Palsta-trollit kärsimässä

entinen rekattu

Vilkaisen kuukausittain palstaa kirjoittamatta tänne. Entisenä rekattuna nautin siitä, miten palsta kuihtuu omaan vastenmielisyyteensä, kuten olen jo pitkään toivonut.

Opin vihaamaan vilin, anzyn ja muiden avotapauten ja trollien kirjoituksia. Minua ällöttivät uloste-sankarin kirjoitukset, kuin #1!1:t. Jos olisin tavannut "paskakasan" vastatusten irl niin sanoakseni, niin olisin tunkenut hänen kurkkunsa täyteen paskaa ja laittanut kalansilmänaamoineen käsivarsinimilapulla kuvan kanssa palstalle.

Kuihtumista. Histelen taasen kuukauden päästä, miten paska haisee.

Palstalle toivon genion ym. pitkiä kirjoituksia, joiden seurauksena trollit hermostuvat äärimmilleen. Nytkin joku väitää minun olevan joku muu kuin olen. Adios haisunäädät! Jos ei homoa helluntaina, niin ei hinttiä koko kesänä..

20

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nati

natinati

• Pukatut Reskat:.!1#%

.

"Pukatut Reskat pilasi koko palstan niiden on SYY-Y-Y Yhyy"

har!11

.

• hygieenikko
        Pukatut Reskat:.!1#% kirjoitti:

.

"Pukatut Reskat pilasi koko palstan niiden on SYY-Y-Y Yhyy"

har!11

.

Käsi sydämelle; itse et koskaan ole ampunut puskasta, VAI ??

Olisko.........niin?

Kysyn vaan, sillä itselläni on kaksi numeroin kirjoitettua kommenttia "tililläni".

Muuten allekirjoitan sanomiseni, vaikken rekattu olekkaan.

• Ja sitä paitsi:.!1#%
        hygieenikko kirjoitti:

Käsi sydämelle; itse et koskaan ole ampunut puskasta, VAI ??

Olisko.........niin?

Kysyn vaan, sillä itselläni on kaksi numeroin kirjoitettua kommenttia "tililläni".

Muuten allekirjoitan sanomiseni, vaikken rekattu olekkaan.

.

Se ei ole mikään p'askakasa vaan hieno signeeraus tosin sen hienoudet ei pääse täällä kunnolla oikeuksiinsa :)

har!!111

.

• natinati.

Histelen

• Me Kualtiin:.!1#%?+

.

"Taas me Kualtiin"

har!1111

.

• raatokärpänen

Kuisme ny simmottis taas kualtiin?

Tämä jatkuva kualemine käy rasittavaksi.

• Jatkuvat Kualemat:.
        raatokärpänen kirjoitti:

Kuisme ny simmottis taas kualtiin?

Tämä jatkuva kualemine käy rasittavaksi.

.

Nämä jatkuvat Kualemat johtaa siihen että olemme entistäkin enemmän tärviöllä kovasti kokonaan

har!111

.

• Kiva kun kävit avutumassa, ei sinua erota muiden trollien seasta

• Logiikkaa

Vanha palsta on kuollut. Se alkoi silloin kun musaketjut valtasi alaa. Ennen oli palsta täynnä kaiken maailman asiantuntijaa. Sieltä sai oikeesti vastauksia mihin tahansa elämpolttaviin kysymyksiin. Nykyään saa parhaimmillaan vittuilua osakseen.

• kylä näinki o

.

"Olemme Täysin Tuuliajolla ilman keskisormi-yrmiksen ohjausta ja kontrollia"

har!111

.

• Mikä mielestäsi erottaa kaiken maailman asiantuntijan, musaketjun asiantuntijasta?

• rek.Npuska

Olipa tunteenomainen purkaus :) Palsta on ollut ja on edelleen selvästi sinulle hyvin tärkeä ja tunteita herättävä paikka.

Runontajaa kompaten; koska aloituksesi vilisee ulosteita, hulluksi haukkumista, paskakasoja, paskan haisemista, haisunäätiä, homottelua ja hintittelyä, olet itsekin samaa kastia eli trolli.

Etkä sinä täällä vain kerran kuussa käy, taidat käydä joka päivä;)

• kylä näi o

• buhahahaha........

Paska-sanan toistuvuudesta voi päätellen ex-rekatun olevan Serpico.

• Eestin srk. suntio

Miten ihmeessä genion haamu on päässyt karkaamaan kirkkotarhan portista ulos ja palstalle tekemään tämänkin trollin?

• hihhuli J.Kupianen

genoin maallinen tomumaja on kirottu ja tuhkautettu Kuhmon pakanoiden kalmistoon
        nimellä unknown alcohilic

• 1+2=3

Paskaa tuutin täydeltä!!! Hankkikaa elämä!!!

• 1+2=3

Dazubobbysandselisakettu.genio yms. Muut häröt kirjottelee.jazuli entine käski ihra ämmä nahka roikkuu naval. Voi vittu!!!

• kukahaluuomia

Adios palsta seko riehuu. Kuka vuosia myöhemmin haluu omia? Oma kaivattu näin karsee? Hän omii täältä kaikki pks kaivatukseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      171
      1111
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      539
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      531
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      472
    Aihe