Lyhyet miehet elää pitempään

sinkkumies.

19

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitkä YTM

Live fast, die young, leave a beautiful corpse.

• Elämän ironiaa, joutuvat pienimunaiset raukat vielä kitumaan ilman naista kauemmin kuin pitkät ja varsinaisilla aisoilla varustetut lajikumppaninsa. Mutta tässä on varmaan syy ja yhteys siinen, että pitkät miehet ajetaan loppuun naisten toimesta.

• ----

Pituus ei korreloi tietääkseni munan pituuden kanssa.

• Häntä pystyyn

Älähän nyt sääli itseäsi.

• ;)))))))))

Pitkäikäisyytesi salaisuus?

• ---- kirjoitti:

Pituus ei korreloi tietääkseni munan pituuden kanssa.

Nykyisen tiedon ja käsityksen valossa minulla ei ole enää montaa elinvuotta jäljellä.

• mies.

Tuo ei koske suomalaisia. naiset rakastuu pitkiin renttu miehiin koska niille on komeus tärkeintä miehessä. Japseissa naiset ei kattele ulkonäköä vaan tapoja ja lu

• ............

Tuomas Enbuske (183 cm)sanoi radiossa, että tuon pituiset ei saa naista, joten säästyvät turhilta murheilta ja siksi elävät pidempään.

• yksinkertaista

Tohon on ihan ilmiselvä syy.

Lyhyet pätkät ei saa naista
      -> Lyhyet pätkät ei saa sukupuolitauteja
      -> Lyhyitä pätkiä ei kuole nuorena tippuriin, kuppaan ja HIV:iin.
      -> Tilastollisesti lyhyet elää pidempään.

• Naisasialooseri.

Lyhyet pätkät saa naista paljon paremmin kuin ATM-hujopit.

ATM-kaverini on 183cm pitkä eikä saa naista, mutta YTM kaverini on 165cm ja saa naista.

Pituudella ei ole mitään tekemistä naisen saannin kanssa, jos naama on ruma niin pitkästä pituudesta ei ole mitään hyötyä.

Tietysti jos on kaksi kasvoiltaan yhtä komeaa miestä ja toinne on 160cm ja toinen 180cm niin varmasti suurin osa naisista valitsee sen pidemmän mikä ei tarkoita sitä että se lyhyempikään ilman jäisi koska todella lyhyet naiset varmasti mielummin ottavat hänet kuin sen kolme päätä pidemmän. Ilman jää vain ruma ATM-hujoppi.

• Naisasialooseri.
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Lyhyet pätkät saa naista paljon paremmin kuin ATM-hujopit.

ATM-kaverini on 183cm pitkä eikä saa naista, mutta YTM kaverini on 165cm ja saa naista.

Pituudella ei ole mitään tekemistä naisen saannin kanssa, jos naama on ruma niin pitkästä pituudesta ei ole mitään hyötyä.

Tietysti jos on kaksi kasvoiltaan yhtä komeaa miestä ja toinne on 160cm ja toinen 180cm niin varmasti suurin osa naisista valitsee sen pidemmän mikä ei tarkoita sitä että se lyhyempikään ilman jäisi koska todella lyhyet naiset varmasti mielummin ottavat hänet kuin sen kolme päätä pidemmän. Ilman jää vain ruma ATM-hujoppi.

Ja niitä tauteja saavat vain panomiehet, koska he panevat paljaalla naisia paksuksi. Pelimies taas käyttää kumia ja välttyy taudeilta.

• only in finland

Huhuh,. Se on jo pitkään ollut tiedossa että pitkät miehet saa syövät sun muut. Pituudesta ei mitään hyötyä paitsi ehkä junttilassa jota kutsutaan suomeksi. Muualla euroopassa naiset eivät harrasta pituusrasisimia. Suominaiselle kelpaa pienimunainen ruma mies ijos vaan on pitkä. Muualla euroopassa naiset vaativat laatua miehiltä ja puhun siitä mitä on korvien välissä

• Suomalaiselle missille riittäköön se, että mies on murrosiän ohittanut finnitön kääpiö joka osaa itse solmia luistimensa nyörit.

• Kannattaisi lukea tuo linkattu artikkeli, hyvät palstan miehet eikä tehdä omia luuloonpohjautuvia johtopäätöksiä! :-D

"Tutkijoiden mukaan pituuskasvuun vaikuttava FOXO3-geeni edistää myös pitkäikäisyyttä.

Tutkimuksessa selvisi, että lyhyillä miehillä on pienempi veren insuliinipitoisuus ja siksi heidän riskinsä sairastua syöpään on pienempi kuin muilla."

• Naisasialooseri.

Lyhyet miehet elävät pidempään koska pitkä ruumiinpituus rasittaa sydäntä enemmän samalla tavalla kuin ylipainokin, moni todella pitkä yli 2m näyttelijäkin on kuollut nuorena sydäriin.

• Hmmm....

Ehkäpä naiset suosivat pitkää miestä sen takia, että tämä kuolee aikaisemmin ja nainen perii omaisuuden nopeammin kuin lyhyeltä.

• panomies.

Olen pannut yhtä naista joten olen varmaan naisten mieleen koska olen alle 170 cm.

• Pitkistä pitävä

Mieluummin yhteistä elämää reilun pituisen miehen kanssa 40 vuotta kuin hukkapätkän kanssa 38 vuotta.

• Pitkistä pitävä

Ja juurikin toisin päin. Sekosin ihan sanoissani, kun niitä pitkiä oli niin kiva ajatella. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      171
      1111
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      539
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      531
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      472
    Aihe