupla-rölling.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2191490- 961296
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61157Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171156Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9958Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86930Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66895- 32870
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest41828Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii57813