Mitä kirjoituksia haluaisit pois palstalta?

atm1

Itse haluaisin että mies86 lopettaisi spammaamasta nuita surkeita trolliperhedraamojaan ja sitten haluaisin periksen lopettavan kanssa vammaiset itseääntoistavat janicat ja suomitytöt yms. Lisäksi haluaisin että jatkuva itsensä toistaminen "ettei naisille kelpaa muut kuin rikolliset ja miten kiltit miehet ei kelpaa" loppuisi, tai edes toisi esille uusia näkökulmia ainaisen perustelemattoman, analysoimattoman itsensä jankkaamisen tilalle.

15

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 86

Jos tarkoitat noita aisuritimppa-trolleja niin läheskään kaikki niistä eivät ole minun näppäimistöltäni. Timppoja kirjoittelevat tänne useat eri palstalaiset.

• atm1

No niitä juuri, mahdollisuudet hyvien topikkejen nousemiseen etusivulle kasvaisi ainakin 20%, jos nuo surkeat spammaukset loppuisivat.

• Niin Timpan

perhe on meidän kaikkien palstalaisten yhteinen.

• qwertyu98
        atm1 kirjoitti:

No niitä juuri, mahdollisuudet hyvien topikkejen nousemiseen etusivulle kasvaisi ainakin 20%, jos nuo surkeat spammaukset loppuisivat.

Miksi et mene keskustelupalstalle jonne vaaditaan reikisteröinti, sitä ei anneta läheskään kaikille hakijoille ja siellä on moderointi? En minä ainakaan tämän palstan juttuja ota kovin vakavasti kun täällä vaan trollataan ja provotaan ja pelleillään.

Rekisteröidyllä palstalla pystyy ihan oikeasti harrastamaan KESKUSTELUA.

• ätmi
        atm1 kirjoitti:

Täällä ei ole mitään hyviä topikkeja jotka nousisivat.

• PohPuhPih
        Niin Timpan kirjoitti:

perhe on meidän kaikkien palstalaisten yhteinen.

Kenties rouva ja tytär.hh

• ...

isä timppa jutut on minusta hauskoja, kun ovat kuitenkin selvästi huumoria. ne "naiset haluaa pelkkiä väkivaltarikollisia" jutut tuntuu olevan aika tosissaan kirjoitettuja ja ovat siksi aika rasittavia.

• atm.

Naiset provoilee aika paljon nykyään kun eivät osaa asiallisesti kirjoittaa. Ja ei ole ihan tuulesta temmattu juttu että naiset haluaa jännämiehiä.

• Itse haluaisin lukea lisää näitä elämän tositarinoita, en sen takia että itse niihin suoraltakädeltä samaistuisin, mutta on alkanut tympimään tuo vastakaisen sukupuolen valheellisuu.

Tuntuu siltä kuin kaikki suhteet perustuisivat valheelle. Mies saattaa herätä kymmenen vuoden avioliiton jälkeen seksittömässä suhteessa. Mutta naiset ovat kuitenkin haaveilleet koko suhteen ajan jostain rikollisesta, joka on kauttaltaan tatuointien peitossa. Kuka silloin on ensin pettänyt toisen luottamuksen, ja voiko mies pitää itseään tälläisessä suhteessa naiselleen kelpaavaksi?

• ---

Ainahan mies voi ottaa muutaman tatuoinnin ja tehdä jotain rikollista, jotta saa suhteeseen lisää säpinää. Suhde vaatii työtä. Ei saa pitää sitä naistaan itsestäänselvyytenä. Katsokaa vaikka mainio Breaking Bad tv-sarja, jossa tylsä kemianopettaja mies alkaa huumediileriksi, niin johan tulee vaimonkin elämään sitä kauan kaivattua säpinää.

• --- kirjoitti:

Ainahan mies voi ottaa muutaman tatuoinnin ja tehdä jotain rikollista, jotta saa suhteeseen lisää säpinää. Suhde vaatii työtä. Ei saa pitää sitä naistaan itsestäänselvyytenä. Katsokaa vaikka mainio Breaking Bad tv-sarja, jossa tylsä kemianopettaja mies alkaa huumediileriksi, niin johan tulee vaimonkin elämään sitä kauan kaivattua säpinää.

Kyllä minä nuo huumeet ja linnatuomiot vielä ymmärrän, mutta tatuoinnit, niitä en voi käsittää. Jos miehellä on tatuoinnit, niin ne tekevät itsestään työtä suhteessa ja saa naiseen kuin naiseen säpinää.

• Niin se on...

On turha kehittää jokin hardcore-ATM ja mitätöidä koko KTM-käsite. Vanha tasoluokitus on toimiva.

• Heikki Hiltunen

Itseasiassa tuo hardcore luokitus nimenomaan kuuluu siihen alkuperäiseen luokitukseen jos olet lukenut MAT-teoriasta. Täällä on vedetty mutkat suoriksi ja yhdistetty hardcore tapaukset perus atm:iin.

• Yksi kymysys
        Heikki Hiltunen kirjoitti:

Itseasiassa tuo hardcore luokitus nimenomaan kuuluu siihen alkuperäiseen luokitukseen jos olet lukenut MAT-teoriasta. Täällä on vedetty mutkat suoriksi ja yhdistetty hardcore tapaukset perus atm:iin.

No onko KTM-käsite syytä kuopata?

• Heikki Hiltunen
        Yksi kymysys kirjoitti:

No onko KTM-käsite syytä kuopata?

Ei, miksi olisi ? KTM kuvaa keskiverto miestä joka saa sillon tällön irtoseksiä tai suhteen yleensä jos vähän tekee asian eteen töitä.

YTM = saa helposti naisilta seksiä ja suhteen jos niin haluaa

ATM = saa todella harvoin irtoseksiä (kerran parissa vuodessa tai harvemmin) ja omaa suuria hankaluuksia päästä suhteeseen edes todella rumien naisten kanssa. Toki tässä pitää muistaa se, että jotkut ovat suhdemielessä ronkelimpia kun toiset.

HC-ATM = ei saa irtoseksiä, ei saa suhdetta eikä juuri mitään muutakaan kontaktia naisten kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      171
      1111
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      539
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      531
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      472
    Aihe