Kun uuhille esittelee eri tavoin kuorittuja oksia, ne poikivat eri tavoin kirjavia karitsoja, noin pelkistetysti sanottuna. Voisiko Jaakob tai toni t kokeilla tätä käytännössä?
Kirjavista lampaista
9
73
Vastaukset
Koska asia kerrotaan Raamatussa, se on tietenkin totta, vaikka Jaakob olikin estynyt olemaan paikalla kys. hetkellä.
- lukijamies
Kumpikohan oli Luojalle helpompaa, saada aikaan kirjavia karitsoja vai tehdä Aadam maan tomusta?
Tyhmä.Voi jyrtsi hyvä, kaikkivaltiaalle on kaikki yhtä helppoa.
Etenkin jos haluaa turvautua uskomuksiin ja unohtaa sen mitä todella oikeasti tiedämme.
- miltä näyttää?
"Kun uuhille esittelee eri tavoin kuorittuja oksia, ne poikivat eri tavoin kirjavia karitsoja, noin pelkistetysti sanottuna."
Uuhet eivät hyödy kuorituista oksista, vaan hän, joka näkee uuhet niiden lävitse.Olisitko hyvä ja selittäisit tarkemmin? Jos mies ja nainen katselevat uuhia kuorittujen oksien lävitse, syntyykö heille kuviollisia lapsia? Vai mitä mahdat tarkoittaa?
- höpöhöpö....
EI noin!
Vaan eri tavoin merkattuihin karsinoihin sijoitetaan erilaisin värein karvoitettuja eläimiä pariutumaan.
Selvää logiikkaa. Kirjavat kissatkin saavat kirjavia poikasia, tottakai.
Ja valitsemalla parit voi lisätä todennäköisyyttä haluttuihin väriyhdistelmiin.
Tästähän siinä oli kyse.
Alkukieli kertoo asian selkeämmin kuin käännökset. Et voi tuomita Raamattua kääntäjien virheillä.- Jaakobin logiikalla
Ole hyvä ja esitä täydelliset otteet alkukielestä Jumalan vahvistamin suomennoksin.
Miksi ne karsinat piti merkata?
Eikö se paimen osannut laittaa tietynvärisiä elukoita tiettyyn karsinaan, kun niitä vaihtoehtoja oli niin vähän muutenkin?- jaakobin lokiikka
kekek-kekek kirjoitti:
Miksi ne karsinat piti merkata?
Eikö se paimen osannut laittaa tietynvärisiä elukoita tiettyyn karsinaan, kun niitä vaihtoehtoja oli niin vähän muutenkin?Mitäpä tuo meille kuuluisi, miten joku karsinansa merkkaa tai on merkkaamatta. Eihän Jaakobbi ole kuin eräs meistä.
Eikä merkkaamisella tai merkkaamatta jättämisellä ole tuon taivaallista merkitystä uskonasioihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706