Kaikki rakastavat suomalaista ilmastoa paitsi....

suomalainen itse. Minä olen yrittänyt tässä 20 vuoden ajan pokata eri kulttuureista saapuneita kaunottaria, mutta olen aina kohdannut suuren esteen. Nimittäin kulttuuri, mikä on aina ollut kyseisen kulttuurin mieshenkilöiden hallinnassa.

Se on aina välillä laittanut minut miettimään, miksi Suomeen saapuu vain hyviä ihmisiä. En ole kyennyt ratkaisemaan tätä mysteeriä, miksi meitä on niin käsittämätön onni kohdannut.

Suomalaiset naispuoliset henkilöt, jotka ovat hyvin innoissaan uusista maahan muuttajamiehistä ja järjestävät heille mm. yo-valmennusta (eivät toki omistaan vaan yhteiskunnan varoista), ovat valmiita jättämään omat lapsensa, milloin rappukäytäviin, milloin yksin kotiin, kun itse ollaan salilla tai muuten nauttimassa elämästä..

Ja sitten nämä naiset ovat erittäin huolissaan siitä, etteivät kaikki heti ymmärrä, kuinka hyviä ihmisiä uudet tulijat olivat.

10

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT
    • Paula sossuluukulta(
      • 1 sadast-homo-Sepe

• Anselmi pussihukka

• Kis-kisu

Tuskin sinun ikäisesi ihminen enää mitään ilmastoasioita huomaa.

• No kai täällä muitakin on kuin minä, mutta sinusta huomaa sen, että heikentynyt talous on jättänyt kaltaisesi sosiaali- tai terveyspalveluja tarvitsevan ressukan nillittämään tänne palstalle. Missä ovat varat ja resursit hoitaa kaltaisesi takaisin yhteiskuntakelpoiseksi, pitää yllä ja edistää kaltaisesi terveyttä, turvallisuutta, työkykyä ja hyvinvointia?

• hygieenikko
        modelli kirjoitti:

No kai täällä muitakin on kuin minä, mutta sinusta huomaa sen, että heikentynyt talous on jättänyt kaltaisesi sosiaali- tai terveyspalveluja tarvitsevan ressukan nillittämään tänne palstalle. Missä ovat varat ja resursit hoitaa kaltaisesi takaisin yhteiskuntakelpoiseksi, pitää yllä ja edistää kaltaisesi terveyttä, turvallisuutta, työkykyä ja hyvinvointia?

Yes, Modelli!

Tällä kertaa puhut aivan asiasta.
        100% kannatus tähän mennessä olleille kahdelle puheelles, tässä aloituksessa.
        Ketjun jatkosta en mene vielä liputtamaan, saattaa tulla eriäviä mielipiteitä meille.
        Peukku vaan ei pysy, joku on ilmeisesti täysin erimieltä.
        Parasta aikaa me suomalaiset maksetaan ns."pohjois-Karjala" projektia Venäjän puolella rajaa, siis venäläisille.
        Rahoitetaan se tutkimus projekti, miten keski-ikäiset miehet voisivat kohentaa terveyttään.
        Siis valistus- ja tutkimustyö: lääkärit, laporatorio kokeet ja seuranta ovat Venäjän karjalaisille täysin ilmaisia.
        Sinne suomalaisten rahat kyllä riittää hyvin, mut omat
        henkisestisairaat saavat vaeltaa joukossamme vailla mitään apua.
        Korkeintaan neurolepti purkki taskussa, seurannasta tai avusta ei tietoakaan.

• Moraalinvartija

ikävä juttu ettei ymmärretä ensin hoitaa omia kun pitää kiillottaa maahanmuuttajat.
      ulkomaalaistautasta olen tietoinen yhdestä asiasta ne on jo valmiiksi rohkeita, päälle käyviä ja sitkeitä. ne roikkuu perässä kirjaimellisesti.
      ne ottaa rohkeasti yhteyttä, imartelee päästä varpaista. suomalainen mies on ujo tähän nähden, itsekkin jouduin juoksee kielloistani huolimatta karkuun.
      ne ei halvenna naista ja käyttäytyy jokaista naista kohtaa ritalillisesti.
      kielto kuulosti vaan lisäävän kiihkoa.

• hygieenikko

Mulla ei ole minkäänlaisesta negatiivisesta kokemusta ulkomaalaisten miesten käytöksestä tai ylimääräisestä huomiosta. Mulla on jo ikä ilmeisesti suojana.
        Mä vaan en ole siviilissä joutunut juttusille heidän kanssaan.
        Sairaalassa he käyttäytyvät aina tosi asiaallisesti ja kohteliaasti.

Voi siinä olla myös omalla käytöksellä jotain merkitystä.
        Jos naisen käytös viestii jonkin asteista kiinnostusta mieheen, ei siinä kansallisuudella ole mitään tekemistä. Enkä tarkoita et nainen osoittais edes seksuaalista kiinnostusta mieheen, kunhan vaan on kiinnostunut keskusteleen miehen kanssa.
        Kyllä näitä miehiä on joka kansallisuudessa, jotka aina ovat valmiita testaamaan hurmaamis taitojaan.
        Kuinka mulle tuli mieleen MODELLI, vaikken miestä henk. koht. tunne!

• Moraalinvartija
        hygieenikko kirjoitti:

Mulla ei ole minkäänlaisesta negatiivisesta kokemusta ulkomaalaisten miesten käytöksestä tai ylimääräisestä huomiosta. Mulla on jo ikä ilmeisesti suojana.
        Mä vaan en ole siviilissä joutunut juttusille heidän kanssaan.
        Sairaalassa he käyttäytyvät aina tosi asiaallisesti ja kohteliaasti.

Voi siinä olla myös omalla käytöksellä jotain merkitystä.
        Jos naisen käytös viestii jonkin asteista kiinnostusta mieheen, ei siinä kansallisuudella ole mitään tekemistä. Enkä tarkoita et nainen osoittais edes seksuaalista kiinnostusta mieheen, kunhan vaan on kiinnostunut keskusteleen miehen kanssa.
        Kyllä näitä miehiä on joka kansallisuudessa, jotka aina ovat valmiita testaamaan hurmaamis taitojaan.
        Kuinka mulle tuli mieleen MODELLI, vaikken miestä henk. koht. tunne!

kansallisuuteni en tiedä, miten ne on uhka rohkeempia ja ottaa yhteyyttä mutta olen ymmärtänyt että joillekin miehille riittä että puhuu jolloin kokee kiinostukseksi.
        se oli viimeinen kerta kun vastasin jotain ja todellakin mulla ei ole kielellistä taitoo.
        en tiedä onko tää jotenkin nätteihin silmiin huomioo kun muutenkin olen ollut enemmän poikatyttö 18v.
        ehkä alkoholilla oli myös lisärohkasua tähän henkilöön

yhtenä kesänä kun odotin esikoista(ihan alkumetreillä) ja menin uimarallalle siskoni taas kerran halusi mut pukee tiukempii ja vähäpukeiseksi.
        hyvä kun ulkomaalaistaustaiset fihelteli, huuteli jolloin koin itseni ihan alastomaksi.

ei ole mitään mukavaa jolloin säkkipukeutuminen tai lihavuus pelastaa. suomalaiset ei nyt sillein rohkene julkisesti huudella.
        vaikka on muutava isku yritys takana kauppareissuilla.

ei jaksa pelätä, ei aina ja miksi aina pitäisi pelätä.

ehkä tuo mies pitäisi rengastaa virallisesti, onko sillä sormuksella kuitenkin jokinlainen voima pitää etäällä vai lisääköhän sekin sitten jotain?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      561
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      500
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe