HELATORSTAIN musa

18

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vili.
    • Mikä päivä?

No comments, ihmettelin äsken miksi marketin pihassa oli tyhjää. Kaupan ovet olivat kiinni.
      Kahvin suodattimet on loppu. Se on ainoa akuutti.

Kaapissa on aina jotain mistä tehdä jotain - yhdeksi tai kahdeksi päiväksi.

Moniko teistä osaa tehdä leipää?

• Huoltoasemalta saattaa löytyä suodattimia.

Itse tehtiin hätävarasuodatin talouspaperista. Ratkaisimme asian, kun ostimme ikisuodattimen, mikä ei tarvinnut erillistä paperia

• runontaja kirjoitti:

Huoltoasemalta saattaa löytyä suodattimia.

Itse tehtiin hätävarasuodatin talouspaperista. Ratkaisimme asian, kun ostimme ikisuodattimen, mikä ei tarvinnut erillistä paperia

No ainakin öljynsuodattimia jos ei ole debiili. Ikipalstalaisella ikisuodatin:D Missä muuten Iivari vanha kunnon palstalainen on?

• modelli kirjoitti:

Niin just, tollanen bensansuodatin kävis varmaan sille kelalle vai mikä se nyt oli, siellä lapissa, se joka niitä puimureita ja muita romuja kuskaa.

Ai niin sitä musaa piti laittaa;D http://tinyurl.com/ozwe2l3

• kyllästynyt väki

Lähes ny toope vaikka potkimaan mummoja, sovit siihen ympäristöösi paremmin.

• Mikä päivä?

Meillä on ollut tuollainen kestosuodatin. Se toimii.
      Kaapista löytyi tänään teen suodattimia.

Jotain pitää olla aina varalla. Kestosuodatin voisi olla taas periaatteessa hyvä.

Mua tökki siinä nuo maatumattomat muoviosat. Muuten hyvä idea.

Vaikka jos ollaan oikein tarkkoja, niin havinsuodatinpaperin sellu (puupohjainen) on kamalaa kertakäyttökulttuuria. Se on yhtä kamalaa kuin päivän lehti.

Kauanko puu pasvaa, tai minkä ikäistä puuta käytetään paperin tekoon? Siis - se on suht nuorta kuitupuuta, mutta kuitenkin. Siitä tehdään kamalan veivaamisen jälkeen paperia, paperista tuotteen jota käytetään kerran ja sitten se menee roskikseen.

Paperia pitäisi voida tehdä jostain nopeammin kasvavasta kuten ruohokasveista, vehnästä tms. Voisko joku etsiä sellaista sopivaa..

• määmy
      • määmy

Toi o myös Rytmilorttojen biisilistal.

• määmy

• määmy
        määmy kirjoitti:

Toi o myös Rytmilorttojen biisilistal.

Joo tarvittaes

• hygieenikko
    • pipatri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      171
      1111
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      539
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      531
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      472
    Aihe