Käykää antamassa nyt äänenne puunäkymälle. Silloin saadaan se takaisin.
Saadaan taas takaisin viestiketjut, joista näkee, kuka vastaa kenellekkin.
Siis se äänestys on Suomi24:n etusivulla. Löytyy oikealta, kun rullaa hieman alaspäin.
Puunäkymä-äänestys S24:n etusivulla!
12
157
Vastaukset
- äänestäjä
Kyllä - ääni annettu.
- woodstock
Kävin antamassa äänen KYLLÄ.
Ehdottomasti puunäkymä takaisin. - hygieenikko
Siis mikä puunäkymä?
74% siellä käynneistä ei tiennyt mikä on puunäkymä, en minäkään.
Koska en tiedä mitä tarkoitatte puunäkymällä, klikkasin tietenkin sitä, luullen että sitä seuraa selitys asiasta. Ja katinkontit.
Sitä tuli nyt sitten äänestettyä: mikä puunäkymä?
Eikä mitään selitystä ole tullut mistään.
Vai oliko se tarkoitettukin vain rekatuille?
Minäkö tyhmä, nyt en ymmärrä! Vai miten se nyt menikään ?se oli sitä kun aloitukseen tulleista vastauksista en näkynyt muuta kuin otsikko
ja vastaukset oli yhdistetty viivalla joko aloitukseen tai siihen kommenttiin mihin ne oli osoitettu (vähän vaikea selittää, mut klikkaa tuossa ennen ensimmäistä vastausta näkyvää 'kutista kaikki kommentit' niin näkymä on melkein sama kuin se 'puunäkymä')
oikeasti siinä puunäkymässä oli ärsyttävää ja hankalaa se et jos halus nähdä vastauksista muutakin kuin otsikon niin ne piti klikata auki aina yksi kerrallaan..
mää suosittaisin ennemmin sellasta uudistusta näille palstoille et kuvan vois lisätä suoraan tekstikenttään näkymään pelkän linkin sijasta,
välillä kun on hauskaa ryydittää tekstiään kuvallisin keinoin ja linkit vähän syö tätä..
Kannattaa äänestä ei missään nimessä, niin silloin se voidaan ehkä palauttaa:D Suomi24 uudistaja ovat oikeesti vatipäitä! Vamaan palauttaisivat sen väärin päin.
- hygieenikko
Sinä se jaksat olla positiivinen. Mitä pahaa ne ovat sinulle tehneet?
Sitten täällä siis on muitakin vatipäitä kuin minä, äkkiä sanottuna-ettet hermostu.
Poistun nyt häiriköimästä tältä illalta, isäntä lähdössä takasin kaupunkiin.
Pitää tehdä lista: mitä kaikkea tuo huomenna tullessaan. hygieenikko kirjoitti:
Sinä se jaksat olla positiivinen. Mitä pahaa ne ovat sinulle tehneet?
Sitten täällä siis on muitakin vatipäitä kuin minä, äkkiä sanottuna-ettet hermostu.
Poistun nyt häiriköimästä tältä illalta, isäntä lähdössä takasin kaupunkiin.
Pitää tehdä lista: mitä kaikkea tuo huomenna tullessaan.Olet vatipää! Ja S24:läiset ovat myös vatipäitä....oleko S24:läinen?
- hygieenikko
modelli kirjoitti:
Olet vatipää! Ja S24:läiset ovat myös vatipäitä....oleko S24:läinen?
Nyt sinullakin on jotain miettimistä, niiden kahden sulle tärkeän aiheen lisäksi.
En tosiaankaan siis ole aivan hyödytön turhake täällä, vatipäänä. =))
Mutta toisaalta, kolme asiaa sun knupissa olis jo liikaa. Aiheuttaisi päänsärkyä.
Niin että keskity sinä vaan niihin kahteen nautintoon,jotka sulle on tärkeitä.
Älä turhaan vaivaa päätäsi jonninjoutavalla... ei minä en kuulu S24:n vahvuuteen.
Ai niin, tuo tunne on meillä muuten vahvasti molemminpuolinen, mussukkani! hygieenikko kirjoitti:
Nyt sinullakin on jotain miettimistä, niiden kahden sulle tärkeän aiheen lisäksi.
En tosiaankaan siis ole aivan hyödytön turhake täällä, vatipäänä. =))
Mutta toisaalta, kolme asiaa sun knupissa olis jo liikaa. Aiheuttaisi päänsärkyä.
Niin että keskity sinä vaan niihin kahteen nautintoon,jotka sulle on tärkeitä.
Älä turhaan vaivaa päätäsi jonninjoutavalla... ei minä en kuulu S24:n vahvuuteen.
Ai niin, tuo tunne on meillä muuten vahvasti molemminpuolinen, mussukkani!Hiljaa! Etkö ymmärrä ironia silloin kun se personoituu:D?!
- hygieenikko
modelli kirjoitti:
Hiljaa! Etkö ymmärrä ironia silloin kun se personoituu:D?!
Tsot, tsot modelli. Äläpäs komentele, minä en ole mikään teinityttö!
Minä ymmärrän ironian varsin hyvin ja siedänkin sen, jos sen mulle esittää joku tuttu henkilö.
Tuntemattoman esittämänä, kun ajatuspohjasta en voi olla varma: tulee kyllä usein palaute...korvapuusti-kynsineen! Varmuuden vuoksi. LoL
Sama ongelma näyttää vaivaavan sinua; tuossa personoitumisessa! =))
Olen täysin pudonnut puusta
- hygieenikko
Aloituksessa on tuosta puunäkymästä; josta piti äänestää.
Lue se ja murriperkele selitti asiaa ,omassa kommentissaan, lisää.
Mutta sitä tuskin kysyit, koska olet käsittääkseni ollut palstalainen jo pitkään.
Modelli vaan äksyilee jostain, ilmeisesti ei ole onnistanut "parilla rintamallaan".
Jos joku nyt välttämättä haluaa rähistä kanssani, niin minä olen "aina valmis kuin lukkari sotaan!"
( säästyy äijäni sapetuksiltani ) =))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472