Usassa on tuhkarokkoepidemia amisien keskuudessa, satoja tapauksia. Amissit kieltäytyvät rokeooteista uskonnollisista syistä.
Mitä tästä opimme?
Rokotteista kieltäytyminen, amissit
12
86
Vastaukset
- ViherPunaSuomi
Ainakin se, että USA on vapaa maa toisin kuin Suomi.
Suomessa ne varmasti pidätettäisiin, lapset huostaanotettaisiin ja Iltalehti kirjoittaisin niistä p@skaa etusivullaan.- satunnainen ateisti
Näin juuri. Kyllä täytyy olla vanhemmalla oikeus pahoinpidellä lastaan olemalla viemättä häntä tarpeellisten terveydenhuollon palvelujen piiriin, mikäli sellaisia on mahdollisuus saada!
- Voi voi
satunnainen ateisti kirjoitti:
Näin juuri. Kyllä täytyy olla vanhemmalla oikeus pahoinpidellä lastaan olemalla viemättä häntä tarpeellisten terveydenhuollon palvelujen piiriin, mikäli sellaisia on mahdollisuus saada!
Niinkö teidän perheessä tehtiin?
- fyurt
Ei Suomessa ole pakkorokotuksia. ei tulla kotoa hakemaan.
- P.Jalovaara
Voi voi kirjoitti:
Niinkö teidän perheessä tehtiin?
"ViherPunaSuomi" Ei siis tiedä että suomessa ei ole mitään pakkorokotus toimintaa, mikä ihmeen tuppukylän pattipää sinä oikein olet?
- zyrt
Uskonnollinen syy tai ei, onko syyllä tässä asiassa merkitystä?
Minä en ottanut Pandemrix-rokotetta siitä syystä, että se tuotiin hätäisesti markkinoille, enkä halunnut riskeerata henkeäni siinä bisneksessä.
Mitä tästä opimme, sinä kysyt. Minä ainakin opin sen, ettei kaikkiin auktoriteetteihin kannata uskoa. Vastuu luvattiin kantaa, mutta kuinkas kävikään?- sdfghg
Nyt oli kyse tuhkarokkorokotuksesta. Se on ihan muuta kuin hätäinen rokote ainakin tässä vaiheessa. en tiedä miten oli kun se otettiin ekaa kertaa käyttöön.
- foliohattua syvemmäl
"Mitä tästä opimme, sinä kysyt. Minä ainakin opin sen, ettei kaikkiin auktoriteetteihin kannata uskoa. Vastuu luvattiin kantaa, mutta kuinkas kävikään?"
Ilmeisesti opimme tästä sen, että vuosikymmenet laajalti käytössäolleet rokotteet ovat yhtä ei-turvallisia kuin hätäisesti testaamatta markkinoille tuodut rokotteet? - rokko vai rokote
Polio, tuhkarokko, vihurirokko, sikotauti, vesirokko, kurkkumätä, jäykkäkouristus, hinkuyskä ja muutama muu. Ei turhia jos ei ko tautia halua saada.
Tuli ihan noin sivumennen mieleen, että SamiA voisi viihtyä jossain amissiyhteisössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706